Jump to content

BMW E60 Filtru Particule


liviugraur

Recommended Posts

Salut,

Am un BMW E60 M47N2 automat (163 cp), caruia i-am schimbat filtrul de particule si catalizatorul deoarece erau anulate cred (aveam o gaura in catalizator si toba de la DPF goala). Problema e ca dupa schimbare masina trage foarte slab. Mentionez ca inainte masina mergea foarte bine, acuma nu o mai recunosc. Singurul lucru bun dupa schimbul filtrelor e ca nu mai scoate fum absolut deloc, si evacuarea s-a curatat. O alta problema e ca consumul a crescut cam cu un litru la suta.

Stiu ca in mod normal ar trebui sa traga un pic mai slab cu filtru, dar mi se pare o diferenta enorma.

Stie cineva cam care ar fi problema?

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Softul de dupa eliminarea dpf nu mai stie sa faca regenerare si nu mai stie de existenta dpf-ului. Daca ai mers mult timp asa posibil sa-ti fi umplut si filtrul nou, daca masina nu isi mai face regenerarea. Probabil trebuie verificat si rescris softul de motor pt a functiona din nou cum trebuie.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asta poate verifica cu un tester sau trebuie sa fie cineva specializat in softari?

 

Functionarea filtrului se poate verifica cu un tester - contrapresiune, ultima regenerare etc . Softul se schimba realtiv usor la cel original folosind WinKFP. O aceeasi persoana le poate face pe amandoua daca e cazul.

Nu e nevoie de modificat softul masinii , doar se flash-uieste soft original cum am zis, in cateva minute . Iesi si mult mai ieftin.

Link to comment
Share on other sites

e normal sa traga mai slab si sa creasca si consumul, cu sau fara soft, ai doua restrictii care evident fac ca motorul sa depuna un efort in plus sa evacueze gazele. Nu mai circula asa cu ea pentru ca infunzi DPF si catalizatorul, fa soft-ul necesar si vei vedea dupa aceea cum e situatia, cu siguranta scaderea de putere va exista si la fel si consumul ceva mai mare. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am un BMW E60 M47N2 automat (163 cp), caruia i-am schimbat filtrul de particule si catalizatorul deoarece erau anulate cred (aveam o gaura in catalizator si toba de la DPF goala). Problema e ca dupa schimbare masina trage foarte slab. Mentionez ca inainte masina mergea foarte bine, acuma nu o mai recunosc. Singurul lucru bun dupa schimbul filtrelor e ca nu mai scoate fum absolut deloc, si evacuarea s-a curatat. O alta problema e ca consumul a crescut cam cu un litru la suta.

Stiu ca in mod normal ar trebui sa traga un pic mai slab cu filtru, dar mi se pare o diferenta enorma.

Stie cineva cam care ar fi problema?

 

Mersi!

Salut,

 

cat te-au costat filtrul de particule si catalizatorul? Le-ai luat noi, sau second?

 

merci,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

cat te-au costat filtrul de particule si catalizatorul? Le-ai luat noi, sau second?

 

merci,

 

Le-am luat sh de pe un motor exact ca al meu care nu avea gram de funingine pe evacuare, iar acuma nici a mea nu mai are, doar ca nu mai trage ca inainte.

Am dat 800 de lei pe filtru si 400 de lei pe catalizator.

Edited by liviugraur
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.