Jump to content

Problema racitor gaze F10


Crysis21

Recommended Posts

am fost ieri dimineata la Bavaria Baneasa, cum am fost am si plecat. ajung eu frumos la o duduie la care eram alocat cu programarea....si imi spune frumos in fata: nu putem sa primim masina sa ii facem verificarea racitorului de gaze deoarece s-a stricat camera video cu care ei executa operatiunea........pffffff......m-au apucat nervii si m-am abtinut sa le spun ceva de dulce......am intrebat calm dece nu m-au sunat cu o seara in urma sa ma reprogrameze??? raspunsul a venit insotot de mult calm: S-A OMIS PROBABIL.......pfffff....si imi luasem si o zi de concediu.....ce sa mai spun........decat de bine...urmeaza sa ma sune ptr reprogramare cand isi repara camera video.......mda.....
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am fost ieri dimineata la Bavaria Baneasa, cum am fost am si plecat. ajung eu frumos la o duduie la care eram alocat cu programarea....si imi spune frumos in fata: nu putem sa primim masina sa ii facem verificarea racitorului de gaze deoarece s-a stricat camera video cu care ei executa operatiunea........pffffff......m-au apucat nervii si m-am abtinut sa le spun ceva de dulce......am intrebat calm dece nu m-au sunat cu o seara in urma sa ma reprogrameze??? raspunsul a venit insotot de mult calm: S-A OMIS PROBABIL.......pfffff....si imi luasem si o zi de concediu.....ce sa mai spun........decat de bine...urmeaza sa ma sune ptr reprogramare cand isi repara camera video.......mda.....

 

 

Asa am patit si eu, tot la baneasa :)).

 

Maine am programare, sper sa fie ok de tura asta.

Link to comment
Share on other sites

Ieri am fost la Bavaria Baneasa, pentru a verifica daca e nevoie de inlocuire. Mi-au dat o foaie ca se va inlocui racitorul de gaze ( scria verificare, ci direct inlocuire), dupa 2-3 ore de asteptare ( 1h-2h a stat sa se raceasca) mi-au zis ca masina e ok si ca nu a fost nevoie de inlocuire. I-am cerut sa-mi dea o hartie ca nu e cazul de asa ceva si a zis ca nu are cum sa-mi dea :)).

 

Suspect oricum, nu pot avea incredere in reprezentante, mi-am pierdut credibilitate in ei.

 

Ma gandeam sa trimit un mail catre BMW, sa vedem ce zic despre recall respectiv si daca chiar nu a fost nevoie inlocuirea pt masina mea sau figureaza ca o "romaneasca" :) .

Link to comment
Share on other sites

Sambata am verificat si eu la APAN Braila racitorul EGR. Mi-au explicat ca se verifica in primul rand codul piesei, daca este 07 sau mai mic, atunci trec la pasul 2 si verifica cu camera depunerile si in functie de ce gasesc atunci il schimba sau nu. Daca codul piesei este mai mare de 07 atunci nu mai verifica cu camera pentru ca este modelul ok. La final mi-au scris pe comanda de reparatie pe care au deschis-o codul piesei (eu am avut cu 07), faptul ca au verificat depunerile si nu sunt pierderi de antigel.
Link to comment
Share on other sites

Au început să vină cred. Eu am fost pentru o nouă constatare azi și au refăcut verificarea. Mi-au zis că tot trebuie schimbat răcitorul, dar că s-a plasat comandă acum cu un nou cod de piesă. Mi-au spus că au trimis și mail cu urgentare către BMW Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Sambata am verificat si eu la APAN Braila racitorul EGR. Mi-au explicat ca se verifica in primul rand codul piesei, daca este 07 sau mai mic, atunci trec la pasul 2 si verifica cu camera depunerile si in functie de ce gasesc atunci il schimba sau nu. Daca codul piesei este mai mare de 07 atunci nu mai verifica cu camera pentru ca este modelul ok. La final mi-au scris pe comanda de reparatie pe care au deschis-o codul piesei (eu am avut cu 07), faptul ca au verificat depunerile si nu sunt pierderi de antigel.

 

Ce inseamna "daca codul piesei este mai mare de 07" ?? Aduni ceva, ai un 7 in coada la serie ... ?? Fii mai explicit te rog. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Cum a exemplificat colegul mai sus, finalul codului de piesa are 2 cifre la sfârĂâ˘it. Daca acestea sunt 07 sau mai jos se verifica cu camera racitorul, daca este mai mare, 08,09 atunci ĂŽĂâşi zic direct cĂŁ e ok.

 

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Conform buletinului de service, masina CE A FOST INSPECTATA SI S-A CONSTATAT NECESITATEA INLOCUIRII racitorului EGR, va trebui imobilizata pana la remedierea problemei.

In cazul masinilor aflate in garantie, dealerul va opri masina in cauza si va oferi masina de schimb pana la remedierea problemei.

Pentru masinile ce nu se mai afla in garantie, proprietarului i se va aduce la cunostinta faptul ca nu ar trebui sa mai circule cu masina pana soseste piesa si este ilocuita, si semneaza o hartie in acest sens.

Link to comment
Share on other sites

Eu am codul la racitor: 8513691 09 ( pe fisa de recall erau cele cu idicativul 03 ) .

 

Eu am 782321006. Nu s-au obosit sa inspecteze nimic cu camera. Cica am un furtun care scapa gaze si ca trebuie schimbat. Acum astept piesa. Am deja 2 saptamani ...nici un semn :( . Pe la voi au mai scazut termenele ? Un amic tocmai a fost sunat sa fie programat ca a venit piesa. Constatarea a avut-o in februarie :getlost: deci 2 luni.

Link to comment
Share on other sites

Cand am luat masina, am intrebat concret daca au verificat strict cu testerul, fara sa desfaca ceva la motor, raspunsul fiind afirmativ.

A postat cineva mai sus procedura de testare.

Sunt mai multi pasi.

 

Dar pe scurt, se verifica cu testerul. Daca acolo nu este problema se merge mai departe in a desface diverse elemente ale racitorului si tot asa.

Daca a ta a dat probleme din start pe tester nu a mai fost nevoie sa se parcurga restul pasilor ce ar fi putut dura cateva ore asa cum ti-au spus initial.

 

Sincer sa fiu mie mai bine imi spui ca ia 3-4 ore (maximul) decat sa imi spui ca dureaza o ora si dupa aia sa ma tot amani ca mai dureaza o ora si tot asa ...

Link to comment
Share on other sites

... se verifica cu testerul. Daca acolo nu este problema se merge mai departe in a desface diverse elemente ale racitorului si tot asa.

Probabil procedura depinde si de service, si de oamenii de care dai in service, si chiar de client... Sau poate acum au proceduri mai bine stabilite. Cert este ca la Filaret mi s-a zis ceva de genul in februarie: "Ce rost are sa desfacem piesele daca nu avem inca piese de schimb? Vreti sa ramaneti cu masina desfacuta? Noi nu avem nicio estimare pentru disponibilitatea pieselor!".

 

Oricum, se fac imediat 3 luni de cand am fost la verificare. Le-am trimis doua email-uri sa-i intreb de o eventuala estimare pentru rezolvarea problemei dar niciun raspuns. Foarte interesant este ca mi-au raspuns in februarie exact de pe adresele respective de email. Nu am incercat sa le dau telefon pentru ca n-am chef sa fiu aburit/mintit. Astept sa ma sune ei...

Link to comment
Share on other sites

La fel si la mine . Nu aceasta e procedura de verificare . Nu-mi par seriosi deloc . Am apelat la mhs pt o verificare a piesei si urmeaza sa.ma duc . La filaret cam mistocareala. Evident ca nu raspund la nici un email. Probabil primesc zeci legate de problema asta . Nu inteleg ce fisa a completat el acolo cand n-a facut nici o verificare , de part no macar sau tester.
Link to comment
Share on other sites

Eu am eroare pe EGR de juma de an si sunt pe lista pentru inlocuire, insa la Sibiu e o lista imensa si vin piese putine.

Ii sun saptamanal sa ii intreb, insa fara vreo veste buna.

 

 

Aseara iar a luat foc o masina la Sibiu, pana acum cred ca e a 4-a de anul trecut numai

 

Am sa verific sa fie inregistrata bine actiunea de inlocuire in sistem si poate dau o fuga in Austria intr-un wknd in cel mai rau caz.

Am prieteni prin Vest si se schimba rapid, acolo e prioritatea.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

La revizie s-a constatat ca am lipsa antigel ~700ml, mi s-a comunnicat ca am probleme cu racitorul lichid din modulul EGR, si ca exista recall pe aceasta problema, piesa nefiind in stoc ma vor anunta cand va fi disponibila si voi fi chemat pt. inlocuire, mi s-a recomandat, daca circul cu masina, sa verific la 3-4 zile nivelul de antigel si sa completez in caz de nevoie. Am inteles ca piesa va fi disponibile in 2-3 luni, avand in vedere cererea mare.

 

Situația este cauzatĂŁ de o defecțiune la modulul EGR. Acesta are un rĂŁcitor cu lichid preluat direct din instalația de rĂŁcire a motorului, care funcționeazĂŁ cu antigel pe bazĂŁ de glycol. Mici cantitĂŁți de glycol (antigel) pot sĂŁ curgĂŁ ĂŽn modulul EGR și sĂŁ formeze depozite ĂŽmpreunĂŁ cu sedimentele de ulei și depunerile de carbon care se adunĂŁ adesea ĂŽn aceste supape. Deoarece modulul EGR lucreazĂŁ cu temperaturi și presiuni ĂŽnalte, existĂŁ riscul ca acele depuneri sĂŁ ia foc și sĂŁ topeascĂŁ apoi galeria de admisie.

 

Ăn aceastĂŁ situație, existĂŁ un risc de incendiu la motor. Proprietarii cunoscuți ai modelelor afectate vor fi contactați direct de BMW pentru a face o programare ĂŽn service.

 

Masina este BMW 520D, F11/2013, 130tkm.

Recomand posesorilor o vizita la reprezentanta pentru verificare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La revizie s-a constatat ca am lipsa antigel ~700ml, mi s-a comunnicat ca am probleme cu racitorul lichid din modulul EGR, si ca exista recall pe aceasta problema, piesa nefiind in stoc ma vor anunta cand va fi disponibila si voi fi chemat pt. inlocuire, mi s-a recomandat, daca circul cu masina, sa verific la 3-4 zile nivelul de antigel si sa completez in caz de nevoie. Am inteles ca piesa va fi disponibile in 2-3 luni, avand in vedere cererea mare.

 

Situația este cauzatĂŁ de o defecțiune la modulul EGR. Acesta are un rĂŁcitor cu lichid preluat direct din instalația de rĂŁcire a motorului, care funcționeazĂŁ cu antigel pe bazĂŁ de glycol. Mici cantitĂŁți de glycol (antigel) pot sĂŁ curgĂŁ ĂŽn modulul EGR și sĂŁ formeze depozite ĂŽmpreunĂŁ cu sedimentele de ulei și depunerile de carbon care se adunĂŁ adesea ĂŽn aceste supape. Deoarece modulul EGR lucreazĂŁ cu temperaturi și presiuni ĂŽnalte, existĂŁ riscul ca acele depuneri sĂŁ ia foc și sĂŁ topeascĂŁ apoi galeria de admisie.

 

Ăn aceastĂŁ situație, existĂŁ un risc de incendiu la motor. Proprietarii cunoscuți ai modelelor afectate vor fi contactați direct de BMW pentru a face o programare ĂŽn service.

 

Masina este BMW 520D, F11/2013, 130tkm.

Recomand posesorilor o vizita la reprezentanta pentru verificare.

 

 

poti te rog sa spui din ce luna e masina? e LCI?

 

Link to comment
Share on other sites

Nu vă bazați pe an sau lună. E vorba de anumite loturi de piese. Pot fi sau nu fi problemele respective pentru mașini din aceeași perioadă.

@dorin4x4 - LCI = LifeCicle Improvement sau Model Facelift cum îi mai zicem :)

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.