Jump to content

Achizitionarea e46 320cd


Gabi Drg

Recommended Posts

Salutare baieti. Intentionez sa achizitionez un e46 320cd 150cp automat cod motor m47do1 din 2004. Am facut un test drive cu masina si am observat doua chestii care ma macina.

1) Masina era pe rosu si i am dat kick down, a tras pana la 100km/h 4-5000 rot/min si numai asa a mers pana s-a oprit motorul ca nu mai avea motorina. Dupa ce i am bagat motorina tragea cum trebuia, e normal sa faca asa cand e pe rosu?

2) Avea in bord aprinsi urmatorii martori: DDE(galben) + DSC(galben) frana de mana(rosu), ce semnifica combinatia aceasta?

 

Vanzatorul sustine ca masina are 187xxx km reali si detine intreg istoricul masinii si este de acord cu absolut orice verificare. Mi-a dat si seria de sasiu ( WBABV51080JU46829 ). Poate cineva sa mi-o verifice?

 

Ce parere aveti de acest cod motor (m47do1)?

Link to comment
Share on other sites

Salut! In prima faza cu motorina pe rosu e posibil sa fi ramas faca gaz la proba de drum, in a doua, martorii astia aprinsi cam sunt simptoma de senzor abs pe spate, e bine sa faci o diagnoza, motorul e bun daca a fost intretinut corect, de verificat e nasol, daca nu are intrari in service Bavaria, greu de crezut in 14 ani, dar nu asta e problema kilometrilor, ci a modului cum functioneaza.
Link to comment
Share on other sites

ta?

 

Vanzatorul sustine ca masina are 187xxx km reali si detine intreg istoricul masinii si este de acord cu absolut orice verificare. Mi-a dat si seria de sasiu ( WBABV51080JU46829 ). Poate cineva sa mi-o verifice?

 

 

In primul rand.. masinile diesel vor fi interzise in romania in maxim 3-5 ani.. daca te gandesti ca o poti revinde...cu foarte greu..eu zic maxim 3-5 ani dupa sistemul nostru.. care e mega intarziat dar ei vor sa bage de pe 01.01.2019 ca sub euro 3 nu mai au voie.. iar de la 01.01.2020 nici cele euro 4.

Trebuie sa te gandesti la ceva... eu am un 318i.. la fel am cautat codul de la motor pe un site am dat 4.5 euro si imi arata ca tot atat avea 187.790 in cazul meu la achizitionare... cand mi-a picat si am dus-o sa bag banca in ea... din ce spuneau garniturile masina atinge peste 350.000... mare grija cu kilomterii.. chiar daca ar avea ea si 350-400 tot este o masina buna. Exemplu: primul seria 7 din galati activ 500.000km cu totul la zi uleiul si toate la un amic bun de-al meu mecanic foarte priceput... problema nu are cu el.. bine mai si pica.. dar sunt masini rezistente.. toata lumea plange bmw-urile ca vai se strica.. iar cand se strica si te duci la ne-a ghita de la colt iti zice "ti-a trebuit bmw? n-a bmw" lasa bro ca tot tu cu bmw-u dupa treci pe langa el... in genul... "ce-a fost aia bro.. a trecut racheta?" cam asta am auzit eu de la majoritatea service-urilor din galati... si nu nu am fost la cele de cartier.. dupa ce am patit cu electroventilatorul.. prefer sa dau 1 ban in + si sa stau in fata...

Grija la coupe-uri la chederele la geamurile spate... cum zicea un coleg.. trebuie sa schimbi acolo cam tot daca sunt uzate.. sa te mai uiti la eventualele scurgeri de ulei.. poate nu ramane pata dedesupt sau toate cele.. dar la a mea baltea uleiul pe scut si pe motor si sub admisie.

 

Eu ti-as recomanda un 318i(2.0 143hp)/320i(2.2 170hp) in niste bani ok gasesti ceva bun..dar trebuie sa ii cunosti umpic din istoric.. de exemplu daca o sa o vand pe a mea isi face ala cruce cand vede cate foi de la reparatii si piese cumparate am :))

De ce zic ca ar fi mai bun o benzinara..? scapi de turbina.. dar apare vvt si vanos :)) acum depinde de alegerea ta.. cei care au m47 se pot pronunta.. eu cam asta am avut de zis.. grija la km .. la uleiul mancat.. si la fumul scos...(p.s. verifica geamurile electrice.. clima si cam tot inainte sa o cumperi.. posibil sa nu fie functionale, o spun deoarece am patit)

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Du masina intr-un service si lasa aberatiile astea cu verificat clima si geamuri. Degeaba ii pui tester daca mecanic are nevoie de piese de 5000 lei. Poate sa nu aiba nicio eroare pe motor si sa aiba probleme foarte costisitoare (volant, injectoare, brate suspensie, amortizoare etc.)
Link to comment
Share on other sites

In primul rand.. masinile diesel vor fi interzise in romania in maxim 3-5 ani.. daca te gandesti ca o poti revinde...cu foarte greu..eu zic maxim 3-5 ani dupa sistemul nostru.. care e mega intarziat dar ei vor sa bage de pe 01.01.2019 ca sub euro 3 nu mai au voie.. iar de la 01.01.2020 nici cele euro 4.

 

:offtopic:

 

De unde stii astea? Ai mai scris pe alt topic (sper sa nu te confund) ca o sa scada impozitul la motoare mari curand, acum ca dispare dieselul si ca nu o sa mai ai voie cu euro 3 de la inceputului lui 2019..

Mai sunt 3 luni pana in 2019, tu chiar crezi ca se va da o astfel de lege asa de pe-o zi pe alta? <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.