Jump to content

Filtru particule n47


Recommended Posts

Va salut! Dupa un drum de 500km pe autostrada, drum in care dpf-ul si-a facut 2 regenerari ma confrunt cu urmatoare problema...motorul are momente cand are relantiul instabil, iar cand plec de pe loc are momente cand nu intra tubina, pur si simplu mai am putin si ma dau jos s-o imping. Masina in cauza este un e60lci n47, la care s-a curatat dpf-ul anul trecut. Masina nu prea a fost folosita in ultimul timp decat 90% in oras. De asemenea, in intervalul 1700-2200rpm are momente cand da in nas, parca se ineaca. Din ce am citit cu ista dpf-ul si-a cam dat duhul...cel putin asta suspectez desi m-am ales si cu o eroare pe actuatorul de la turbina insa cred ca tot de la dpf se trage. Ceva pareri ?

IMG_8909.jpg

IMG_8910.jpg

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Filtrul e infundat. Daca ai depasit durata de viata a filtrului si mai si circuli 90% in oras , nu stiu ce pretentii mai poti sa ai de la el. Schimba-l sau elimina-l.

Actuatorul de la turbina e alta treaba - schimbat sau reparat.

Edited by seaman
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e o masina exclusiv pt autostrada, dar i-ar prinde bine macar vreo 50% mers afara din oras. Ai spalat filtrul o data si nu te-a tinut. Daca ai mai mult de 200k km, nu prea poti sa mai ai pretentii de la filtrul mai ales in modul asta de exploatare.

O masina circulata doar in oras poate sa aiba probleme cu filtrul chiar mult inainte de 200k.

Edited by seaman
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai reusit sa il mai cureti? Adica stiu ca sunt niste depuneri de cenusa sau ceva de genul. Ideea e ca si filtrul meu este pe duca,valorile nu sunt ca la tine dar am eroare pe ista cum ca s-a dus perioada de viata a filtrului, nu ca este infundat. eu sincer ma gandeam sa il schimb, dar am inteles ca se poate curata si cea mai buna curatare ar fi la cald (nu cu solutii, dat jos si ärs"sau ceva de genul).

Tu cum l-ai curatat?

Eu am f10, dar este din prima generatie deci acelasi cod motor.

Link to comment
Share on other sites

Curatare pe aparat cu presiune. Lasat o noapte cu solutie la "fezandat", iar apoi a doua zi pus pe aparat si bagat presiune de aprox 5-6bar pana iese apa curata aprox. 20-25min. Initial iese "smoala". Apoi lasat la suflat doar cu aer aprox 10 min pentru a elimina cat mai multa apa din el.

La mine a zburat cupla de pe filtru prima data cand a bagat presiune la cat de infundat era.

La S.team mai rau mi l-au imbacsit. Au un sistem foarte primitiv de spalare, mai exact baga solutie in el si apoi presiune cu karcherul de spalat masina :)).

Edited by anormal
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Curatare pe aparat cu presiune. Lasat o noapte cu solutie la "fezandat", iar apoi a doua zi pus pe aparat si bagat presiune de aprox 5-6bar pana iese apa curata aprox. 20-25min. Initial iese "smoala". Apoi lasat la suflat doar cu aer aprox 10 min pentru a elimina cat mai multa apa din el.

La mine a zburat cupla de pe filtru prima data cand a bagat presiune la cat de infundat era.

La S.team mai rau mi l-au imbacsit. Au un sistem foarte primitiv de spalare, mai exact baga solutie in el si apoi presiune cu karcherul de spalat masina :)).

 

@anormal, unde l-ai curatat?

 

A doua intrebare e legata de ISTA... Stie cineva cum vad cand a avut loc ultima regenerare si cat la suta e incarcat? Am inteles ca se pot vedea si informatiile astea dar eu nu le-am gasit.

Link to comment
Share on other sites

 

La S.team mai rau mi l-au imbacsit. Au un sistem foarte primitiv de spalare, mai exact baga solutie in el si apoi presiune cu karcherul de spalat masina :)).

 

 

Din cate stiu , baietii de la S.team dau garantie un an la curatarea filtrului de particule, posibil sa ai alta problema care iti infunda filtrul, altfel probabil te-ai fi dus la ei pe garantie..ei fac tratament chimic, solutia aia e toata smecheria..la cum zici tu ca ai bagat presiune in el se sparge ceramica.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Stiu foarte bine cum curata cei de la s.team filtrele, am tot lucrat cu ei :)

Atunci se pare ca aparatele de curatat dpf sunt o prostie ca sparg ceramica :)), mai bine il curatam cu furtunul in curte, nu ? :)) Pff...mai costa si cateva mii bune de euro, niste prostii.

PS: masina nu are nici cea mai mica problema, o cunoaste Sorin pana la ultimul surub, cu el am si cumparat-o acum 2 ani :)

Edited by anormal
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

In ista vezi dai Call up ecu function la DDE si ai acolo cati km au trecut de la ultima regenerare. Nu poti vedea cat % e incarcat. Doar sa ii faci un test de contra presiune.

 

Am facut azi cu ISTA ce ziceai mai sus. Am aflat ce ma interesa si confirm ca nu se poate vedea procentul de incarcare dar se poate vedea cantitatea de funingine. Mi se pare suspect de mica acea cantitate de 11.81g. Oare nu e masurata bine in cazul meu? Sau e o cantitate normala?

 

post-84449-0-47265400-1538589060_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pai soot mass este funinginea care scade la 0 dupa regenerare (am observat ca atunci cand se apropie de 30g cere regenerare). . Probabil ca pe tine te interesa ash mass (cenusa). Aia ramane in filtru dupa regenerare si reprezinta gradul de incarcare. Nu ai cum sa vezi.

 

Mda, eram interesat si de cenusa care s-a strans in filtru pana acum. Oricum, am aflat ceva nou, deci mersi frumos pentru explicatii.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am si eu o problema legata de dpf,de cateva zile , in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie si f. putin parca da putin in nas, se infraneaza ,am pus azi tester pe ea si am o Eroare pe filtru,452A,regenerare si-a facut azi dimineata,zice pe tester ca filtru mai are ddurata de viata 30000 km,alta eroare nu am pe motor, bujii sau releu.S-a lovit cineva de eroarea asta,ce e de facut?momentan nu am la cine apela cu un tester dedicat Bmw.Masina are `189000km. Edited by ADRIAN HD
Link to comment
Share on other sites

452A nu este o eroare, e o informare care apare cand filtrul are mai putin de 50000km "viata". Nu se poate sterge.

Iti multumesc ,intradevar nu ma lasa sa o sterg,la durata de viata am 30000,deci pe viitor trebuie dat jos si curatat sau schimbat filtrul?Nu se poate reseta acea valoare,ca si cand ai pune un alt filtru?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.