Jump to content

N47 - distribu��ie - reprezentanta BMW


Recommended Posts

Astea-s povesti. Nu are cum sa se fisureze arborele din cauza uleiului. Este o piesa solida si nu cred ca cedeaza asa usor.

Si daca ai mers comform instructiunilor BMW trebuia sa iti puna turbina noua nu rectificata. Cand mergi la ei si piese e murdara de ulei iti spun ca trebuie pusa noua.

Ar fi corect si moral sa puna toate reperele defecte noi cand se repara.

Apoi daca mergi normal schimbi ulei la 10 - 15 mii. Daca mergi mai sport 8-10 mii maxim. Eu personal il schimb la 8-9 mii.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 an cam toti recomandau schimbul de ulei la 15.000 km. Acum s-a ajuns sa se recomande la 8-10.000.

 

Cred ca la anul se va recomanda sa se schimbe la 5.000 km. :laugh:

 

Eu am cu masina 255.000 km si schimb uleiul cand ma anunta in bord, cam la 24.000 km. si nu am avut probleme. Cred ca multora le place sa isi complice viata aiurea. Nu au pe ce arunca banii.

 

Si vad aici ca multi isi aduc masinile din Belgia si vin sa se planga ca au probleme cu ele.

 

In Belgia se schimba uleiul la 40.000 km. si chiar mai mult, la masinile de flota. Adica cam la ce masini se liciteaza ieftin si se aduc in Romania.

 

Normal ca dupa aceea ne plangem de probleme.

Edited by X X L
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Astea-s povesti. Nu are cum sa se fisureze arborele din cauza uleiului. Este o piesa solida si nu cred ca cedeaza asa usor.

Si daca ai mers comform instructiunilor BMW trebuia sa iti puna turbina noua nu rectificata. Cand mergi la ei si piese e murdara de ulei iti spun ca trebuie pusa noua.

Ar fi corect si moral sa puna toate reperele defecte noi cand se repara.

Apoi daca mergi normal schimbi ulei la 10 - 15 mii. Daca mergi mai sport 8-10 mii maxim. Eu personal il schimb la 8-9 mii.

am mai scris asta odata, mai degraba as fi atent la nr de ore de functionare al motorului, in mod evident 30 k facuti pe autostrada nu sunt acelasi lucru cu 30k facuti in oras.Din nou e celebra discutie cu algoritmul folosit de BMW in computerul de bord in momentul in care te cheama la revizie.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am testat si eu schema cu uleiul , am facut schimburi la 8k -10k -12k -15 k

Intra 8-10-12 clar nici o dif , poate intre 8-15 sa simti ceva si mai ales la viteza mare nu in mersul de zi cu zi . Adica in regim de autostrada de la 170 + simti motorul ceva mai relaxat ,poate fi si placebo . De cateva schimburi am renuntat la Castrol pt uleiul original BMW shell , surse clare si originale deci nu suspectez nimic fake , cred ca am trecut de faza placebo , motor mult mai silentios si f f relaxat la viteza si in mersul normal . Am observat ca isi pastreaza mai bine proprietatile de-a lungul utilizarii adica acum pot sa spun ca nu simt nici cea mai mica dif intre 8k -15 K indiferent de utilizare . Si cred ca ar merge si mai mult dar nu are rost la cat costa un schimb de ulei. Oricum nu as avea curaj sa il tin 30k sau mai mult , e totusi un ulei si masinile au ceva km , clar ca orice le ajuta sa fct corect si bine . Dar eu sunt pentru uleiul nou BMW , dpmdv e o diferenta , important pt un ulei e sa isi pastreze calitatile si peste 15k km ca la inceput clar toate sunt perfecte

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Treaba asta cu schimbul de ulei in cati km se face e jale in orice post.

 

Lasand la o parte situatii extreme, gen mergem 2000km in 1 an jumate, adica cele in care uleiul ar trebui schimbat pentru ca e vechi, o regula foarte buna pentru mers zilnic este data de numarul de ore de functionare. Numarul de km poate varia foarte mult, dar orele nu prea. Un numar estimativ este spre 400 ore de functionare maxim pentru un ulei de top, 300 pentru alea mai slabe.

 

Doua example:

1. Tari cu autostrazi, viteza medie a masinii este 75km/h, oamenii fac naveta pe autostrada. Avem 75km/h X 400 ore = 30.000 KM. Asta e scenariul cand schimbi uleiul la 30 de mii.

2. Romania, mers in oras, viteza medie este 25-30 km/h. Avem 25km/h x 400 = 10.000 KM.

 

Este un studiu facut de Ford, cand au vandut politiei din SUA mii de masini. Veneau in service, schimbau uleiul la 10.000 mile, dupa 5 schimburi motoarele erau praf cu toate ca au avut schimb la 10.000 mile. Nu stiau ce se intampla si au pus ceasuri sa masoare numarul de ore de functionare. Au constatat ca in 10.000 de mile, din cauza ca mergeau incet la patrula prin oras sau ca stateau pornite si pe loc, masinile alea mergeau peste 800 de ore. Concluzia lor a fost ca ar trebui sa mearga maxim 350-400 de ore pentru ca dupa uzura e majora si uleiul isi pierde proprietatile.

Edited by CodrinMarius
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

15 * 400 = 6.000 km

Da, deci vezi cu nu e nebun nici ala care schimba la 6 mii si nici aia la 30 de mii.

Eu cand schimb uleiul dau reset la trip si nu il mai pun pe resetare automata ca sa vad cate ore am mers in total de cand am schimbat uleiul. Am 3000 km si vreo 110 ore.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.