Jump to content

BMW F10/11 550i 449CP - informatii achizitie


dorin4x4

Recommended Posts

Se pare ca m-am razgandit, nu am gasit niciun benzinar de 2l care sa imi placa, ma refer la dotari, istoric si pret, am mai avut V8-uri si senzatia pe care o ai la volan nu se compara cu 4 in linie, mai ales ca dupa 3-4 ani scade mult pretul la un V8, pot zice ca sunt ieftine, care de obicei sunt foarte bine dotate. Impozitul ar fi singura retinere, dar se zice ca va aparea o noua grila de impozitare, mai avantajoasa pentru motoarele cu cilindree mare.

 

Sa inteleg ca te-ai razgandit fata de acum un an si ai decis ca 4,4l e mai bine, impreuna cu impozitul aferent?

Link to comment
Share on other sites

Ce este asa decent de intretinut la un M5? Si asigurarea costa ceva bani, un set bun de anvelope cu dimensiunile alea este 5000-6000 lei, chiar si un simplu schimb de placute de frana costa mult mai mult ca la alte masini. 2000e pe an impozit este un nimic raportat la cate mii de euro se pierd din devalorizare, intretinere si combustibil. Sa nu mai zic daca gasesti masina in parcare cu o bara lovita, vreo oglinda rupta etc.
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

motorul de pe F10 550i are codul N63 (mai exact: 2011-2013 N63B44O0 sau 2013-2016 N63B44O1)

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N63

 

aici poti citi despre problemele uzuale;

http://mywikimotors.com/n63b44/

 

din cate vad pe net, e un motor cu multe probleme, a existat si un proces in state pe tema problemelor de proiectare (consum mare de ulei, consumul bateriei); cred ca e un motor de evitat - o optiune ceva mai fiabila este F10 535i (cod motor N55)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Indiferent ce cumperi, probleme vei avea cu toate. Nu exista motor fara probleme. La unele sare distributia, la altele pompa de inalte, la altele coloana de directie, la unele pica toata pe rand :p Cumpara-ti ce vrei tu si ce te face sa te simti bine. La masinile la care te uiti tu ma gandesc ca un 5000 euro anual pt intretinere nu e mare scofala.... Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Daca stai si citesti pe forumurile din afara observi ca 550i este fix degeaba raportat la ce ofera si la cat de stricacios este comparativ cu M5-u, iar daca stai si mai citesti observi ca masinile nu au nici o legatura una cu alta ... e diferenta enorma intre ele, dar nah ... ce stiu eu.. oricat mi-as dori un M nu cred ca o sa am din cauza sotiei care e contra, dar M-urile prietenilor imi arata diferenta dintre masinile de serie si ceea ce inseamna un M.
Link to comment
Share on other sites

Din cele aflate de aici, din link-urile primite si din cautarile personale am renuntat la seria 5 cu motor V8, sunt in cautarea unui Mercedes V8, E500 modelul facelift, dupa 2013, la acest motor nu am gasit recenzii negative si ca design, in opinia mea, arata mai bine ca seria 5 F10/11, multumesc pentru informatii.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din cele aflate de aici, din link-urile primite si din cautarile personale am renuntat la seria 5 cu motor V8, sunt in cautarea unui Mercedes V8, E500 modelul facelift, dupa 2013, la acest motor nu am gasit recenzii negative si ca design, in opinia mea, arata mai bine ca seria 5 F10/11, multumesc pentru informatii.

:LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO: :LMAO: da are interiorul ca la sprinter si exteriorul penibil. Taxiu ordinar.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca m-am razgandit, nu am gasit niciun benzinar de 2l care sa imi placa, ma refer la dotari, istoric si pret, am mai avut V8-uri si senzatia pe care o ai la volan nu se compara cu 4 in linie, mai ales ca dupa 3-4 ani scade mult pretul la un V8, pot zice ca sunt ieftine, care de obicei sunt foarte bine dotate. Impozitul ar fi singura retinere, dar se zice ca va aparea o noua grila de impozitare, mai avantajoasa pentru motoarele cu cilindree mare.

 

 

 

in final....cred ca tot la 2l se ajunge !

Link to comment
Share on other sites

Bo$$, ia un Smart cu motor 0,9cc...consuma putin si impozit mic...lasa V8-uri sau V16-urile....consuma mult, nu sunt fiabile, taxe mari si oricum rad vecinii de tine :LMAO:

Radem/glumim dar 550i este un gunoi comparativ cu m5 la problemele care le are, in rest ... cu impozitele si consumul sunt fix nimic pe langa alte costuri asociate acestui gen de masina.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca cine isi permite M5 sau 550i nou, se uita deja la o masina de 80-90K euro/usd. Aluia nu cred ca-i pasa de reparatii. Asemenea masini le cumpara oamenii de afaceri cu bani care isi permit sa dea 1-2-3K pe luna la leasing si cand se strica o duc inapoi la reprezentanta s-o repare. Sunt oameni prea bogati sa-si piarda timpul cu masina.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.