Jump to content

nivel de motorina la aprinderea martorului?!


ghost_

Recommended Posts

Prin navigația aftermarket cu android

aaa...android ahaha pei zi asa.Vezi de multe ori sint mai bune astea facute pe vapor decat alea originale in multe privinte,Si daca are si touchscreen iti usureaza si mai mult viata.De multe ori ma strafulgera gandul sa pun si eu android,dar parca daca pui android nu mai e bmw ii pica din "stele" :D Edited by ghost_
Link to comment
Share on other sites

ghost_, pot sa te intreb in ce scop/directie te poate ajuta un raspuns precis (cautat de tine..) la cata motorina a ramas in rezervor dupa prima avertizare?

 

Pot sa iti spun cu, certitudine ca te anunta ca mai poti strabate 100 kilometri IN FUNCTIE de cum ai condus masina pana in acel moment.

 

ADICA, ECU-ul va aprecia/anticipa ca daca conduci sportiv probabil motorul va consuma 10 litri/100 km sau 6litri/100 km daca mergi linistit regim constant pe autostrada..

 

Deci rezervorul poate avea foarte bine 10-12-15 litri pentru stil sportiv inca o 100km sau poate ramane in rezervor (fizic ;) ) doar 6 litri daca conduci linistit in continuare pentru inca 100km.

Daca vrei, anticiparea se face cand in rezervor mai ramane motorina de 100km! Si ghici ce (?) cea mai buna apreciere o face cand esti pe autostrada regim constant cam 100-120 km/h

 

Daca tu ii dai pedala cand deja te-a avertizat (tu conducand linistit pana atunci) FII SIGUR ca nu vei parcurge 100 de km "promisi" in bord in regimul linistit..

 

Sper ca ai inteles.

 

PS.

De aceea sper ca ai inteles ca NU conteaza sa stii precis cat mai ai ci sa pui sa ai de indata ce te avertizeaza.

De fapt ai primit destule sfaturi mai sus..

am inteles,doar ca voiam sa stiu exact cat ii ramane in momentul in care declanseaza alarma,si am ajuns la concluzia ca ii ramane destul de mult in acel moment.In momentul in care incepe avertizarea imi arata pe display ca mai pot strabate in lung si-n lat cca. 150km,iar valoarea asta scade sau creste in functie de cum bine ziceai tu mai sus.Ideea este ca masina asta este destul de lacoma pt. litrii ramasi.Si am ajuns la o concluzie ciudata ca mereu cand ajunge la fund parca consuma mai repede motorina indiferent de cat de linistit sau sportiv mergi.Cand are plinul facut parca scade mult mai greu acul ala cu acelasi regim de mers ca atunci cand esti aproape de zero.Alte masini cand ajung pe "banda rosie" parca stiu sa menajeze ultimii litrii ramasi si -i consuma f. greu,la e60 e pe dos.Cine vrea sa inteleaga ce am vrut sa zic intelege cine nu o sa inceapa sa rada.... Edited by ghost_
Link to comment
Share on other sites

De multe ori ma strafulgera gandul sa pun si eu android,dar parca daca pui android nu mai e bmw ii pica din "stele" :D

Nu mi-a cĂŁzut sigla de la bmw și masina merge la fel de bine :) tind sa cred ca a rĂŁmas tot bmw, dar mai bine dotat

 

 

Pai când vezi ca mai ai doar motorina pt 100 km și nu ai benzinĂŁrii prin apropiere ți se pare ca ia 20l/100 :)) e psihologic.

Edited by Bonzai
Link to comment
Share on other sites

Nu mi-a căzut sigla de la bmw și masina merge la fel de bine :) tind sa cred ca a rămas tot bmw, dar mai bine dotat

 

 

Pai când vezi ca mai ai doar motorina pt 100 km și nu ai benzinării prin apropiere ți se pare ca ia 20l/100 :)) e psihologic.

nu e nimic psihologic,chiar e real totul, cade mult mai repede acul ala crede-ma :D

In orice caz am aflat ceva ce pe majoritatea probabil nu intereseaza.Pt. mine conteaza mult

Edited by ghost_
Link to comment
Share on other sites

nu e nimic psihologic,chiar e real totul, cade mult mai repede acul ala crede-ma :D

In orice caz am aflat ceva ce pe majoritatea probabil nu intereseaza.Pt. mine conteaza mult

Pai e clar ca rezerva e ĂŽntre 8-10 litri. DacĂŁ conteaza 1-2 l e nasol, atunci iei un bidon de 2l cu motorina și ĂŽl ții ĂŽn portbagaj dacĂŁ mergi cu mașina numai cu becul de motorina aprins. . Ai și computer de bord care sa ĂŽți indice km rĂŁmași ĂŽn funcție de stilul de mers, asa ca e destul de limpede.

Link to comment
Share on other sites

ete vezi exact ce spuneam,cum spun ceva ce il deranjeaza da cu minus la post,ca atat il duce capul.Nu vine cu nimic concret,vine doar cu chef de cearta pe topic,si tot el se supara daca ii spun un adevar.Mai are si 36 ani..........

stai ca acum se duce si ma spune la dna invatatoare adica la moderator..

Edited by ghost_
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ete vezi exact ce spuneam,cum spun ceva ce il deranjeaza da cu minus la post,ca atat il duce capul.Nu vine cu nimic concret,vine doar cu chef de cearta pe topic,si tot el se supara daca ii spun un adevar.Mai are si 36 ani..........

stai ca acum se duce si ma spune la dna invatatoare adica la moderator..

 

Nu el ti'a dat minus, eu ti'am dat.

 

Atat timp cat niste oameni isi bat capul sa te ajute si tu ii iei cu nesimtiri/injuraturi/"e60 mai jmeker", inseamna ca ai o lipsa de respect pentru comunitate.

Link to comment
Share on other sites

@ghost_, pentru cum te exprimi si arunci cu jigniri la adresa celorlalti colegi de forum [postarile au fost ascunse], tocmai ai "castigat" 10 zile suspend (pt recidiva)!

 

continua tot asa si o sa fii sanctionat cu ban definitiv!

 

 

colegul @bimmer90F30 ti-a explicat foarte corect si clar cand si cum se aprinde avertizarea de rezervor gol.

 

Pot sa iti spun cu, certitudine ca te anunta ca mai poti strabate 100 kilometri IN FUNCTIE de cum ai condus masina pana in acel moment.

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

.."ghost_" cand revii.. senzatia-certitudinea ca acul coboara mai repede sau nu e data si de constructia rezervorului pe partea de gol.

 

Vezi tu, cei care au proiectat rezervoarele sa si incapa in locul specificat (si sa fie si de capacitatea cautata/dorita) le-or fi gandit cat au putut de bine.. dar fundul rezervorului la un E90 probabil difera de fundul lui E60.

Altfel spus, daca plutitorul din rezervor "aluneca" (de fapt e in mijlocul unui V format spre cel mai adanc punct din rezervor) pe o "panta", aceea panta la E60 se formeaza mai de sus sau poate imediat ce mai raman atati litri cat trebuie.. iar la E90 aproape nu se misca acul cand e pe gol cu avertizare, pentru ca panta e foarte mica.. deci nu poate fi VIZIBILA deplasarea.

Pot sa iti mai spun ca la E90 cel putin daca mergi linistit la jumatatea indicatorului sta cel mai mult acul iar aproape de sfert coboara cel mai repede.

 

Am masina de 7 ani si asa ca stiu prea bine cum face pentru ca am alimentat de foare multe ori 50 litri o data. Cu 50 litri peste cei 5-6 rezerva pana la jumatatea indicatorului din bord fac 480-500 km dupa care, cum e firesc, data fiimd forma rezervorului, faca inca 300 km pana la indicatia de gol..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

.."ghost_" cand revii.. senzatia-certitudinea ca acul coboara mai repede sau nu e data si de constructia rezervorului pe partea de gol.

 

Vezi tu, cei care au proiectat rezervoarele sa si incapa in locul specificat (si sa fie si de capacitatea cautata/dorita) le-or fi gandit cat au putut de bine.. dar fundul rezervorului la un E90 probabil difera de fundul lui E60.

Altfel spus, daca plutitorul din rezervor "aluneca" (de fapt e in mijlocul unui V format spre cel mai adanc punct din rezervor) pe o "panta", aceea panta la E60 se formeaza mai de sus sau poate imediat ce mai raman atati litri cat trebuie.. iar la E90 aproape nu se misca acul cand e pe gol cu avertizare, pentru ca panta e foarte mica.. deci nu poate fi VIZIBILA deplasarea.

Pot sa iti mai spun ca la E90 cel putin daca mergi linistit la jumatatea indicatorului sta cel mai mult acul iar aproape de sfert coboara cel mai repede.

 

Am masina de 7 ani si asa ca stiu prea bine cum face pentru ca am alimentat de foare multe ori 50 litri o data. Cu 50 litri peste cei 5-6 rezerva pana la jumatatea indicatorului din bord fac 480-500 km dupa care, cum e firesc, data fiimd forma rezervorului, faca inca 300 km pana la indicatia de gol..

 

Interesant.

 

Sincer, mie la fostul e90 mi se parea invers.

 

Ce era intre jumatate si un sfert mergea mai repede iar de la un sfert in jos ma tinea mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Interesant.

 

Sincer, mie la fostul e90 mi se parea invers.

 

Ce era intre jumatate si un sfert mergea mai repede iar de la un sfert in jos ma tinea mai mult.

(inca :offtopic: )

Cam asa e. Se duce acul destul de repede spre sfert dupa ce se "desprinde" de jumatatea indicatorului (pana cand, cum spuneam sus, fac cam 480-500 km).

Apoi la sfert (parca) mai intarzie un pic si de acolo o ia la vale si mai repede..

 

(Mai nou am inceput sa pun motorina de indata ce ajunge la sfert, si alimentez cu 40 litri.. sa protejez instalatia in a se infunda..)

 

Inca o data e vorba de E90.

(hai sa nu hijack topicul)

Link to comment
Share on other sites

Eu am cotrobait tot meniul cap coada si nu am gasit asa ceva

Am gasit pana la urma si eu. La F10 2015 lci cel putin ca aia am e meniul secret in care trebuie intrat. Am gasit pe net, am intrat si cu becul de motorina tocmai aprins arata 6 litri ramasi, 6 in stanga si 0 in dreapta parca. Deci cand se aprinde becul sunt 6 litri ramasi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.