BMWClub: MYX 6 --F10 530 XD - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • « First
  • 7
  • 8
  • 9
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

MYX 6 --F10 530 XD Rate Topic: ***** 4 Votes

#161 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2943
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 18 February 2019 - 09:45

3-ul l-am avut eu, 245/45/18 98Y XL, sunt silentioase, categoric de asta nu m-am putut plange. Partea mai slabuta e uzura care e destul de pronuntata in primii 15k km dupa care pare ca incetineste. Eu am scos din ele vreo 35k km, mai aveau cca 3.5-4mm cand le-am dat jos, insa chiar si la gradul asta de uzura erau tot silentioase, fara crapaturi in perete sau alte defecte in afara de uzura. Ca si grip, super bune si predictibile, pe o masina de 2T au de munca si sunt supuse unui stres mare cand o duci catre limite dar fac fata cu brio.

Ca si nivel de zgomot, doar Sava Intesa UHP2 mai are 68DB, in rest cam toate sunt pe la 71-72Db.

Acum trebuie sa cumpar iar si iau in considerare Sava.

This post has been edited by mik15: 18 February 2019 - 09:47

1

#162 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10494
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 28 February 2019 - 19:16

229 k km schimb ulei cutie la Automatico , pompa flush , au intrat 9 L , s-au folosit 10 deci 1 L in plus pt a impinge cat mai mult ulei afara . Procedura e relativ simpla , chiar eram curios fiind prima oara cand fac schimbul asa , dupa scurgerea uleiului gravitational si schimbarea filtrului de ulei cu baie ZF , se conecteaza aceasta pompa la conductele din cutie si asa se impinge uleiul din convertizor , are un ciclu de golire si apoi verificare nivel ,oricum la final se verifica si manual . S-a lasat masina sa se raceasca si toata schema s-a facut pe la 30 grade .Au in oferta si schimb cu ulei 8hp ravenol dar fiind o diferenta mica , respectiv 30 ron per L , am preferat sa pun ZF .Vechea baie de ulei era Vayco (productie 06/2015) deci masina a avut un schimb ulei cutie cum a mentionat fostul proprietar.Mi-au explicat ce se poate defecta f usor la cutia 8hp fata de 6hp daca nu schimbi uleiul la timp si cat de important e , stiam asta deja , dar in special o piesa care din cauza lubrefierii proaste face ravagii. Ca feedback dupa schimb , parca e ceva mai lina trecerea dar cel mai probabil e placebo , cutia schimba f bine oricum si inainte . Nu s-au resetat adaptatiile , mi-au explicat ca procedura Zf nu implica resetare decat in cazul reparatie cutie in nici un caz la un schimb .Momentan nu pot decat sa recomand lucrarea si serviceul . S-a lucrat curat , civilizat , atentie si explicatii pe masura , fara figuri si plictiseala . Cost 2340 ron total .


Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Posted Image
4

#163 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10494
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 03 March 2019 - 18:11

Stie cineva ce trebuie facut ca la schimbarea memoriilor scaune sa nu trebuiasca sa tin apasat pe 1 sau 2 si sa mearga la o simpla apasare ? Uneori merge asa cum doresc alteori trebuie sa tin apasat pe 1 pana isi face ajustarile Nu-mi dau seama daca e vreun algoritm dupa care face asta

This post has been edited by Myx: 03 March 2019 - 18:12

0

#164 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 672
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 03 March 2019 - 18:18

Nu știu cum e la tine, dar la mine, când masina e în mers, trebuie sa tin apăsat continuu pe M1 sau M2 ptr a face reglajul complet.Daca masina stationeaza, e nevoie sa apăs doar o singură data.
2

#165 User is online   lucianWRC 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2204
  • Joined: 24-January 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 03 March 2019 - 18:48

View Postcristy7610, on 03 March 2019 - 18:18, said:

Nu știu cum e la tine, dar la mine, când masina e în mers, trebuie sa tin apăsat continuu pe M1 sau M2 ptr a face reglajul complet.Daca masina stationeaza, e nevoie sa apăs doar o singură data.

La fel este ai la mine ...
0

#166 User is offline   harsh 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 270
  • Joined: 23-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Posted 11 March 2019 - 12:40

referitor la scaune, e masura de siguranta cu apasarea continua cand esti in mers. Exemplul meu, am cumparat masina si eram in mers cand am vrut sa vad ce memorii avea fostul proprietar. Iar una din memorii era probabil a sotiei lui pt ca m-a lipit de volan...ma rog, nu am lasat pana la final pt ca devenea periculos la 100kmh, dar ca si idee. Cum ar fi fost daca era cum zici tu, sa apesi doar simplu si sa faca toata mutarea?

Fac si eu schimbul la cutie probabil saptamana asta, tot cu pompa flush. Insa nu sunt convins ca e necesar sa bag ZF, cred ca bag Ravenol, sa vad oferta azi.
Vezi ca acum va trebui sa il schimbi neaparat la 50-80mii maxim. Pe la 60mii deja se simte nevoia de schimb a uleiului fata de cel de fabrica care tine lejer 200mii km.
Spun asta din experienta proprie, nu din auzite
0

#167 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10494
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 11 March 2019 - 12:53

Daca faci cu ravenol scutesti fix 270 ron fata de zf . Mie nu-mi pare o dif capitala incat sa merite adus in discutie Ravenol . Mi-au spus urmatorul schimb pe la la 80 k si asta gravitational .
1

#168 User is offline   harsh 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 270
  • Joined: 23-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Posted 11 March 2019 - 13:00

pai stii cum sunt service-urile, aproape imposibil sa aduc eu piesele, iar el daca are pret bun la Ravenol, cam greu sa il conving ca ii dau doar 300lei in plus pt ZF...nici nu stiu, merg azi sa discut, pt ca fac mai multe la masina, sta prin service deja de 1 sapt si mai are sapt asta...sper.
Bine...ma bucur macar ca le fac toate preventiv.
0

#169 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10494
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 11 March 2019 - 13:12

Nu vad neaparat o problema sa pui ravenol pana la urma e ulei 8hp ,alt producator daca nu ai alta optiune acolo pune asa . Ls Automatico mi-au facut oferta cu ambele asa ca am ales .
0

#170 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1579
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 March 2019 - 13:27

View Postharsh, on 11 March 2019 - 12:40, said:

referitor la scaune, e masura de siguranta cu apasarea continua cand esti in mers. Exemplul meu, am cumparat masina si eram in mers cand am vrut sa vad ce memorii avea fostul proprietar. Iar una din memorii era probabil a sotiei lui pt ca m-a lipit de volan...ma rog, nu am lasat pana la final pt ca devenea periculos la 100kmh, dar ca si idee. Cum ar fi fost daca era cum zici tu, sa apesi doar simplu si sa faca toata mutarea?

Fac si eu schimbul la cutie probabil saptamana asta, tot cu pompa flush. Insa nu sunt convins ca e necesar sa bag ZF, cred ca bag Ravenol, sa vad oferta azi.
Vezi ca acum va trebui sa il schimbi neaparat la 50-80mii maxim. Pe la 60mii deja se simte nevoia de schimb a uleiului fata de cel de fabrica care tine lejer 200mii km.
Spun asta din experienta proprie, nu din auzite


Pai de ce nu pui ulei original? E vreo 250 de lei litrul.
0

#171 User is offline   harsh 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 270
  • Joined: 23-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Posted 11 March 2019 - 13:36

Pentru ca e mult mai scump si e ulei shell din cate stiu, la fel ca cel ZF. De fapt sunt identice. Nu vreau sa dau banii de principiu (aka saracie mascata) Posted Image
Nu am idee de ce cutia capsata la fabricare tine mai mult decat dupa ce o deschizi si schimbi uleiul...nu sunt inginer si sincer nici nu imi bat capul, e o mentenanta obisnuita.
0

#172 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1579
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 11 March 2019 - 16:44

View Postharsh, on 11 March 2019 - 13:36, said:

Pentru ca e mult mai scump si e ulei shell din cate stiu, la fel ca cel ZF. De fapt sunt identice. Nu vreau sa dau banii de principiu (aka saracie mascata) Posted Image
Nu am idee de ce cutia capsata la fabricare tine mai mult decat dupa ce o deschizi si schimbi uleiul...nu sunt inginer si sincer nici nu imi bat capul, e o mentenanta obisnuita.


Pai asta zic, daca ai face schimbul cu ulei original, o sa tina tot cat tine capsata.:)) Ma rog fiecare face cum crede, uleiul original e cel mai bun. Evident ca teoria conspiratiei va spune mereu ca e acelasi ulei ca ala zf, la fel cum spune si ca placutele Ate sunt fix la fel ca alea originale, dar de fapt originalele sunt mult mai bune. E chestie de alegere si de perspectiva fiecaruia.

2

#173 User is offline   wolfenstein99 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 864
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 11 March 2019 - 17:02

si daca schimbi cu ulei original, tot nu mai tine 200k km; uzura nu e liniara, se accentueaza pe masura ce trec anii si km.

da, produsele OE sunt ceva mai bune calitativ decat cele OEM, datorita specificatiilor de calitate mai stricte; pe de alta parte, nu prea merita preturile duble sau chiar triple la unele produse - mai ales la consumabile.
0

#174 User is offline   harsh 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 270
  • Joined: 23-May 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Posted 13 March 2019 - 09:47

View Postcavaliere, on 11 March 2019 - 16:44, said:

Pai asta zic, daca ai face schimbul cu ulei original, o sa tina tot cat tine capsata.:)) Ma rog fiecare face cum crede, uleiul original e cel mai bun. Evident ca teoria conspiratiei va spune mereu ca e acelasi ulei ca ala zf, la fel cum spune si ca placutele Ate sunt fix la fel ca alea originale, dar de fapt originalele sunt mult mai bune. E chestie de alegere si de perspectiva fiecaruia.



Ti-am scris un raspuns frumos si explicativ, dar l-am sters...am considerat ca nu e necesar sa ma argumentez.
Tu fa cum stii tu, eu cum stiu eu.
Hai sa traiesc ! Posted Image
0

#175 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1579
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 March 2019 - 10:44

Ti se pare ca solicitasem sa explici ceva? Nu. :) Asta am si scris in postul la care mi-ai dat quote. Fiecare pune ce vrea, nici eu nu trebuie sa argumentez faptul ca oe este mai bun si nu este doar mai scump. Doamne ajuta! Posted Image
0

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • « First
  • 7
  • 8
  • 9
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro