Jump to content

520d LCI


oxid73

Recommended Posts

gata...am revenit!...putin mai vesel ce-i drept...si ceva mai linistit

astazi am schimbat uleiul in cutie...la service faur!!!! nota 2000 pt baietii de acolo...recomand cu mare drag!!!

deci: adevarat, uleiul fusese schimbat in cutie,cineva a umblat pe acolo, filtrul vechi avea stantata data xx.xx.2017, ceea ce insemana ca era destul de nou!

problema mea era legata de uleiul din ea, ulei care nu era aprobat de ZF...ulei febi sau cv asemanator....

s-a descoperit la prima vedere ca 4 suruburi ale baii erau....sifonate-sa le spunem, unul din cele 4 era rupt in carcasa- baietii au reusit sa-l scoata, sa refaca filetul cu tarod/la fel si celelalte 3 -unul a trebuit ancorat si cu o piulita, au spus ca e mai safe asa- merg pe mana lor-chiar stiu ce fac!...am avut parte si de un tur al fabricii si am vz cam ce fac ei pe acolo-jos palaria!!!!

la final au bagat 7.2L de ulei ZF.

D-nul inginer, cu o rabdare fantastica, a raspuns tuturor intrebarilor mele (si ale unui alt domn cu un frumos A6 S line, 3000cmc)

---cum au decurs ostilitatile: la inceput au scurs uleiul, demontat baia, slabit ceva suruburi de la mechatronix sa curg cat mai mult ulei, au schimbat baia, au facut plinul, apoi tester, sters erori- sters adaptari-a mers din prima!-apoi completat, iar tester, apoi test de drum, iar verificat nivel-completat, iar tester-verificat-sters erori...iar la final mi-au luat banii.... :sorcerer:

cutia nu are/nu avea erori! merge aproape perfect acum!

am fost avertizat ca in primii 100+ km va mai avea ceva socuri la schimbarea treptelor,pane se adapteaza, ceea ce s-a dovedit a fi f adevarat, dupa vreo 35-40 km a inceput sa schimbe muuuuuult mai fin, aproape insesizabil.

o chestie dubioasa e ca din vin la mine apare 6hp19, insa pe ea e 6hp21!!! mechatronixul iar nu bate la serie!!! practic sunt diferente de serie....nu stiu insa cum sta soft-ul, insa d-nul inginer mi-a recomadat ca pt soft sa merg la bmw, ei fiind singurii care fac update-uri/resoftari etc...poate voi merge ...sau nu!

am sa incerc sa postez si ceva foto...

incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult!!! :frantics:

 

partea proasta e ca astazi am vazut ca un meltean, un dobitoc sau pur si simplu un handicapat, mi-a zgariat bara spate...asa, degeaba!!!

Edited by oxid73
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

astazi am mai rezolvat una! am facut itp-ul! pe bune, fara pile, la primul service-itp intalnit, chinuita putin de inginerul respectiv! totul e asa cum trebuie! (ca idee- acum 2 ani avea @35k km mai putin)

acum pe seara am incercat sa curat putin tapiteria...e putin cam murdarica dar repetam maine operatiunea sa iasa asa cum trebuie, apoi un tratament de intretinere a pielii-poimaine, de ochii soacrei, pana in primavara cand facem o curatire+tratament putin mai profi!

am constatat si ca pielea de pe spatarul scaunului soferului e putin crapata iar la scaunul pasagerului nu functioneaza pernuta de la genunchi-se aude ceva pe acolo dar nu se misca inainte-inapoi! vad eu in primavara cand voi demonta scaunele pt o curatire ca la carte...pana atunci voi mai cauta info despre sistemul electric al scaunelor

Link to comment
Share on other sites

pai ...planicarea a fost ceva destul de aiurea!!...!recomand un telefon inainte!

eu am avut concediu sapt asta si mi-am manifestat doleanta/chestia asta/schimbat ulei -iar doamna de la capatul firului a fost f ok, m-a ajutat-....lipsa de timp-dar s-a nimerit asa cum trebuie....treaba e ca, dupa schimbarea uleiului, 100+ km parcursi in bucalee totul e mai mult decat perfect...

 

dupa 100+km de la schimbarea uleiului la ZF ...nota e 10+.... e ce trebuie, asa cum trebuie!!!

 

pai ...planicarea a fost ceva destul de aiurea!!...!recomand un telefon inainte!

eu am avut concediu sapt asta si mi-am manifestat doleanta/chestia asta/schimbat ulei -iar doamna de la capatul firului a fost f ok, m-a ajutat-....lipsa de timp-dar s-a nimerit asa cum trebuie....treaba e ca, dupa schimbarea uleiului, dupa mai mult de 100+ km parcursi in bucalee totul e mai mult decat perfect...

 

dupa 100+km de la schimbarea uleiului la ZF ...nota e 10+.... e ce trebuie, asa cum trebuie!!!

Link to comment
Share on other sites

am optat pt ulei zf si filtru zf ...totul e perfect.... cutia schimba asa cum trebuie

dupa umplerea instalatiei se sterg adaptirile cutiei, dureaza vreo

100+km pana se refac acele adaptari...dar merita!!

la mine, acum schimbarea este aproape insesizabila

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pretul difera in functie de cantitatea de ulei pe care o baga baietii in cutie...pe mine m-a costat 1808 lei pe factura....7L de ulei facturati plus filtru+ manopera = f multumit!!!

 

si astazi am schimbat filtrul si uleiul—am optat pt mobil 5w30 esp..

am luat si filtru de motorina insa nu s-a potrivit la mufa...deci pe ala nu l-am schimbat inca...mai studiez problema

filtrele de polen si cel de aer le-am schimbat saptamana trecuta

am incercat sa postez si ceva foto dar nu merge...am sa descarc pozele in calculator si am sa incerc sa le postez

Edited by oxid73
Link to comment
Share on other sites

am revenit...intre timp am sarit de suta de km de care-mi spunea inginerul de la service faur...well-cutia schimba muuuult mai bine acum, nu se mai simte absolut nimic nici la up nici la down shifting...merge impecabil!

 

:alien: o problema pe care am sesizat-o este o eroare legata de un mesaj pe idrive : high rate of battery discharge - din ce am citit pana acum se pare ca ar fi de la senzorul IBS...am sa incerc sa deconectez senzorul iar dimineata voi verifica in meniul secret voltajul bateriei...l-am mai verificat si sub 11.9V n-a coborat niciodata bateria-si am verificat-o vreo 3 zile la rand dimineata la prima ora...plus a fost destul de frigut zilele astea...11-12 grade dimineata, dar de pornit, a pornit la sfert!!!

:blush: o alta problema este legata de reglarea farurilor: pe modul auto se autoregleaza! cand trec farurile pe ON ele isi schimba setarea, dar daca incerc sa reglez eu inaltimea farurilor nu merge deloc! care sa fie problema?

:Devil: sa mai bag una? pai nu merg spalatoarele nici de la faruri si nici la luneta/stergatorul merge ok!

 

PS: rog un moderator sa mute topicul la masina mea! multumesc anticipat!

...incerc sa postez si ceva poze, dar nu merge din pacate! sunt sigur ca eu fac ceva gresit!!!

Link to comment
Share on other sites

Bateria trebuie sa aiba peste 12V cu motorul oprit si ~14V cu motorul pornit. Farurile xenon se regleaza automat n-are importanta in ce mod sunt ,manual n-ai cum sa le reglezi (doar de la reglajele din far) ,probabil confuzi butonul cu cel care reglezi intensitatea luminii in bord/butoane. Spalatoarele pentru faruri se activeaza la al 3-lea ciclu de spalare a parbrizului, depinde ce codaj a fost facut in RLS.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare colegii... ocupat cu munca n-am mai apucat sa mai intru si pe forum...

pt @ anormal...pe panoul meu de lumini am si buton de reglarea manual al inaltimii farurilor- am specificat ca au fost montate faruri adaptive+ cornering de fostul proprietar- asta inseamna ca LCM-ul nu a fost schimbat???? doar codat sa functioneze si atat??? daca schimb de pe auto pe “normal” se schimba putin orientarea fascicului de lumina, iar pe normal nu mai functioneaza cornering-ul....

pt @player...ultima oara cand am verificat, acum vreo 2 sapt aveam dimineata 11.9V...eu zic ca e decent...porneste f ok dimineata...

cat despre spalatoarele pt faruri n am mai incercat in ultima perioada...

sper sa gasesc un meserias cu un tester sa vada exact despre ce-i vb pe acolo

Link to comment
Share on other sites

salutare colegii... ocupat cu munca n-am mai apucat sa mai intru si pe forum...

pt @ anormal...pe panoul meu de lumini am si buton de reglarea manual al inaltimii farurilor- am specificat ca au fost montate faruri adaptive+ cornering de fostul proprietar- asta inseamna ca LCM-ul nu a fost schimbat???? doar codat sa functioneze si atat??? daca schimb de pe auto pe ââŹĹnormalââŹÂ se schimba putin orientarea fascicului de lumina, iar pe normal nu mai functioneaza cornering-ul....

pt @player...ultima oara cand am verificat, acum vreo 2 sapt aveam dimineata 11.9V...eu zic ca e decent...porneste f ok dimineata...

cat despre spalatoarele pt faruri n am mai incercat in ultima perioada...

sper sa gasesc un meserias cu un tester sa vada exact despre ce-i vb pe acolo

 

Salutare, retrofitul AHL explica prezenta butonului de reglare a inaltimii, cu siguranta masina iesise cu halogene din fabrica. In momentul adaugarii optiunii xenon in VO, ulilitatea butonului a fost anulata. 11,9V dimineata nu e deloc normal chiar daca masina porneste ok, verifica voltajul cu motorul pornit, dupa o perioada de functionare opresti motorul, verifici din nou, daca seara bateria e ok si dimineata are sub 12V inseamna ca bateria trebuie schimbata sau ai un modul care continua sa functioneze cand masina e oprita.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

=ms maxim de sfaturi...

job-ul din pacate nu-mi permite sa verific forum-ul cum as dori eu, din pacate!! sper sa gasesc alt job, ceva mai ok,

pt. ca asta nu e ok deloc pt mine!!!

 

in sf...de ceva vreme n-am mai postat nimic asa ca...normal,cum era de asteptat, am avut ceva eroari pe tester...:

---- senzor baterie - ibs... l-am decuplat, sa fiu sigur ca n-am probleme-vine iarna...se prezinta ok acu, nu mai am probleme-pe tester original nu apar erori pt el se pare!...porneste ok !

 

++++++++++dpf...aici incepe distractia... am fost la tester (nu dau numele dealer-ului... inca!!!!) si mi-a aparut eroare la dpf -se pare ca nu porneste regenerea.... recomandarea a fost sa schimb bujii, releu, si backpresure sensor....ok! eu zis ok! schimbat bujiile, releul ,senzorul backpresure...(am verifiacat bujiile acasa si erau ok, n-ar fi trebuit schimbate, asta e 500lei aruncati!!!) ideea e ca dupa schimbare...erori:

-filtru particule

-senzor backpresure ( senzor schimbat degeaba!!!!) cica filtrul de particule e f infundat- pai si de ce n-ai spus asa din start tovarase!!!!...backpresure max acceptata cica era 55mbar la mine 160mbar...filtru dpf infundat...(cu toate ca, cu 2 zile inainte avea 175mbar! -masina n-a mers deloc intre timp... mi s-a recomandat curatare chimica!!!

 

astazi, dupa ce am schimbat bujiile/releul/senzor, am facut un drum pe autostrada, tr a 3a, +3000 rpm, + 75km/h, peste 50 km, n-a mai aparut eroarea de dpf...

acu... astept pareri de la voi...

si apropo...caut o piesa....un furtunas, se pare ca nu se gaseste decat pe original....cod 13627804370

 

astept un sfat, povata, etc, orice !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am mai revenit si eu pe aici

f multumit de masina!!!

intre timp, am gasit-furtunul, l-am comandat, vine in 4-5-6 zile! si doar pe original.

intre timp ... filtrul de particule creeaza probleme!!! se pare ca este f infundat!!!iar meseriasii au spus ca este filtrul original al masinii, nu e schimbat!

solutii gasite pana acum: curatare chimica sau cu ultrasunete!!!!!!

sper sa reusesc sa-l curat! se pare ca este f infundat!!!

intrebare pt cei care au facut d'astea: curatare prin spalare/curatare chimica sau ultrasunete?

 

recomandari ???

Edited by oxid73
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.