Jump to content

2018 M3 CS


Nordschleife

Recommended Posts

Pfff

 

Si ma gandeam azi ca poate fac o nebunie si iau peste 1 an sau 2(daca scade taxa la impozit) un e91 335d, sa il tunez pana pe la vreo 370-380cp.

 

Romanii si dragostea lor pt diesel :frantics: Am un prieten care si el viseaza la un 335xd (dar F31).

Si eu eram fanatic diesel, pina am condus "benzinare" gen 6 in linie sau V8 aspirate.

Dar mi-a trecut. Inteleg ca sint avantajoase la consum, dar ar ajunge si un 320d de 180-190CP.

 

Am condus un 640d nou, cateva luni in primavara lui 2013 (inclusiv pe zapada). Interesanta ca GT, rezervor de 70 parca, la 130-140 consuma undeva la 5,5.

Dar aceeasi buba ca la orice diesel: foarte grele, deci iti atarna botul si trag doar 2000-3500rpm cel mult, inainte si dupa, pauza. Dupa ce gusti un benzinar care trage constant de la relanti la 7-8000 de ture si nu te scutura la semafor, iti trece de diesel :shifty:

 

De aceea motoarele mari sau puternice diesel, daca nu le cuplezi cu AWD si cutie automata, iti bati joc de ele. Cand a aparut A5, am inchiriat un 3.0TDI quattro manual cam 2 luni (era asa de nou ca se oprea lumea si facea poze masinii cand am mers prin Europa). Frumoasa masina, comfortabila (dar ca si 640d, masina de strict 2 personae). In schimb daca te propteai in motor te cam lasa rece. Treapta 1 trecea repede si 2 intra mai greu, bagai o pauza intre. La plecare de la o statie de plata in Franta am reusit asa sa arunc ochelarii de soare de pe fata prietenei :D Acceleratie tare si scurta in 1, data repede in 2 dar deja masina statea si prietena se inclina in fata in scaun...apoi boom, trage in 2, se tranteste la loc in scaun si sar ochelarii :pardon: Mi-am luat-o apoi, asta e.

 

Singura situatie unde un diesel este inca in avantaj, drumuri lungi la viteze mari. Mergi cu o medie de 180-200 si abia ai un consum de 7-8.

 

Sau, situatie specifica Romaniei (si unor soferi care nu au invatat pe Dacie), depasiri din scurt. Dar si aici, noile benzinare turbo cu injectie directa au cuplu destul sa tina pasul.

 

Parerea mea, hic.

Edited by Nordschleife
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Felicitari, e superba!

S-o stapanesti sanatos, fara probleme.

 

Am vazut una la fel la un concesionar Bmw din Belgia. Impresionanta.

Erai chitit pe modelul asta? Sau a fost o oferta de nerefuzat? Cred ca e momentul bun pt deal-uri venind noua serie 3 si noul M3.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

Romanii si dragostea lor pt diesel :frantics: Am un prieten care si el viseaza la un 335xd (dar F31).

Si eu eram fanatic diesel, pina am condus "benzinare" gen 6 in linie sau V8 aspirate.

Dar mi-a trecut. Inteleg ca sint avantajoase la consum, dar ar ajunge si un 320d de 180-190CP.

 

Din pacate nu am condus V8, V12... nici macar V6 la un drum lung, dar indubitabil este peste ce am momentan si impreuna cu o cutie automata cu padele eu zic ca e91 335 cu soft chiar ar fi o masina reusita. Mai ales ca am vazut modele cat de cat ok cu 9-10k in Germania, ceea ce nu este rau deloc.

Cu siguranta in placerea de a conduce un benzinar este peste diesel. Din cauza asta M-ul e benzinar, Chiron e benzinar, Enzo Ferrari e benzinar, pana si Mini Cooper S este benzinar si sunt constient ca acea buburuza mica imi face praf bestia mea:)), iar preturile sunt destul de ok acum la prima generatie dupa 2000. Cu toate astea nu sunt circuite pe aproape, autostrazi sau drumuri normale nici atat, 2 printese si poate candva mai vine o surioasa/fratior si trebuie luat ce este pentru familie, dar si pentru tati:P.

 

Adevarul este ca Z4 care pentru mine este o masina extraordinara, acum la M3 CS. Gusturile nu se discuta, dar sunt ale naibii de bune!:D

 

Nu stiu cum, dar de cand ti-ai postat mașina, eu unul cel puțin, visez cu ochii deschisi.De departe, mașina asta e cea mai "wow" de pe acest forum.

 

Mare dreptate ai colegu:).

Link to comment
Share on other sites

Erai chitit pe modelul asta? Sau a fost o oferta de nerefuzat? Cred ca e momentul bun pt deal-uri venind noua serie 3 si noul M3.

 

Ma uitam dupa M3 Competition, dar nu neaparat anul asta. Apoi a aparut CS-ul, review-urile prin reviste si youtube. Toti il declarau "the ultimate M3, the ultimate driver's car from BMW".

 

Oferta nu a fost buna la inceput, dar am insistat si ne-am inteles apoi. Am vandut Z4 intr-o saptamina si dupa aia am luat CS-ul acasa.

 

 

Noile BMW-uri (M4 are deja) au sa aiba filtre de particule si la motoarele pe benzina. Ce au facut astea cu motoarele diesel, se stie. M3 cu filtru de particule? No thank you.

Noul M3 nu apare inainte de 2020.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu am condus V8, V12... nici macar V6 la un drum lung, dar indubitabil este peste ce am momentan si impreuna cu o cutie automata cu padele eu zic ca e91 335 cu soft chiar ar fi o masina reusita. Mai ales ca am vazut modele cat de cat ok cu 9-10k in Germania, ceea ce nu este rau deloc.

Cu siguranta in placerea de a conduce un benzinar este peste diesel. Din cauza asta M-ul e benzinar, Chiron e benzinar, Enzo Ferrari e benzinar, pana si Mini Cooper S este benzinar si sunt constient ca acea buburuza mica imi face praf bestia mea:)), iar preturile sunt destul de ok acum la prima generatie dupa 2000. Cu toate astea nu sunt circuite pe aproape, autostrazi sau drumuri normale nici atat, 2 printese si poate candva mai vine o surioasa/fratior si trebuie luat ce este pentru familie, dar si pentru tati:P.

 

Adevarul este ca Z4 care pentru mine este o masina extraordinara, acum la M3 CS. Gusturile nu se discuta, dar sunt ale naibii de bune!:D

 

Preturile sint mai ok la diesel pt ca sunt rulate f mult si sint f multe folosite ca masini de firma. In cativa ani o sa se schimbe treaba, lumea nu prea mai cumpara diesel, nici pe firma.

 

In 2011 cautam de fapt un 1M, dar livrarea nu era sigura, doar dupa 6-7 luni de la comanda si zero discount. Aveau un Z4 acolo, asa ca am plecat cu el. Z4 era din ce in ce mai bun, pe cum trecea timpul si km. Nu a consumat un ml de ulei. La C63, la nici 3 luni si 2000km, bagam deja litrul si mia de km.

 

De "noapte buna". Livrarea.

 

ND6YzEF.png

 

CPMjY2E.png

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

De mult nu am mai auzit o evacuare de fabrica sa sune asa bine.Si la M4 se mai trece pe Akrapovic cea stock fiind prea cuminte.

In schimb aceasta^suna bestial,daca mai face si cate un "pop corn"este ideala.

 

Superb M3CS sa te poarte sanatos!

Are evacuare diferitĂŁ de standard sau Competition. Iar M Performance nu este oferitĂŁ pt CS.

Este “cuminte” in “efficient” si turuie bine in sport sau sport plus. Are pop corn cât cuprinde. Chiar si pe loc, turata ușor in sport pina pe la 3000 si lĂŁsat brusc...numai popcorn iese :frantics:

Ăncerc sa pun un clip de sunet, cum turuie la rece, imediat dupĂŁ pornire.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Relanti la rece (link vimeo)

 

Programarea pentru "foliere" e confirmata, sper sa primesc poze cu procesul respectiv.

Inainte o sa treaca si pe la un pic de pregatirea a lacului, pt ca reprezentanta si-a bagat putin degele in ochi cand a pregatit masina pt livrare. Nimic serios. Sper sa primesc si de aici poze.

 

Mi-au oferit si o prelucrare cu "ceramica" (gen Modesta), imediat si direct pe folie (folierea o sa fie integrala, cu Xpel Ultimate Plus, transparent si garantat 10 ani). Ma mai gandesc, cica se poate face si la primavara. Poate si pe jante, dar numai daca ramin "mate" ca in original.

 

Iar daca masina tot e la ei, m-as aventura sa le zic sa faca si o pregatire interioara (muream incet la frecat pielea cu substante la Z4, si acolo nu aveam decit 2 scaune si ceva piele pe bord...asta are 2 plus bancheta spate, plus 4 usi, plus bordul integral. Si o parte din asta e "alcantara", care trebuie frecata si cu buretelul :rolleyes: Mai bine o fac profesionistii)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sa mai fac niste km ca vreau sa trec odata de 2000km si rodaj.

Nu stiu cum reusesc unii sa nu faca niste km cand isi doresc asta, ca eu nu prea imi doresc dar numai in 3 zile am facut peste 500km prin oras, ma rog... am plimbar juniorul ca are optiumea aia de somn fix cand te intorci acasa si esti si la jumatatea drumului ... asa ca da-i si plimba-l sa doarma ca altfel nu te intelegi cu el acasa.

 

PS: Felicitari pt achizitie, senzatie masina pt cine se impaca cu tot ce inseamna M

Din pacate am incercat vara asta sa caut un M5 E61 si sotia a innebunit cand a vazut dupa ce ma uit, asa ca raman cu E60 535d... da ... diesel, dar dupa ce am mers cu tot felul de tigai gen e46 m3, chayene turbos, S63amg si altele pe care nu le mai tin minte ca nu m-au impresionat prea tare, am mers cu un G30 M550 si am zis ca trebuie sa trec la un M5 dar surpriza, sotia are alte planuri, asa ca raman cu E60-u dizal si ceva tristete(poate schimb masina sotiei cu ceva mic si suparat daca se iveste ocazia de o oferta buna)

  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum reusesc unii sa nu faca niste km cand isi doresc asta, ca eu nu prea imi doresc dar numai in 3 zile am facut peste 500km prin oras,

 

Motive sunt multe: unul e (momentan) programul de munca care nu ma lasa decit seara tarziu sa o frec (si cum nu o freci in rodaj in oras, n-am cum sa ies spre munti ca deja pic de obosit numai iesind cu ea din garaj) si lipsa "protectiei" lacului, pentru ca nu vreau sa risc ciobituri in carbon de la pietre.

 

Azi am lasat-o la baieti (in hala de linga preparau si foliau un Urus), sper ca pina duminica sa fie gata. Folierea e dupa sabloane, nu se va taia folia pe caroserie. Am vazut horror-uri gen taieturi in 720S sau Performante, de plangeau spectatorii de pe margine.

 

Pe drum spre ei am uzat si de limitele rodajului un pic (5500rpm si 170km/h), pe ici pe colo. Inca merg pe varfuri cu ea, pt ca nu ii stiu limitele si nu vreau sa ma muste. Normal, tot ce e sistem de siguranta ramine "on". Depasirile sint o joaca si masina raspunde imediat, fara secunda de ezitare. Am inceput sa ma impac si cu DKG-ul. La 120km/h are cam 2000rpm in a 7-a. Mers frumos (dar cutia in D2 si motorul in sport, sa varieze treptele si turatiile), pe sosea, pe la 100km/h si apoi o portiune de autostrada, unde dupa 10-20km de 120-130km/h am scapat si cate un 170, a consumat sub 9 litri la 100km. Ma gandesc ca in D1 si motorul in eficient (deci cum prinde ocazia, cum e in a 7-a si la 1000rpm) scade sub 8 la un drum de asta. Deci se poate si economic. Super sport, dupa rodaj. Ma astept lejer la 20+.

 

 

Meserie mare daca reusesti sa aduci un E61 M5 manual din USA. Sau chiar si "numai" un E60. Se vor aprecia f mult in maxim 2-3 ani.

Edited by Nordschleife
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Azi am primit un status update cu niște fotografii. Mai au de finisat, făcut controlul calității si luni intra pe linie la colegii de la pregătiri pt exterior si interior. Doua straturi de ceramica peste folie, ceramica pe jante, pregătire si sigilare tot in interior (piele si alcantara). E o căruță de bani, o sa vedem dacă a meritat după câteva luni sau ani.

 

Folia este Xpel Ultimate Plus, taiata dupa sabloane si apoi montata (nu se taie pe caroserie...). 10 ani garantie.

 

thiH02F.jpg

 

eCnmYuQ.jpg

 

zRGg5rG.jpg

 

HF1jA1Y.jpg

Edited by Nordschleife
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum reusesc unii sa nu faca niste km cand isi doresc asta, ca eu nu prea imi doresc dar numai in 3 zile am facut peste 500km prin oras, ma rog... am plimbar juniorul ca are optiumea aia de somn fix cand te intorci acasa si esti si la jumatatea drumului ... asa ca da-i si plimba-l sa doarma ca altfel nu te intelegi cu el acasa.

 

PS: Felicitari pt achizitie, senzatie masina pt cine se impaca cu tot ce inseamna M

Din pacate am incercat vara asta sa caut un M5 E61 si sotia a innebunit cand a vazut dupa ce ma uit, asa ca raman cu E60 535d... da ... diesel, dar dupa ce am mers cu tot felul de tigai gen e46 m3, chayene turbos, S63amg si altele pe care nu le mai tin minte ca nu m-au impresionat prea tare, am mers cu un G30 M550 si am zis ca trebuie sa trec la un M5 dar surpriza, sotia are alte planuri, asa ca raman cu E60-u dizal si ceva tristete(poate schimb masina sotiei cu ceva mic si suparat daca se iveste ocazia de o oferta buna)

 

nu stiu cu ce s63 amg ai mers tu, dar e peste orice diesel de la bmw si in marsalier.

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu stiu cu ce s63 amg ai mers tu, dar e peste orice diesel de la bmw si in marsalier.

 

Depinde de ce nu a fost el impresionat. Consum?!

 

Fiecare ar trebui sa stie ce anume il gadila placut, sa gaseasca acea caracteristica la o anumita masina si apoi sa fie fericit cu ea ani de zile.

 

Eu si dupa 7 ani de zile, dupa ce parcam Z4 (daily driver), ma opream dupa cativa pasi si ma intorceam sa "o admir" inca o data. Si pe urma abia asteptam sa o conduc din nou, sa aud basul acela de 6 in linie aspirat, sa pot schimba vitezele manual si sa ii dau capacul jos cand vroiam sa simt aerul si soarele. Ma puteti considera putin nebun, dar imi lipseste putin masina. Imi lipseste mai ales cutia manuala si posibilitatea de a merge "descoperit". Am sperante ca ma pot impaca pina la urma cu DKG-ul, dar imi e frica de cealalta. S-ar putea in 1-2 ani sa imi iau iarasi o decapotabila ca daily driver, nu neaparat de la BMW. Dar neaparat manuala si aspirata (daca nu ar fi construita pt pitici, un MX-5 de 1,5 sau 2 litri era de mult in familie ca inlocuitor la Z4).

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

chiar sunt curios ce-ti iese cu folia asta ,culoarea , vopseaua arata senzational ma astept folia sa-i ia ceva din stralucire plus ca e greu sa refaci daca se zgarie accidental fata de un simplu polish in cazul celalalt . Am vazut ca e self healing ca la telefoane si se poate schimba pe bucati , eu as apela pt bara fata capota si praguri , astept sa vad ce-ti iese Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

chiar sunt curios ce-ti iese cu folia asta ,culoarea , vopseaua arata senzational ma astept folia sa-i ia ceva din stralucire plus ca e greu sa refaci daca se zgarie accidental fata de un simplu polish in cazul celalalt . Am vazut ca e self healing ca la telefoane si se poate schimba pe bucati , eu as apela pt bara fata capota si praguri , astept sa vad ce-ti iese

 

Cel de la Xpel mi-a spus ca dimpotrivĂŁ, folia menține cel puțin strĂŁlucirea lacului original. Plus, vine si modesta peste, care ii da aspectul ĂŁla de proaspĂŁt ceruitĂŁ. O sa aibĂŁ destula strĂŁlucire, nu ĂŽmi fac griji la capitolul asta.

 

Un simplu polish, chiar si cu Modesta nu prea apara. Poate ĂŽmpotriva prafului si dai muștele mai ușor jos. Folia protejeazĂŁ si dacĂŁ se zgârâie, asta e, și-a fĂŁcut treaba si porțiunea aceea se da jos si se ĂŽnlocuiește (jokerul ĂŁla de schmee150 are pe GT-R, vezi video pe YouTube, de pe la 1:50min, cum ditamai zgârietura ramine in folie si nu trece spre lac,

). Ieși mai ieftin ca o lĂŁcuire si nu poți “polisha” zgârieturile care ar strica folia. Plus pe elementele de carbon, gen capota, acoperiș, etc, stratul de vopsea si/sau lac este minim, așa ca nu ai de unde polisha. Si la revânzare toți sint sensibili ca virginele dacĂŁ pomenești revopsirea.

 

Da, exista si pachetul minim, numai fata, costa cam 1/3 din pachetul full. Problema e ca așa mie ĂŽmi ramine acoperișul de carbon neprotejat, eleronul si difuzorul la fel plus ușile si portbagajul. La Z4 aveam ciobituri de la pietre inclusiv pe portbagaj si dacĂŁ calci ceva, ai norocul ca roata sa ĂŽți arunce resturi in portierĂŁ, care nu e protejata la Kinder pachet.

 

Da, e self healing pt zgârieturile fine, dar cu doua straturi de modesta peste, nu mai este. Este in schimb polishabila așa, si la primĂŁvara sau toamna mai pot pune 1-2 straturi cu polish inainte si dupĂŁ. La folie investiția inițialĂŁ e mai mare dar apoi ține si protejeazĂŁ mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.