Jump to content

Seria 5 G30 intrebari pentru vacanta


mraz

Recommended Posts

Voi pleca in vacanta in curand si am si eu niste nelamuriri legate de cauciucurile run flat, poate stiti mai multe.

 

In caz ca am pana undeva in mijlocul nicaierii, sa zicem ca mai merg cu ele inca 40km pana la o vulcanizare. Din ce am inteles daca se merge cu ele, nu mai sunt reparabile, chiar

daca pana e pe centru si nu pe laterale. E adevarat ? Pentru ca in cazul asta, ce faci ? Sansele sa aiba aia exact cauciucul tau sau alt runflat de aceleasi dimensiuni, in oraselul

X din tara Y, seara la ora 8, cred ca-s destul de mici.

 

Mi-as lua un kit compresor si solutie de reparat pneul. Insa am auzit ca solutia aia poate strica senzorul de presiune plus poate face reparatia ulterioara a cauciucului cam problematica (ar trebui

curatata din interiorul cauciucului si cica la runflat ar fi mai dificila treaba ? ). Stiti voi vreun kit compatibil cu runflat si senzorul de presiune ?

 

Roata de rezerva ingusta - acuma nu o sa-mi iau, e prea din scurt si nici nu o sa am spatiu in portbagaj. Totusi ce imi recomandati pe viitor si de unde se poate cumpara la noi ? Am inteles ca

trebuie sa fie compatibila cu g30-ul, au schimbat sistemul de prindere fata de f10. Si aici am si alta nelamurire, daca am roti de 18 si roata de rezerva e de 16 sau 17 (cam asta vad ca se gaseste),

nu forteaza diferentialul ?

Link to comment
Share on other sites

Voi pleca in vacanta in curand si am si eu niste nelamuriri legate de cauciucurile run flat, poate stiti mai multe.

 

In caz ca am pana undeva in mijlocul nicaierii, sa zicem ca mai merg cu ele inca 40km pana la o vulcanizare. Din ce am inteles daca se merge cu ele, nu mai sunt reparabile, chiar

daca pana e pe centru si nu pe laterale. E adevarat ? Pentru ca in cazul asta, ce faci ? Sansele sa aiba aia exact cauciucul tau sau alt runflat de aceleasi dimensiuni, in oraselul

X din tara Y, seara la ora 8, cred ca-s destul de mici.

 

Mi-as lua un kit compresor si solutie de reparat pneul. Insa am auzit ca solutia aia poate strica senzorul de presiune plus poate face reparatia ulterioara a cauciucului cam problematica (ar trebui

curatata din interiorul cauciucului si cica la runflat ar fi mai dificila treaba ? ). Stiti voi vreun kit compatibil cu runflat si senzorul de presiune ?

 

Roata de rezerva ingusta - acuma nu o sa-mi iau, e prea din scurt si nici nu o sa am spatiu in portbagaj. Totusi ce imi recomandati pe viitor si de unde se poate cumpara la noi ? Am inteles ca

trebuie sa fie compatibila cu g30-ul, au schimbat sistemul de prindere fata de f10. Si aici am si alta nelamurire, daca am roti de 18 si roata de rezerva e de 16 sau 17 (cam asta vad ca se gaseste),

nu forteaza diferentialul ?

Cred ca depinde de dimensiunea anvelopei. Eu am avut pe E70 run-flat si am facut pana si am mers fara nici o problema cat am avut nevoie pana am reparat-o (fara probleme), am avut run-flat pe ML, aceasi poveste si acum pe F15 am avut pana cateva saptamaini in urma si am mers 2 zile pana se o repar, din nou, fara probleme. Tatal meu, la un F25 a facut pana pe roata fata si masina s-a lasat atat de rau incat s-a indoit deflectorul de vant (nu stiu cum ii zice) si masina arata de parca nu avea anvelope run-flat (erau din fabrica). A trebuit sa puna o roata de iarna ca sa mearga cu cea sparta in service sa o repare.

Link to comment
Share on other sites

Voi pleca in vacanta in curand si am si eu niste nelamuriri legate de cauciucurile run flat, poate stiti mai multe.

 

In caz ca am pana undeva in mijlocul nicaierii, sa zicem ca mai merg cu ele inca 40km pana la o vulcanizare. Din ce am inteles daca se merge cu ele, nu mai sunt reparabile, chiar

daca pana e pe centru si nu pe laterale. E adevarat ? Pentru ca in cazul asta, ce faci ? Sansele sa aiba aia exact cauciucul tau sau alt runflat de aceleasi dimensiuni, in oraselul

X din tara Y, seara la ora 8, cred ca-s destul de mici.

 

Mi-as lua un kit compresor si solutie de reparat pneul. Insa am auzit ca solutia aia poate strica senzorul de presiune plus poate face reparatia ulterioara a cauciucului cam problematica (ar trebui

curatata din interiorul cauciucului si cica la runflat ar fi mai dificila treaba ? ). Stiti voi vreun kit compatibil cu runflat si senzorul de presiune ?

 

Roata de rezerva ingusta - acuma nu o sa-mi iau, e prea din scurt si nici nu o sa am spatiu in portbagaj. Totusi ce imi recomandati pe viitor si de unde se poate cumpara la noi ? Am inteles ca

trebuie sa fie compatibila cu g30-ul, au schimbat sistemul de prindere fata de f10. Si aici am si alta nelamurire, daca am roti de 18 si roata de rezerva e de 16 sau 17 (cam asta vad ca se gaseste),

nu forteaza diferentialul ?

Poti sa mergi linistit daca ai runflat.Se poate repara daca iei cui pe calea de rulare, pe lateral si la explozie nu se poate repara.Nu ai ce sa faci cu kit ul de reparatie la runflat, eventual doar pentru compresor.Problemele la runflat sunt galmele pe laterale sau fisurarea jantei daca iei vreo gropa mai mare.Nici cu roata de rezerva nu prea ai ce face, runflat ul a fost inventat tocmai pentru a nu avea roata de rezerva.Putina atentie si concediu placut!

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am putut repara in germania un run-flat pe 19" pe o seria 6 si era un cui pe calea de rulare. Nu au vrut. Nu am idee daca indicele de viteza era problema sau daca faptul ca era run-flat. Pur si simplu nu au vrut sa il repare orice le-am spus sau promis.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am putut repara in germania un run-flat pe 19" pe o seria 6 si era un cui pe calea de rulare. Nu au vrut. Nu am idee daca indicele de viteza era problema sau daca faptul ca era run-flat. Pur si simplu nu au vrut sa il repare orice le-am spus sau promis.

Se pune un snur, nu este mare filosofie.Trebuie doar sa aiba aparat de dejantat pt. runflat fiindca se da/pune greu la loc si atentie sa nu zgarii janta.Tinand cont cat costa, plus ca trebuie schimbate in pereche, sa dai min.500 euro pentru un cui mi se pare aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Se pune un snur, nu este mare filosofie.Trebuie doar sa aiba aparat de dejantat pt. runflat fiindca se da/pune greu la loc si atentie sa nu zgarii janta.Tinand cont cat costa, plus ca trebuie schimbate in pereche, sa dai min.500 euro pentru un cui mi se pare aiurea.

 

Eu nu am glume in program. Am intrat in reprezentanta si atelier de pneuri in zona unde am fost. Nu au vrut. Au spus ca nu se repara si ca trebuie sa cumpar altul, dar ei nu au asa dimensiune la vanzare. Nu s-au induplecat nici macar la promisiunea ca semnez ca e pe proprie raspundere. Asta nu e din auzite. Am ajuns intr-un final si am cumparat doua pentru spate, cand in sfarsit am gasit pe stoc asa dimensiuni.

 

Inclin sa cred ca avea de-a face cu indicele de viteza al pneului si cu recomandarea de 130 km/h pe autobahn.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am glume in program. Am intrat in reprezentanta si atelier de pneuri in zona unde am fost. Nu au vrut. Au spus ca nu se repara si ca trebuie sa cumpar altul, dar ei nu au asa dimensiune la vanzare. Nu s-au induplecat nici macar la promisiunea ca semnez ca e pe proprie raspundere. Asta nu e din auzite. Am ajuns intr-un final si am cumparat doua pentru spate, cand in sfarsit am gasit pe stoc asa dimensiuni.

 

Inclin sa cred ca avea de-a face cu indicele de viteza al pneului si cu recomandarea de 130 km/h pe autobahn.

Nici eu spun din auzite, am pus snur la runflat, la fel cum am cumparat 2 anvelope pentru ca avea una o galma pe lateral.Este adevarat, in Romania, nu in Germania.

Link to comment
Share on other sites

Am patit acelasi lucru referitor la reparatia anvelopelor run-flat in Germania: uzura 3000km, luat un cui, a trebuit sa cumpar alta anvelopa, mi s-a explicat ca nu se repara.

Totusi eu nu intaleg de ce!

 

Daca este pe lateral intaleg, dar fiind pe banda de rulare? Aceea nu este diferita de un cauciuc normal. Diferenta intre normal si runflat sunt peretii anvelopei.

 

Sau ma insel eu?

Link to comment
Share on other sites

am avut cui in runflat (205/55/17), pierdea aer in timp, nu am mers cu ea pe janta - au pus fara probleme snur, inca le am pe masina.

am luat groapa urata cu runflat (225/45/17) - fata s-a taiat, am mers pe ea 20km fara probleme, cauciucul a fost distrus si l-am schimbat; cel de pe spate a facut galma, l-am schimbat dupa cateva mii de km (galma era pe interior, dar masina tremura putin la anumite viteze, asa am descoperit).

am luat cui in runflat (225/45/17), in cativa km eroare de senzori de presiune - eram in oras si am mers la prima vulcanizare - au pus snur.

 

din cate am inteles de la vulcanizare, daca nu mergi cu ea dezumflata complet, se poate repara/refolosi daca problema e pe talpa; daca mergi cu ea dezumflata complet chiar si cativa km, cauciucul se distruge si nu mai poate fi refolosit; daca gaura e pe lateral, nu se poate petici.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri. Si eu auzisem, nu se risca sa repare runflat daca a fost rulat tocmai din cauza ca nu au de unde sa stie

daca cauciucul a fost sau nu compromis mergand "pe gol". Nu stiu daca are legatura cu indicele de viteza, ale mele sunt Y...deci probabil nu o sa am noroc

daca patesc ceva.

 

wolfenstein99 si cei care ati reparat runflaturi care doar scapau aer - vi le-au reparat si in alta tara, gen Germania sau doar Romania ? Sau efectiv ei nu repara de nici o culoare runflaturi

chiar daca mai au aer in ele ?

 

 

PS: cum de nu-ti incape o rezerva in portbagaj?!

 

Pai Seria 5 din 2017 nu are spatiu pentru roata de rezerva iar in vacanta asta o sa fie masina plina, 5 oameni si bagaje cat cuprinde , plus ca trebuie sa pun la mine si bagajele altor prieteni

care vin cu masina mai mica.

 

Ce compresor imi recomandati ?

Edited by mraz
Link to comment
Share on other sites

Se pune un snur, nu este mare filosofie.Trebuie doar sa aiba aparat de dejantat pt. runflat fiindca se da/pune greu la loc si atentie sa nu zgarii janta.Tinand cont cat costa, plus ca trebuie schimbate in pereche, sa dai min.500 euro pentru un cui mi se pare aiurea.

 

Am umblat aproape o luna(imi scadea presiunea, dar nu alarmant) cu un holsurub pe roata dreapta spate la charger nonrunflat, nu e necesar sa dea cauciucul jos numai daca vrei reparat pe interior, fara petec scoate doar holsurubul/cuiul si trage snurul, am facut asta de nenumarae ori pana m-am decis sa nu mai umblu cu masina prin fabrica :))

La nici o masina nu am folosit roata de rezerva, la e90 o singura data kitul doar

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Am umblat aproape o luna(imi scadea presiunea, dar nu alarmant) cu un holsurub pe roata dreapta spate la charger nonrunflat, nu e necesar sa dea cauciucul jos numai daca vrei reparat pe interior, fara petec scoate doar holsurubul/cuiul si trage snurul, am facut asta de nenumarae ori pana m-am decis sa nu mai umblu cu masina prin fabrica :))

La nici o masina nu am folosit roata de rezerva, la e90 o singura data

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Corect! Am omis eu.

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Facut pana acum o luna in Germania, o bucatica de tabla pe talpa anvelopei, mi-au facut-o fara nici o problema.

Fiind masina noua nu i-am lasat nici macar sa dea roata jos de pe masina, au ridicat-o, au pus snur si pana azi nu a pierdut deloc, Bmw G30 520d xdrive, anvelope Pirelli Cinturato P7 275/40 R18.

Link to comment
Share on other sites

Si pe F25 din fabrica tot Cinturato vin. Si eu sunt curios de ce nu ai vrea sa-ti scoata roata.

Apropo, pentru OP. Compresor eu l-am luat pe acesta. Am anvelope de iarna non run-flat si aveam nevoie de un kit de pana plus compresor. L-am folosit doar de vreo 2 ori, fara probleme:

https://www.emag.ro/compresor-auto-black-decker-11-bar-adaptor-12v-dc-si-230v-ac-asi300/pd/EFVTDBBBM/

Edited by mkdan2004
Link to comment
Share on other sites

Cool, nu am vazut Pirelli din fabrica pe BMW din cate tin minte. Totusi, de ce sa nu dea jos roata?

 

Pentru a nu zgaria janta.

Nu am vazut vulcanizare inca care foloseste tubulara cu protectie.

 

Si pe F25 din fabrica tot Cinturato vin. Si eu sunt curios de ce nu ai vrea sa-ti scoata roata.

Apropo, pentru OP. Compresor eu l-am luat pe acesta. Am anvelope de iarna non run-flat si aveam nevoie de un kit de pana plus compresor. L-am folosit doar de vreo 2 ori, fara probleme:

https://www.emag.ro/compresor-auto-black-decker-11-bar-adaptor-12v-dc-si-230v-ac-asi300/pd/EFVTDBBBM/

 

Iti recomand un kit de pana de la Bmw, costa cam 80-100 Eur, compresor + solutie.

Singurul inconvenient este ca trebuie sa schimbi solutia cam la 2 ani, expira.

post-1344-0-27558900-1531817587_thumb.jpg

post-1344-0-03598300-1531817593_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pentru a nu zgaria janta.

Nu am vazut vulcanizare inca care foloseste tubulara cu protectie.

Si schimbul de anvelope(vara/iarna) cum si unde il faci ?

 

Iti recomand un kit de pana de la Bmw, costa cam 80-100 Eur, compresor + solutie.

Singurul inconvenient este ca trebuie sa schimbi solutia cam la 2 ani, expira.

 

Ce tare, acum vin cu inscriptia (MOE- mercedes si * BMW) pe aceeasi anvelopa.

Edited by enders
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.