Jump to content

F30 - Check engine - Debitmetru?


Andrei Coman

Recommended Posts

Salutare,

 

De vreo 2 saptamani mi s-a aprins in bord martorul Check Engine la un F30 320d N47 din 2012.

 

Am facut o scanare codul ce l-am obtinut (P0101) indica o problema la debitmetru.

Am sters codul, am mai mers o saptamana si a aparut bineinteles din nou. Scanez din nou si acelasi cod (P0101 / 24CF00).

 

Martorul nu se aprinde in mers, ci doar daca pornesc masina la scurt timp (10-15 minute) dupa ce am oprit-o. Apoi martorul ramane aprins in bord.

 

Prin februarie am mai patit la fel, nu am apucat sa scanez, dar am strans mai bine busonul de la rezervor si codul s-a stins de la sine dupa cativa KM.

Ati mai patit-o ? A incercat careva sa curete MAF-ul cum arata tipul asta

cu rezultate bune?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

In urma cu 6-7 ani un amic avea probleme si a cumparat spray-ul respectiv ca sa-l curete. Din pacate, era deja dus si nu l-a ajutat. Tot atunci am curatat si eu la fosta masina, preventiv ca sa zic, ca tot ramasese mult lichid in spray.

Rau cu siguranta nu i-a facut, cred ca mai mult bine, deoarece am facut peste 200.000 km dupa curatare si nu am avut deloc probleme cu debitmetru.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost in reprezentata, diagnosticul e cam ... scump :)

8000 de RON pentru schimbarea galeriei de admisie care e colmatata + schimbare debitmetru. Debitmetrul actual are o eroare minima (la 1500 de RPM citeste -14% in loc de minimul de -12%)

 

Cauza probabila e mersul in oras, desi cam in fiecare weekend fac un 50 de km de exterior.

 

Masina are acum 131500 km, eu am luat-o la 112.500 cam acum un am jumate. Intr-adevar am mers cam 60-70% din timp prin oras, putine drumuri lungi (TM-CJ si inapoi + TM- Viena si inapoi fiecare, de 2 ori)

 

In afara de varianta schimbarea galeriei, iau in considerare si o decarbonizare dar mi se pare riscant. A mai facut cineva asta? Puteti recomanda alte service-uri in TM spre care sa merg?

Edited by Andrei Coman
Link to comment
Share on other sites

Eu am o masina ce implineste in curand 13 ani, 260k+ km, o am de aproape 2 ani, mers 80% oras si nu am nimic grav:/

Gaseste-ti un mecanic bun sa iti dea galeria jos, sa o curate impreuna cu EGR daca nu incearca sa o faci tu.

Poate mergi prea mult in Eco Pro... Eu am mers de curand cu masina firmei cu un coleg si s-a mirat de ce nu schimb viteza la timp, ca se aude cand trebuie sa o schimbi.. ce sa mai, sa o omor pentru cativa ml de motorina... Forjeaz-o oleaca ca ii place, chiar si in oras dupa ce apa si uleiul e cald.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Galeria se poata curata, nu are niciun sens sa o inlocuiesti. Doar reprezentantele recomanda asta deoarece este foarte profitabil, restul service-urilor le curata. Daca vrei sa scapi de check inlocuieste debitmetrul. Curatarea EGR-ului si a galeriei oricum trebuia facuta la un moment dat, rau n-are cum sa faca :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.