Jump to content

2018 M3 CS


Nordschleife

Recommended Posts

Folie plus 2 straturi de ceramica. Curge apa numai in "boabe".

 

Mi-a pus si pe geamuri "sigilare" desi i-am zis ca nu. Nu prea imi place acolo, stergatoarele ung parca, desi nu ai nevoie de ele ca nu se face film deloc iar la viteza de peste 40-50km/h bobitele de apa pleaca imediat de pe parbriz si se vede f bine.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Rasa lui de M, ca M4 al meu consuma mai putin decat X6-le pe care il am acum... X6 asta e insetat rau, mai ca incep sa regret ca macar nu mi-am luat un X6M sau macar X6 5.0 daca oricum si asta arde gaz in nestire. Mai bine puneau in rezervor de vreo 30-35 de galoane si atunci nu mai ma durea atat de tare ca una doua dau pe la pompa, macar aveam autonomie mai mare.

 

Oricum, superba masina, dar exagerezi cu atata foliat si ceruit. Eu atat la M4 cat si la X6 mi-am foliat farurile, capota, oglinzile si spoilerul fata, restul mai da-le in spanac, si-asa am dat o caruta de bani si pentru alea, si pentru ce, eu o tin ca de showroom ca sa bucure urmatorul de ea? Daca vrei sa o lasi la nepoti atunci se merita sa tii asa la ea, altfel trebuie sa te gandesti ca e doar o masina.

 

Eu de spalat o spal singur, cu toata geanta de produse pe care o am, dar in rest, totusi...

Edited by RedCap
  • Like 8
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu mi-am foliat farurile :pardon: La z4 chiar dupa 7 ani erau ca noi, asa ca nu am de ce.

 

In rest, mai repet, poate ma aude totusi lumea: o bibilesc din cauza elemenelor din carbon, care sint si scumpe si costa o groaza sa le vopsesti. Plus ca nu le poate vopsi oricine. Asa ca nu se bucura nici urmatorul de ea si nici nu ma insor cu ea. Ma bucur eu si stau linistit ca nu iau pietre.

 

Da, nu stiu cat ai circulat prin Europa, dar nu poti compara conditiile din USA cu cele de aici. Acolo chiar ma mira de ce isi pune lumea folie pe masini. Pe majoritatea strazilor poti sa lingi pe jos, nu e fir de praf. Aici la mine am o cariera de piatra in zona, daca sta afara mai mult de 2-3 ore are deja 1mm si de praf pe ea care de abia asteapta ploaia. Plus, acolo ai la orice colt mexicani si spalatorie manuala. Aici nema, deloc. Chiar si in UK sint peste tot. Aici poti sa fii fericit daca apuci o boxa la pret bun sa iti poti spala in liniste masina. Fa-o acasa si risti sa te raporteze vecinii.

 

M4, poate chiar si X6 sint jumatate din pretul unui CS. Preturile din USA nu se compara cu scumpeturile de aici. Un motiv in plus sa pui ceva pe masina, sa scoti bani daca totusi o vinzi candva.

 

As putea continua.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Farurile nefoliate in schimb restul masinii da mi se pare ceva de basm, farul nu e deloc pazit de pietricele, e in linia intai acolo impreuna cu spoilerul fata.

 

Din ce imi aduc eu aminte prin Europa erau drumurile parfum, am fost si pe acolo o perioada, circuland zi de zi cu masina si nu aveam probleme, dar recunosc ca nu am circulat pe toate drumurile Europei, cu atat mai putin pe coclauri, pe langa cariere de piatra si alte zone obscure. Drumurile nu sunt asa curate cum spui tu in State, poate in filme sunt foarte curate dar realitatea e diferita.

 

Cat despre pretul unui CS comparat cu al unui M4 sau X6... iti spun eu, chiar ieri am vazut un M4 CS la dealerul de unde mi-am luat ambele BMW-uri si e o diferenta de vreo $25k intre ele (M4 si X6 comparativ cu M4 CS-ul, dar aici nu vorbesc de pretul de pornire, vorbesc de cum am avut M4 si cum am X6-le configurat). Daca vorbim, hai sa vorbim concret, nu din auzite, nu din ce am vazut la TV.

 

Cat despre spalatoriile manuale cu mexicani la fiecare colt, ma scuzi, dar prefer sa le spun pas. Prefer sa o spal singur cand si daca am timp si chef decat sa ma duc la acele spalatorii.

 

La cat mai multi km fara probleme cu CS-ul!

Edited by RedCap
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am circulat 7 ani de zile cu Z4 (inclusiv Romania) si pietrele le-am luat in capota si nu in faruri. Erau ca noi la final. Am scris mai sus. Ma bazez pe experienta mea, nu pe ce spun altii.

 

Am circulat zi de zi peste 5 ani de zile in "State", prin diverse state si nu se compara cu praful european. Am circulat peste o suta de mii de km in vacante prin "State" si nu am avut probleme cu drumurile sau murdarirea masinii. Si am avut diverse masini inchiriate, de la sport la Prius. Iar prin Europa am depasit milionul de km, prin aproape toate statele.

 

Daca te gandesti putin, de ce as compara preturile "State"-"State"? Pina una alta traiesc in Europa si mi-am cumparat masina aici. Comparam preturile de acolo pt M4 (configurat la $80-85.000) cu cat platesti aici pe un CS (125.000€ aproape chel, cam $150.000). Si e aproape dublu. Si nu vorbesc "de la TV", stai linistit.

EDIT: si in "State" poti plati mult sub MSRP, mai ales la M4 non competition sau CS, invoice sau pe acolo, pe cand in Europa daca iei peste 10% din pretul de lista la masina limitata esti "boier".

 

Tocmai pt ca aici gasesti mai greu conditii, oricat as fi pregatit sa platesc, prefer sa protejez si apoi sa pot curata unde si cand pot, fara grija lacului.

 

 

Si pt ca tot insista unii sa-mi numere ouale, aici link-ul cu ce s-a facut la masina. Numarare placuta.

Preparare M3 CS

 

E ultimul post in care raspund la comentarii pe tema asta. Maine sint in Düsseldorf la teste cu gama M. Sint curios cum merge M2 Competition ca agilitate si M5-ul pe autostrada.

Edited by Nordschleife
  • Like 5
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

da, nici eu nu am intele de ce masinile sunt muuuult mai ieftine in SUA.

asta ma face sa fiu scarbit de profiturile din industria auto care se scot pe carca europenilor. cu 60k euro abia iti iei in europa 520d aproape chel iar cu echivalenta in dolari, adica 68.000usd iti iei cel putin 540i ultra full, iar in cei 68.000usd, bmw face profit consistent pt 540i.

 

nu e ca si cum noi am avea taxe imense asa cum e in turcia sau australia

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

da, nici eu nu am intele de ce masinile sunt muuuult mai ieftine in SUA.

asta ma face sa fiu scarbit de profiturile din industria auto care se scot pe carca europenilor. cu 60k euro abia iti iei in europa 520d aproape chel iar cu echivalenta in dolari, adica 68.000usd iti iei cel putin 540i ultra full, iar in cei 68.000usd, bmw face profit consistent pt 540i.

 

nu e ca si cum noi am avea taxe imense asa cum e in turcia sau australia

Sint de fapt doua probleme aici:

- in SUA este cunoscut pretul cu care dealerul primeste masina de la producator. Asa numitul "invoice price". Ce primeste peste este profitul lui. La invoice se mai adauga diverse reduceri daca modelul respectiv nu se vinde bine si producatorul vrea cu orice pret sa il bage in piata, asa ca sint masini care le poti lua sub invoice. In Europa nu cunosti decit MSRP (sau UVP la germani), pretul recomandat de vanzare, care contine o marja bunicica de profit. In functie de model, piata si daca esti la final de trimestru sau an, poti primi intre 2% si peste 40% reducere. Dar nimic oficial sau constant, depinde de tine, de noroc, etc. De preferat SUA, unde poti merge pregatit cu invoice-ul cunoscut, etc.

- preturile mai mici in dolari. Incredibil de mici. Z4-ul a costat "lista" peste 53.000 de euro (era umflat bine cu optiuni). In august 2011 cursul dolar euro era de $1,418 pentru un Euro. Deci cam $75.000. Un E92 M3 optionat binisor.

 

Asta e. Piata imensa dicteaza pretul.

Preturile in Europa au crescut imens in ultimii ani. Nu cu mult timp in urma, un Golf 1,9 TDI cu xenon, geamuri electrice si climatronic era pe la 19.000 de Euro. Acum sint pe la 24.000. La 24.000 luai GTI care acum e bine spre 30.000. Sau 320d mai chel...care acum bate spre 40.000.

 

Cu vreo 2-3 ani in urma am vazut un 220d cabrio, cu pachetul M in show-room. Ma gandeam ca e o alternativa la Z4. Pina am vazut ca e aproape cat el de scump :D Cu motor in 4 cilindri.

 

Creizi.

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa experienta si frumos scris :thumbsup:

Asteptam poze ,video.

 

Stau si ma intreb,oare este seria 2 (respectiv M2) modelul la care facea BMW referire in urma cu cativa ani cand declara ca va construi un model care sa aibe un impact la public cat mai apropiat de mult iubitul E30 (respectiv E30 M3). :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Salutare, felicitari pentru masina, arata foarte bine si imi place cum ai grija de ea, urmaresc de ceva timp jurnalul si abia cum mi-am facut "curaj" sa-ti scriu. Am fost si eu la o experienta similara acum 2-3 ani si chiar m-a dat pe spate dupa ce am condus M4 si M6 pe circuit. Nici nu vreau sa imi imaginez cum ar fi sa ai unul ca daily driver.

 

Sper.. pe cand ma voi apropia de varsta crizei mijlocii (40 sau pe acolo) sa fac upgrade la un M3 f30, asta daca nu vor fi alte prioritati...

 

Apropo, pe ce traseu/circuit ai fost?

 

Hai si cu pozele :D

 

PS: cred ca e primul jurnal foarte detaliat pentru un M de pe forum.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

BMW M Drive Tour 2018 - mi se pare o actiune de atragere de clienti, prin punerea intregii game M la dispozitia lor. Am fost cam 15 persoane (2 femei), impartiti in cate 2 si apoi 2 grupe a cate 8 in cele 8 masini disponibile.

Instructorii au avut cate o persoana de la dealer cu ei, care s-au ocupat de bunul mers al treburilor in timpul pauzelor de schimbare a soferilor.

 

Varsta cam de la 30 in sus, majoritatea posesori de M, cativa soferi de 135iM sau 240iM prezenti si ei.

 

Cum am mai scris, am testat intreaga gama M actuala, fiind prezente si masini care aveau echipamente extra din gama M performance instalate.

Nu am ajuns pe nici un circuit, ceea ce cred ca a fost bine, o parte din cei prezenti fiind clar depasiti de situatie in timpul condusului "sportiv". Testarea s-a efectuat pe un amestec de autostrada, sosele nationale si km buni de drumuri "de munte", cu destule curbe si ace de par. Instructorii in fata, 4 masini dupa ei. Au lasat mai liber ritmul si am avut destule locuri unde sa poti simti ce poate masina, la capitolul tractiune, aderenta, acceleratie si frana.

 

5leWg5S.jpg

 

s0HNPZj.jpg

 

jvsauR6.jpg

 

WD6S40k.jpg

 

RsOQfcR.jpg

 

reBMUEK.jpg

 

WzEwKwU.jpg

 

gR6xkS9.jpg

 

0CynQWu.jpg

(capota ciuruita, dupa numai 11.000km)

qayFWvy.jpg

 

 

 

Doua filmulete, unul cu M5-urile maraind pe linga mine si altul cu craterele din capota unui M4 cu numai 11.000km la bord.

 

M4 cu capota ciuruita

 

M5 intrand in parcare

 

Frumoasa experienta si frumos scris :thumbsup:

Asteptam poze ,video.

 

Stau si ma intreb,oare este seria 2 (respectiv M2) modelul la care facea BMW referire in urma cu cativa ani cand declara ca va construi un model care sa aibe un impact la public cat mai apropiat de mult iubitul E30 (respectiv E30 M3). :unsure:

 

Video din pacate cam putine, aveam mainile ocupate si cum nu prea filmez tevi de esapament m-am prins de abia dupa, de fapt azi, ca puteam sa le spun la colegi sa dea gaz un pic si eu "sa filmez sunetele" in spate.

 

Da, cred ca M2 este "viitorul" seriei. M5 la peste 120.000€ este mult peste ce poate omul sa-si permita iar pentru suma aceea, eu unul m-as duce direct catre un 911 GTS cabrio sau GT3. M4 e prea porky.

M2-ul l-am simtit ca pe o manusa, raspunde imediat. In varianta non Competition e putin submotorizat, sasiul poate mult mai mult. Eu as cumpara Competition, ai scaunele normala in el si motorul de la M3/M4 pe care apoi il poti duce usor la 500CP si vreo 600-650Nm. Cutie manuala clar.

 

Salutare, felicitari pentru masina, arata foarte bine si imi place cum ai grija de ea, urmaresc de ceva timp jurnalul si abia cum mi-am facut "curaj" sa-ti scriu. Am fost si eu la o experienta similara acum 2-3 ani si chiar m-a dat pe spate dupa ce am condus M4 si M6 pe circuit. Nici nu vreau sa imi imaginez cum ar fi sa ai unul ca daily driver.

 

Sper.. pe cand ma voi apropia de varsta crizei mijlocii (40 sau pe acolo) sa fac upgrade la un M3 f30, asta daca nu vor fi alte prioritati...

 

Apropo, pe ce traseu/circuit ai fost?

 

Hai si cu pozele :D

 

PS: cred ca e primul jurnal foarte detaliat pentru un M de pe forum.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Ca de toate lucrurile noi, avem grija ceva mai mult de ele. Sper ca si mai incolo sa am timp de ea. La sfarsitul lunii intra la "hibernare" pina in Aprilie. Cam o data pe luna o sa o mai scot la aer, pe vreme buna si uscata.

 

Traseu mixt, cu toate felurile de drumuri. Poze mai pun dupa ce apare un reply, momentan tot ce mai pun nu le afiseaza decit ca "link", pt ca "am depasit nr de poze alocat pe postare" :D

Edited by Nordschleife
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ma uit acum la un M4 CS aceeasi culoare cu M3-ul tau si nu stiu de ce nu imi face deloc cu ochiul. Sa fie usile lungi de Coupe oare de vina si pozitia din care cand ma dadeam jos aproape ca ma taram sa ies, naiba stie ce, dar nu mai am aceeasi senzatie ca acum aproape 4 ani cand ma urcam in masina in cea mai mare viteza conducand vreo 180 de mile ca sa imi iau M4-ul mult visat, ceva ma opreste acum.
Link to comment
Share on other sites

Ma uit acum la un M4 CS aceeasi culoare cu M3-ul tau si nu stiu de ce nu imi face deloc cu ochiul. Sa fie usile lungi de Coupe oare de vina si pozitia din care cand ma dadeam jos aproape ca ma taram sa ies, naiba stie ce, dar nu mai am aceeasi senzatie ca acum aproape 4 ani cand ma urcam in masina in cea mai mare viteza conducand vreo 180 de mile ca sa imi iau M4-ul mult visat, ceva ma opreste acum.

Coupeul nu are aripile spate evazate si rotile scoate atit de mult in exterior ca la M3. In plus, e aproape liftback, cu un fat ass care e fĂŁcut si mai mare de eleronul CS.

Si da, ușile mai scurte fac urcarea in mașina mai lejera in locurile ĂŽnguste. Si eu ma târam sa ies din Z4.

 

Ciudat, nu cred ca M3 are poziția de condus mai ĂŽnaltĂŁ...eu nu am nici o problema cu ieșitul.

 

La condițiile de acolo, trafic, preț benzina, locuri de condus, etc...As lua un C63 sedan in loc de M4 sau M3. BMW-urile sint mai sportive, dar dacĂŁ nu conduci mulholand drive sau tail of the dragon sĂŁptĂŁmânal, te descurci si cu un C63.

Link to comment
Share on other sites

Ma uitam sa imi configurez un Cayenne S dar doar in optionale bag o carca de bani. Nu vreau Mercedes, singurul pe care l-as vrea ar fi un S-Class, la altceva de la Mercedes nu ma prea uit. Pana la urma ma vad uitandu-ma iar la un X6 M dar e aproape de finalul vietii si generatia urmatoare cam bate la usa. Desi poate ma razgandesc si imi iau un truck American ca si-asa in ultima vreme tot ajung pe la Home Depot si alte magazine de genul din ce in ce mai des. Asta daca nu cumva imi fac astia la munca de duca din birou si o tin numai pe drumuri cum am stat de vreo 2 ani incoace cu masina inchiriata si atunci chiar nu ma mai doare capul ce sa imi iau ca p-aia o schimb ca pe dracu saptamanal sau cand ma apuca pe mine nebuneala. Edited by RedCap
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma uitam sa imi configurez un Cayenne S dar doar in optionale bag o carca de bani. Nu vreau Mercedes, singurul pe care l-as vrea ar fi un S-Class, la altceva de la Mercedes nu ma prea uit. Pana la urma ma vad uitandu-ma iar la un X6 M dar e aproape de finalul vietii si generatia urmatoare cam bate la usa. Desi poate ma razgandesc si imi iau un truck American ca si-asa in ultima vreme tot ajung pe la Home Depot si alte magazine de genul din ce in ce mai des. Asta daca nu cumva imi fac astia la munca de duca din birou si o tin numai pe drumuri cum am stat de vreo 2 ani incoace cu masina inchiriata si atunci chiar nu ma mai doare capul ce sa imi iau ca p-aia o schimb ca pe dracu saptamanal sau cand ma apuca pe mine nebuneala.

 

Poti sa iti iei linistit un C Klasse, nu cred ca se prinde cineva ca nu este S :laugh:

OvPGTdK.jpg

 

Uita-te la "preowned certified" sau cum le zice acum la astea la Porsche. Nu cred ca sint un succes mare acolo, poate iesi mult mai bine decit nou.

 

Tot la SUV, ce zici de Range Rover-uri?

 

Daca mergi pe truck-uri, un Raptor? Modelul "vechi", cu V8 de 6,2.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Da-l naibii de C-Class, am condus anul trecut o saptamana unul inchiriat, un C300, nu mi-a placut, si nu ma refer la faptul ca avea motor mic doar la faptul ca nu mi-a placut ca masina.

 

Cand mi-am comandat X6-le, ma uitam la Range Rover dar nu mi-a mers negocierea cu ei asa ca le-am dat flit direct, am zis ca nu platesc in veci pret de sticker pentru o masina Indiana. :) La BMW am usa deschisa oricand si loc de negociat preturi, am luat 2 masini de la ei pana acum, le-am tot trimis clienti asa ca e ok la ei.

 

Nu ma prea atrage ideea cu "certified preowned" nu stiu de ce, dar chiar nu, inca imi permit deprecierea unei masini noi. Legat de cat prinde Cayenne la Americani, vad pe strazi mai multe Cayenne decat X6, X6-le se vinde foarte slab in State.

 

Sa stii ca la un F150 Raptor ma uitam si eu sincer sa fiu, dar am condus si d-astea si... cand ma apuc de configurat ajung la un pret de ma crucesc si zic aleluia, nu merita un Ford atatia bani in veci.

 

@edit : Astept BMW-ul M8, acum sper sa nu se porceasca prea tare cu pretul comparativ cu un M6 GC, tocmai configuram in 850i M si ajunge la pretul la care configurasem si Cayenne-ul. Daca M8-ul va fi cu maxim $15k mai scump decat 850-ul ce l-am configurat, atunci sunt pus serios pe ganduri. :D

Edited by RedCap
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mai incearca la Range Rover, nu prea le merge roz si cel putin in Europa au aruncat cu leasing dupa clienti, doar sa vina sa ia. Gen Range Rover Velar la 500€ fara avans.

 

Ziceam de certified in sensul ca pt pretul unui Cayenne cat de cat optionat poate gasesti un Turbo porno de optionat, cu de toate. Cayenne este SUV pt americani, X6 nu este. Aici este si greseala BMW, care l-a prezentat drept XUV si impinge X5 ca SUV. Acum au restilizat X5-ul dupa gustul lor, zici ca e un truck american dupa bot.

 

 

8-ul va fi foarte scump. BMW incearca de vreo 2-3 ani sa urce sus, cat mai sus. 850i-ul porneste la un pret f aproape de M5. Pt un Seria 6 scurtat si uritit nu dau bani de M5. Mai ales la cat de bun este ultimul.

Eram pornit pe un i8 acum 3 ani, pina au definitivat preturile, 130.000€ chel. Pret de GT3 aproape. Nope.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu imi place Range Rover Velar-ul, ma uitam dupa Sport sau Range Rover doar de la ei. Stiu cat e 8-ul, 850i-ul e la pret de M5 ambele dotate.

 

i8... hmmm... din ala chiar te chinui sa iesi, m-am urcat si in asa ceva, iesi din el ca din caiac, exagerata comparatia mea, zic doar ca idee.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.