Jump to content

rechemare supapa EGR motor B47


mike2005

Recommended Posts

Salutare

 

In Noiembrie anul trecut mi-au spus la repr Bmw din Belgia(unde imi fac intretinerea de obicei) despre o a doua operatiune de rechemare legata de EGR. Cineva cu B47 care mai stie de ea?

 

Scriam de cea anterioara aici(http://www.bmwclub.ro/forums/topic/175105-rechemare-supapa-egr/).

 

De fiecare data cand merg ma intreaba daca am timp sa las masina cateva ore. Mi-au spus ca nu e urgent dar ar cam tb facuta. Vad ca o cam dau in balbe cand ii intreb ce presupune: odata imi spun ca e doar o verificare de rutina, alta data ca se schimba componente si se face reprogramare... Imi mentin convingerea ca incearca sa-si ascunda scheletii Dieselgate din dulap. S-a si publicat la un moment dat de nu stiu cate serii 3 si 5 care nu respecta normele.

 

Nu vreau sa ma trezesc cu performante scazute, fiabilitate compromisa. Am tot citit despre magicele solutii VW de reecologizare si destui au probleme(nu doar consum crescut - asta nu prea ma intereseaza - dar tot feulul de anomalii in functionarea motorului, plus performanta diminuata). Cum va inchipuiti VW neaga ca ar avea vreo legatura cu magicul fix. Daca o fi sa fie o pr cu EGR mai incolo, nu-i nimic dau bani si-l schimb atunci. Pentru moment nu vreau sa fiu cobaiul lor si sa raman pe mana cu un harb. Asta e ai gresit-o e problema ta ca producator tu platesti pentru boacanele tale. Acum masina e a mea, am batut palma pt performantele alea, n-ar tb sa am nici o obligatie.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

Neata,

 

Am primit si eu o scrisorica ceva vreme in urma prin care ma anuntau de o rechemare pt EGR și am fost ĂŽntre timp sa rezolv problema.

Operațiunea presupune inițial o verificare a funcționarii valvei EGR printr-o secvența software ce transmite comenzi de ĂŽnchidere respectiv ĂŽnchidere a valvei și mĂŁsoarĂŁ rezultatatele. Din ce am observat eu se comanda gradual deschiderea respectiv ĂŽnchiderea și procentual se compara valorile de ĂŽnchidere/deschidere si timpii de reacție. In cazul meu EGR a funcționat corespunzĂŁtor și nu a fost nevoie sa fie ĂŽnlocuitĂŁ valva. La final se face update la ultima versiune de iLevel. Totul a durat cam o ora și jumĂŁtate, aproximativ 60 min testarea și 30 min update de soft. Testarea valvei EGR dureazĂŁ mai puțin ĂŽnsĂŁ am avut câteva luni in urma și o eroare lipsa ulei, și in cele 60 min au testat și senzorii ce mĂŁsoarĂŁ uleiul in motor (mi-a apĂŁrut un mesaj pe iDrive ce ĂŽmi zicea ca am uleiul sub nivelul minim și sa completez cu un litru, ĂŽnsĂŁ totul a fost ok am scos joja afara și era la maxim nivelul).

 

Anul trecut mi-a spus și Neo ca motoarele B47 au probleme cu EGR si la ĂŽnceputul anului in Ianuarie la revizia de 30.000 km am cerut/plĂŁtit un update de iLevel cu toate ca nu ajunsese și la noi acest recall pt EGR.

 

Personal dupĂŁ ambele update-uri nu am remarcat ca performanțele mașinii sa fi suferit, cei 150 de cĂŁluți regĂŁsindu-se la locul lor sub capota, cei drept cam putini dupĂŁ gustul meu :rolleyes: ĂŽnsĂŁ asta e alta poveste.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Neata

 

@cornel: multumesc de raspuns, suna bine daca vad ca e ok o voi face si eu.

 

@Romulus: da face sens ce spui. Dar in acelasi timp poate fi si o chestiune de timp pana reusesc sa-i dovedeasca. Referindu-ma strict la dieselurile fara tratament cu uree. Ma intreb doar cum la aceleasi specificatii (cuplu, putere, consum) solutiile tehnice ale unora au fost de cateva ori mai poluante decat ale altora. Asa o diferenta sa fie intre tehnologii? In ziua de azi unde informatia circula repede, prin diferite mijloace, ingineri care se duc dintr-o parte in alta...

Mai nou Mercedes, Renault au fost prinsi cu ocaua mica, cred ca e o chestiune de timp si pt altii in functie de cat de subtili au fost.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca daca era ceva de descoperit, era descoperit demult pentru ca e vorba de bani grei aici. Ma indoiesc ca poti ascunde asa ceva dupa Dieselgate.

 

Așa as zice și eu, sa fii nebun sa mai ĂŽncerci sa ascunzi sau “coafezi” emisiile de noxe dupĂŁ scandalul Dieselgate unde grupul VW ĂŽncĂŁ plĂŁtește din greu la capitolul financiar cât și reputație. Mai bine ieși direct in media ĂŽți pui cenușĂŁ in cap ĂŽți ceri scuze și vii cu un set de mĂŁsuri reparatorii decât sa minți ascunzând prin diverse tertipuri niște rezultate a unor emisii poluante mĂŁrite rezultate in urma unor acțiuni deliberate sau ca urmare a unor greșeli mai puțin dorite.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Am un X3 F25 xdrive20 motor b47 am un zgomot metalic? (sesizabil la ralanti mai ales numai când se ĂŽncĂŁlzește bine motorul)

Sunt la Bimmer și acum nu mai face... Stau cu motor ul pornit de 30min..

A dat o eroare și mecanic ul de aici spune ca ar fi egr ul..

Daca e asa...masina e adus a din Italia și are nu are service ul fĂŁcut la BMW...

bĂŁnui ca asta ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu beneficiez de rechemare chiar daca ma duc la o verificare la BMW Filaret??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.