Jump to content

BMW E93 335i N54 DCT


FPK

Recommended Posts

Daca nu ai dat lac peste nu va tine,spuma activa si solutiile de jante vor face vopseaua sa arate rau in timp.

Eu la e60-ul sotiei le-am facut acum 3 ani, cu vopsea termorezistenta argintie (cum vin stock), fara lac, fara nimic. Arata impecabil si acum, nu s-au degradat absolut deloc (cand o mai spal eu, le mai dau si cu SFE).

Edited by Alexandru'
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Noi update-uri..

1. Am renuntat la acele doua linii de la grila, acum fiind ,,stock"

2. Am dat folia jos de pe numerele de inmatriculare, parca si-a pierdut din farmec

3. Am cumparat set lipuri la ambele praguri, le-am dus la vopsitor si le-am montat pe masina.

 

bVOsyU3.jpg

f5m95sl.jpg

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Arata mult mai bine cu stopurile asa "clean" decat negre.. La jante,daca tot le vopsesti, fa-le gunmetal grey ( nu arata rau nici asa negre)...

Multumesc, am uitat sa mentionez faptul ca am dat jos folia neagra de pe stopuri.. jantele cand le-am achizitionat erau un fel de gunmetal grey, dar nu imi placea nicicum .. negru lucios par a fi parca ,din film'.

gandeste-te la niste stopuri LCI :D

Clar le am in minte de ceva vreme.. dar pretul e un pic cam piperat, asa ca prefer sa fac alte modificari la exterior iar pe final voi pune stopurile LCI.

Link to comment
Share on other sites

Shopping time!

1.Am achitizionat recent 2 tobe finale marca MAGNAFLOW ( USA ). Din cate am inteles, sunt de calitate mega buna si sunetul este mult peste cel stock ( cred ca asta se cam subintelege ). M-am saturat maxim de tobe finale scoase.. pur si simplu vibratiile din interiorul masinii imi face greata. Voi pastra tipsurile actuale, imi plac ca si design.

JDRWqso.jpg

 

2.Mi-a ajuns din China, acest buton numit ,, RED M BUTTON ". Iti ofera in cazul de fata, din punct de vedere estetic, un contrast frumos. Se potriveste cu butonul start-stop. La M3 acel buton (M) te ajuta din alt punct de vedere, la mine.. cam doar estetic.

thGOxxN.jpg

IbbIO80.jpg

3.Am trimis mansonul de la frana de mana la retapitat. Am decis sa merg pe alcantara + cusaturi stil //M.

xM0Yf6G.jpg

 

4.Volanul il voi trimite la modificat si retapitat. Am decis sa merg pe aceasta forma, identic ca alegerea materialului, doar ca dunga de la ,12' va fi rosie, nu albastra.

pSK7VoV.jpg

 

5.Padelele stock le voi infolia in carbon, am decis sa merg pe aceasta combinatie ( alcantara, piele nappa si carbon )

Edited by Di Angelis
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Revin..

 

Am decis o data cu modificarea evacuarii, sa schimb si tipsurile fake Akrapovic. Nu imi mai plac, nu am niciun element carbon in exterior, inafara de tipsuri, asa ca merg pe inox .. simple and clean. Asa ca... 700 RON negociabil 2 tipsuri ( 4 iesiri 89mm , intrare 63mm ), cu urme de folosinta.

 

54yVs8N.jpg

VmZHnCS.jpg

 

Ca tot postez acum, tocmai mi-au ajuns splitterele de la bara spate. Sunt un fel de aripioare care se pun in lateralul barii.

LXX2R9w.jpg

 

Le-am trimis la vopsit in negru lucios..

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

Volanul cu alcantara este foarte frumos, insa foarte pretentios pentru ca il freci toata ziua si mai transpira si mainile vara... cand am vrut sa fac si eu recomandarea a fost clar nu, mi s-a spus doar daca folosesc manusi si chiar si asa in maxim 2 ani de folosinta zi de zi chiar si cu manusi se va uza aceea alcantara...nu stiu ce sa zic, totul foarte frumos!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Volanul cu alcantara este foarte frumos, insa foarte pretentios pentru ca il freci toata ziua si mai transpira si mainile vara... cand am vrut sa fac si eu recomandarea a fost clar nu, mi s-a spus doar daca folosesc manusi si chiar si asa in maxim 2 ani de folosinta zi de zi chiar si cu manusi se va uza aceea alcantara...nu stiu ce sa zic, totul foarte frumos!

Asa cum spune si @Alexandru', nu este masina mea daily. O folosesc de 2 ori pe saptamana, in rest sta in garaj..

Ca daily folosesc un Mini-Cooper Countryman R60 1.6D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am facut undeva la 2000 km in doua luni, nu am intampinat nicio problema. La rece, cand franez se aude ca un scârțâit pana se incalzesc discurile, trebuie sa aflu de unde vine problema sau daca este normal.

zRXmpuJ.jpg

 

Am vorbit cu o firma de hidrotrasnfer din Bucuresti. Mi-au cerut 1700 lei pentru a face hidrotransfer in carbon la elementele din exterior ( lip bara fata, lip praguri, splittere bara spate ). Eu zic ca este un pret bunicel.. voi?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.