Jump to content

Sfat achizitie E87 benzina


Stoki

Recommended Posts

Va salut! Doresc sa cumpar un BMW seria 1 E87 exclusiv pentru sotie, exclusiv pentru Bucuresti, maxim 20 km pe zi maxim 5.000 pe an. Nu vreau diesel, vreau doar benzina. Ajutati-ma cei care aveti cu un sfat, care din ele merita mai mult in condiile date. De exemplu am gasit unul 118i motor:1985 (2.0)benzina (129 cp) din 2005. E ok? Consuma mult in oras? Sa ma orientez catre 1.6 ? Va intreb de consum pentru ca, daca sunt diferente mari mai bine caut 1.6, insa daca nu consuma cu mult mai mult, atunci pot lua si un motor mai mare. Care e diferenta intre 1.8 si 2.0? Consuma la fel si difera doar puterea? Motoarele am vazut ca ambele sunt de 2.000 capacitate. Multumesc mult!
Link to comment
Share on other sites

Unele din cele mai proaste motoare facute vreodata, combinatia dublu VANOS + Valvetronic e o gaura neagra in buzunar mai ales ca majoritatea E87 din 2005 au peste 300k km. Ori cauti un E87 peste 2007-2008 pe benzina ori te orientezi spre altceva. Personal ti-as recomanda Toyota, motoarele lor pe benzina fiind printre cele mai reusite.

 

In orice caz fugi de Valvetronic...

Edited by matose
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Multumesc mult! Am ceva reparatii de facut: de schimbat semeringurile la supape (papa ulei si scoate fum daca o turez la cald) sa vad distributia daca e nevoie si ea, iar la scaunul de la sofer nu functioneza incalzirea. Apas butonul, se aprind cele 3 leduri verzi si se sting imediat, nu cupleaza. Nu stiu ce o avea, plasa rupta, modulul de confort, trebuie sa identific problema. In rest toate sunt functionale, nu bate, nu troncane, trage bine, i-am dat 210 km / h pe autostrada si mai mergea dar nu mai aveam loc. Dotarile se vad din poze. Momentan sunt foarte multumit. Vedem ce spune mecanicul cand ajung la el, dar banuiesc ca lucruri grave nu prea are ce sa descopere, masina pare ca a fost foarte bine intretinuta.
Link to comment
Share on other sites

Cum a fost bine intretinuta daca a mers cu ea cu simeringurile la supape duse? Ca sa inceapa sa scoata fum trebuie sa mergi cu consum marit de ulei mii de kilometri. Sfatul meu e sa duci si catalizatorul la curatat dupa ce faci simeringurile. In rest e frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos.
Link to comment
Share on other sites

Am verificat doar seria la BMW si mi-au spus ca masina nu a avut incidente, ca a facut service-ul numai in reteaua autorizata BMW si ca numarul de km sunt reali. In rest, am mers cu ea, nu bate, nu troncane, am turat-o ce-i drept la rece nu a scos gram de fum, i-am dat pedala sa vad cum trage si trage foarte bine, m-am uitat cu lanterna pe la motor sa vada daca are ceva scurgeri de ulei, lichide etc. Ce altceva sa-i mai fac? E o masina de 4500 de euro si 13 ani totusi...ce pretentii sa am?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am prea multa experienta sa mai pot fi imbrobodit de niste strategii si texte ieftine ale samsarilor, cunoscute de altfel de majoritatea in ziua de azi. Nu consider ca am facut o alegere proasta, stiu foarte bine ce riscuri implica. Si daca schimb motorul cu totul nu costa mai mult de cateva sute de euro. Masina este foarte dotata si ingrijita. E normal la varsta ei sa mai necesite niste mici reparatii. Daca vrei o masina de 13 ani in care sa nu mai bagi nici un leu si sa fie ceas din toate punctele de vedere, inseamna sa iei o masina de pasionat care a stat toata ziua in jurul ei acordand atentie celui mai mic detaliu. Iar asta ar fi insemnat in cazul meu, pe o asemenea masina, sa platesc undeva la 7-8.000 de euro si nu 4.500. Nu ca nu as avea banii astia, dar petru 8 km / zi cat face sotia nu consider ca merita. Dar, chiar voi trage linie dupa vizita la mecanic si va voi tine la curent. Referitor la sfaturile colegilor, le multumesc sincer pentru ca si-au facut timp sa mi le ofere, insa Kia sau Toyota nu intra in aria mea de satisfactie. Prefer sa mai schimb cate ceva din cand in cand, dar sa am totusi o tinuta de drum, design, dotari si finisaje usor superioare. Kia sau Toyota or fi mai usor de intretinut, dar dupa cum am spus, nu asta primeaza pentru mine.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Am revenit cu detalii asa cum ati cerut unii dintre voi. Atasat poze. Se vede clar diferenta intre semeringurile noi si cele vechi. Era singurul motiv pentru care scotea fum. Din constatarile mecanicului, motorul nu a fost desfacut niciodata, arata foarte curat inauntru si motorul si uleiul. Insa va trebui sa-i schimb si distributia, mi-a aratat ca este largita si evidenta ca nu a fost schimbata niciodata. In rest, nimic de facut la el. Asadar se pare ca am facut o alegere buna, asa cum ma asteptam. Referitor la tipul motorului, l-am intrebat pe mecanic de ce nu sunt foarte reusite si mi-a spus ca sunt motoare excelente, doar ca multi "mecanici" care nu stiu sa le repare, nici macar sa schimbe un set de semeringuri fara sa dea distributia jos, spun ca sunt proaste. Una peste alta, sunt foarte multumit. :)

post-91187-0-44134400-1540112107_thumb.jpg

post-91187-0-38340700-1540112251_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut , legat de incalzirea in scaune am facut eu operatiunea la un E60 530xd , facea exact ca la tine . Eu am luat un interior cu incalzire si am luat de pe el plasele de incalzire + instalatia electrica a scaunului cumparat . Am dus-o la tapiter , a descusut pielea , a cusut la loc ... e cam complicat per total ... m-am chinuit vreo 2 sapt , dar am vrut neaparat sa o fac . Nu comanda plase noi sunt cam 1000 lei bucata , ia interior cu totul mai bine
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Am revenit cu detalii asa cum ati cerut unii dintre voi. Atasat poze. Se vede clar diferenta intre semeringurile noi si cele vechi. Era singurul motiv pentru care scotea fum. Din constatarile mecanicului, motorul nu a fost desfacut niciodata, arata foarte curat inauntru si motorul si uleiul. Insa va trebui sa-i schimb si distributia, mi-a aratat ca este largita si evidenta ca nu a fost schimbata niciodata. In rest, nimic de facut la el. Asadar se pare ca am facut o alegere buna, asa cum ma asteptam. Referitor la tipul motorului, l-am intrebat pe mecanic de ce nu sunt foarte reusite si mi-a spus ca sunt motoare excelente, doar ca multi "mecanici" care nu stiu sa le repare, nici macar sa schimbe un set de semeringuri fara sa dea distributia jos, spun ca sunt proaste. Una peste alta, sunt foarte multumit. :)

 

Sa ne spui te rog cum merge dupa ce e operatiunea gata

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut, ca sa numai fac un topic nou, am sa postez aici, dat fiind faptul ca sunt in aceeasi situatie.

 

Doresc sa achizitionez un bmw seria 1 e87 pe benzina ( cu toate ca majoritatea drumurilor o sa le fac in exteriorul orasului) ma gandeam la 118i sau 120i. Problema este bugetul, nu am buget foarte mare, bugetul meu este de 5000euro pentru tot ( masina + acte ). Ma intereseaza ca masina sa aiba: xenon, clima, scaune incalzite, geamurile toate electrice, poate chiar si comenzi pe volan, nu tin neaparat sa aiba navi, piele sau trapa.

 

Ideea este urmatoarea, am gasit urmatorul anunt : https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-1-118i-facelift-xenon-climatronic-import-germania-impecabil-IDbJcAo.html initial, masina a fost 4900, l-am sunat pe tip ( tipul samsar, a zis direct ca are mai multe masini si ca le aduce cu platforma ) ajuns la masina, tipul abia ce o curatase in fata garajului, vazut masina ( in jur de ora 17) exterior arata surprinzator de bine, m-am uitat la linii, sunt aceleasi peste tot, sunt egale, la vopsea pe interiorul usilor, la capacul de la benzina si nu se vede diferenta de nuante, m-am uitat la lonjeroane, sunt drepte, m-am uitat pe la masticul pus peste suduri, e uniform, turat masina, nu scoate fum, dar, se aude un usor tacanit din partea dreapta sus (cum te uiti la motor), ma gandeam ca ar putea fi ceva valva, poate vanosul.

 

Il intreb pe om de pret, o lasa la 4300, ii zic sa merg cu ea si imi spune ca nu are niciun numar rosu scos ca daca vreau sa ne plimbam putin prin parcare, a scos omul niste numere rosii pe care le avea pe acolo si ... a condus el, nu a fortat prea tare masina, ca deh, cat sa o si fortezi intr-o parcare si 2 stradute in jurul blocului. Mentionez ca am verificat VIN-ul pe autoDNA si nu apare absolut nimic, daca doriti pot atasa raportul.

 

Problema este ca, eu nu sunt din bucuresti si cum masina nu are scos niciun numar rosu omu mi-a zis ca daca vreau mi-o duce pe platforma si ii platesc benzina, i-am spus ca as vrea sa o duc la un service auto sa se uite un mecanic sub ea si sa puna testerul, mi-a zis ca nu prea are cum neavand numre rosii, i-am propus sa o ducem pe platforma si ii platesc benzina si a zis ca e ocupat ca are treaba si ca daca vreau sa vin eu cu ce mecanic doresc la el la garaj unde are masina, o punem pe capre se uita mecanicul cat vrea sub ea, poate sa ii puna si testerul.

 

Voi ce parere aveti, din toate cele povestite sa ma feresc de el?Sau masina chiar e ok si nu am de ce sa am suspiciuni? ( seria de motor este n43)

Link to comment
Share on other sites

E cam aiurea ca platforma o poate folosi sa ti o duca acasa dar cand e vorba de service e ocupat. Daca citesti printre randuri vezi ca ceva nu se leaga. Am cautat si eu masina si din experienta masinile aduse pe platforma au ceva bube in procent detul de mare.Nu spun ca este 100%,dar un procent mare.

Daca evita sa scoata numere rosii si evita vizita la service defapt evita sa iti dea sansa sa o testezi. Din povestea ta cam asta se ĂŽnțelege.

Link to comment
Share on other sites

Da, de aceea dupa ce l-am sunat si mi-a zis chestia cu platforma mi-a cam pierit din entuziasmul de dupa vizualizarea masinii, ma gandeam sa il mai sun maine o data, sa ii zic ca n-am gasit mecanic dispus sa vina la el la garaj sa se uite pe sub masina pusa pe capre si ca daca vrea sa mergem la cel mai apropiat service sa o ridice pe rampa si daca aia zic ca e ok, eu i-o cumpar, ca n-as avea de ce sa nu. Daca refuza si dupa aceasta conversatie, il las in pace si numai insist. El cumva nu refuza direct vizita la service, dar stie prea bine ca nu prea ai ce sa vezi la o masina pusa pe capre. E aiurea si faptul ca nu poti merge cu ea sa vezi cum se comporta la viteza si la franare sau la mers, in general.

 

 

Voi ce ma sfatuiti sa fac?

 

(In legatura cu adusul pe platforma, aceasta a fost adusa impreuna cu mai multe masini, de aceea a fost adusa pe platforma)

 

P.S: multumesc de raspunsuri

Edited by C.Viorel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.