Jump to content

Fum albastru pornire la rece Bmw e46 318i


Marian80

Recommended Posts

Buna , am un bmw e46 318i 2003 . Acuma am observat dimineata cand e rece motorul scoate fum albastru de la 1500 la 2500 ture pana undeva la 50 60 grade temperatura apa . Dupa ce trece de aceasta temperatura masina nu mai scoate deloc fum de nici o culoare . In timp ce imi scoate fum albastru daca o turez la maxim nu scoate fum constant , e ca si cum s-ar acumula acel fum si la acele ture in scoate pe teava de esapament dar foarte dens sa zic asa pentru acele turatii . Ce ar putea fi ?
Link to comment
Share on other sites

Buna , am un bmw e46 318i 2003 . Acuma am observat dimineata cand e rece motorul scoate fum albastru de la 1500 la 2500 ture pana undeva la 50 60 grade temperatura apa . Dupa ce trece de aceasta temperatura masina nu mai scoate deloc fum de nici o culoare . In timp ce imi scoate fum albastru daca o turez la maxim nu scoate fum constant , e ca si cum s-ar acumula acel fum si la acele ture in scoate pe teava de esapament dar foarte dens sa zic asa pentru acele turatii . Ce ar putea fi ?

 

Problema asta am avut-o eu la un 318i 2002 pe scurt aceeasi mancare de peste acelasi motor doar ca poate tu ai ceva dotari in +, costa 1.500-2.000 lei la reprezentanta iti schimba ceva garnituri la motor...sau cel putin asta mi-au zis mie ca mi-au facut pentru 1.700 lei, oricum masina nu imi mai scoate fum albastru acum deloc.. oricum albastru=ulei... imi papa ulei inainte destul..cand mi-au desfacut galeria...peste tot numai ulei..ulei care imi iesea apoi la garnitura de la racire acum ca am schimbat-o si pe aia.. fericire nu mai curge:)))

Daca vrei te pot ajuta cu numarul unui Baiat de la reprezentanta din bucuresti.. poate te lamureste el mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Simeringurile de la supape sunt problema, la un service dedicat bun te costa undeva la 700lei manopera (piesele mai sunt 200-300 in functie de cate garnituri schimbi si calitatea lor).

Salut. Zic si eu , dar ar fi semeringurile ar trebui oricand sa scoatĂŁ fum mai ales ĂŽn 7 mii De ture . Dar dupa ce se ĂŽncĂŁlzește motorul pot sa l pornesc de cate ori vreau si sa l turez oricât ca nu mai scoate absolut deloc nimic.

Link to comment
Share on other sites

citeste cu atentie toate paginile de aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/page__pid__2457466__st__840#entry2457466

 

 

mai poti folosi functia search(coltul din dreapta sus)

 

 

parerea mea: nici un N42 la varsta respectiva nu scapa fara schimb simeringuri+garnitura capac+garnitura pompa vacuum+oring-uri+eventual valva pcv; deja are o varsta, si e logic ca tot ce este cauciuc sa imbatranasca+este un motor ce fuctioneaza la o temperatura mai ridicata, ceea ce accentueaza imbatranirea celor mai sus mentionate

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

citeste cu atentie toate paginile de aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/page__pid__2457466__st__840#entry2457466

 

 

mai poti folosi functia search(coltul din dreapta sus)

 

 

parerea mea: nici un N42 la varsta respectiva nu scapa fara schimb simeringuri+garnitura capac+garnitura pompa vacuum+oring-uri+eventual valva pcv; deja are o varsta, si e logic ca tot ce este cauciuc sa imbatranasca+este un motor ce fuctioneaza la o temperatura mai ridicata, ceea ce accentueaza imbatranirea celor mai sus mentionate

Salut , stiu sunt convins ca are uzura dar asta nu ĂŽnțeleg de ce cand motorul e rece scoate fum foarte dens iar dupĂŁ ce trece de un 60 grade sa zic e gata nimic absolut nimic pot sa l turez la maxim sa l tin 2 3 5 secunde nu mai scoate absolut deloc nimic . Nu as vrea sa desfac ceva sau sa ajung sa schimb ceva si problema sa fie cu totul alta

Link to comment
Share on other sites

Salut , stiu sunt convins ca are uzura dar asta nu ĂŽnțeleg de ce cand motorul e rece scoate fum foarte dens iar dupĂŁ ce trece de un 60 grade sa zic e gata nimic absolut nimic pot sa l turez la maxim sa l tin 2 3 5 secunde nu mai scoate absolut deloc nimic . Nu as vrea sa desfac ceva sau sa ajung sa schimb ceva si problema sa fie cu totul alta

Se pare ca nu ai citit cu atentie topicul respectiv: axele cu came, tacheti, etc, tot ceea ce se gaseste sub capacul culbutori sunt angrenaje lubrifiate, deci in acea zona a motorului exista ulei; cat masina sta, datorita simeringurilor supape uzate, o parte din acest ulei se scurge si acumuleaza in cilindri, determinand acel fum dens, pe care il sesizezi cu motorul rece. Ulterior , cand motorul este cald, uleiul se scurge/arde in continuare, insa il va arde in mod constant, si nu ca o acumulare vizibila, cum se intampla in cazul motorului rece.

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu ai citit cu atentie topicul respectiv: axele cu came, tacheti, etc, tot ceea ce se gaseste sub capacul culbutori sunt angrenaje lubrifiate, deci in acea zona a motorului exista ulei; cat masina sta, datorita simeringurilor supape uzate, o parte din acest ulei se scurge si acumuleaza in cilindri, determinand acel fum dens, pe care il sesizezi cu motorul rece. Ulterior , cand motorul este cald, uleiul se scurge/arde in continuare, insa il va arde in mod constant, si nu ca o acumulare vizibila, cum se intampla in cazul motorului rece.

Acuma am inteles . Și am citit acel topic da nu mi am dat seama .multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.