BMWClub: Sfat achizitie E87 benzina - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Sfat achizitie E87 benzina 1.6, 1.8 sau 2.0 ?

#1 User is offline   Stoki 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 23-September 18

Posted 24 September 2018 - 15:24

Va salut! Doresc sa cumpar un BMW seria 1 E87 exclusiv pentru sotie, exclusiv pentru Bucuresti, maxim 20 km pe zi maxim 5.000 pe an. Nu vreau diesel, vreau doar benzina. Ajutati-ma cei care aveti cu un sfat, care din ele merita mai mult in condiile date. De exemplu am gasit unul 118i motor:1985 (2.0)benzina (129 cp) din 2005. E ok? Consuma mult in oras? Sa ma orientez catre 1.6 ? Va intreb de consum pentru ca, daca sunt diferente mari mai bine caut 1.6, insa daca nu consuma cu mult mai mult, atunci pot lua si un motor mai mare. Care e diferenta intre 1.8 si 2.0? Consuma la fel si difera doar puterea? Motoarele am vazut ca ambele sunt de 2.000 capacitate. Multumesc mult!
0

#2 User is offline   Injectoru'6 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 12
  • Joined: 27-August 18

Posted 25 September 2018 - 16:04

Daca sotia nu este pretentioasa ia in calcul Kia. Este o marca foarte fiabila si fara batai de cap.
Eu am luat ambele masini acum 3 ani ambele SH. La BMW am facut lucrari de vreo 5000 eur iar la Kia un bec de pozitie ars care costa 2 lei.
2

#3 User is offline   matose 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 286
  • Joined: 12-January 18

Posted 25 September 2018 - 16:36

Unele din cele mai proaste motoare facute vreodata, combinatia dublu VANOS + Valvetronic e o gaura neagra in buzunar mai ales ca majoritatea E87 din 2005 au peste 300k km. Ori cauti un E87 peste 2007-2008 pe benzina ori te orientezi spre altceva. Personal ti-as recomanda Toyota, motoarele lor pe benzina fiind printre cele mai reusite.

In orice caz fugi de Valvetronic...

This post has been edited by matose: 25 September 2018 - 16:37

0

#4 User is offline   Stoki 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 23-September 18

Posted 27 September 2018 - 21:26

Hm...ma puneti pe ganduri. Nevasta-mea ma bate la cap cu E87. Cum imi dau seama daca e dubluvanos - valvetronic sau nu? Sa inteleg ca toate motoarele pe benzina din 2005 sunt asa?

This post has been edited by Stoki: 27 September 2018 - 21:34

0

#5 User is offline   matose 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 286
  • Joined: 12-January 18

Posted 30 September 2018 - 13:34

De VANOS nu scapi oricum, de Valvetronic scapi daca gasesti un 116i cu N45B16. 118i si 120i o sa gasesti numai cu N46 si N43
0

#6 User is offline   Cloud92 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 268
  • Joined: 05-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 30 September 2018 - 18:52

Stai linistit ca si la 2007+ pe N43 are vanos pe admisie si evacuare, schimba injectoare ca pe grisine, pompe de inalta la greu si pompa de apa la fel.
0

#7 User is offline   Stoki 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 23-September 18

Posted 11 October 2018 - 20:20

Va salut! Am cumparat pana la urma masina din poze. 118i, 2005, foarte bine dotata.

Attached File(s)


This post has been edited by Stoki: 11 October 2018 - 20:30

1

#8 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1233
  • Joined: 17-July 16

Posted 11 October 2018 - 20:26

Sa o plimbi sanatos si fara reparatii!
0

#9 User is offline   Stoki 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 23-September 18

Posted 11 October 2018 - 20:35

Multumesc mult! Am ceva reparatii de facut: de schimbat semeringurile la supape (papa ulei si scoate fum daca o turez la cald) sa vad distributia daca e nevoie si ea, iar la scaunul de la sofer nu functioneza incalzirea. Apas butonul, se aprind cele 3 leduri verzi si se sting imediat, nu cupleaza. Nu stiu ce o avea, plasa rupta, modulul de confort, trebuie sa identific problema. In rest toate sunt functionale, nu bate, nu troncane, trage bine, i-am dat 210 km / h pe autostrada si mai mergea dar nu mai aveam loc. Dotarile se vad din poze. Momentan sunt foarte multumit. Vedem ce spune mecanicul cand ajung la el, dar banuiesc ca lucruri grave nu prea are ce sa descopere, masina pare ca a fost foarte bine intretinuta.
0

#10 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 October 2018 - 14:58

Cum a fost bine intretinuta daca a mers cu ea cu simeringurile la supape duse? Ca sa inceapa sa scoata fum trebuie sa mergi cu consum marit de ulei mii de kilometri. Sfatul meu e sa duci si catalizatorul la curatat dupa ce faci simeringurile. In rest e frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos.
0

#11 User is offline   Cloud92 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 268
  • Joined: 05-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 12 October 2018 - 15:12

Frumusel. Bine ca nu ai luat ceva 2007+ pe injectie directa. Macar cu asta dupa 4000 de lei bagati in ea stai fara griji multi ani. Pe mine N43 m-a dus anul asta la ~13000 lei.
2

#12 User is offline   mishwall 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 158
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 October 2018 - 15:35

View PostStoki, on 11 October 2018 - 20:35, said:

Vedem ce spune mecanicul cand ajung la el, dar banuiesc ca lucruri grave nu prea are ce sa descopere, masina pare ca a fost foarte bine intretinuta.


Ai achizionat-o fara verificare? Smart move! :popcorn:
0

#13 User is offline   Stoki 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 23-September 18

Posted 13 October 2018 - 22:45

Am verificat doar seria la BMW si mi-au spus ca masina nu a avut incidente, ca a facut service-ul numai in reteaua autorizata BMW si ca numarul de km sunt reali. In rest, am mers cu ea, nu bate, nu troncane, am turat-o ce-i drept la rece nu a scos gram de fum, i-am dat pedala sa vad cum trage si trage foarte bine, m-am uitat cu lanterna pe la motor sa vada daca are ceva scurgeri de ulei, lichide etc. Ce altceva sa-i mai fac? E o masina de 4500 de euro si 13 ani totusi...ce pretentii sa am?
1

#14 User is offline   lowlife 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 461
  • Joined: 11-December 13

Posted 14 October 2018 - 04:55

Sa tragi linie dupa ce o repari si sa vezi daca nu cumva merita ce-ti propuneau baietii :) pe principiul asta merg samsarii, "hai boss ca prea esti pretentios". Un seria 1 de 13 ani cu probleme, 4500 euro...
-2

#15 User is offline   Stoki 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 23-September 18

Posted 14 October 2018 - 15:25

Am prea multa experienta sa mai pot fi imbrobodit de niste strategii si texte ieftine ale samsarilor, cunoscute de altfel de majoritatea in ziua de azi. Nu consider ca am facut o alegere proasta, stiu foarte bine ce riscuri implica. Si daca schimb motorul cu totul nu costa mai mult de cateva sute de euro. Masina este foarte dotata si ingrijita. E normal la varsta ei sa mai necesite niste mici reparatii. Daca vrei o masina de 13 ani in care sa nu mai bagi nici un leu si sa fie ceas din toate punctele de vedere, inseamna sa iei o masina de pasionat care a stat toata ziua in jurul ei acordand atentie celui mai mic detaliu. Iar asta ar fi insemnat in cazul meu, pe o asemenea masina, sa platesc undeva la 7-8.000 de euro si nu 4.500. Nu ca nu as avea banii astia, dar petru 8 km / zi cat face sotia nu consider ca merita. Dar, chiar voi trage linie dupa vizita la mecanic si va voi tine la curent. Referitor la sfaturile colegilor, le multumesc sincer pentru ca si-au facut timp sa mi le ofere, insa Kia sau Toyota nu intra in aria mea de satisfactie. Prefer sa mai schimb cate ceva din cand in cand, dar sa am totusi o tinuta de drum, design, dotari si finisaje usor superioare. Kia sau Toyota or fi mai usor de intretinut, dar dupa cum am spus, nu asta primeaza pentru mine.
1

#16 User is offline   utilizator78 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 14-October 18

Posted 15 October 2018 - 09:39

Salut, la cati km ai luat-o?
Sa o folositi cu placere! :)
0

#17 User is offline   Stoki 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 23-September 18

Posted 16 October 2018 - 10:03

Multumesc! Am luat-o la 270.000 km.
0

#18 User is offline   Stoki 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 23-September 18

Posted 21 October 2018 - 11:06

Salutare! Am revenit cu detalii asa cum ati cerut unii dintre voi. Atasat poze. Se vede clar diferenta intre semeringurile noi si cele vechi. Era singurul motiv pentru care scotea fum. Din constatarile mecanicului, motorul nu a fost desfacut niciodata, arata foarte curat inauntru si motorul si uleiul. Insa va trebui sa-i schimb si distributia, mi-a aratat ca este largita si evidenta ca nu a fost schimbata niciodata. In rest, nimic de facut la el. Asadar se pare ca am facut o alegere buna, asa cum ma asteptam. Referitor la tipul motorului, l-am intrebat pe mecanic de ce nu sunt foarte reusite si mi-a spus ca sunt motoare excelente, doar ca multi "mecanici" care nu stiu sa le repare, nici macar sa schimbe un set de semeringuri fara sa dea distributia jos, spun ca sunt proaste. Una peste alta, sunt foarte multumit. :)

Attached File(s)


2

#19 User is offline   kevinn14 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 491
  • Joined: 25-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 October 2018 - 22:51

Salut , legat de incalzirea in scaune am facut eu operatiunea la un E60 530xd , facea exact ca la tine . Eu am luat un interior cu incalzire si am luat de pe el plasele de incalzire + instalatia electrica a scaunului cumparat . Am dus-o la tapiter , a descusut pielea , a cusut la loc ... e cam complicat per total ... m-am chinuit vreo 2 sapt , dar am vrut neaparat sa o fac . Nu comanda plase noi sunt cam 1000 lei bucata , ia interior cu totul mai bine
0

#20 User is offline   Magnusy 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 527
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 23 October 2018 - 00:39

 Stoki, on 21 October 2018 - 11:06, said:

Salutare! Am revenit cu detalii asa cum ati cerut unii dintre voi. Atasat poze. Se vede clar diferenta intre semeringurile noi si cele vechi. Era singurul motiv pentru care scotea fum. Din constatarile mecanicului, motorul nu a fost desfacut niciodata, arata foarte curat inauntru si motorul si uleiul. Insa va trebui sa-i schimb si distributia, mi-a aratat ca este largita si evidenta ca nu a fost schimbata niciodata. In rest, nimic de facut la el. Asadar se pare ca am facut o alegere buna, asa cum ma asteptam. Referitor la tipul motorului, l-am intrebat pe mecanic de ce nu sunt foarte reusite si mi-a spus ca sunt motoare excelente, doar ca multi "mecanici" care nu stiu sa le repare, nici macar sa schimbe un set de semeringuri fara sa dea distributia jos, spun ca sunt proaste. Una peste alta, sunt foarte multumit. :)


Sa ne spui te rog cum merge dupa ce e operatiunea gata
-1

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro