Jump to content

F10 M550


tirese66

Recommended Posts

  • 2 months later...

Cu putin timp in urma am reusit sa gasesc jantele pe care le doream inca de cand am cumparat masina, style 343M, cele care sunt in echiparea M5-ului.

Jantele sunt second hand dar neatinse, impecabile, sunt ca unele noi.

Astept cu nerabdare primavara, o voi lasa incaltata cu ghetele de iarna de pe acum deoarece vreau sa imi iau anvelope de vara cu DOT 2018.

Ma abtin cu greu sa nu iau niste sh acum si sa le pun pe masina macar o luna:)

 

image.jpg

 

 

image.jpg

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Sigur, merg mai multe set-up-uri, din ce am citit si ce am vazut la alti colegi pe forumurile din afara, iti fac o lista cu toate variantele (fata-spate):

 

1. 245/35/20 - 275/30/20 (cea recomandata de producator pe F10-urile cu jante de 20")

2. 245/35/20 - 285/30/20 (cea mai echilibrata varianta in special pentru masinile cu xDrive deoarece in combinatia asta rotile sunt cel mai aproape de valoarea 0 (0=4 roti cu aceeasi dimensiune))

3. 255/35/20 - 285/30/20 (cea mai intalnita la cei cu tractiune spate)

4. 255/35/20 - 295/30/20 (varianta la fel de echilibrata si recomandata ca varianta 2 pentru xDrive-uri, doar ca unii se plang ca le atinge spatele, cei mai multi dintre acestia au modificari la suspensie pentru a mai cobora garda la sol)

 

Referitor la jante, cele de europa (ca cele pe care le-am cumparat) au urmatoarele caracteristici:

 

fata - 9J / ET32 / 11,20 kg

spate - 10J / ET34 / 11,70 kg

Edited by tirese66
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sigur, merg mai multe set-up-uri, din ce am citit si ce am vazut la alti colegi pe forumurile din afara, iti fac o lista cu toate variantele (fata-spate):

 

1. 245/35/20 - 275/30/20 (cea recomandata de producator pe F10-urile cu jante de 20")

2. 245/35/20 - 285/30/20 (cea mai echilibrata varianta in special pentru masinile cu xDrive deoarece in combinatia asta rotile sunt cel mai aproape de valoarea 0 (0=4 roti cu aceeasi dimensiune))

3. 255/35/20 - 285/30/20 (cea mai intalnita la cei cu tractiune spate)

4. 255/35/20 - 295/30/20 (varianta la fel de echilibrata si recomandata ca varianta 2 pentru xDrive-uri, doar ca unii se plang ca le atinge spatele, cei mai multi dintre acestia au modificari la suspensie pentru a mai cobora garda la sol)

 

Referitor la jante, cele de europa (ca cele pe care le-am cumparat) au urmatoarele caracteristici:

 

fata - 9J / ET32 / 11,20 kg

spate - 10J / ET34 / 11,70 kg

 

Mersi mult, foarte profi reply'ul.

 

Eu am 535xi cu dimensiunile 245/40/19 cu 275/35/19 de fabrica si eram curios daca pot pune si asa ceva pe masina; O sa ma uit diseara pe stalp sa vad ce este acceptat pe acolo desi cred ca prima varianta sugerata de tine.

Link to comment
Share on other sites

Sigur, merg mai multe set-up-uri, din ce am citit si ce am vazut la alti colegi pe forumurile din afara, iti fac o lista cu toate variantele (fata-spate):

 

1. 245/35/20 - 275/30/20 (cea recomandata de producator pe F10-urile cu jante de 20")

2. 245/35/20 - 285/30/20 (cea mai echilibrata varianta in special pentru masinile cu xDrive deoarece in combinatia asta rotile sunt cel mai aproape de valoarea 0 (0=4 roti cu aceeasi dimensiune))

3. 255/35/20 - 285/30/20 (cea mai intalnita la cei cu tractiune spate)

4. 255/35/20 - 295/30/20 (varianta la fel de echilibrata si recomandata ca varianta 2 pentru xDrive-uri, doar ca unii se plang ca le atinge spatele, cei mai multi dintre acestia au modificari la suspensie pentru a mai cobora garda la sol)

 

Referitor la jante, cele de europa (ca cele pe care le-am cumparat) au urmatoarele caracteristici:

 

fata - 9J / ET32 / 11,20 kg

spate - 10J / ET34 / 11,70 kg

Cand vei avea posibilitatea sa le poti cantari dejantate te rog sa o faci si sa ne spui si noua,eu ce am cantarit de la BMW nu a corespuns cu ce specificatii dau ei vizavi de greutate. Superbe jantele,asta clar !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu un M550D si am acum o problema cu selectarea jantelor si anvelopelor de iarna.

Masina am achizitionat-o din Germania si are jantele standard originale pe 20 cu anvelope 245/35/20 fata si 275/30/20 spate.

Pentru iarna am achizitionat tot de acolo jante aftermarket pe 19 similare ca model cu cele de 20, doar ca nu sunt in 2 dimensiuni (greseala mea ca nu am verificat) toate 4 sunt pe J 8,5 x 19 ET 35, iat normal ar trebui sa fie J 8,5 x 19 ET 33 fata cu J 9 x 19 ET 44 spate

Acum intrebarea este pot pune pe toate 4 jante anvelope 245/40/19 fara a fi afectata cutia de transfer, pe stalp in scrie ca pe 19 ar trebui sa am anvelope 245/40/19 fata si 275/35/19 spate.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Ce scrie pe stalp asta conteaza cel mai mult.

 

Stiu, dar nu cred ca incap 275/35/19 pe janta de J 8.5 si nici ET nu va corespunde.

O solutie ar fi sa iau alte jante pe 18, ca acolo imi da voie sa le am pe toate 4 la aceaia dimensiune adica 245/45/18 (dar o cheltuiala in plus, si ramane sa le vand pe cele pe 19)

Link to comment
Share on other sites

Ca si dimensiuni, doar ce scrie pe stalp.

Ca si ET sa nu atinga in fata, ca la cele din spate ai ET44 iar cele pe care le-ai cumparat au ET35.

 

Eu pe 525Xdrive, am pe fata 8JX18 245/45/R18 ET30 si spate 9JX18 275/40/R18 ET44.

Am pus de iarna, ce scrie pe stalp 8JX18 245/45/R18, care au ET30.

Edited by silent_power
Link to comment
Share on other sites

Sfatul meu, vinde unul din cele doua seturi de jante pe care le ai acum, cel care vrei sa-l pastrezi foloseste-l pentru vara cu 245 fata, respectiv 275 spate (talonul specific marimii), iar pentru iarna cumpara exact ce scrie pe stalp la dimensiunea cu ââŹĹM+SââŹÂ

 

Sa o stapanesti sanatos!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu te risti, pot sa apara probleme la cutia de transfer, de ce vrei sa te complici ?

 

Mai bine le vinzi si cumperi 4 x 8JX18 ET30 cu 245/45/18 adica dimensiunea recomandata pentru masina ta, si sunt mai ok astea pentru iarna.

 

18 e compromisul ideal, nu sunt nici mici, si arata bine masina cu ele.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa nu te risti, pot sa apara probleme la cutia de transfer, de ce vrei sa te complici ?

Mai bine le vinzi si cumperi 4 x 8JX18 ET30 cu 245/45/18 adica dimensiunea recomandata pentru masina ta, si sunt mai ok astea pentru iarna.

18 e compromisul ideal, nu sunt nici mici, si arata bine masina cu ele.

 

Exact!

 

De fapt asta spune si BMW pe eticheta, sa pui de iarna 8JX18 ET30 cu 245/45/18 M+S; eu le-am pus cu anvelope Michelin AS 4 V run flat.

Sunt foarte silentioase.

 

Din ceea ce arati tu, in prima poza cu cele de M, eu le gasisem in 2 marimi 8J et30 fata si 9J et 44 spate.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu un M550D si am acum o problema cu selectarea jantelor si anvelopelor de iarna.

Masina am achizitionat-o din Germania si are jantele standard originale pe 20 cu anvelope 245/35/20 fata si 275/30/20 spate.

Pentru iarna am achizitionat tot de acolo jante aftermarket pe 19 similare ca model cu cele de 20, doar ca nu sunt in 2 dimensiuni (greseala mea ca nu am verificat) toate 4 sunt pe J 8,5 x 19 ET 35, iat normal ar trebui sa fie J 8,5 x 19 ET 33 fata cu J 9 x 19 ET 44 spate

Acum intrebarea este pot pune pe toate 4 jante anvelope 245/40/19 fara a fi afectata cutia de transfer, pe stalp in scrie ca pe 19 ar trebui sa am anvelope 245/40/19 fata si 275/35/19 spate.

 

Multumesc

 

POTI sa pui ...setup de iarna pt F10 M mi-a venit 255 /40/19 pe toate rotile . Setup original de la BMW , ideal este sa nu ai diferenta inaltime intre fata spate decat in limitele tolerate adica ce scrie pe stalp aia e diferenta maxima fata spate , dar nu e nici o problema cand diferenta e ZERo cum ar fi in cazul tau . LA jante cu J diferit trebuie sa respecti dimensiunile pt a nu depasi toleranta admisa de cutia de transfer . care e destul de mica la BMW fata de alte marci , asta e si motivul pt care masina simte daca spatele e mai uzat si atingi toleranta sau o depasesti , cutia de transfer incepe sa chitaie chiar daca nu arata la bord nimic . Deci dpmdv poti pune anvelope egale . Eu am 9j toate si am primit jantele cum ti-am spus , am avut eu mania sa merg pe setup original de pe stalp si am schimbat

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

 

Acum intrebarea este pot pune pe toate 4 jante anvelope 245/40/19 fara a fi afectata cutia de transfer, pe stalp in scrie ca pe 19 ar trebui sa am anvelope 245/40/19 fata si 275/35/19 spate.

 

Multumesc

 

ok, ai gasit opinii care spun ca nu e ok

 

eu ma pish impotriva vantului si iti spun ca tot ceea ce ti s-a raspuns ca nu ar fi ok pt masina, poti sa dai skip.

 

daca te uiti pe senzorul de presiune in meniul masinii, cand selectezi pe el dimensiunea rotilor pe care o ai pe masina, pt ca masina sa iti calculeze presiunea necesara, la 19 inch masina iti spune urmatoarele:

 

please select rear wheels dimension: acolo ti se dau doua variante si anume 245/40R19 si 275/35R19. selectezi dimensiunea rotilor spate si implicit cele fata sunt 245/40R19 pt ca nu pot fi altele. Ulterior masina isi arata presiunea recomandata

 

245/40R19 este dimensiune normala atat pt fata cat si pt spate.

 

 

dar daca e sa spunem pe sleau la care exista posibilitatea stricarii cutiei de transfer, apoi aceasta exista la anvelopele mixte deoarece este extrem de greu pt producator cand pune anvelope cu dimensiuni mixte fata/spate sa potriveasca diametrele pt a fi identice. pt ca atunci cand ai 245/40R19 fata si 275/35R19 spate, apoi diametrul rotilor spate este cu 3.5mm mai mic decat diametrul rotilor fata.

oricum e aberant si asta, atata timp cat producatorul considera ca 3.5mm diferenta de diametru este neimportant.

 

cand ai 245/40R19 sau 245/45R18 sau 225/55R17 atat fata cat si spate, de unde dracu apare riscul sa strici cutia de transfer????

 

 

Ok, daca cineva isi propune sa fie prost, si in loc de 245/40R19 fata si 275/35R19 spate, vrea sa aiba anvelope mai late pe fata si face o schimbare de capul lui si anume pune 255/40R19 fata iar pe spate pastreaza 275/35R19, la momentul respectiv, diferenta diametrului intre rotile fata si spate creste de la 3.5mm la 11.5mm iar atunci te-ai kkat in scaldatoare.

 

Thrust this assist!

 

 

 

...setup de iarna pt F10 M mi-a venit 255 /40/19 pe toate rotile . Setup original de la BMW ,

ma indoiesc ca e setup original bmw acesta, dar nu am argumente sa contrazic

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Merci de sfaturi, din cate stiu F10 in USA are din fabrica pe stalp numai 245/40/19 fata/spate, doar modele europene au 2 dimensiuni, deci nu ar avea de ce sa fie o problema, probabil ca performantele masinii for scadea putin avand in vedere ca aderenta va fi putin mai scazuta, dar vor fi echipate pentru iarna nu pentru curse.

Da, de 255/40/19 nu am auzit la F10, poarte la modele mai vechi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.