Jump to content

Achizitie X5 F15 2015


Vlad507

Recommended Posts

Va salut!

 

Recent mi-am vandut masina (Nissan, SUV) si vreau sa achizitionez un X5 F15, an 2015, km pana in 60-70k.

Bugetul e intre 40-45k Euro.

 

Va intreb pe voi:

Modelul 30d sau 40d? M-ar interesa sa stiu daca diferenta de putere si de consum dintre modele e mare (mers in oras).

Ce optiuni nu ar trebui sa omit?

Link to comment
Share on other sites

30d e cu o singura turbina. dau copy paste de pe un site din afara

 

TwinTurbo is a marketing gimmick and is not the same as two turbos

The EU30D is similar to the US35D (also marketing).

30D has one turbo, 40d two. Besides the extra HP, this is also why the 40D has less turbo lag, as it got a small turbo for the lower reps and then a larger jumping in when reps increase.

Edited by andreisaioc
Link to comment
Share on other sites

Daca crezi ca merita riscurile cu o turbina in plus pentru cai in plus, ia-l. Consumul e ultima grija cand iti iei motor de 3 litri diesel. Eu am vrut sa iau pe E70 bi-turbo dar e plin internetul de povesti cum ca ar pica turbina mica. Am inclusiv un vecin care a avut probleme cu turbina la el, doar ca omul e paralel cu tehnica nu stia ce s-a stricat. De F15 nu stiu nimic, dar tinand cont ca vii de pe Nissan crede-ma ca si 3.0 D va iti va parea racheta.
Link to comment
Share on other sites

nu te speria de consum, singura problema poate sa fie impozitul care este de 10 ori mai mare (aproximativ) comparativ cu un 2.0. Dar sunt sigur ca fiind motorul mai mare compenseaza prin faptul ca nu va pica mai repede decat un 2.0 daca e intretinut corect. Cam totul se compenseaza.

Sunt masini cu motor de 1.6 care consuma cat un x5 (am countryman cooper s 1.6t benzina si consuma cat 3.0d e70 pe acelasi traseu)

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ca diferenta de consum intre 5.0d si 3.0d este minima. Acum ideea este ca si mentenanta sa se incadreze in buget.. la 5.0d ai mai multe turbo de ex

 

Parerea mea este ca atunci cand dai 45k pe o masina sh, consumul trebuie sa fie ultima grija. Eu cred ca cel mai fiabil este 3.0d cu o singura turbina.

Pe de alta parte, diferenta de fiabilitate intre 3.0 si 2.0 nu mai exista de mult, desi unii vor sa se autosugestioneze ca este asa.

Cel mai bine e ca omul sa faca un test sa vada ce i se potriveste mai bine. Eu unul cred ca si varianta de 3.0 cu un turbo este arhisuficienta pentru nevoile majoritatii dintre soferi.

Totusi x5 nu e masina sport ca sa exploatezi cumva acesta aspect, este un suv mare, greu, confortabil.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca atunci cand dai 45k pe o masina sh, consumul trebuie sa fie ultima grija. Eu cred ca cel mai fiabil este 3.0d cu o singura turbina.

Pe de alta parte, diferenta de fiabilitate intre 3.0 si 2.0 nu mai exista de mult, desi unii vor sa se autosugestioneze ca este asa.

Cel mai bine e ca omul sa faca un test sa vada ce i se potriveste mai bine. Eu unul cred ca si varianta de 3.0 cu un turbo este arhisuficienta pentru nevoile majoritatii dintre soferi.

Totusi x5 nu e masina sport ca sa exploatezi cumva acesta aspect, este un suv mare, greu, confortabil.

 

Perfecta dreptate. E strict vorba de gust; mie personal imi plac masinile cu motoare mai mari.. mai bine supra decat subdimensionate.

 

De exemplu, am cumparat un 535xi in detrimentul unui 550i dintr'un singur motiv.. Impozitul cretin din Romania... si de la 2300 de lei la ~7-8 mii de lei impozit pe an este o diferenta mult prea mare cat sa fie worth it.. cel putin daca nu esti director la microsoft.

Edited by Magnusy
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ca diferenta de consum intre 5.0d si 3.0d este minima. Acum ideea este ca si mentenanta sa se incadreze in buget.. la 5.0d ai mai multe turbo de ex

 

45k euro este o suma mare, mai ales pt un sh. Cand iei o astfel de decizie inseamna ca venitul tau este destul de mare incat sa nu plangi dupa 2k euro, 2k euro pe care poti sau nu sa ii dai.

 

Sa nu mai zic ca la Bmw-uri se poate extinde garantia cat timp masina nu are mai mult de 5 ani si 100k km (AMAE) sau 7 ani si 150k km (5 stars).

 

Perfecta dreptate. E strict vorba de gust; mie personal imi plac masinile cu motoare mai mari.. mai bine supra decat subdimensionate.

 

De exemplu, am cumparat un 535xi in detrimentul unui 550i dintr'un singur motiv.. Impozitul cretin din Romania... si de la 2300 de lei la ~7-8 mii de lei impozit pe an este o diferenta mult prea mare cat sa fie worth it.. cel putin daca nu esti director la microsoft.

 

Este altceva, dar aici vb de 3000cm vs 3000cm.

Link to comment
Share on other sites

in irlanda impozitul anual la un m5 este de vreo 2300 de euro....iar la un 550i probabil ca tot pe acolo, oricum peste 1200 de euro. In anglia asigurarea este foarte mare pentru persoanele sub 30 de ani cu motoare mari si puternice (pentru un m5 pentru o persoana tanara cred ca poate ajungei si al 5000-10000 de lire anual). Eu cred ca la noi impozitul nu e asa de mare la un motor de 5 litri. Oricum vei investi cateva mii de euro bune pe benzina pentru masina aia pe an. Edited by andreisaioc
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

parerea mea - alegerea motorizarii ar trebui sa depinda de profilul soferului:

schimba masinile des? nu-i displace sa mearga prin service-uri? se pricepe cat de cat, sa nu-l jecmanseasca mecanicii? conduce ceva mai sportiv? - daca da, un 40d / M50d ceva mai rulate ar trebui sa fie alegerea

tine masina minim 5 ani? apreciaza mai degraba mersul comfortabil? nu ii place la service/mecanic? - un 30d cu max 70-80k km ar trebui sa fie alegerea

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.