Jump to content

Relanti instabil cand e cald afara


Mariusik76

Recommended Posts

Salutare! De ceva timp am si eu o problema cu relantiul. Cand motorul este cald, la relanti (stand la semafor de exemplu), turatia creste la 900-950, iar masina incepe sa tremure ca atunci cand porneste aerul conditionat, dar nu porneste nimic. Daca "pisc" putin acceleratia, turometrul revine la normal (700) iar masina nu mai tremura cateva secunde...1 min, dupa care iar se ridica la 900 si incepe tremuratul. Mai are si momente in care se tureaza pana la 1700, (nici mai mult, nici mai putin de 1700, mereu la fel) apoi revine imediat la 900. Am observat ca, de cand s-a racit afara, chestia cu turatul la 1700 a disparut. Cand au fost zile mai calduroase, a revenit problema, doar cand e cald. Ma poate lamuri cineva de unde ar fi problema? Masina e un BMW 316i fl, motor N42B18A. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Ai cel putin 2 probleme de rezolvat, tremuratul poate fi de la vreo bujie, injector,scapa compresia. Acceleratia e pe cablu sau senzor la pedala?

Oricum ar fi turatia instabila e ca si cum ai apasa pedala de acceleratie. De verificat senzorul clapeta aer ( poate fi crapat in interior) care se afla pe galeria de admisie. Banuiesc ca masina e destul de veche.

Link to comment
Share on other sites

Nu este de la bujii sau aprindere. Am pus-o pe tester si nu da nicio eroare, iar tremuratul nu e ca atunci cand intrerupe, ci exact ca atunci cand pornesti aerul conditionat. Motorul merge rotund, doar ca e turat la 900 rpm. Regulatorul de relanti il banuiesc si eu ca ar fi. M-am gandit ca a mai intampinat cineva problema asta...

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

 

Acceleratia e pe senzor la pedala

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Repet din nou: acel tremurat iti poate apare de la bujii,injector si/sau compresie.Nu exista tester pentru partea mecanica care sa-ti spuna cauza 100%. Problema este arhicunoscuta si apare mai des cand motorul e rece.Regulatorul de relanti incearca sa mentina relantiul, dar o face doar in limite foarte mici

Si senzorul de la pedala se poate masura cu un aparat de masura, senzorul e foarte asemanator cu potentiometrul de volum de la radio.

Ar trebui sa verifici si clapeta de aer de pe galeria de admisie, cat de usor se roteste.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.