Jump to content

Sfat Achiziție


VirtuS

Recommended Posts

Salut,aș dori sĂŁ achizitionez un E60,2007-2009.Acuma nu știu ce motor ar fi mai indicat,3.5 3.0 2.5?Un mic ajutor dacĂŁ se poate cu ceva informatii,cĂŁ am tot cautat p-aci dar nu exista un topic exclusiv sau ceva concret sĂŁ ma faca sĂŁ ma hotarasc.Aș prefera sĂŁ fie din 2008-2009 dar nici 2007 nu mĂŁ supĂŁrĂŁ daca e mai fiabil.Buget 10k.
Link to comment
Share on other sites

3.5 e tot motor de 3.0 L , dar cu doua turbine - pot sa apara sau nu probleme cu turbinele . 2.5 nu mai exista in anii 2007-2009 . Motorul de 2.5L a fost scos din productie in 2006 parca.

Deci iti raman ca variante - motor de 3.0 L( 530D sau 535D) si motor de 2.0 L.

Link to comment
Share on other sites

Le-au botezat asa doar prin prisma faptului ca ofera o alta putere, diesel nu cred ca au altceva decat 2.0 si 3.0 ma refer la capacitatea cilindrica nu la cea cu, care a fost botezat, problemele apar odata cu doparea motorului cred, cu un clasic 3.0 nu cred sa ai problemele care vin odata cu 3.5, 4.0 si asa mai departe, la fel si la 2.0, la benzinare cred ca au o gama mai larga, pe langa 2.0 si 3.0 ca si cilindree mai apare 4.4 si 6.2 sau 6.0 nus exact

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca sunt ceva 535d pe forum, lectureaza putin si te decizi dupa daca merita sau ba. Sunt mai scumpe la intretinere decat un 3.0 cu o singura turbina, asa pe scurt.

 

Am sĂŁ ma mai documentez,am mai citit dar dintr-un topic și o discuție se sare la altceva.DacĂŁ nu mĂŁ orientez spre 330D e92,dar tot mai mult mi-ar place un e60.

Link to comment
Share on other sites

am fost in pozitia in care voiam sa-mi iau e60 525 sau 530 diesel fara FL, voiam sa dau maxim 6000

am renuntat pentru ca nu mi-a placut nicio masina, toate care chiar aveau 200-240.000 de km ajunsesera la km aia fara nimic schimbat pe partea de suspensie/revizie cutie/etc

practic primeam un backlog de lucrari de mentenanta ce trebuiau facute: minim toata suspensia (brate superioare+inferioare fata/spate, bielete antiruliu, de directie, amortizoare, flanse, etc) vreo 6-7000 ron, revizie cutie cel putin 2000, filtru de particule aftermarket + instalare alti 2000 si multe altele. asta in conditiile in care tinichigeria si interiorul ar fi fost tzipla ceea ce nu prea era cazul.

si asta ca sa ce, ca sa am o masina diesel cu impozit 500 de euro anual in conditiile in care trendul mondial e sa se renunte la diesel...

 

tu insa nu esti eu, ai buget mult mai sanatos, te-ai incadra pentru un 530d cu kit M si facelift si nu enorm de multi km.

in bugetul tau insa gasesti si 530i cu motorul de 258 sau 272 de cai. complexitatea e data doar de injectia directa, e mult mai bine decat la diesel. eu spre asta m-as indrepta, dar vezi ca trebuie sa cauti afara (germania, suedia...), in romania eu n-am gasit niciuna, oricare ar fi fost bugetul. automata, scaune confort, logic 7, astea sunt importante in opinia mea. si evident xenon (activ eventual), senzori ploaie, etc. si HUD e super tare.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am fost in pozitia in care voiam sa-mi iau e60 525 sau 530 diesel fara FL, voiam sa dau maxim 6000

am renuntat pentru ca nu mi-a placut nicio masina, toate care chiar aveau 200-240.000 de km ajunsesera la km aia fara nimic schimbat pe partea de suspensie/revizie cutie/etc

practic primeam un backlog de lucrari de mentenanta ce trebuiau facute: minim toata suspensia (brate superioare+inferioare fata/spate, bielete antiruliu, de directie, amortizoare, flanse, etc) vreo 6-7000 ron, revizie cutie cel putin 2000, filtru de particule aftermarket + instalare alti 2000 si multe altele. asta in conditiile in care tinichigeria si interiorul ar fi fost tzipla ceea ce nu prea era cazul.

si asta ca sa ce, ca sa am o masina diesel cu impozit 500 de euro anual in conditiile in care trendul mondial e sa se renunte la diesel...

 

tu insa nu esti eu, ai buget mult mai sanatos, te-ai incadra pentru un 530d cu kit M si facelift si nu enorm de multi km.

in bugetul tau insa gasesti si 530i cu motorul de 258 sau 272 de cai. complexitatea e data doar de injectia directa, e mult mai bine decat la diesel. eu spre asta m-as indrepta, dar vezi ca trebuie sa cauti afara (germania, suedia...), in romania eu n-am gasit niciuna, oricare ar fi fost bugetul. automata, scaune confort, logic 7, astea sunt importante in opinia mea. si evident xenon (activ eventual), senzori ploaie, etc. si HUD e super tare.

 

Super,exact de detalii d-astea am nevoie.N-am deținut un BMW dar mereu mi-am dorit unul iar pe e60 mi s-a pus pata sau pe e92.Mersii ĂŽncĂŁ o datĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Vrei e60 sau e92(?), sunt masini total diferite, depinde si de ce nevoi ai.

Poate gĂŁsesti e60 dotat pana in 10k, dar e92 dotat la banii astia nu cred.

 

Am zis cĂŁ mi s-a pus pata pe amândouĂŁ,prefer E60-ul datoritĂŁ spațiului dar ĂŽmi place și sportivitatea e92-ului coupe.Oricum,la mine decizia aici e intre 535,530.Puțin confort,puțin cuplu și ceva cĂŁluți sĂŁ-i simt.

 

La masina asta mi se pare cam dubios ca nu prea se imbina capota cum trebuie in partea stanga. Poate a suferit ceva lovituri mai mari sau mai mici.

 

Nu vĂŁd așa bine,cĂŁ nu-s acasĂŁ și de pe telefon n-am putut sĂŁ-i fac zoom.Mersii de tips,i-am cerut si VIN-ul sĂŁ vedem ce zice bĂŁiatu.DacĂŁ nu mĂŁ apuc și caut pe afarĂŁ sĂŁ vĂŁd ce gĂŁsesc.Dar voi,ce ziceti am șanse la un 530,535 cât de cât in bugetu ĂŁsta sau e sac fĂŁrĂŁ fund?

Link to comment
Share on other sites

Mai bine mai strângi ceva bĂŁnuĂâşi,Âşi treci la F10,Âşi treci la alt nivel.

E 60,majoritatea sunt obosite,rar gĂŁseÂşti unul care sĂŁ fie ĂŽn minĂâşile lui.

Iar ca motorizare,depinde câĂâşi km faci!

Spor sĂŁ ai!

 

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mai bine mai strângi ceva bĂŁnuĂâşi,Âşi treci la F10,Âşi treci la alt nivel.

E 60,majoritatea sunt obosite,rar gĂŁseÂşti unul care sĂŁ fie ĂŽn minĂâşile lui.

Iar ca motorizare,depinde câĂâşi km faci!

Spor sĂŁ ai!

 

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

 

Mersii de sfat,apreciez!

Link to comment
Share on other sites

Prietene, tu cauti ieftin, bun si dotat...chilipiruri nu exista in nimic...orice masina buna, intretinuta ca la carte si dotata, costa. Ori maresti bugetul un pic, ori scazi din pretentii. Daca as fi in locul tau, as lua 530 sau 525d cu motor de 3000cc. Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.