Jump to content

2018 M3 CS


Nordschleife

Recommended Posts

In sfarsit mai vedem si altceva pe forumul asta inafara de distributia de la n47 :thumbsup:

 

Păi atât putem noi. Cum ar fi să parcăm M3 CS în spatele blocurilor gri? :)

 

@Nordschleife - felicitări. Zi-mi te rog că ai un garaj frumos pentru ea ca să nu mă doară inima :)

Și de ce să nu ții clima pornită tot timpul? :blink:

Edited by deeJayOg
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Zi-mi te rog cĂŁ ai un garaj frumos pentru ea ca sĂŁ nu mĂŁ doarĂŁ inima :)

Și de ce sĂŁ nu ții clima pornitĂŁ tot timpul? :blink:

 

Am, am. Daca nu aveam nu luam asa ceva. Z4 intra lejer in el, M3 e la fix. Am 5cm in fata si 5 in spate, marja de eroare. Ca sa nu fac bucti am pus burete 4x60cmx60cm, doua bucati una linga alta la 50cm, cam la nivelul barii de protectie si peste, sa nu zgarie bara, am pus perne pt mobilier de gradina :cool: Are senzori fata spate plus camera, dar cu dublul ambreiaj nu merge catinel ca una cu convertor hidraulic. Trebuie sa pisti frina la milimetru de exact.

 

 

Cam racesc de la clima si prefer sa o evit cat pot. Si in afara de C63, restul masinilor cam au fost destul de cool si fara clima pornita.

Oricum, nu e "bizonica". Asa ca o sa fie cu cantec la drumuri mai lungi, cand eu o sa doresc 18-19°C si tovarasa o sa vrea sa se coaca la 26+.

 

"da ba da consuma" :))

 

Sa o stapanesti sanator!

 

Z4 consuma cam 8-11L/100km, M3 condus catinel in rodaj, dar tinut artificial intre 2 si 4000rpm in diverse trepte, consuma cam 10-12. Cand o sa il tin in eficient si cutie 1 scade sigur sub 10, iar in sport plus, cutie D3/S3 si alergat putin, o sa se duca sigur spre 20 si.

 

Nimic serios in comparatie cu C63. Ala consuma 20 la mers normal, 30 pe autostrada la peste 250 si 13 pe tempomat la 120km/h. Oricum, sub 13 nu am vazut niciodata sa consume. Cand l-am vandut, consumul mediu era 19.2 in computerul de bord.

 

Fii mai darnic cu pozele, vrem sa vedem cat mai multe poze cu ea :)

 

Mai am ceva poze de la livrare si una sau doua cand am dat cu niste spuma pe ea sa dau praful jos (pina nu pun folia pe ea, nu pun nici perie nici carpe pe vopsea).

Trebuie sa vad cum sa impac eletronicele intre ele si sa pot accesa pozele pe PC.

 

Am sa mai pun.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios, la CS au și opțiunea de climĂŁ "bizonicĂŁ" sau au renuntaț complet la ea din motive de extra greutate, inutilĂŁ?

Clima bizonica nu e oferita nici macar optional. Standard si unica oferita e asta "uni".

Nu stiu sincer cat au "salvat" in greutate. La fel si cu lipsa cotierei. In schimb totul este imbracat in piele cu cusaturi albe. Sau alcantara. Inclusiv minerele de la usi. La M4 CS era carton cu alcantara si un miner de stofa.

 

Pozitia de condus este ok, la Nissan GT-R eram deja cu parul in tavan chiar si la pozitia cea mai de jos si cand conduceam cu casca de protectie fie il propteam in tavan (periculos in caz ca dadeai peste o denivelare la viteza...fie iti suceai gatul fie faceai cupola in plafon), fie stateam cu el intr-o dunga, ca altfel nu incapeam.

Link to comment
Share on other sites

masina asta e ca aia din banc: "domne esti multumit de masina? ca am vazut ca nu prea cumpara lumea!"

 

sa o stapanesti sanatos si multe drumuri placute!

 

cred ca cei mai multi dintre noi astia de pe forum visam la o asemenea masina...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru tura a doua de urari.

 

Azi am fost cu ea pina la NĂźrburgring, cu treaba. La o combinatie de mers frumos si apoi putin buiestru, plus apoi oras la greu, vreo 200km azi, a consumat cam 10l/100km. Spre deosebire de Z4 sau chiar C63, nu prea a adunat muste. Z4 le lua pe bot si prima parte a capotei, C63 se minjea pe parbriz ca naiba.

 

Primele impresii de pe niste curbe frumoase cu asfalt neted ca masa de biliard: trebuie sa ma dezvat sa conduc ca pe Z4. Curbele se iau brusc, aproape din "doua", fara a incarca puntea fata gradual. Altfel dai in understeer. Nu e mult, dar la Z4 nu era prezent. In schimb daca il iei de ceafa si il azvarli in curbe, barbateste asa, numai toarce de placere :rolleyes:

 

La 265 pe fata si 285 pe spate, are aderenta din belsug. Si simti cand te apropii de limita. Aproape ca nu simti diferentialul spate. La GT-R cloncanea din toate colturile pina luai ceva viteza, la C63 sarea in drifturi daca ridicai piciorul de pe acceleratie in curbe de 90° (de exemplu intrari de pe o strada pe alta) iar 991.2 S cloncanea si el cativa metri. La M3 CS isi face treaba fara zgomote ciudate si metalice.

 

La Z4 stateai dupa 2,5m de capota, aproape pe puntea spate, deci masina se rotea cam la 1m si ceva in fata ta iar la M3 stai ca omu imediat dupa punntea fata si masina se roteste un pic dupa tine. Aproape ca trebuie sa reinvat cum sa parchez, mereu o pun in unghi cu spatele sau intru prea tare la parcarea laterala.

Ca sa atingi limitele masinii pe drumuri publice trebuie sa fii sarit de pe fix si high as a kite. Nu cred ca am apasat gazul mai mult de 2cm pina acum. Deja la 1cm fornaie si sare inainte. 600Nm, are de unde.

 

Se simte ca este in rodaj, cutia inca "invata" stilul meu de condus iar franele inca nu si-au dat drumul. Sint curios cat or sa ma tina cauciucurile. La Z4 am schimbat originalele la 55.000km din cauza unui surub, dar mai aveau 6mm pe ele. Nu imi place sa conduc bruscat si cred ca asta se reflecta si in viata lunga a franelor si cauciucurilor. La C63 nu aveai de ales, masina aia avea un motor superb dar o cutie de rahat si rar plecai de pe loc fara sa lasi urme. Primele cauciucuri le-am schimbat dupa 3000km :pardon: 255mm pe spate si 600Nm, plus o cutie care era pe linga.

 

Poze cum statea ea in showroom si mi-a facut cu ochiul :hyper:

Eram cu Z4 la verificare si m-am dus apoi acasa cu gandul la M3. De mult imi doream unul, albastru. M4 nu imi place deloc.

Ma uitam dupa M3 Competition, la 6-12 luni de vechi. Dar cum au probleme la motoare, e bine sa stii cine si cum a facut primii 5000km cu ea. Asa ca atunci cand am vazut M3 CS in showroom am zis ca e o posibilitate.

 

Ou1VZ2f.jpg

 

4kG8BXT.jpg

 

peR0wik.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Pfff

 

Si ma gandeam azi ca poate fac o nebunie si iau peste 1 an sau 2(daca scade taxa la impozit) un e91 335d, sa il tunez pana pe la vreo 370-380cp. Poate si un retrofit la NBT, bordul pentru navi l-am luat recent pentru upgrade de la radio de pe a mea furie neagra. Pai acum ce mi-ai facut:)) M-ai distrus complet. Pff:D

 

Felicitari! Pacat sa ai bani si sa nu sti ce sa cumperi. O decizie deosebit de inspirata!:D Felicitari!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.