Jump to content

2018 M3 CS


Nordschleife

Recommended Posts

toate alea de pe flickr au fost ale mele. cu 911 nu mai merge , in curand vine un nou membru in familie. asa ca m-am dus pe panamera turbo.

iar la M ma voi intoarce cand nu o sa mai vad badge'ul de M pe orice rasnita.

 

De ce Panamera si nu Macan? De ce masini de peste 500CP intr-o tara unde viteza maxima (destul de bine verficata) este de 120km/h?!

 

Asta inseamna ca nu o sa mai conduci niciodata BMW. "M" o sa fie pe toate castroanele de acum inainte.

Daca nu ar fi fost limitat si laudat de toata presa, nu as fi luat nici eu CS-ul. Dar, din cauza after-sale la fel de cacacios ca si la Z4 se pare ca nu mai e nici o speranta nici la mine sa ramin la BMW.

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

De ce Panamera si nu Macan? De ce masini de peste 500CP intr-o tara unde viteza maxima (destul de bine verficata) este de 120km/h?!

 

Asta inseamna ca nu o sa mai conduci niciodata BMW. "M" o sa fie pe toate castroanele de acum inainte.

Daca nu ar fi fost limitat si laudat de toata presa, nu as fi luat nici eu CS-ul. Dar, din cauza after-sale la fel de cacacios ca si la Z4 se pare ca nu mai e nici o speranta nici la mine sa ramin la BMW.

 

CS'ul a fost a alegerea ft buna. Este genial de frumos, iar tehnic este fantastic. Peste ani de zile , va reprezenta exact de reprezinta acum E46 M3 CSL pentru iubitorii de masini.

Lasa un review aici te rog dupa ce o scoti pe circuit. Sunt curios.

 

Nu-mi plac SUV/SAV/etc.

>500 cai , am vrut sa impac si capra si varza. Mergeam in DE destul de des, uneori si pe circuitul Zandvoort cu 911'ele de 370 de cai , la fel si cu cel de 420( PASM+, Rear-Axle steering). cu M6 am iesit o singura data si nu mi-a placut. Si avea o configuratie "track oriented cum le place unora sa afirme." Mai degraba o masina orientata spre a-ti cara cumparaturile de la aprozar foarte repede. Ameteau rosiile si castravetii in portbagaj cand dadeam tare de la semafor. Panamera Turbo(pus poze pe flickr) e laudat de toata lumea comparitiv cu sedanurile rivale. Voi testa pe circuit si ma voi convinge singur. Oricum nu am asteptari . Sunt 700 kg in plus fata de 911. Pe viitor dupa ce mai creste cel mic , cred ca o sa aleg un Cayman Gt4.

Link to comment
Share on other sites

Am 2600 de km cu el dar inca il simt ca masina noua, o sa dureze sa il invat. Din ce am observat pina acum, are aderenta foarte buna, puntea fata musca cum trebuie si o ghidezi usor si fin, nu ai deloc subvirare si la accelerare ai doua moduri: fie duci viteza cat poti de mult prin curba si apoi accelerezi gradual in linie dreapta, fie trailbraking si la iesire ii dai gaz berechet si iesi cu el in powerslide. Ultima varianta e paradoxal si cea mai rapida, am vazut si prin reviste ca asta au descoperit si ei. Doar ca e cam greu sa faci asta pe drumurile normale.

 

 

 

M6, mai ales CG, e un autobuz sprinten :)

Panamera e optiunea ce mai sport dintre sedan.uri, asa ca nu ai facut o alegere "gresita". Mai poti umbla la cauciucurile de vara daca vrei sa il dopezi putin.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In lista aia de mai sus si “autobuzul sprinten” M6 GC CP e acolo sus...1:12... dry.gif

 

AwZfKP1.jpg

 

aI3flYA.jpg

 

Uita-te la vitezele si acceleratiile atinse in curbe. Chiar ca e autobuz sportiv, scoate timpi doar pe linia dreapta. Si masina folosita cam scoate bine de tot, 205 km/h comparat cu 198 pt RS7 care are 5CP si 50Nm in plus si avantajul tractiunii integrale. Cei 600CP oficiali sint de fapt cam 650-670 reali.

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu...ne uitam la acceasi “statistica” a imaginii de mai sus...daca da...in afara de 2 viraje unde e in spatele celor doua “integrale” in rest este la egalitate cu cel putin una din ele...in ceea ce priveste linia dreapta spui ca RS7 are 5Cp si 50Nm peste M6 si avantajul tractiunii integrale...asta cu avantajul tractiunii trebuia sa o folosesti in viraje nu ca un plus in linie dreapta, viraje unde am precizat mai sus “autobuzul sportiv” este mai prejos doar in doua din ele...da...asa e...este declarata o putere mai mica decat are cu adevarat dar nu 650-670, din ce am citit pe forumuri se pare ca M6 CP de 575cp este mai puternic decat cel de 600 si are undeva la 630cp dar daca te uiti la emisiunea celor de la Mototrend unde compara S8 (520cp) si Alpina B7 rezulta din dyno ca defapt S8 scoate 575cp. Daca la S8, Audi “minte” cu privire la puterea declarata de ce l-am crede la RS7...

Anyway...la final 1:12 e 1:12...

 

Clipul Mototrend: https://youtu.be/oT0r6xQJU_4

Edited by MuscleMike
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu...ne uitam la acceasi “statistica” a imaginii de mai sus...daca da...in afara de 2 viraje unde e in spatele celor doua “integrale” in rest este la egalitate cu cel putin una din ele...x

ti-am pus mai sus si graficul de la testul cu M3 si M4, de alea vorbeam pina s-a bagat si misu iarasi in seama. Ma gandeam ca se prinde lumea, nu trebuie sa desenez tot. Compara M3/M4 cu M6 GC. Autobuz. Incet in curbe, peste tot, scoate timp doar pe linie dreapta. Cum am mai spus.

 

asta cu avantajul tractiunii trebuia sa o folosesti in viraje nu ca un plus in linie dreapta, viraje unde am precizat mai sus “autobuzul sportiv” este mai prejos doar in doua din ele.

Ai idee despre condusul sportiv? Cum poti sa spui ca traciunea integrale o folosesti in viraje? O folosesti dupa, cand incepi sa accelerezi. Adica atingi viteze mai mari pe liniile drepte din cauza acceleratiei mai bune dupa iesirea din viraje. Deci..."plus pe linie dreapta".

De ce crezi ca a trecut M5 la AWD? Tocmai ca aveau probleme cu tractiunea, cand dupa iesirea din viraje nu mai puteau pune nimic jos, orice extra putere se duce in patinaj. Citeste testele cu verisunile initiale de M3/M4, toti se plang de comportamentul brutal cand incep sa accelereze dupa viraje.

Alt desen pt tine.

 

da...asa e...este declarata o putere mai mica decat are cu adevarat dar nu 650-670, din ce am citit pe forumuri se pare ca M6 CP de 575cp este mai puternic decat cel de 600 si are undeva la 630cp dar daca te uiti la emisiunea celor de la Mototrend unde compara S8 (520cp) si Alpina B7 rezulta din dyno ca defapt S8 scoate 575cp. Daca la S8, Audi “minte” cu privire la puterea declarata de ce l-am crede la RS7...

Anyway...la final 1:12 e 1:12...

 

Clipul Mototrend: https://youtu.be/oT0r6xQJU_4

Chiar nu stiu ce vrei sa spui cu astea de mai sus. Pai daca M6 scoate aproape 10km/h in plus pe linia dreapta, peste un RS7 cu cei 605CP oficiali. Pai daca RS7 nu are 605 ci 650 (conservativ, luandu-ne dupa clipul tau MOtor Trend), pai cati cai are M6 GC daca reuseste sa scoate 10km/h in plus pe linia dreapta, desi nu are tractiune integrala a lui RS7? Nu cam tot cel putin cat acesta din urma? Deci pe la 650CP? Mai desenez?

Edited by Nordschleife
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Esti prea smecher pentru forumul asta si pentru viata asta! Go Home! Sau go pe drumurile publice unde gonesti cu 250+. Altfel, oricine are o opinie contrara tie e facut cam cu ou si cu otet. Cam ciudata atitudine din partea cuiva de traieste in Vest de multi ani...

Cred ca mai bine pur si simplu de abtii de la fel de fel de opinii caci farmecul masinii despre care ai facut topic se duce...

 

O opinie se sustine cu argumente. Care nu prea le vad. Sau sint false si se refera la alte detalii.

 

Eu vorbesc despre M3/M4 si se arunca misu cu M6. Ii aduc grafice sub nas cat de lent este autobuzul in curbe, comparativ cu M3/M4 si sare altul sa imi spuna ca de fapt autobuzul e la fel de lent ca RS7. Alt autobuz. Eu vorbesc despre una, ei o intorc cu altele.

 

Nu mai bine se abtin ei de la provocari? Provoci, o iei peste nas si apoi te dai lovit?

  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

“...vorbeam pana s-a bagat iarasi misu in seama”

“Pretene” nu cred ca ne cunoastem asa bine sa ne tutuim si sa ne tragem de chiloti...

De un singur lucru imi pare rau “ca nu m-a dus capu’”: ca tu compari M4 cu M6 GC...dar si asa: 1kg de cartofi nu e egal cu 1kg de pene de gasca? 1:12 nu e tot 1:12 oricum ai intoarce-o?

La iesire din viraj cu 80-100km/h cat de mult conteaza tractiunea integrala “pilotule”? Cum poti sa spui ca nu poti ataca mai agresiv un viraj ca ai integrala, cum poti sa spui ca masina nu “se agata” mai bine intr-un viraj ca ai integrala...cum sa spui ca doar in linie dreapta conteaza integrala (da...la plecarile de pe loc absolut...) ?

Imi pare rau ca te-ai atacat asa...dar keep it friendly ca nu iti face bine.

Ai o masina frumoasa, s-o stapanesti sanatos.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

“...vorbeam pana s-a bagat iarasi misu in seama”

“Pretene” nu cred ca ne cunoastem asa bine sa ne tutuim si sa ne tragem de chiloti...

De un singur lucru imi pare rau “ca nu m-a dus capu’”: ca tu compari M4 cu M6 GC...dar si asa: 1kg de cartofi nu e egal cu 1kg de pene de gasca? 1:12 nu e tot 1:12 oricum ai intoarce-o?

La iesire din viraj cu 80-100km/h cat de mult conteaza tractiunea integrala “pilotule”? Cum poti sa spui ca nu poti ataca mai agresiv un viraj ca ai integrala, cum poti sa spui ca masina nu “se agata” mai bine intr-un viraj ca ai integrala...cum sa spui ca doar in linie dreapta conteaza integrala (da...la plecarile de pe loc absolut...) ?

Imi pare rau ca te-ai atacat asa...dar keep it friendly ca nu iti face bine.

Ai o masina frumoasa, s-o stapanesti sanatos.

 

Misu e mike2005. Mike=Michael=Mihai=Misu. Capisci now?

 

Prietene, uita-te sa vezi ca pina nu s-a bagat misu in seama eu vorbeam de M3/M4. El a aruncat soparla cu M6 GC si eu am incercat sa ii explica nu ai cum sa le compari, se conduc total diferit.

 

Da, tractiunea integrala te ajuta la iesirea din viraje, nu in viraje. Semantica, poate intelegi.

 

Esti prea smecher pentru forumul asta si pentru viata asta! Go Home! Sau go pe drumurile publice unde gonesti cu 250+. Altfel, oricine are o opinie contrara tie e facut cam cu ou si cu otet. Cam ciudata atitudine din partea cuiva de traieste in Vest de multi ani...

Cred ca mai bine pur si simplu de abtii de la fel de fel de opinii caci farmecul masinii despre care ai facut topic se duce...

 

 

Mike2005, nu ai boase sa ma iei la rost de pe contul tau, te folosesti de conturi alternative?

 

Chiar asa e gresit e ca am postat niste grafice cu timpi pe circuit ca postul ala e la -2 deja?

 

I am out, n-am nevoie de romanasi toxici. Succesuri!

  • Like 1
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Eu? Ai citit topicul asta? Ai vazut atitudinea individului?

Mai are sa-i cante masinii si s-o mangaie.

Auzi la el, romanasi toxici, dar e el taranul care s-a vazut din caruta in bmw. Nu inteleg, de ce isi mai pierde timpul cu "romanasii toxici" si saraci de pe forumul asta.

Edited by anormal
  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum se face dar toate topicurile gen M3,M4,M5,M18,M22 sfarsesc astfel.

Sa fie o simpla coincidenta :unsure: sau putin troll..?

Chiar nu inteleg de ce se discuta persoana si nu masina in cauza.

Fiecare trebuie sa dovedeasca faptul ca el este cel mai bine educat din grup.

 

Pe mine chiar nu ma intereseaza sa citesc asta ,intru pe topic pt poze,video si alte detalii.

La fel ca multi alti membrii al acestui forum.

Edited by calinbmw2000
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Baieti, gata cu mingea ca spargeti geamurile!

 

Daca nu stiti sa discutati frumos intre voi, topicul se inchide... nu inainte de a trage cateva concluzii:

- @anormal, este ultimul avertisment pe care il primesti pt comportamentul tau pe forum... continua tot asa si la prima abatere, iei vacanta.

 

Topic inchis.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.