Jump to content

Mini Cooper S Countryman All4-Probleme ax came


cazacu_cristy

Recommended Posts

Salutare ,

 

Long story -short..sa zicem ..

 

De scurta vreme circul cu masina din titlu Mini Cooper S Countryman All4 11/2011.[de aprox 2 saptamani]

 

De cateva zile am auzit un fel de suierat, ca ungreieras, similar al unei role, intonzatori, rulment, etc.Merg cu masina la Banat Car TM facem o verificare la modul general al masinii,cat si o verificare al acestui zgomot.-nu intrebati va rog de ce nu a fost facut inainte :).

 

Mi se arata ca pe axul cu came, doar la o vedere scurta, prin orificiul capacului de ului, si se scrie pe scurt, ca urmeaza a fi schimbate -oferta primita doar telefonic pana acum- urmataorele :

 

-ax came-culbutori-tacheti

-kit distributie

-pompa ulei-

-capac culbutor;

-garnitura chiulasa +suruburi,

-dezasamblare motor pentru curatare ;

-schimb ulei motor

-modificare si reducere soft interval schimb ulei;

 

Telfonic,consilierul service,mi a counicat ca nu e gata oferta de trimsi pe email, dar ce are pana acum se apropie de 7000 EUR , din care doar 1500 EUR manopera, restul piese.

 

 

mie mi se pare incredibil ceea cce spun ei.

Inteleg ca nu o o reparative simpla, clasica, dar mi se pare absurd pretul.

 

Acum va intreb, unde as putea merge sa mai fac o verificare ?PEUGEOT TM fiind motorul PSA-BMW?Vor face pret mai mic dar totusi la fel de ridicat?Sau sa incerc la un mecanic bun, care nu da factura si garanti, dar as avea sansa sa inlocuiesc ce este realmente de schimbat sic e nu se remonteaza ?

 

Voi ce credeti ? Ce ma sfatuituti sa fac ?

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

Anul trecut m-am interesat si eu despre motorul asta. Gasisem un peugeot dotat cu varianta lui de la PSA si m-am documentat un pic.

 

Distributia e o problema cunoscuta la ele. La Peugeot motoarele sunt destul de rare, nici nu stiu daca s-au importat in mod oficial la noi. Cand am intrebat la o reprezentanta peugeot cat costa un schimb de distributie, mi-au dat un pret rezonabil (parca ceva in jur de 1500 - 2000 de lei). Nu includea axul cu came. N-am idee insa daca se potriveste kit-ul de distributie de la un motor la celalalt, cred ca exista o probabilitate mare sa fie diferite.

 

Oricum, 7000 de euro mi se pare o suma exagerata de oriunde ai privi-o, cumperi jumate de masina cu banii astia. Nici la N47 nu costa atat un schimb de distributie in reprezentanta, si ala e motor mai mare, se da cu totul jos, etc.

 

Sfatul meu ar fi sa cauti un service de marca (adica un 3rd party care face doar bmw-uri) care a mai facut distributii la motorul asta si sa le ceri o cotatie de pret. Sau sa intrebi de exemplu la o reprezentanta BMW in Ungaria, s-ar putea sa iesi mai ieftin. Ai mai putea sa intrebi si de o reducere de 'goodwill', avand in vedere ca e o problema recunoscuta. Depinde si cati km are masina si unde a fost servisata, totusi.

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Anul trecut m-am interesat si eu despre motorul asta. Gasisem un peugeot dotat cu varianta lui de la PSA si m-am documentat un pic.

 

Distributia e o problema cunoscuta la ele. La Peugeot motoarele sunt destul de rare, nici nu stiu daca s-au importat in mod oficial la noi. Cand am intrebat la o reprezentanta peugeot cat costa un schimb de distributie, mi-au dat un pret rezonabil (parca ceva in jur de 1500 - 2000 de lei). Nu includea axul cu came. N-am idee insa daca se potriveste kit-ul de distributie de la un motor la celalalt, cred ca exista o probabilitate mare sa fie diferite.

 

Oricum, 7000 de euro mi se pare o suma exagerata de oriunde ai privi-o, cumperi jumate de masina cu banii astia. Nici la N47 nu costa atat un schimb de distributie in reprezentanta, si ala e motor mai mare, se da cu totul jos, etc.

 

Sfatul meu ar fi sa cauti un service de marca (adica un 3rd party care face doar bmw-uri) care a mai facut distributii la motorul asta si sa le ceri o cotatie de pret. Sau sa intrebi de exemplu la o reprezentanta BMW in Ungaria, s-ar putea sa iesi mai ieftin. Ai mai putea sa intrebi si de o reducere de 'goodwill', avand in vedere ca e o problema recunoscuta. Depinde si cati km are masina si unde a fost servisata, totusi.

 

Momentan masina e in Service.Motorul e demontat si trimis la o firma din HU sa curate ,verifice si sa masoare toate componentele ulterior sa vedem ce e de schimbat si ce nu si sa vad care e costul.Dupa ce a fost desfacit mi s a confirmat ceea ce nu vroiam sa aud, si anume 2x axe cu came si un execentric de schimbat +toate celelealte din "dansul " lor zilnic.Ce cautam eu, sa evit un motor nou era o garnitura chiulasa SH, care sa aiba axele cu came in stare OK, restul sa pun nou.Distributie, pompa ulei etc..Spun asta pt ca nu am oferta concreta pe ax came, dar se vehiculeaza cost de aprox 1800 RON/ ax.:(((..inca n am terminat povestea..revin cu detalii pe parcurs.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salut.

 

In ultimele saptamani zicem ca am gasit motor cod n18b16a, l am trimis la service s a montant,am depistat ca fijnd cu un an mai tanar are pompa de inalta presiune bosch fata de cel precedent pompa continental.pe langa modelul de pompa diferit si prinderea pe axul cu came a pompei e diferita.pompa o vom monta maine vom pune adaptor ,daaar..ce ma ingrijoreaza este daca ECU recunoaste pompa asta(pare sa fie sisteme diferite de functionare (voltage vs pwm) .pe un forum gasesc o veste care nu e deloc buna, si anume ca in afara de inlocuirea chiulasei cu model mai vechi cum era intial nu rezolva prb:(((.sunt cu nervii la pamant.voi stiti din auzite sa fie cineva cu prb asta si la noi.?

Abia maine primesc raspunsul dar sunt aprpape sigur ca va fi negativ.

 

Mai jos ce am gasit eu de la un user patit cu asta

 

Quote

 

Unfortunately your only solution is to change the head to the older style with a continental pump. Your ECU can not drive the Bosch pump as they use different control mechanisms (voltage vs PWM). You also can not swap the pumps as the interface with the intake cam shaft is different and the Bosch has an oil port that the Continental doesn't. But wait there's more... you can't swap the intake cam to the older style because each cam and rocker arm length are set at the factory and the data to change them with the correct geometry is proprietary. 

 

Been down this road before and the only solution is to change out the head as a complete assembly. Sorry I know that's not what you wanted to 

 

 

Unquote

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.