Jump to content

E90 fara filtru din fabrica?


Sebastian 4HC

Recommended Posts

Salut

 

M-ar ajuta niste pareri despre un 320 e90 din 2005 care nu ar avea filtru de particule din fabrica.

Masina am vazut-o la un prieten care vrea sa o vanda, m-ar interesa masina pentru mine, chiar daca modelul din 2005 nu e chiar ce imi doresc, poate sa devina.

 

As dori sa achizitonez masina si sa fac niste schimbari ( scaune, volan, schimbator, lumini, un kit de M si jante) dar si eventuale imbunatatiri ale performantei.

 

Motorul este cu cel cu distributia in fata zice el si nu are probleme, este un motor de incredere?

Dintr-un soft safe si mici modificari nu foarte scumpe pot ajunge de la 163 la 200 hp?

 

Am mai citit pe forum despre retrofit la logic7, din greseala stie cineva un kit de vanzare ? ðŸËÂ

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

si eu am un asemenea model, este fara filtru de particule si in cei 12 ani de cand o am nu am avut problema cu ea.

de asemenea, este modificata de la 163 cp la 200 cp si pot spune ca este ok. din punctul meu de vedere orice modificare de putere pune presiune de anumite componente ale masinii care in timp vor ceda. nu vor ceda in cateva luni, insa in cativa ani vor ceda. aici ma refer la tubina si ambreaj, cel putin astea au picat la mine in timp.

in rest sunt multumit de modificare, am un consum mai bun decat inainte. mentionez ca nu am un stil de condus agresiv, plusul de putere il folosesc doar in cazuri extreme.

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

M-ar ajuta niste pareri despre un 320 e90 din 2005 care nu ar avea filtru de particule din fabrica.

Masina am vazut-o la un prieten care vrea sa o vanda, m-ar interesa masina pentru mine, chiar daca modelul din 2005 nu e chiar ce imi doresc, poate sa devina.

 

As dori sa achizitonez masina si sa fac niste schimbari ( scaune, volan, schimbator, lumini, un kit de M si jante) dar si eventuale imbunatatiri ale performantei.

 

Motorul este cu cel cu distributia in fata zice el si nu are probleme, este un motor de incredere?

Dintr-un soft safe si mici modificari nu foarte scumpe pot ajunge de la 163 la 200 hp?

 

Am mai citit pe forum despre retrofit la logic7, din greseala stie cineva un kit de vanzare ? ðŸËÂ

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

cumperi masina "cheala" si te apuci sa bagi in ea. proasta afacere !

 

cauta ti o masina asa cum vrei sa fie cu dotarile pe care le vrei de fabrica si pe care sa o cumperi sa sa o folosesti, nu sa o cumperi si sa o bagi in service.

 

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

M47,163hp este foarte probabil ULTIMUL "bulleproof" motor.

Singura problema este turbina care nu este Garett ci Mitsubishi si pe undeva sunt mai putin fiabile ca primele, dar personal nu am experimentat asta..

 

Asadar, daca modelul poate fi numit chel, si daca nu ma insel este DOAR Euro 4

- fiind fara DPF, asta nu o face o masina proasta ci poate mai putin dotata "tehnologic" la interior, dar fara problemele modelelor cu PRIMELE DPFuri, care (atentie) dau cele mai mari dureri de cap.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

M47,163hp este foarte probabil ULTIMUL "bulleproof" motor.

Singura problema este turbina care nu este Garett ci Mitsubishi si pe undeva sunt mai putin fiabile ca primele, dar personal nu am experimentat asta..

 

Asadar, daca modelul poate fi numit chel, si daca nu ma insel este DOAR Euro 4

- fiind fara DPF, asta nu o face o masina proasta ci poate mai putin dotata "tehnologic" la interior, dar fara problemele modelelor cu PRIMELE DPFuri, care (atentie) dau cele mai mari dureri de cap.

 

Tot euro 4 era si cu dpf( cum e a mea).

 

Faza e ca fiind o masina destul de veche, e mai bine ca ia direct fdara dpf pentru ca sigur ceda

Link to comment
Share on other sites

Tot euro 4 era si cu dpf( cum e a mea).

 

Faza e ca fiind o masina destul de veche, e mai bine ca ia direct fdara dpf pentru ca sigur ceda

Vrei sa zici sa o ia fara DPF din fabrica decat sa intre in ilegalitate avand DPF scos de fostul cumparator! ;)

Desigur, asa e.

 

Cum zicea cineva mai sus, daca motorul nu consuma ulei exagerat de mult si nu iti pasa de dotarile la interior, va fi o masina cu motor fiabil.

Uleiul sa i se schimbe la cam 14-15k km cu filtru si motorul e bine intretinut.

 

..Totusi, sa nu uite ca oricarei masini vechi in timp vor cadea si alte lucruri..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

cumperi masina "cheala" si te apuci sa bagi in ea. proasta afacere !

 

cauta ti o masina asa cum vrei sa fie cu dotarile pe care le vrei de fabrica si pe care sa o cumperi sa sa o folosesti, nu sa o cumperi si sa o bagi in service.

 

:thumbsup:

Nu e cea mai buna idee, doar ca nu am gasit inca o masinuta exact cum vreau eu(sedan manuala cu interior M logic7)

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

asta eu nu pot sa cred! poate nu te uiti unde trebuie

Ce-i drept posibil sa nu ma uit dupa ce trebuie.

Am vazut un video pe YT cum ca Logic7 are difuzoare in usile din spate(asta ar fi un indiciu de recunoastere) si asa ca am inceput sa ma uit dupa difuzoare, apoi am cautat pe OLX dupa descriere logic7, iar unele 3er ziceau ca are logic 7 dar nu avea dif. In usile din spate.

Cum recunosti logic7 cel mai usor?ðŸËâ

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

dupa seria de sasiu :thumbsup:

/

ca la mine la E60 ? dupa vin nu aparea nimic.Se poate monta L7 nu e chiar mare inginerie , daca omul a gasit ce ii place si ce isi permite acum si poate upgrada in viitor la diverse optiuni nu vad care e problema . PAna la urma la fostul E60 de fiecare data cand am montat ceva am avut o mare placere sa vad ca mi-a iesit si am reusit si de multe ori nu era usor dar era o satisfactie si mai mare asa :). De multe ori o masina cu toate optiunile costa mult mai mult . LA momentul la care am luat E60 nu mi-am permis 4000 E in plus , exact cat am bagat in ea de-a lungul a 4 ani .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

fiecare cu parerea lui ! desi pot sa mi fac retrofit la aproape orice optiune, am preferat sa mi iau ultima masina cu aproape tot ce se poate avea pentru a nu face retrofit mai tarziu.

te inteleg , asa si eu acum , am luat tot ce se putea in masura posibilitatilor . Doar ca nu e cazul sa judecam pe nimeni de ce ia o decizie intr-un anume sens . La final E60 a iesit o masina care s-a vandut la un pret f bun si rapid . Mi-am luat si eu admonestari cum mi-am permis sa-mi cumpar acum o masina cu 200k km in loc sa fac altceva ce considera acel personaj .Suspectez vapori de alcool in cazul ala dar oricum :thumbsup:

PS si o ultima remarca si inchei , am urmarit autovit din momentul in care am luat eu F10 si pana acum , aprox 2 luni , daca ma tineam tare la anumite optuni care se adauga f simplu ..pierdeam actuala masina si nu e nici un 530 similar de 2 luni incoace si aici ma refer la optiuni vs pret . Asa ca un retrofit L7 e fix nimic , sau un volan un scaun si diverse nimicuri care ,da aduc ceva placere cand reusesti sa le montezi

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

eu nu l am judecat, i am dat un sfat.

 

autovit nu cred ca e un loc potrivit pentru a ti cauta o masina "cinstita".

 

"( scaune, volan, schimbator, lumini, un kit de M si jante, retrofit la logic7, "

 

unele sunt retrofit -uri care nu se pot pune usor daca nu te pricepi tu sa o faci si ajungi pe mana unor "service uri autorizate"

 

una e sa montezi tu si alta e sa te duci la altii...

 

eu de la Logic 7 mi am facut retrofit de Individual Audio si nu am fost multumit. urmatoarea masina am luat o cu Individual Audio de fabrica .....

 

am invatat si din greselile facute la vechea masina in materie de retrofituri. acum totul e facut modular si nici macar un fir nu il tai/dezizolez !

 

noua masina avea cateva lipsuri:Heckrollo, TV, DAB+, CDC, Camera reverse ce s au rezolvat intre timp. Mai am de facut retrofitul de ACC si e gata !

 

 

nu mi as lua masina fara urmatoarele optiuni in ideea ca vreau sa le pun apoi: xenon, pdc, navigatie, bluetooth, logic 7, scaunele electrice, pachet M, suspensie M, plafon negru, incalzire in scaune, EPS sau active steering

 

un singur compromis am facut pentru ca ..... e greu sa gasesti masina perfecta. am luat 325 desi imi doream tot 335. :thumbsup: oricum 325 e sufiecient in materie de putere pentru mine, important e ca motorul e M57

 

@Myx- stiu ce masina ai avut si te inteleg. am facut acelasi lucru si am avut norocul (sau ghinionul?!) sa gasesc pe cineva care a apreciat ce am facut la masina si a platit pretul corect pe ea. pacat ca a facuta dauna totala dupa 1 an si jumatate.......

Edited by SKW
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.