Jump to content

DPF OFF = AmendĂŁ?


  

182 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ce vina are omul acesta ? El presteaza anumite servicii , daca vrei bine daca nu ,nu ... E ca si un killer , nu e legal dar e bun pe langa casa :D .... Pana la urma tu/noi decidem ce vrem sa facem in viata asta , stii ca nu este ok sa furi , dar daca furi , o furi pe barba ta ...
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pana acum nu era reglementare. A intrat legea?

 

Eu unul sunt pro filtre, desi ele sunt o povara pt posesori. Stiu ca la unele Opel-uri noi euro5-6, filtru se regenera intr-o veselie (poate managementul era prost) incat inebunea forumistii. Tot procesul se concluziona si cu un consum mare.

Sunt curios ce se intampla cu masinile care au deja DPF off...isi freaca mainile cei de la statiile ITP pt spagi.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce vina are omul acesta ? El presteaza anumite servicii , daca vrei bine daca nu ,nu ... E ca si un killer , nu e legal dar e bun pe langa casa :D .... Pana la urma tu/noi decidem ce vrem sa facem in viata asta , stii ca nu este ok sa furi , dar daca furi , o furi pe barba ta ...

 

Nu știu ce să zic. Dacă nu ne educăm, nu evoluăm; dar da, deocamdată nimic ilegal. Probabil se va opri.

"Majoritatea BMW-urile diesel seria E si F" :shocking:

Edited by deeJayOg
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce vina are omul acesta ? El presteaza anumite servicii , daca vrei bine daca nu ,nu ... E ca si un killer , nu e legal dar e bun pe langa casa :D .... Pana la urma tu/noi decidem ce vrem sa facem in viata asta , stii ca nu este ok sa furi , dar daca furi , o furi pe barba ta ...

 

 

Eu cred ca adminul ar trebui sa interzica astfel de anunturi. Este imoral si ilegal.

Ideea este sa nu incurajam astfel de "servicii".

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca adminul ar trebui sa interzica astfel de anunturi. Este imoral si ilegal.

Ideea este sa nu incurajam astfel de "servicii".

 

 

Dar de piesele sau cauciucurile secound ce zici ? Astea sunt un pericol direct si trebuie interzise...

Poti sa mergi la dezmembrari si sa cumperi absolut orice piesa (buna sau rea) si sa sa o montezi pe masina , la fel si cu cauciucurile...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Treaba cu graturul se practica prin toata tara , mai ales in cartierele sarace ... in Constanta pe o straduta ce la capat se intersecteaza cu blv.Mamaia este o comunitate ce inca nu au ajuns in 2018, mai degraba sunt prin 1700 ... calul legat la stalp , covoare intinse pe strada , gratar, banci , scaunne , mese scoase pe trotuar si muzica ''buna''

 

Te referi la piata chiliei?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Noi n-am fost ĂŽn stare sĂŁ limitĂŁm rablele unde vizibil sunt probleme, dar așa ceva. Ăn fine, rĂŁmânem cu speranța.

 

Chiar zilele astea m-am luat de un sĂŁrĂŁntoc care aștepta de vreo 20 minute cu motorul pornit chiar lângĂŁ bloc. Era irespirabil pe lângĂŁ mașinĂŁ și se simțea clar cĂŁ ceva e ĂŽn neregulĂŁ acolo. Nu știu dacĂŁ avea sau nu DPF dar pe cei ce treceau pe lângĂŁ el ĂŽi termina pe toți. Da era ok, noi putem leșina sau muri, el avea curul cald ĂŽn mașinĂŁ.

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

In Elvetia iti iei amenda daca stai in fata casei cu motorul pornit, te reclama vecinii de nu te vezi.

Totusi, sunt unele masini (vezi grupul VW) langa care pute de-ti muta nasul, chiar si cu DPF on. Avem si un Golf6 1.6 in familie si mereu cand coboram din el in parcarea subterana te omoara mirosul, fie ca se regenereaza, fie ca nu (nu mai zic la pornirea la rece). Tehnic masina este verificata si e in regula, 'asa face toate' zice reprezentanta si intr-adevar, am mai simtit mirosul asta si la alte surori din grupul VAG. La bmw pot sa stau cu nasul in esapament chiar si cand se regenereaza si nu am simtit niciun miros iesit din comun.

Edited by LYM
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Noi n-am fost ĂŽn stare sĂŁ limitĂŁm rablele unde vizibil sunt probleme, dar așa ceva. Ăn fine, rĂŁmânem cu speranța.

 

Chiar zilele astea m-am luat de un sĂŁrĂŁntoc care aștepta de vreo 20 minute cu motorul pornit chiar lângĂŁ bloc. Era irespirabil pe lângĂŁ mașinĂŁ și se simțea clar cĂŁ ceva e ĂŽn neregulĂŁ acolo. Nu știu dacĂŁ avea sau nu DPF dar pe cei ce treceau pe lângĂŁ el ĂŽi termina pe toți. Da era ok, noi putem leșina sau muri, el avea curul cald ĂŽn mașinĂŁ.

Cand am amintit si eu de o situatie similara, au sarit "sarantocii" cu dpf off pe mine ca exagerez :)).

Dar na...ce stim noi...isi fac baietii "steigi oan" cu dpf off, egr off ca alea au fost puse de producatori doar pentru a ne fraierii pe noi si a ne lua banii degeaba. Romanii, in special, sunt destepti tare si le anuleaza pe toate, egr, dpf, clapete, ma mir cum de nu-si anuleaza si creierii unii dintre ei.

  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Masina mea e E4 cu DPF functional inca. Dar nu este trecuta existenta acestuia nici in carte nici in certificat. In conditiile in care nu am nici o reducere de eventuale taxe fata de Euro 4 non DPF de ce l-as pastra sau inlocui ? Doar ca sa mearga masina in parametri poate.

 

PĂŁi e simplu: Ca sĂŁ nu facem nici noi nici tu cancer ĂŽn esențĂŁ.

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Masina mea e E4 cu DPF functional inca. Dar nu este trecuta existenta acestuia nici in carte nici in certificat. In conditiile in care nu am nici o reducere de eventuale taxe fata de Euro 4 non DPF de ce l-as pastra sau inlocui ? Doar ca sa mearga masina in parametri poate.

Eu știu cĂŁ dpf a fost creat pt a reduce poluarea,nu pentru a rĂŁmâne cu mai mulți bani ĂŽn buzunar....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va lasati manipulati foarte mult. Atat de mult ca incercati sa-i manipulati si pe altii. Episodul Elodia este precedentul din seria "Poluarea".

Nu contest faptul ca anumite zone aglomerate din orasele patriei sunt poluate si de gazele de esapament ale autovehiculelor, dar marea poluare vine de altundeva. Din deseurile aruncate de-a valma, din defrisarile fara oprire si din praful de pe strazi si ... uitati-va pe ecranul telefoanelor dimineata - poluarea a ajuns si in casele voastre. Poluarea vine din mizeria sau dejectiile aruncate direct in ape .In parcarile de pe marginea drumului ti-e scarba sa te opresti de cacati si miros de pipi si gunoaie neluate de saptamani intregi. Poluarea e de pe santierele din care se iese cu glod pe rotile camioanelor care se transforma-n praf si-l inghititi. La voi pe strada in afara de ploaia data de Domnu', cine mai spala praful si mizeria ? Aia care matura sa stiti fac mult praf.

Suneti amagiti, se arunca vina intr-o alta directie si inghititi gogorita cu mare placere. O si promovati.

 

Cum sa faci cancer din cauza mea? Fac 10.000 de km pe an (maxim), stau intr-un oras nu foarte mare si folosesc masina asta decat la sfarsit de saptamana ? Nu o frec prin oras. Ca-s ecologist ! Ma dau toata saptamana cu un 1.3 Mjet si fac 50.000 km pe an cu aceasta. 75 % si km astia sunt la drum intins. Da masina asta e E5 DPF si polueaza mai putin ca BMW-ul, nu conteaza cati km parcurge fiecare! Ganditi-va cat polueaza un camion care face 80k km pe an, consuma 35 l/100 km, da-i euro 5 sau 6. Polueaza putin sau mult ?

 

Intrebarea mea apropos de DPF fost oarecum retorica, da na', a fost inteleasa in fel si chip.

  • Like 8
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

ȘĂŁ nu mai veni cu mizerii gen "trĂŁim ĂŽn România". Așa și, dacĂŁ țara e vai de mama ei trebuie sĂŁ mĂŁ rĂŁhĂŁțesc pe stradĂŁ ca ĂŽn India ĂŽn loc sĂŁ mĂŁ educ, sĂŁ ies din mizerie?

 

 

 

 

Pai educatia incepe prin noi insine.

 

Problema e cum ii educi pe altii ?

 

Nu toti au bani de masini mai nepoluante sau de mers la reprezentanta.

 

Pe colegul cu e36 proaspat cumparat de exemplu, ce facem?Dam cu pietre ca e sarantoc?!

 

Pe cei cu DPF off la fel ?!Ca nu au dat banii pe DPF nou?

 

Zi mersi ca nu a trecut vreo bascula sau vreo cifa cu beton sa vezi atunci cum pute plus vibratii de sar toate alarmele“.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Deci o fi cum o fi in bucuresti, dar in constanta sunt cele mai multe cadavre pe roti, nu exista ceva mai urat, tot orasul e plin de cotete, daca nu ai recircularea la masina functionala poti sa te gazezi la fiecare 500m, bai efectiv dare de fum lasa dupa ele, te ustura ochii, toti distrusii vor sa te depaseasca cu niste sicriuri scoase din cimitirul de masini, jumatate de masini au mutatie din moldova sau bulgaria, plus astea de cand s-a scos taxa

Haudi, bmw si megedes, volswagin, se observa cocalarismul si prostul gust, fustrarea tipica a saracului parvenit care vrea sa empateze putere si bogatie cu 50 lei diesel in rezervor, cauciucurile de iarna sunt o pierdere de timp si bordul pom de craciun e ceva normal, faruri care nu functioneaza, parbrize sparte, si toate astea datorita narcisismului si cocalarismului tipic romanesc, acum ce sa facem sa mergem toti cu rable euro5 si 6 renault sau mazda? pai cum mai ma vede lumea pe mine de jmecher cand umblu cu un break?

deci orice diesel de la euro 3 in sus care te sufoca cand are motorul cald e un rebut bun de casat, ma doare undeva ca e audi, skodele ma deranjeaza si mai rau, vw si audi cu softul lor si limitarea la 2500rpm st niste mizerii care trebuiau scoase din circulatie de stat din oficiu

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@ingineru - Problema mea principală nu era neapărat DPF off, ci simplul fapt că stătea respectivul cu mașina pornită de mai bine de 20 de minute să aștepte pe cineva, și se simte. Rău!

 

Pe de altă parte nu sunt adeptul DPF Off din mai multe motive. Nu m-am trezit ecologist peste noapte, dar o mașină trebuie cumpărată și gândindu-te la întreținerea viitoare. Trebuie luate în calcul lucrurile astea. Știu, dorința e mare, toți vrem super mașini, nu pot condamna asta.

 

Dacă privești problema direct, un producător auto pune DPF pentru că particulele respective sunt cancerigene (sunt de acord că rămâne de văzut cât de mult contează, dar se pare că situația se agravează). Dacă tu cu bună știință renunți la acel DPF, nu cumva începi să participi activ la creșterea șanselor ca unii oameni (printre care chiar și tu și familia ta, că și tu stai pe lângă mașină), să facă cancer? Ți se pare ok așa? Să faci rău cu bună știință? Mie nu. La E36 n-a greșit nimeni cu nimic - nu se face voit rău ca să zic așa - n-a eliminat nimeni ceva din felul în care a fost concepută mașina.

 

Sunt de acord că avem și alte probleme, dar problemele nu sunt cu SAU, sunt cu ȘI. Se adună, iar noi am participa activ la asta.

 

Iar legat de camioane nici nu mai comentez... nu e ca și când nu simțim toți.

Edited by deeJayOg
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.