Jump to content

Bmw E46 -> Bmw E46 M3 Sedan


MihaiC88

Recommended Posts

Salutare,

 

asa cum scrie in titlu,am in plan sa incep un proiect

mai exact sa iau una bucata e46 sedan nfl/fl (sunt in cautare de masina ,caut o baza buna de pornire,saptamana viitoare cred ca voi avea masina cumparata), masina pe care sa o transform pentru inceput intr-un e46 m3 sedan

trebuie sa specific ca am ideea asta de aprox 3 ani

pentru inceput am de gand sa bag bani in exterior,urmand ca pe parcurs sa caut motor,frane,etc

suspensie am D2 in cutie deci aici sunt oarecum ok :)

 

sunt bine venite sfaturi si pareri,pro si contra

Link to comment
Share on other sites

Un aspect important de care trebuie sa ai grija este omologarea RAR, in ipoteza ca vei dori sa circuli cu masina pe drumurile publice.

Cel mai probabil, RAR-ul va costa cca. 8000 lei, fara a exista garantia faptului ca modificarile vor fi acceptate. Mai ales ca, banuiesc, nu le vei efectua in service-uri autorizate.

 

Vremurile in care ITP-ul se putea trece lejer cu o "atentie" sunt practic la final. Mai mult, la masinile vechi (iar E46 intra in aceasta categorie) ITP-ul se face in fiecare an, nu o data la doi ani. Fara a trece modificarile in cartea de identitate a masinii la RAR, este suficient sa te "infunzi" la un ITP - ceea ce este foarte probabil, iar tot proiectul va deveni fier vechi.

 

Ca urmare, inainte de a incepe sa investesti bani si timp, iti recomand sa te interesezi la RAR daca masina, cu modificarile pe care vrei sa le faci, va fi utilizabila pe drumurile publice sau nu. De asemenea, este bine sa obtii de la RAR un raspuns oficial, in scris. Informatiile pe care le obtii prin telefon, sau discutand "off-the-record" cu un angajat RAR, valoreaza practic zero, in situatia in care te vei lovi de o respingere la omologare.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca mai bine cumperi din prima un M3 si esti in regula cu actele. Inteleg ca tu de fapt vrei sa ai un proiect cu care sa-ti ocupi timpul, dar financiar vorbind cred ca iesi mai ieftin cumparand direct un M3. Ai sa ai si la ala de reparat, deci ai cu ce sa-ti ocupi timpul

Ce rost are sa platesti manopera sa schimbi toata mecanica, sa cumperi motor, frane, cardan, grup, ceasuri bord, si multe alte chestii marunte pe care nu le gasesti decat pe un M3 ( masini rare la dezmembrat). Daca tot vrei un proiect, iei un M3 din Anglia si doar muti volanul, il poti inmatricula usor in Romania si nu o sa ai probleme la ITP.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am un prieten care are un M3 impecabil albastru de vanzare. Cred ca cu banii ajungi mai bine daca-l cumperi, in loc sa bagi bani in ea treptat. Depinde de tine cat timp si bani vrei investesti in acea masina :D Respect pt faptul ca vrei sa-ti faci masina ta. Da-mi un semn daca ai fi interesat de M3 ;) Spor la treaba :drinks:
Link to comment
Share on other sites

Este un proiect care nu prea are sens... Ai idee cat costa piesele de M3? O sa bagi 15k euro intr-un e46 si tot n`o sa fie ca M3-ul original. Sa nu mai zic de cate zeci sau sute de ore si nervi iti vei face de-a lungul proiectului. M3-ul e diferit in proportie de 80% de masina de serie iar piesele costa enorm. Numai puntea spate, motor, cutie si frane o sa te coste minim 5000 euro.

Daca vrei sa faci ceva interesant si cu adevarat performant pot sa cumperi un 325i si sa te apuci sa faci un proiect de turbo pe el. Cu <10k euro iti ajung banii sa faci conversia turbo, sa pui suspensie, frane, anvelope etc. si o sa ajungi la performante serioase, considerabil peste M3 (nu e greu sa scoti 400-450 cai dintr-un 2.5 sau 3.0 de e46). Poti sa vorbesti la WPP sa iti dea o idee despre ce s-ar putea face si cu ce bani. Au pe site proiecte asemanatoare. Sau daca nu vrei sa pierzi atatia bani (inevitabil cand te apuci de modificari de orice fel la masina banii aia nu ii mai recuperezi niciodata) poti sa iti iei direct un 335i/d e90.

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

335d-ul e90/e91 este o masina foarte buna. Are cutie automata ce-i drept dar iti poti lua si varianta cu padele.

Stock 286cp, cu un soft si cateva mici modificari poti ajunge pe la 370.

Daca ii schimbi turbinele si alte nebunii deja sari 400 lejer si masina mai noua. Nu sunt chiar asa de scumpe afara.

Link to comment
Share on other sites

Un aspect important de care trebuie sa ai grija este omologarea RAR, in ipoteza ca vei dori sa circuli cu masina pe drumurile publice.

Cel mai probabil, RAR-ul va costa cca. 8000 lei, fara a exista garantia faptului ca modificarile vor fi acceptate. Mai ales ca, banuiesc, nu le vei efectua in service-uri autorizate.

 

Vremurile in care ITP-ul se putea trece lejer cu o "atentie" sunt practic la final. Mai mult, la masinile vechi (iar E46 intra in aceasta categorie) ITP-ul se face in fiecare an, nu o data la doi ani. Fara a trece modificarile in cartea de identitate a masinii la RAR, este suficient sa te "infunzi" la un ITP - ceea ce este foarte probabil, iar tot proiectul va deveni fier vechi.

 

Ca urmare, inainte de a incepe sa investesti bani si timp, iti recomand sa te interesezi la RAR daca masina, cu modificarile pe care vrei sa le faci, va fi utilizabila pe drumurile publice sau nu. De asemenea, este bine sa obtii de la RAR un raspuns oficial, in scris. Informatiile pe care le obtii prin telefon, sau discutand "off-the-record" cu un angajat RAR, valoreaza practic zero, in situatia in care te vei lovi de o respingere la omologare.

 

 

chiar asta am facut ieri,

am un prieten care lucreaza la rar

din putinul ce am vb la tel ,este dificil,

luni ii fac o vizita la munca sa fiu lamurit

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.