Jump to content

BMW Widens Recall of Vehicles With Fire Risk


zaza

Recommended Posts

Sunt interest si eu la ce masini au extins recall-ul .

Initial erau:

 

4 cilindri - Aprilie 2015 - Septembrie 2016 (primele generații B47)

6 cilindri - Iulie 2012 - Iunie 2015 (generații mai noi de N57 și noile B57)

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/184816-rechemare-324000-de-automobile-in-europa/page__hl__bmw+recall__st__20

Link to comment
Share on other sites

Aici zice acum așa:

 

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-recalls-268000-diesel-models-uk-over-fire-risk

 

The recall affects several BMW models, including examples of the 3 Series, 4 Series, 5 Series, 6 Series, X3, X4, X5 and X6, with both four and six-cylinder diesel engines affected depending on the model. Four cylinder cars built between December 2014 and August 2016 are affected, while six-cylinder cars produced between July 2012 and June 2015 are also part of the recall. Certain 1 Series, 2 Series, 7 Series and X1s, built as early as 2010, will also be checked.

 

Deci s-a mĂŁrit intervalul pentru 4 cilindri de la Aprilie 2015 la Decembrie 2014, dar am pierdut luna Septembrie 2016. AșteptĂŁm comunicatul oficial. Cred cĂŁ ar merge topicurle unite, e aceeași poveste pânĂŁ la urmĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Aici zice acum așa:

 

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/bmw-recalls-268000-diesel-models-uk-over-fire-risk

 

The recall affects several BMW models, including examples of the 3 Series, 4 Series, 5 Series, 6 Series, X3, X4, X5 and X6, with both four and six-cylinder diesel engines affected depending on the model. Four cylinder cars built between December 2014 and August 2016 are affected, while six-cylinder cars produced between July 2012 and June 2015 are also part of the recall. Certain 1 Series, 2 Series, 7 Series and X1s, built as early as 2010, will also be checked.

 

Deci s-a mĂŁrit intervalul pentru 4 cilindri de la Aprilie 2015 la Decembrie 2014, dar am pierdut luna Septembrie 2016. AșteptĂŁm comunicatul oficial. Cred cĂŁ ar merge topicurle unite, e aceeași poveste pânĂŁ la urmĂŁ.

A mea ii din August 2014 si daca o tin tot asa cun marirea intervalului ma trezesc si eu ca sunt in aceeasi oala... of.

Link to comment
Share on other sites

Dupa declaratiile lor , problema e legata de racitorul EGR . Logica spune ca acesta se poate sparge/fisura , pt ca particule de glycol sa ajunga in admisie . Interesant cum problema poate afecta in general motoarele din seria B cu 4 cilindrii , dar la cele din seria N, doar cele cu 6 cilindrii sunt afectate.

Eu cred ca si N47 ar putea fi afectat(dupa cum metiona si un user) - dar BMW Evita recall-ul acestora din cauza numarului foarte mare de masini care au acest motor.

Link to comment
Share on other sites

http://www.automarket.ro/stiri/bmw-extinde-campania-de-verificari-tehnice-anuntata-in-august-16-milioane-87679.html

 

...La vremea respectivă, oficialii BMW au precizat că defecțiunea poate provoca incendii "în cazuri extrem de rare".

Între timp, constructorul bavarez a continuat investigațiile pe marginea acestui subiect și a decis acum să extindă campania de verificări tehnice la circa 1.2 milioane de unități cu motoare diesel.

În România vor fi afectați aproximativ 7.200 de clienți.

 

Clienții afectați de campania de verificare vor fi contactați individual pentru programarea vizitei la service.

 

Asta în cazul în care mașinile au trecut măcar o dată pe la reprezentanțe cred.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Pot confirma pentru E91 - Apr 2012, N47 184cp (Euro5) și F30-ul meu - Iunie 2013, N47 184cp (Euro 6) că nu e cazul de Recall. Am avut un drum pe la Bavaria Băneasa azi și am verificat, deci cam rămâne pe la B47 la 4 cilindri deocamdată. Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dupa declaratiile lor , problema e legata de racitorul EGR . Logica spune ca acesta se poate sparge/fisura , pt ca particule de glycol sa ajunga in admisie . Interesant cum problema poate afecta in general motoarele din seria B cu 4 cilindrii , dar la cele din seria N, doar cele cu 6 cilindrii sunt afectate.

Eu cred ca si N47 ar putea fi afectat(dupa cum metiona si un user) - dar BMW Evita recall-ul acestora din cauza numarului foarte mare de masini care au acest motor.

Salutare,

 

am avut un E39/ 2.0D din 2001 si am avut aceeasi problema cu racitorul EGR...s-a spart si a inceput sa imi bage antigel in admisie, am mers asa aproape un an, si nu am luat foc!

 

Singurul inconvenient era ca trebuia sa completez frecvent pierderea de antigel, si atunci cand dadea antigel pe admisie scotea un abur/fum dens, de culoare alba de ziceai ca sunt un CET in perioada de iarna. :)))

 

Deci problema nu e chiar asa noua, posibil doar ca acum sa apara in masa, si nu doar punctual...dar e de apreciat ca se ocupa si rectifica problema, eu la momentul acela a trebuit sa scot din buzunar undeva la 700 Euro pentru unul nou.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.