Jump to content

DPF OFF = AmendĂŁ?


  

182 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

In Romania nu se vrea o populatie desteapta, se vrea indobitocirea populatie astfel ca manipularea sa fie mult mai usoara.Una peste alta, tind sa cred ca nu se va schimba prea multe in Romania, promisiuni sunt cu carul si fapte 0.Nici populatia nu incearca sa inainteze si evident nici conducerea. Edited by Exilong999999
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Eu tot spun ca locurile de parcare pentru handicapati, sunt bune, necesare si utile. Dar...

 

A corelat cineva vreodata in procente, cate autoturisme sunt omologate cu numarul de locuri alocate? Dar cate carnete de sofer sunt emise pentru asa persoane? Sau chiar mai rau, a vazut cineva vreodata un asa autoturism parcat legal (adica nu ca a primit pe nedrept asa un carton in parbriz.

 

Ca senzatia mea e ca e dezastru. Avem locuri putine si tinem 2-3 locuri libere in absolut toate parcarile, pentru doar sa zicem 3 masini care ar putea parca acolo legal.

 

Aici e din nou o impunere UE seaca si aiurea, eu asa cred. Sigur, in alte tari sunt convins ca sunt corelate numerele. Poate trebuie redus numarul la doar un loc de parcare, etc. De trebuit trebuie sa existe peste tot. Iar in cazurile in care se dovedeste ca mai multe asa masini au de asteptat, marirea numarului progresiv. Nu ma refer la parcarile de supermarket unde sunt locuri suficiente si pot fi alocate un numar mai mare.

 

Cam offtopic ce urmeaza, dar unii ... ...

 

Parcare plina intr-un orasel din Austria.

Cand zic plina, nu mai era absolut nici un loc liber.

 

2 locuri rezervate pentru oameni cu handicap, ambele libere!

 

Nu e vorba de ecuatii, integrale si necunoscute matematice cati "handicapati" sunt pe sosele, ci de normalitate, responsabilitate, atentie catre cei care chiar au nevoie de ceva special pentru a le usura oarecum viata.

Nu conteaza ca e liber acel loc 6 zile din 7. Cand are nevoie sa parcheze, sa aiba 100% posibilitatea asta.

 

Ma intreb daca cineva s-a pus in locul unui handicapat in scaun cu rotile si sa o ia pe trotuarele din Bucuresti?!

Va spun eu rezultatul: nu ai nici o sansa sa mergi.

Masini parcate pe trotuar, borduri de 20 cm, gropi, santiere/lucrari uitate de mesteri, etc.

 

Altfel e bine, nu?

 

 

 

ONTopic:

 

Control existenta DPF la ITP:

  • daca da, control mai departe nivel noxe
  • daca nu, respingere ITP si trimitere la un service autorizat pentru montare DPF nou + dovada scrisa

 

Control in trafic existenta DPF de catre RAR, Politie si cine mai poate.

Negativ: ti se retine talonul pana la montarea noului DPF de catre un service autorizat.

 

Pentru toate cazurile, se mai aduga si amenda care sa doara la buzunuar pentru a preintampina destul de multi in situatia asta.

 

Majoritatea oamenilor traiesc in orase unde nivelul de noxe este horror. Cand va ganditi la mediu, nu va ganditi la paduri si munti, ci ganditi-va ca masinile alea de langa tine cand mergi pe strada iti baga in tine niste particule care adunate in timp ajungi sa fii o mare leguma pe strada.

Nu apuci pensia, stai linistit!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cand vine unul cu cate un cazan, ala sigur trebuie sa lase motorul pornit. Daca se poate chiar in drum si cat mai aproape de cetatenii comunei care consuma si ei o bere la aer curat.

 

Totul se amplifica cand o are pe "iubirea vietii" pe locul din dreapta. Alea sigur racesc in cele 2 minute cat cazanul nu scoate fum.

 

 

Asta nu e nimic, ce spui de cei care stau cu motorul pornit in parcarea subterana de la mall-uri. Nu e ca si cum iti e frig intr-o parcare unde iarna se ating si 14 grade, dar nu inteleg de ce ai mai venit la mall daca astepti in masina cu motorul pornit?

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Propun acelasi tip de control si la camioanele cu lemne, sa vada daca ce e taiat e legal.

 

Mai propun de asemenea si controale in supermarketuri sa vedem daca se respecta etichetele.

 

Ce tot vorbiti de orasele din Austria sau Franta sau mai stiu eu ce?Ati vrea si voi sa fie la noi ca acolo, legea sa fie lege, salarii mari, nu i asa?

 

La teorie pe noi ca natie nu ne intrece nimeni!

 

L.E. avea dreptate Dancila saraca cu ce spunea cand aparea cate o problema :“Vom analiza si vom lua masurile care se impun“.Analizam,facem studiu de caz, de fezabilitate si tot asa.Dar nimic concret si in folosul populatiei...

Edited by ingineru'
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

[...]

 

2 locuri rezervate pentru oameni cu handicap, ambele libere!

[...] sa aiba 100% posibilitatea asta. [...]

 

 

Sincer cred ca ti-a scapat esenta a ceea ce am spus eu. Si daca venea al treilea? Sau al patrulea si acum cele doua locuri erau deja ocupate? Cum dimensionezi parcarile? Exista un algoritm? La 100 de locuri normale faci 2 pentru persoane cu handicap? Cinci? Douazeci? Cand incepe sa fie prea mult? Cand incepe sa fie discriminare pozitiva sau chiar risipa? Care e algoritmul?

 

Doua locuri libere nu inseamna nimic, nicidecum posibilitatea 100% sa gaseasca liber.

Link to comment
Share on other sites

Legea Oug 195 / 2002, nu ai invatat destul pt permis.

 

 

Te afli in eroare cu ambele afirmatii, ma tem:

 

"Art. 72

 

(7) Este interzisa ocuparea trotuarelor cu vehicule imobilizate, iar cand aceasta este permisa, conform indicatoarelor sau marcajelor, latimea minima a trotuarului lasat la dispozitia pietonilor trebuie sa fie de cel putin un metru.

 

"

 

Deci doar acolo unde vezi indicator de parcare se aplica ce crezi tu. Cum era aia cu invatatul pentru permis?

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Te afli in eroare cu ambele afirmatii, ma tem:

 

"Art. 72

 

(7) Este interzisa ocuparea trotuarelor cu vehicule imobilizate, iar cand aceasta este permisa, conform indicatoarelor sau marcajelor, latimea minima a trotuarului lasat la dispozitia pietonilor trebuie sa fie de cel putin un metru.

 

"

 

Deci doar acolo unde vezi indicator de parcare se aplica ce crezi tu. Cum era aia cu invatatul pentru permis?

 

Si am zis eu altceva? Am zis legea in care scrie ca ai voie sa opresti pe trotuar , nu am zis ca pe orice trotuar.

Asa ca mai lasa replicile astea acide ca nu ma impresioneaza.

Edited by ryoraul
Link to comment
Share on other sites

Poti sa parchezi pe trotuar daca lasi 1 m distanta intre masina si casa, gard etc.

 

 

Si am zis eu altceva? Am zis legea in care scrie ca ai voie sa opresti pe trotuar , nu am zis ca pe orice trotuar.

 

 

Si memorie scurta pe deasupra :p

 

N-am inceput eu cu replicile, doar am corectat situatia.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

ONTopic:

 

Control existenta DPF la ITP:

  • daca da, control mai departe nivel noxe
  • daca nu, respingere ITP si trimitere la un service autorizat pentru montare DPF nou + dovada scrisa

 

Control in trafic existenta DPF de catre RAR, Politie si cine mai poate.

Negativ: ti se retine talonul pana la montarea noului DPF de catre un service autorizat.

 

Pentru toate cazurile, se mai aduga si amenda care sa doara la buzunuar pentru a preintampina destul de multi in situatia asta.

 

Majoritatea oamenilor traiesc in orase unde nivelul de noxe este horror. Cand va ganditi la mediu, nu va ganditi la paduri si munti, ci ganditi-va ca masinile alea de langa tine cand mergi pe strada iti baga in tine niste particule care adunate in timp ajungi sa fii o mare leguma pe strada.

Nu apuci pensia, stai linistit!

 

daca este indepartat fizic da, poti sa ii dai respins, dar daca e pe pozitie si nu se observa suduri cu ochiul liber nu poti sa ii dai respins

noxele pot sa iasa si cu dpf off, greu probabil dar pot sa iasa, la o masina vw limitata la 2300rpm ce gaze vrei sa scoti

ce iese cu valori pana in maxim admis st ok cat de cat, ce vedem pe strada cu dara de fum alea nu corespund deloc, pe alea daca le turezi la maxim 3 sec nu te mai vezi de fum, intre ele mai sunt si cazuri ratacite de cocalari care nu stiu sa mearga cu ele, le folosesc in oras pana se infunda catalizatoarele dar dupa ceva forja isi revin, se curata de funingine si scot valori ok

 

 

 

L.E. avea dreptate Dancila saraca cu ce spunea cand aparea cate o problema :“Vom analiza si vom lua masurile care se impun“.Analizam,facem studiu de caz, de fezabilitate si tot asa.Dar nimic concret si in folosul populatiei...

 

cum au facut ei un studiu de fezabilitate pentru un spital regional , aveau 500mil fonduri ue si au facut de ei studii, si aia a fost, gata nu mai avem bani, romania

Link to comment
Share on other sites

Poti sa parchezi pe trotuar daca lasi 1 m distanta intre masina si casa, gard etc.

 

33. trotuar - spațiul longitudinal situat în partea laterală a drumului, separat în mod vizibil de partea carosabilă prin diferență sau fără diferență de nivel, destinat circulației pietonilor;

 

Te afli in eroare cu ambele afirmatii, ma tem:

 

"Art. 72

 

(7) Este interzisa ocuparea trotuarelor cu vehicule imobilizate, iar cand aceasta este permisa, conform indicatoarelor sau marcajelor, latimea minima a trotuarului lasat la dispozitia pietonilor trebuie sa fie de cel putin un metru.

 

"

 

Deci doar acolo unde vezi indicator de parcare se aplica ce crezi tu. Cum era aia cu invatatul pentru permis?

 

 

am vrut sa i caut articolul dar vad ca ai luat-o inainte. da i pace, omul citeste doar partea care-i convine! dupa mintea lui poate sa parcheze pe orice trotuar atata timp cat lasat 1m liber pentru circulatia pietonilor (am vazut destui ca el si se mai si contrazic ca ei au dreptate). legea spune clar ca este permis doar acolo unde e indicat acest lucru prin indicatoare si marcaje!

 

parcare.jpg

 

tipic generatia fakebook, genul care inventeaza reguli de circulatie sau interpreteaza legile astfel incat sa-si justifice ilegalitatile!

Edited by SKW
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

daca este indepartat fizic da, poti sa ii dai respins, dar daca e pe pozitie si nu se observa suduri cu ochiul liber nu poti sa ii dai respins

noxele pot sa iasa si cu dpf off, greu probabil dar pot sa iasa, la o masina vw limitata la 2300rpm ce gaze vrei sa scoti

 

 

Sunt solutii pentru chestia asta. Cea mai la indemana care imi vine in minte e o camera pe cablu, de-aia care se foloseste la instalatii. Bagi una de-aia pe evacuare unde se poate, sau desfaci evacuarea la cele unde nu se poate, si vezi daca exista fizic filtrul de particule sau nu.

 

A doua, mai costisitoare, este dotarea statiilor de itp cu aparatura mai performanta. De la Euro 5 in sus incepand, exista limita de particule emise in evacuare. Din momentul in care incepi sa masori chestia asta si nu doar opacitatea fumului, ii prinzi pe toti cu dpf off sau cu probleme la motor.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ma uit la numarul de voturi din acest topic.

In momentul asta sunt 31 care au votat "Nu", adica DPF-OFF e bine, sa nu pateasca/raspunda nimeni nimic.

Aici pe bmwclub cred (credeam?) ca sunt oameni cu pretentii, pasionati de marca asta, oameni cu principii, oameni cu scoala la urma urmei ... si totusi nu e asa.

Daca faceam votul asta pe strada, in cartiere era de asteptat un astfel de rezultat, dar aici?!

 

Oameni buni, va taiati singuri creanga de sub picioare cu toate solutiile astea romanesti!

Daca nu-ti permiti o masina cu o asemena intretinere, nu-ti cumperi. Simplu.

Nu trebuie ca eu daca merg pe trotuar cu copilu' sa-ti inghit tie noxele/particulele care nu ar avea voie sa fie in aer.

 

 

daca este indepartat fizic da, poti sa ii dai respins, dar daca e pe pozitie si nu se observa suduri cu ochiul liber nu poti sa ii dai respins

noxele pot sa iasa si cu dpf off, greu probabil dar pot sa iasa, la o masina vw limitata la 2300rpm ce gaze vrei sa scoti

ce iese cu valori pana in maxim admis st ok cat de cat, ce vedem pe strada cu dara de fum alea nu corespund deloc, pe alea daca le turezi la maxim 3 sec nu te mai vezi de fum, intre ele mai sunt si cazuri ratacite de cocalari care nu stiu sa mearga cu ele, le folosesc in oras pana se infunda catalizatoarele dar dupa ceva forja isi revin, se curata de funingine si scot valori ok

Se testeza gazele la iesirea din esapament. Daca ai PM 2.5 (sau ce particule ar trebui sa retina 100%) nu mai ai DPF. E atat de simplu. Nu e chirurgie pe creier.

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

 

Aici pe bmwclub cred (credeam?) ca sunt oameni cu pretentii, pasionati de marca asta, oameni cu principii, oameni cu scoala la urma urmei ... si totusi nu e asa.

 

Aici totusi e bine...sa vezi ce e pe grupurile de bmw de pe fb...

N-ai sa vezi vreo recomandare de pastrare a dpf-ului sau de curatare a acestuia, doar anulare, eventual si egr si clapete si ce se mai poate. Daca esti pro pentru pastrarea acestora, iti va fi luata toata familia la "plimbare" :)).

Va "trage grav" masina dupa anulare si nu va da "pic de fum". :thumbsup:

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum sa faci cancer din cauza mea? Fac 10.000 de km pe an (maxim), stau intr-un oras nu foarte mare si folosesc masina asta decat la sfarsit de saptamana ? Nu o frec prin oras. Ca-s ecologist ! Ma dau toata saptamana cu un 1.3 Mjet si fac 50.000 km pe an cu aceasta. 75 % si km astia sunt la drum intins. Da masina asta e E5 DPF si polueaza mai putin ca BMW-ul, nu conteaza cati km parcurge fiecare! Ganditi-va cat polueaza un camion care face 80k km pe an, consuma 35 l/100 km, da-i euro 5 sau 6. Polueaza putin sau mult ?

Retorica asta sa o spui la un spital de pneumologie.

Daca dai la o parte cazurile care fumeaza,sa vezi cati sunt de la orase(le) mari si cati de la sate/catune indepartate de poluare urbana samd.

Indiferent de capra vecinului,fi tu corect intai.

Lasati retoricile cu avionul polueaza,ratb-ul,vulcanul,pana una-alta,gazele din trafic le luam in mufa intai.

La mine la bloc la parcarea de la -1 multi stateau cu dieselurile pornite la relanti iarna si mirosea groaznic pe casa liftului pana la etajele superioare ale blocului. Ventilatia la subsol e cvasi-nula.

Pana nu s-a atras atentia,lumea isi vedea de treaba. Cam asa si in trafic.

Merg mult in Bucuresti,cu Bmw-ul cand stau bara la bara destul de rar sa pot sta cu aer de afara,miroase a noxe. Am incercat Mann,Bosch(filtru polen carbon activ,no-name,la fel).Nici astea cu polifenol nu te scapa de gaze. Deci...asta e.Eu sincer,as vedea peste 10-20 de ani sa fie obligatorie masina electrica in oras sau transport full-electric in comun.

Edited by AdrianHH
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si acum va intreb, oare e bine ca uzina cand vinzi bemveuri(a se citi cancer) si iti faci planul si iei banul ?O fi bine?Eu zic ca da!

 

Cum e sa vinzi kkt si apoi sa spui cumparatorului sa plateasca o taxa ca i pute gura a rahat?Cam asa s ar traduce! Cineva trebuie sa isi asume.Sau doar banul conteaza?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.