Jump to content

Probleme la un N42


Luv

Recommended Posts

Am niste probleme la un e46 n42b20 situatia sta in felul urmator, masina porneste balbait si cand temperatura ajunge la sfert incepe sa oscileze foarte rau daca nu o turez putin se opreste motorul. Are momente cand nu trage de parca ar fii un 1.6 pus pe caroseria asta si consuma excesiv de mult, si uneori dupa 3000rpm are un mic lag de o secunda - doua si nu prea trage. Da in nas cand stau pe loc sau in mers senzatie de parca sar opri iar in acel moment se aprinde si martorul de baterie si apoi dispare iar masina isi revine si uneori se opreste si porneste dupa 5 minute. Distributie / simeringuri / filtre / garnituri schimbate si un senzor de la axa cu came.
Link to comment
Share on other sites

Cotul care intra in clapeta de acceleratie si carcasa filtru de aer este ok, am schimbat furtunasele de la filtru de benzina, furtunul de deasupra admisiei schimbat pe la valva pcv se vad niste transpirati de ulei cand scot busonul de la ulei motorul pare a da sa moara dar isi revine in 2 secunde.
Link to comment
Share on other sites

Cotul care intra in clapeta de acceleratie si carcasa filtru de aer este ok, am schimbat furtunasele de la filtru de benzina, furtunul de deasupra admisiei schimbat pe la valva pcv se vad niste transpirati de ulei cand scot busonul de la ulei motorul pare a da sa moara dar isi revine in 2 secunde.

 

Aer fals.

 

Uita-te cu atentie la poza si verifica mufa de legatura care iese din valva PCV si intra in galerie. Am incercuit cu rosu.

 

De aici ar putea pleca problema. Verifica cu atentie sa nu fie mufa iesita din galerie. Ai grija ca poate sa fie iesita doar potin, de aceea trebuie sa tragi de ea ca sa-ti dai seama.

post-85631-0-78079300-1531415844_thumb.jpg

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Burduful e bun l-am verificat de cateva ori, totul e bagat nu e iesit nimic. Sa fiu mai explicit cand temperatura ajunge la sfert are o oscilatie si ar da sa moara o turez pana la 1500rpm si isi revine apoi merge ok numai are oscilati. Edited by Luv
Link to comment
Share on other sites

Tu te-ai uitat la poza? eu NU vorbesc de burduf, eu vorbesc de galerie. Am vazut destule modele de N42 cu aceasta problema si cauza era cea care ti-am spus-o eu.

 

Daca ti-e greu sa verifici, e problema ta. Succes in a depista problema.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Da, exact ala este. Verifica cu atentie, trage de el in jos sa vezi daca iese. El normal nu trebuie sa iasa, daca iese inseamna ca nu e prins bine si pe acolo trage aer fals.

 

Sau mai rau ar putea sa fie fisurat. Atentie e casant.

 

Daca tot la fel face, scoarte mufa de la senzorul axa cu came de pe evacuare si vezi daca merge bine motorul.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Am niste probleme la un e46 n42b20 situatia sta in felul urmator, masina porneste balbait si cand temperatura ajunge la sfert incepe sa oscileze foarte rau daca nu o turez putin se opreste motorul. Are momente cand nu trage de parca ar fii un 1.6 pus pe caroseria asta si consuma excesiv de mult, si uneori dupa 3000rpm are un mic lag de o secunda - doua si nu prea trage. Da in nas cand stau pe loc sau in mers senzatie de parca sar opri iar in acel moment se aprinde si martorul de baterie si apoi dispare iar masina isi revine si uneori se opreste si porneste dupa 5 minute. Distributie / simeringuri / filtre / garnituri schimbate si un senzor de la axa cu came.

 

tu ai distributia sarita de la punct.

admisia cu evacuarea nu se mai sincronizeaza din cauza distributiei sarite

 

NU intra. Doar daca scoti mufa de la motorasul vvt.

 

merge foarte ok si cu motorasul vvt deculpat lejer (doar sa fie blocat pe deschis maxim ) si asta fara eroare in bord.

Link to comment
Share on other sites

Sistemul valvetronic nu lucreazĂŁ in parametrii rĂŁmân valvele blocate,verifica valorile pe admisie si evacuare trebuie sa fie 120 cu 80.daca distribuția nu este bine pusa apar probleme.

 

@Catalin318i, la mine arata bine?

 

image.jpg

Edited by roby_m
Link to comment
Share on other sites

Sistemul valvetronic nu lucreazĂŁ in parametrii rĂŁmân valvele blocate,verifica valorile pe admisie si evacuare trebuie sa fie 120 cu 80.daca distribuția nu este bine pusa apar probleme.

 

valvetronic = modificarea deschiderii maxime pe supape cu ajutorul unui motor electric, descrierea ta cu valve si 120/80 se refera la vanos

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1.Sistemul valvetronic nu lucreazã in parametrii rãmân valvele blocate,

2.verifica valorile pe admisie si evacuare trebuie sa fie 120 cu 80.daca distribuția nu este bine pusa apar probleme.

 

wacko.gif

 

sigur te referi la valvetronic ?

1. sist. valvetornic are ca principala piesa in componenta sa o a 3 a axa cu came, suprapusa celei de admisie, axa suplimentara ce are rolul de a actiona asupra axei de admisie schimband-ui astfel unghiul de deschidere al supapelor de admisie. axa cu came Valvetronic actioneaza asupra axei de admisie, prin intermediul levierelor intermediare astfel determinandui acesteia unghiul de deschidere al supapelor de admisie.

Pe intelesul tuturor, in momentul in care se apasa acceleratia la maxim, axa cu came suplimentara faciliteaza deschiderea maxima a supapelor, si cu cat actionarea pedalei de acceleratie este mai lina si progresiva cu atat mai mult sistemul Valvetronic Bmw limiteaza deschiderea supapelor, astfel oferind o cantitate limitata de aer, impreuna cu o cantitate limitata de combustibil, astfel obtinandu-se o economie de pana la 25% de carburant.

O alta componenta importanta a sistemului Bmw Valvetronic este sitemul de pinioane axa cu came variabile, unitati Vanos actionate hidraulic prin intermediul a cate un selenoid.

Aceste pinioane au rolul de a schimba pozitiile axelor cu came in functie de regimul de mers, fiind actionate hidraulic prin intermediul sistemului de ungere.Actionarea acestora se face de catre calculatorul motor, in raport cu volumul de aer cantarit de debitmetru si conform pozitii axe cu came citite de senzorii axelor cu came.

Rolul sistemului vanos este de a permite motorului un raspuns imediat la accelerari rapida, o pozitie generala a axelor cu came cat mai potrivita regimului de condus

Link to comment
Share on other sites

"sigur te referi la valvetronic ?<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; background-color: rgb(250, 251, 252);">1. sist. valvetornic are ca principala piesa in componenta sa o a 3 a axa cu came, suprapusa celei de admisie, axa suplimentara ce are rolul de a actiona asupra axei de admisie schimband-ui astfel unghiul de deschidere al supapelor de admisie. axa cu came Valvetronic actioneaza asupra axei de admisie, prin intermediul levierelor intermediare astfel determinandui acesteia unghiul de deschidere al supapelor de admisie."

exact: pentru acceleratie, vanos este vanos - modifica unghiul axelor cu came, mai citeste o data pe wiki, valvetronic si vanos sunt 2 sisteme distincte

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.