Jump to content

Problema racitor gaze F10


Crysis21

Recommended Posts

Am patit acelasi lucru si am dus masina la APAN Iasi. Au facut o minima verificare si mi-au recomandat sa ramana pentru constatare in circa 5 zile fiind ocupati. Dupa sper sa deschida dosat cu defect tehnic si sa rezolv. Mai trebuie solicitat ceva? Merci.

 

Salut,

 

Si scuze pentru raspunsul intarziat.

In cazul meu nu a mai fost nevoie de nicio interventie din partea mea.

Reprezentanta Cluj s-a ocupat de tot.

Dupa ce au facut local constatarea, au deschis cazul tehnic catre BMW Germania, au asteptat raspunsul lor care aparent a sosit de pe o zi pe alta (probabil am fost mai norocos), iar apoi s-au apucat de treaba si masina a fost gata in cateva ore pentru ca aveau si piesele pe stoc.

 

Cum s-a rezolvat in cazul tau (ma astept ca s-a incheiat pana acum)?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Si scuze pentru raspunsul intarziat.

In cazul meu nu a mai fost nevoie de nicio interventie din partea mea.

Reprezentanta Cluj s-a ocupat de tot.

Dupa ce au facut local constatarea, au deschis cazul tehnic catre BMW Germania, au asteptat raspunsul lor care aparent a sosit de pe o zi pe alta (probabil am fost mai norocos), iar apoi s-au apucat de treaba si masina a fost gata in cateva ore pentru ca aveau si piesele pe stoc.

 

Cum s-a rezolvat in cazul tau (ma astept ca s-a incheiat pana acum)?

 

Caz rezolvat si la mine. APAN Iasi s-a ocupat de dosarul tehnic mai apoi venit piesele si montaj. Profesionisti si promti.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
dupa lungi discutii si verificari la BMW Baneasa, BMW otopeni.....mi s-a spus ca nu am recall ptr schimbare racitor gaze......am sunat si la Cobalcescu.....mi s-a spus ca am recall...ok...zis si facut....am fost la ei ptr verificare.....mi-am luat 1 zi de concediu sa stau dupa masina.....ok....am fost la BMW Cobalcescu,,,,,am predat cheia la baiatul care se ocupa de programarea mea de la ora 8:00.....toate bune si ok....s-a facut 9....s-a facut 10...s-a facut 11.....nimic......intreb ca prostul,,,dom'le ce se intampla......???? aaa pai a mai venit o masina si in afar de asta tb sa se racesaca motorul 3 ore afara in ger.....mai stau...eram deja la a 5-a cafea....plin de nervi....intreb la 12.......dom;le.......masina mea e tot afara...cum facem???? aaaaa...acum intra la service...ok....vine 12:30...aaaa pai e pauza de masa......pfff...eu plin de nervi......in fine la 15:30.....raspunsul final e ca tb schimbat racitorul...zic..ok...facem o programare.....dupa sarbatori vine piesa....ok....ma prezint ptr schimbarea piesei.....las masina.....plec...fara sa faca receptia...zgarieturi...motor...daca merge, daca nu...etc....plm..plec....primesc sms la 11:30 ca masina e gata...ok, vin la Cobalcescu, iau masina intreb garantia piesei.....aaaaaa...pai nu aveti garantie.....zic..cum dom'le, e piesa noua + manopera.....zice ...a pai mergeti cu masina si daca aveti belele veniti cu ea la noi.....zic..cum dom'le asa ceva???? in fine...bate ala campii maxim....ca nu stie nici el....cateva luni...eu..am ramas blocat.....zic..prietene....e piesa noua schimbata la voi la reprezentanta.....aaaaa, pai nu e asa...ca noi ca si reprezentanta nu luam bani pe piesa, ci pe manopera....in fine, plec plin de draci.....sa sun la OPC....si sa le fac plangere........plec spre casa plin de siktir....masina la semafor durduia si se auzea ceva zoranind.....zic..mah ce dreaqu mi-au facut astia la masina...ajung la un prieten la service....deschide capota......PARTEA DIN FATA ERA PLINA DE MIZERIE......CLEMELE DE LA SUPORTII DE LA CAPACUL DE LA MOTOR ERAU RUPTE.........FILTRUL NU ERA FIXAT IN LACASUL LUI CU SUPORT, ERA PUS DEASAUPRA MOTORULUI SI VIBRA.....inauntru in masina erau numai plasticuri marunte rupte...de nu stiu unde....ma apuc sa scot suportul de aer....nu era fixat pe lacasurile corespunzatoare...clemele de fixare erau rupte.....mizerie la motor in urma interventiei.....capacul murdar de maini de la mesterica MANDOLINA.....in cele din urma am rezolvat la doctorul masinii......sa remediez ceea ce nu a facut reprezentanta COBALCESCU...masina murdara de namol inauntru...s-a urcat de ciobanul de mecanic coborat de la stana.....usa era murdara pe dinauntru de namol.........etc.......in fine...sper sa nu mai fie cazul si altora sa treaca prin cea am trecut eu la "reprezentanta" BMW COBALCESCU....niste NEPROFESIONISTI...niste CARPACI care sunt pusi pe JAPCA si sunt NEPROFESIONISTI..pacat .....restul concuziilor le trageti si voi........ Edited by catalin_florin_f10
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Astazi am dat email la reprezetanta si m-au programat in Bacau pe 31 ianuarie ora 08:00 la verificarea EGR-ului, se pare ca masina este inclusa in recall (f11, 525d, fabricatie 10.2013). Sunt curios cum se va desfasura, fiind primul meu contact cu o reprezentanta BMW. Voi face poze la cum arata compartimentul motor si interior inainte sa o las acolo, mai ales citind despre cazuri unde au plecat cu piese rupte/deteriorate din service pe acest forum!! Cineva care a mai fost in Bacau, daca sunt ok baietii?
Link to comment
Share on other sites

Apropo de acest EGR revizuit: al meu, schimbat cu unul din varianta revizuita, fĂŁrĂŁ probleme adicĂŁ, a sucombat alaltĂŁieri dupĂŁ nici mai mult nici mai putâşin de 6000 km. Cu erori (255C00- care presupune schimbarea lui, 282C00) drivetrain, limp mode, tot tacâmul. Am uitat sa specific: e vorba despre EGR-ul pe care mi l-a pus BMW Filaret pe recall in Iunie 2019, cu garantâşie au zis ei. Le-am trimis deja mailul cu atasamentele necesare si astept ca ââŹĹgarantia calitĂŁtiiââŹÂ sa intervinĂŁ. Pentru cârcotasi: galeria de admisie tocmai fusese curĂŁtâşatata cu câteva lunisoare ĂŽnainte de schimbarea EGR-ului iar clapetele fuseserĂŁ ĂŽnlocuite cu unele noi BMW OE, stii?! Ia sa vedem dacĂŁ trĂŁim in UE altfel decât pe hârtie...Salutare tuturor!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

ce nu imi mai este clar ar fi daca in momentul in care schimb racitorul aceasta operatiune se face si cu demontarea galeriei de admisie.

 

pt ca chiar daca cer curatarea galeriei, mi-e teama ca nimeni nu o va face daca oricum aceasta nu este scoasa de pe masina pt ca nu se poate schiba racitorul altfel.

Link to comment
Share on other sites

Unii fac asta, altâşii nu o fac! Cineva ĂŽmi poveste ca lui i-au fĂŁcut aceasta curĂŁĂâşare pe banii BMW, din oficiu, ĂŽnainte de a schimba rĂŁpitorul, iar un coleg de serviciu mi-a povestit ca lui i-au schimbat Ăâ˘i galeria de admisie tot pe acel recall, ca urmare a deteriorĂŁrii acesteia in urma funcĂâşionarii defectuoase a EGR-ului. Deci? DupĂŁ ce am ajuns acasĂŁ cu masina, am vrut sa vĂŁd dacĂŁ am ceva erori rezultate in urma schimbĂŁrii EGR-ului si dacĂŁ oamenii au avut minimul bun simt de a le sterge. BineĂŽntâşeles ca erorile aferente scoaterii mufelor erau acolo si a trebuit sa le sterg eu acasĂŁ, asa ca profesionalismul lor tinde la 0.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, si al meu x3 este in baza de date pt inlcurie racitor (ma rog, componenteEGR, nu a putut explica exact). Am aflat sunand la reprezentanta ; pe site-ul bmw.ro VIN_ul figura ca nefiind in campanie de rechemare , eu am luat masina de la Bavaria Munhen.

 

Pe 13.01 au facut constatarea si mi-au spus ca piesele vin in 6 zile. Azi am sunat si nu aveau piesele, motivnad ca este un canal diferit, pe garantie si de aceea dureaza. Deduc ca atunci cand dai bani vine mai repede piesa. La intrebarea pusa specialistului bmw referitoare la un posibil incendiu in conditiile date , mi-a spus ca pot aduce masina in parcare la ei pana vine piesa :), evident nestiind un termen si nici macar estima unul. Eu prin natura job-ului pot sti cand vine orice marfa din China, USA, sau UE, dand um mail si intreband producatorul/transportatorul , asta pt ca venitul meu depinde de clienti mei..

 

Deci am stat de vorba cu un tip nepragatit, ca muuuulti altii ramasi in Romania. Este a 4 reprezentanta BMW in care dau peste autosificienti aroganti slab pregatiti in comunicare si date tehnice.

 

Sper sa nu apara probleme si sa ...vina piesa.

 

Spor.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost in Bacau la Bavaria pentru demontare EGR si verificare. Am lasat masina la 08:00 si la 10 era gata. Mi-au aratat niste poze cu racitorul ERG care este fara depuneri si fara scurgeri, o foaie unde au notat ca au verificat EGR-ul si este conform, test galerie ok. Au completat cu antigel deoarece era putin sub minim si m-au avertizat ca daca trebuie sa completez antigel in viitor sa ma intorc la ei deoarece indiferent cand va ceda aceste EGR va fi acoperit de recall. O experienta ok pentru mine si am avut parte un de un baiat de treaba acolo.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut.

 

Am cumparat de putin timp un F10, in istoric are o chemare service pt Egr. Nu mi dau seama daca este schimbat ceva sau doar a trecut sa verifice starea lor.

Atasez o poza din cartea service, poate ma puteti lamuri daca a fost schimbat sau nu.

Va multumesc.

post-46848-0-78101300-1580829385_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Se merge foarte repede acum . Am mers la constatare pe 6 Martie , pe 18 am fost sunat ca a ajuns piesa , astĂŁzi s-a montat .

Totul a fost facut la AutoCobescu BMW , chiar recomand , nu stiu fe experiențe au avut alții , dar la mine s-au mișcat exemplar , si foarte amabili .

Dat mail pe 5 cu seria mașini , rĂŁspuns si programat a doua zi pentru constatare . Am lĂŁsat mașina la ei dimieata la 10 , fiind ocupat am trecut seara la 17:00 ridicat mașina cu recomandare de ĂŽnlocuire .

AstĂŁzi a mers soția cu mașina , tot la 10 a lĂŁsat o , la 14 a ridicat mașina . Pe fisa de constatare rezulta “ schimbat cooler egr si adaptare. Foarte mulțumit de prestanța lor .

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salut,

 

Am si eu un F30, 2014, am primit notificarea de la BMW si m-am prezentat la BMW Filaret pentru constatare. Am si eu o intrebare: voi ati platit ceva? Pe mine m-au anuntat ca este posibil sa platesc o suma intre 1300-2000 ron pentru curatarea unor conducte care merg in _chiulasa_, asta daca se schimba si galeria de admisie. A mai patit cineva asa ceva? Nu inteleg de ce trebuie sa platesc eu pentru greseala BMW.

 

O zi buna!

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am si eu un F30, 2014, am primit notificarea de la BMW si m-am prezentat la BMW Filaret pentru constatare. Am si eu o intrebare: voi ati platit ceva? Pe mine m-au anuntat ca este posibil sa platesc o suma intre 1300-2000 ron pentru curatarea unor conducte care merg in _chiulasa_, asta daca se schimba si galeria de admisie. A mai patit cineva asa ceva? Nu inteleg de ce trebuie sa platesc eu pentru greseala BMW.

 

O zi buna!

 

Din experianta cu Filaret pot spune sa sunt niste hoti ordinari. Mergi in alta parte sa nu iti pierzi timpul cu discutii inutile.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.