Jump to content

BMW E93 335i N54 DCT


FPK

Recommended Posts

Astazi am fost cu masina la un TEST DYNO.

 

Rezultatul : 343HP / 406Nm.

 

Masina are aparent un soft stage1, altfe nu-mi pot explica rezultatul frumos. Plaja de turatie este frumoasa, liniara, fara intreruperi.

 

Eu zic ca puteam scoate undeva la 370Hp, din cauza anvelopelor si a doua electrovalve care masoara presiunea in turbina (aparent sunt arse), din pacate am scos rezultatul de astazi, dar cu toate problemele rezolvate eu as spera la un 370HP. Sunt inca socat ca masina aceasta are soft, ma gandeam de ce tragea asa tare in comparatie cu 335d sau alte 335i.

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

Cum soft stage 1 ? 400Nm are din fabrica !

Mai degraba, poate, cineva i-a pus soft de Z4 35is.

Defapt si asa da cu virgula, in fine.

 

Din cate am inteles, la modelele 335i se pot face softuri destul de usor cu MHD Flasher. Nu stiu inca procedura, trebuie sa rezolv electrovalvele, dupa care voi cumpara MHD app si ma voi juca un pic cu aplicatia.

Link to comment
Share on other sites

M-am dat cu un Vw Scirocco, se tinea in spatele meu, l-am lasat sa ma depaseasca si dupa am accelerat dupa el, el era blana, m-am apropiat usor de el, s-a dat in dreapta sa-l depasesc si dupa ce am trecut de el cu o masina si dintr-o data am crezut ca am un ferrari in dreapta mea, de la 160 km/h in 5 secunde de cand am auzit zgomotul a trecut de mine, nu stiu daca era R de 280 cp insa rupea asfaltu, avea ceva la evacuare oricum pentru ca in blana cand era in fata mea de l-am depasit nu se auzea nimic, a facut el ceva si a facut misto de mine, avea clapeta electronica sau ceva de genul, oricum se auzea foarte grav.

 

Probabil nu era asa blana initial plus ca daca am inteles bine tu la inceput erai in fata lui deci nu prea-i auzeai evacuarea. Sunetul evacuarii se schimba dramatic in boost si in ture la benzinare turbo, chiar si la ascutitoarea de 2.0 :) daca era ED, avea stock ~280, cu remap si evacuare mai putin restrictiva 330+ :) un 2.0 la 350-400hp zici ca e avion la cum se aude, desi e posibil sa fie mai lent decat un 35d sau chiar 30d.

 

PS sau avea soft de strada si soft de dat :)

Edited by lowlife
Link to comment
Share on other sites

Posibil sa nu fi fost blana...insa e imposibil sa fi accelerat doar usor cand eu eram blana in spatele lui si sa nu se auda nimic, eu cred ca avea si clapeta pe evacuare care a deschis-o atunci concomitent cu acceleratia, nu se indeparta de mine ca si cum ar avea 300 + cp, se indeparta usor insa continuu, 280cp maxim avea insa nu mai mult, e posibil sa fi fost si un 250 cp cu soft, cam asa se indeparta, e si usoara masina, oricum mi-a placut omul.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

AdicĂŁ de tine se ĂŽndepĂŁrta un scirroco de 280 de cai și tu cu 335i de 306 cai?

 

"M-am dat" cu un Seat Cupra 2017, aia de 300 cai 2.0 dsg, eu cu 330d de 290 cai (soft agresiv pe ea) și am stat ĂŽn paralel de la 50/km/h pânĂŁ la 160-170km/h, apoi am ĂŽnceput sĂŁ avansez cam o mașinĂŁ pânĂŁ la 240km/h.. ambele mașini cu 2 perosoane ĂŽn ele și a mea manualĂŁ 🙁

 

https://www.auto-data.net/en/seat-leon-iii-sc-facelift-2016-cupra-2.0-tsi-300hp-start-stop-29535

 

Deși e mai ușoarĂŁ și cai mai mulți, motorul e 2.0, nu are cuplu ca la tine...

 

Deci sigur era 340+ cai dacĂŁ erai blanĂŁ cu ea și el se distanța.

 

@lowlife garantat e mai lent un 2.0 decât un 3.0 cu aceeași putere.

Edited by AFk^
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nan1mJo.jpg

 

Pana acum, Doamne ajuta ca nu mai avem probleme cu masinuta. Vorba aia .. ,,merge de rupe" :))

 

Dupa cum multi ma cunoasteti, nu pot sta departe de modificari asa ca am inceput cu ceva mega easy. Am modificat toba finala, am facut Golf Tee Mod si Performance Exhaust Mod. La Golf Tee Mod am anulat clapeta de evacuare pentru ca se auzea un sunet metalic dimineata la pornire si suna tare urat iar PE Mod este practic taierea carcasei tobei finale, si scos tot dinauntru + facand o conexiune directa evacuare-tipsuri printr-o teava sudata. Sunetul este unul sportiv, nu este unul de ,,prost gust" , nu deranjez :D

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

6Oq5ejg.jpg

 

Ceasurile au ajuns, insa din pacate atat mie cat si a unui prieten (X6 40d) nu ne functiona acele doua plasme sau ecrane micute din mijlocul ceasurilor unde iti arata range-ul sau erorile. Le-am trimis inapoi la baiat in Craiova, per total mi se pare ca arata DEMENTIAL ceasurile, se potrivesc perfect cu noile trimuri carbon :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am avut eu facute ...leduri albe si acele rosii , aratau f bine , daca nu tii neaparat la sigla M le poti face si asa

Am raspuns colegului care zicea ca le poti face si asa ,eu deocamdatĂŁ le tin originale ,poate mai tarziu dacĂŁ mĂŁ plictisesc de ele o sĂŁ le modific si eu .

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bara fata & Bara spate trimise la modificat.

 

Am decis sa trimit atat bara fata cat si bara spate la modificat in Bucuresti. Stilul simplu M Pack nu prea imi placea, poate tine si de gusturi.

Vedem zilele acestea cum o sa iasa :)

v7LszE7.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Au ajuns atat bara fata cat si bara spate. Arata demential, saptamana viitoare le trimit la vopsire. Baietii au facut o treaba foarte buna. Am decis sa trimit barile originale la modificat pentru a mentine prinderile originale.

 

CyOOsMq.jpg

NhIh4Ym.jpg

 

ATENTIE ! Barile nu sunt puse la linie ( NU SUNT ASEZATE DELOC ).

 

Asteptarile finale :

2WEsA2J.jpg

uDc78zC.jpg

Edited by Di Angelis
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.