Jump to content

Prea mult xdrive


Bala

Recommended Posts

Asa este romanul fudul ,vrea X-drive care in practica este total inutil.Zapada pe jos avem cateva zile pe an,si atunci poti sa mergi linistit si cu tractiune spate.Dar [...] "Daca nu este x-drive si nu are trapa nu este masina"

 

Cred ca totul depinde pana la urma si preferinta si buget.

 

Eu am optat pentru 535xi pentru ca este ditamai barca si nu am pretentii de sport; De curand m'am plimbat si cu m135i care bineinteles, l'as fi cumparat doar tractiune spate.

Link to comment
Share on other sites

eu am fost mereu de parerea ca daca iei BMW ia-l RWD, daca vrei Audi ia-l Quattro si daca vrei Merc oricum nu mai conteaza :). Quattro si RWD sunt core-ul celor doua brand-uri, acum mai nou BMW face FWD si Xdrive iar Audi ofera un fake Quattro pe multe modele, s-au diluat tare principiile lor din cauza dorintei de a vinde cat mai mult.

 

Pe de alta parte nu pot sa nu salut ideea unui M5 Xdrive decuplabil sau al E-AMG cu acelasi sistem, totusi la genul ala de masina de +2T si +600cp vrei cat mai multa aderenta pe orice drum si conditie meteo, deja astfel de masini nu mai sunt de fun, sunt daily family cars cu valente sportive, e normal sa vrei siguranta mai multa si sa poti urca la munte pe un drum in rampa inzapezit.

 

La romani placerea xdrive e probabil e data si de dorinta de a avea ceva extra fata de cel normal, sau poate chiar de conditiile oferite de infrastructura precara pe care o avem, drumuri care se deszapezesc cu greutate si intarziere, nisip pe marginea drumului, etc...

Link to comment
Share on other sites

Am inteles.

 

Oricum, in Timisoara am avut anul trecut o singura zi cu zapada. Drumuri bune avem. Si autostrazi. Si e si drept.

 

Daca nu gasesc fara xdrive, probabil ca merg pe alta marca. Asta e. Dar mai e timp. Nu e nimic urgent.

Link to comment
Share on other sites

eu am fost mereu de parerea ca daca iei BMW ia-l RWD, daca vrei Audi ia-l Quattro si daca vrei Merc oricum nu mai conteaza :). Quattro si RWD sunt core-ul celor doua brand-uri, acum mai nou BMW face FWD si Xdrive iar Audi ofera un fake Quattro pe multe modele, s-au diluat tare principiile lor din cauza dorintei de a vinde cat mai mult.

 

Pe de alta parte nu pot sa nu salut ideea unui M5 Xdrive decuplabil sau al E-AMG cu acelasi sistem, totusi la genul ala de masina de +2T si +600cp vrei cat mai multa aderenta pe orice drum si conditie meteo, deja astfel de masini nu mai sunt de fun, sunt daily family cars cu valente sportive, e normal sa vrei siguranta mai multa si sa poti urca la munte pe un drum in rampa inzapezit.

 

La romani placerea xdrive e probabil e data si de dorinta de a avea ceva extra fata de cel normal, sau poate chiar de conditiile oferite de infrastructura precara pe care o avem, drumuri care se deszapezesc cu greutate si intarziere, nisip pe marginea drumului, etc...

 

Normal , iti dau dreptate. Doar ca autorul se referea la seriile 1,3,5 (acum na, intra si seria 2 si 4). Nu neeaparat de ce aceste serii sunt si cu xdrive, ci de ce sunt peste 80%din ele cu xdrive.

Mie sincer imi place enorm rwd, am avut/am auto cu fwd, am condus si awd. Nu spun ca un xdrive nu isi face treaba sau ca nu este bun.

Link to comment
Share on other sites

Doresc sa cumpar o masina pt sotie si ma uitam la masinile disponibile in stoc la dealeri fie noi, fie sh dar cu cutie automata. Nu am o masina preferata pana acum asa ca m-am uitat la multe.

 

Nu inteleg un aspect: de ce peste 90% sunt xdrive? evident nu ma refer la X5 etc ci la seria 3,4,5.

 

As merge pe un seria 3, 328i de ex dar nu doresc sa port dupa mine acel xdrive. Mi se pare risipa de energie.

 

Sotia chiar merge calm, e incepatoare deci xdrive si demaraj chiar nu ma intereseaza. Iar pe zapada masina probabil ca nu va ajunge in urmatorii ani.

 

de ce sunt mai toate cu xdrive ? Mi se pare o optiune cumva bagata pe gat. Cu forta :unsure:

 

Nu este cam prea puternic un 328i pentru un sofer incepator?

Link to comment
Share on other sites

de fapt Bala il vrea pentru el, vrea o masina fun, ca aia pe baterie se gata repede si nu e nimic fun la ea, dar nu vrea sa recunoasca, poti sa fii sincer Bala, te intelegem, nu trebuie sa dai vina pe sotie ca isi doreste 328i :thumbsup: :console: Edited by mik15
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu este cam prea puternic un 328i pentru un sofer incepator?

 

 

Oarecum. Nu e incepatorul de 18-20ani sa faca tampenii, liniute si alte cele. Incepatoare doar in ale condusului :p Cu i3-ul de 170cp merge OK.

 

328i era mai mult un exemplu. Inca ma uit sa-mi fac o parere si sa imi fac o lista cu ce vreau sa aibe masina si ce nu. xdrive e pe lista cu nu.

Link to comment
Share on other sites

de fapt Bala il vrea pentru el, vrea o masina fun, ca aia pe baterie se gata repede si nu e nimic fun la ea, dar nu vrea sa recunoasca, poti sa fii sincer Bala, te intelegem, nu trebuie sa dai vina pe sotie ca isi doreste 328i :thumbsup: :console:

 

Ah. Am fost prins :blush:

 

Cum e60-ul se va duce in curand, da, ar fi o alternativa la I3 desi principalul sofer nu voi fi eu.

Link to comment
Share on other sites

Nu este cam prea puternic un 328i pentru un sofer incepator?

Absolut deloc, mai ales pentru partea feminina. Dc? Pentru ca ele nu sunt asa vitezomani ca noi. As fi vrut eu ca sotiei mele sa ii placa cum iau eu curbele( nu ca as fi eu Montoya jr.), dar imediat sesizeaza orice trecere de peste 1.5G :))).

Pentru mine, intr-adevar, poate ar fi fost prea mult la inceput. Oricum se poate alege o masina si cu setarea eco pro etc a.i. sa te acomedezi la inceput cu ea, iar apoi cand o sti sa ii dai si pe sport.

F30-uri sunt o gramada fara xdrive oricum, asta e inca bine. Viitorul, sincer, nu pare chiar asa de roz.

Link to comment
Share on other sites

F30-uri sunt o gramada fara xdrive oricum, asta e inca bine. Viitorul, sincer, nu pare chiar asa de roz.

 

Da. Daca le cauti pe afara. Daca te uiti la noi la masinile de pe stoc noi sau sh de la reprezentnata, pe benzina si fara xdrive, aproape ca nu vezi niciuna.

Link to comment
Share on other sites

Am.mers cu bmw fara xdrive mereu . 4 luni qm cautat mqsina actuala si.am dorit fara xdrive ,adica 2 planetare in plus grup ,cutie transfer si alte aberatii . Nu am gasit asa ca m-am conformat . CU E60 era ceva mai fun in anumite situatii dar incep sa.ma.obisnuiesc si cu f10
Link to comment
Share on other sites

Nu numai clientii romani de BMW. Un prieten m-a alergat sa ii gasesc musai E Klasse 4 Matic dar cu motor in 4 cilindri pe benzina. Se uitau dealerii la mine ca la ozeneuri cand intrebam de asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

E prea mic seria 1. Eu nu incap in spate. Sau cel putn nu stau deloc ok.

 

Nici eu nu am stat des, dar nu cred ca va fi nevoie sa stai acolo. In fata e loc suficient, la fel in spate pentru copii. Cand am stat, nu am avut o problema (am 184).

Ba chiar am mers in Grecia si o data in BG (cu clapari si haine de iarna) si a fost in regula.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.