Jump to content

EGR


Stefan331

Recommended Posts

Salut!

 

Am avut si eu probleme la EGR, si din cauza unor conjucturi trebuia sa plec din localitate... am mers cca 600km cu furtunul (de vacuum) scos din EGR (nu a fost ft inspirata decizia, dar a mers ok), si din cate stiu in cazul meu (320d N47) a ramas blocat pe inchis.

 

La mine a dat problema electrovalva, am schimbat-o, si pe urma EGR a facut problema (de aici si decizia sa scot furtunul)... am schimbat si pe ala, acum e ok

 

Daca e blocat pe deschis, din cate stiu, nu iti va functiona masina cum trebuie...

 

Trebuie vazut la service ce nu functioneaza si trebuie schimbat, electrovalva sau EGR-ul in sine

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ti se misca tija si egr-ul e curat , cel mai probabil ca nu mai fuctioneaza. Presupunand ca ai vacuum la furtun , ar putea fi membrana dusa, sparta , blocata.

Verifica totusi sa ai vacuum , poti misca si de tija sau impinge valva si apoi incerca sa faci vacuum la conexiunea membranei sa vezi ce se intampla .

Daca nu ai vacuum , verifica actuatorul pt egr .

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ti se misca tija si egr-ul e curat , cel mai probabil ca nu mai fuctioneaza. Presupunand ca ai vacuum la furtun , ar putea fi membrana dusa, sparta , blocata.

Verifica totusi sa ai vacuum , poti misca si de tija sau impinge valva si apoi incerca sa faci vacuum la conexiunea membranei sa vezi ce se intampla .

Daca nu ai vacuum , verifica actuatorul pt egr .

 

Salut! EGR l-am curatat anul trecut ca era blocat de la " mizerie " si m-am gandit sa-l scot sa-l curat ca nu mai tragea masina cum trebuie. Am scos furtunul cel mare din el si am accelerat-o sa vad daca se misca tija, si tija nu se misca absolut deloc si EGR este foarte curat, totusi l-am curatat acum 1 an si tot trebuia sa aiba ceva mizerie in el. Masina trage bine doar cand vrea ea, uneori acceleratia este moale si este puturoasa, uneori este tare si trage foarte bine. Vreau sa mentionez ceva, am incercat cu furtunasul de la " vacuum de la turbo(sau cum se numeste) , bidonasul negru care este usor :)) l-am bagat in supapa de la EGR si surpriza cu acel furtunas il deschide...

Edited by Stefan331
Link to comment
Share on other sites

"Bidonasul negru" ma gandesc ca este actuatorul de la EGR . Deci daca conectezi furtunul care vine in acel actuator direct la EGR , se deschide. La furtunul ala ai vacuum direct de la pompa de vacuum(nu de la turbo). Asta inseamna ca trebuie sa schimbi "bidonasul" , adica actuatorul de la EGR care nu mai lucreaza - adica nu iti mai da sufficient vacuum la EGR . Masina are mers neregulat tocmai din cauza ca egr nu functioneaza.

Uite , acum imi vine in minte ca tu numesti "bidonas" , rezervorul ala de vacuum. Dar acest rezervor parca era pe partea turbinei, cel putin la 520D, nu pe partea EGR-ului. Cum ai cuplat furtunul de acolo la EGR ?

Vezi sa ai furtunele cuplate correct si fara fisuri, poate ai ceva inversat si nu se face vacuum la EGR. Poti sa te uiti pe realoem la instalatia de vacuum ca sa identifici correct piesele si ordinea de cuplare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

"Bidonasul negru" ma gandesc ca este actuatorul de la EGR . Deci daca conectezi furtunul care vine in acel actuator direct la EGR , se deschide. La furtunul ala ai vacuum direct de la pompa de vacuum(nu de la turbo). Asta inseamna ca trebuie sa schimbi "bidonasul" , adica actuatorul de la EGR care nu mai lucreaza - adica nu iti mai da sufficient vacuum la EGR . Masina are mers neregulat tocmai din cauza ca egr nu functioneaza.

Uite , acum imi vine in minte ca tu numesti "bidonas" , rezervorul ala de vacuum. Dar acest rezervor parca era pe partea turbinei, cel putin la 520D, nu pe partea EGR-ului. Cum ai cuplat furtunul de acolo la EGR ?

Vezi sa ai furtunele cuplate correct si fara fisuri, poate ai ceva inversat si nu se face vacuum la EGR. Poti sa te uiti pe realoem la instalatia de vacuum ca sa identifici correct piesele si ordinea de cuplare.

 

Este acel " bidonas " de langa turbina, am bagat furtunasul de la el in egr si obserbat ca tija se misca foarte bine. Deci problema este cu furtunasul de la egr nu se misca absolut deloc..Sa incerc sa schimb acutatorul de la egr ? Sau sa schimb EGR ...

Edited by Stefan331
Link to comment
Share on other sites

Ai verificat conectarea tuturor furtunelor ? Adica sa fie cum trebuie , nu puse aiurea . Sa nu pierzi vacuum pe undeva. Daca tija misca cu furtunul pe direct , inseamna ca EGR nu e mort. Ai pus actuator nou ?

 

Da, tocmai azi l-am schimbat. Toate furtunele de la actuator sunt puse bine, pe toate le-am pus noi... Tija egr-ului se misca doar cu furtunul de la " bidonasul " de langa turbina, cu cel de la EGR tija nu se misca deloc...

Link to comment
Share on other sites

nu am vazut postul respectiv...nu stiu ce variante mai ai.daca zici ca-i verificat toate furtunele de vacuum sa nu fie vreun stut fisurat acolo unde intra furtunele de vacuum.eu am avut la turbo un stut de plastic fisurat....

 

A mai ramas cel care duce la " flapusuri " de schimbat. O sa vad cat de bine se prezinta dupa ce il schimb. Flapsurile cand motor este pornit ar trebuie sa se deschida, si cand motor este oprit ar trebuie sa se inchida, nu ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.