Jump to content

Ajutor sfaturi


Recommended Posts

Salut tuturor. Intai de toate vreau sa zic ca nu vreau raspunsuri stupide si etc..cer doar niste pareri.

Ma gandesc sa-mi iau un Bmw, insa nu sunt sigur care, am tintit 320 si 530, insa am o dilema..nu stiu pe care..bugetul e unde la 5000£ sunt in uk. Ma gandesc ori sa iau 320 anul 2010 ori 530 anul 2007 dupa care vreau sa-l duc in tara sa-l inscriu si sa mut volanul( stiu deja cat ma va duce, in jur de 1500€ schimbatul dar cu toate astea tot e mai ieftin si mai intretinut daca il cumpar direct din tara. Deci care sunt parerile voastre, seria 3 din 2010 sau seria 5 din 2007 ? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

De acord. De nu ar fi aceasta suprataxare fara sens, as fi incercat din rasputeri sa vand furia neagra sa trec la furia neagra 2.0(E91 335d cu soft = 370cp).

La BMW conteaza optionalele. Chiar si cu motorul puternic, daca nu arata bine, daca nu e intretinuta, daca nu are dotari atunci nu vei fi pe deplin satisfacut de ea.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu iti permiti impozit de 2000 lei pe an in principiu nu iti permiti nici sa intretii o masina precum e90 sau e60. 530 e o masina superioara din multe puncte de vedere. Daca vrei o masina putin mai usoara/sportiva poti sa te uiti la 330/335.
Link to comment
Share on other sites

care e parerea ta, se merita sa iau un 320 din 2010 cu 150.000 km cu 4-5 mii de £ de aici si sa mai bag 1500 pt conversia volanului? Pt ca la noi in tara am vazut la anu asta ft scumpe si plus de asta si cu multi km..adica ar fii undeva la 6 mii cu totu daca l cumpar de aici( volanu schimbat tot) si in tara ar fii app de 10.000 si km cu caruta..o parere sincera te rog?
Link to comment
Share on other sites

Lantul de distributie se uzeaza si se poate chiar rupe la motoarele astea. Ar fi bine sa te interesezi daca a fost deja schimbat , daca nu , trebuie sa te gandesti sa-l schimbi . Poate sa mai tina dar poate sa se si rupa in orice moment , mai ales daca face zgomot deja. Cheltuiala inca minim 3500 lei .
Link to comment
Share on other sites

Ok..dar lantul il schimbi si daca e pe stanga si daca e pe dreapta..dar m at interesa o parere finala..adica se merita sa fac un 320 full 2010 sa l fac pe stanga, sa zicem ca dau pe el 4-5 mii plus 1500 conversia m ar duce 6 mii ( km pana in 200.000) asa daca l iau din tara km +250.000 si scump..sub 7-8 mii nu gasesc 320 din 2010..o parere finala ? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt de parere ca ar trebuii sa te interesezi si de faruri + modul + manopera pentru faruri sa fie pentru drumurile noastre.

Nu o zic din rautate/smecherie sau alte nebunii, ci asa consider ca ar fi ok, mai ales ca iei o masina mult mai ieftina.

Lantul si la masini de 3000cmc cu multi km sau neintretinute nu trebuie pastrat pururea neprihanit.

Eu spre ex am luat din afara romaniei. Nu am avut incredere in piata noastra dupa o intamplare, astfel am luat direct de la proprietar, iar per total am iesit si mai ieftin si mai bine. Daca ai avea o cunostinta sau cineva de increre din Ro se merita, daca nu... tu sti mai bine cat de tare vrei sa te risti. Eu inainte de furia neagra am avut alta masina din Romania, a fost la mine cateva zile, am cercetat-o si evident am dat-o inapoi cat mai repede:P.

 

Una este sa ii cumperi masinii ulei original oe de la reprezenta pentru cutia de viteze, pentru diferential chiar daca lumea se uita lung la tine. Sa schimbi antigelul cu antigel oe bmw, sa ii faci retrofituri si alte nebunii pentru ca tii la masina si la sanatatea ta. Alta este sa ii dai statului fara rost. Din principiu, pentru ca nu ma simt un beneficiar pe deplin al societatii, nu doresc sa dau in plus fara sens, pentru ca eu nu primesc in plus, ci sunt pe minus cu indragitul stat roman.

Link to comment
Share on other sites

Pai doar tu poti sa apreciezi daca merita . Compari ce iei acolo cu ce poti gasi in Romania sau altundeva in Europa .Pui la socoteala pretul conversiei, al schimbarii distributiei , farurilor si tot ce mai implica conversia.

Nu sunt in tema cu conversia,cine face,dar nu prea am auzit de E90-uri LCI(dupa 2008) la care s-a facut. Conversia o faci acolo ? Te-ai interesat cum treci RAR-ul ca sa o inmatriculezi aici ? Trebuie re-omologare ?

 

Eu, spre exemplu, am un E90 din 2010 , 320D luat la 130 de mii, cand masina avea 3 ani . Acum la 245 de mii , i-am schimbat distributia - era foarte uzata . E o masina destul de solida, dar probleme mai intervin. Personal , nu m-as incumeta sa iau o masina si sa-i fac conversie si ma pricep putin la BMW-uri - sau poate tocmai de aceea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.