Jump to content

Vibrație ciudata BMW 318i 143cp


PANI

Recommended Posts

Salutare, ma scuzați dacĂŁ ma repet sau dacĂŁ a mai fost pusa ĂŽntrebarea asta.

 

Dețin un BMW e46 318i din 2002, 143cp cod motor n42b20a. De o sĂŁptĂŁmânĂŁ de zile aud o vibrație ciudata care ĂŽncepe pe la 1500 de ture și dupĂŁ 2000 nu se mai distinge.

BĂŁnuialĂŁ mea este faptul ca vibrația se datoreazĂŁ tampoanelor de la motor sau si celelor de la cutie. A mai avut cineva problema asta? Am gĂŁsit un clip cu acceasi vibrație ca a mea, dar nimeni nu a zis de unde provine. Ma puteți ajuta?

 

Clipul cu defectul

https://youtu.be/okMqWP-X1bU

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu auzeam vibrația asta când aveam probleme cu motorașul valvetronic. DupĂŁ ĂŽnlocuire a dispĂŁrut.

 

Aveai problema asta la o anumita turație sau mereu?

Mie ĂŽmi face asa doar la anumita turație intre 1900-2000 de ture și mai ales când motorul este cald.

Precizez ca am schimbat distribuția și simerimgurile de la supape. BĂŁieții de la service mi-au spus ca zgomotul este de la axele cu came și nu am ce sa ii fac la mașinĂŁ.

DacĂŁ ma poate ajuta cineva care cunoaște sau a ĂŽntâlnit problema ar fi ideeal

Edited by PANI
Link to comment
Share on other sites

O sa ĂŽncerc, dar mâine mai pe zi și pun și tester-ul pe ea.Nu imi apĂŁruserĂŁ nici o eroare de când am luat-o din service.

 

Masina mai are și un mers neregulat la relantii și e cam puturoasa când o accelerez. Asta am ĂŽnțeles ca ar fi din valva ccv și urmeazĂŁ sa o schimb ĂŽmpreunĂŁ cu toate furtunele.

 

De curiozitate ați luat motoraș nou sau la mana a doua și ce ĂŽmi recomandati?

Link to comment
Share on other sites

O sa ĂŽncerc, dar mâine mai pe zi și pun și tester-ul pe ea.Nu imi apĂŁruserĂŁ nici o eroare de când am luat-o din service.

 

Masina mai are și un mers neregulat la relantii și e cam puturoasa când o accelerez. Asta am ĂŽnțeles ca ar fi din valva ccv și urmeazĂŁ sa o schimb ĂŽmpreunĂŁ cu toate furtunele.

 

De curiozitate ați luat motoraș nou sau la mana a doua și ce ĂŽmi recomandati?

Nou, Siemens, ~500 ron. Originalul are pret dublu, nu merita.

Link to comment
Share on other sites

Mie imi facea exact la fel la un N42B20 cand mi s-au uzat cuzinetii. Zgomot la cald in jur de 2000 ture cand mergeam constant. Daca o tineam accelerata sau pe frana de motor nu facea. Daca masina a avut in trecut probleme la distributie si ai bucati de patina in baie s-ar putea sa iti fi afectat pompa de ulei si de aici problemele cu cuzinetii. De obicei cei de la axa cu cama se duc primii, dar nu sunt nici costisitori nici greu de inlocuit.
Link to comment
Share on other sites

Mie imi facea exact la fel la un N42B20 cand mi s-au uzat cuzinetii. Zgomot la cald in jur de 2000 ture cand mergeam constant. Daca o tineam accelerata sau pe frana de motor nu facea. Daca masina a avut in trecut probleme la distributie si ai bucati de patina in baie s-ar putea sa iti fi afectat pompa de ulei si de aici problemele cu cuzinetii. De obicei cei de la axa cu cama se duc primii, dar nu sunt nici costisitori nici greu de inlocuit.

 

La mine face și când o țin accelerata la relantii, dar doar ĂŽn cabina și doar dupĂŁ ce se merge cu mașina sau e ĂŽncĂŁlzitĂŁ un pic.

Asta mi se pare ciudat ca inainte sa schimb distribuția și simerimgurile nu ave problema asta

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu știu ce poate fi, el mi-a zis ca asa se uzeazĂŁ axele cu came la modelele astea și ca nu am ce face. Precizez ca am fost la bĂŁieții care fac numai valvetronice pe ĂŽnclinata.

As incerca sa ma uit eu la axele cu came dar m-as uita degeaba ca nu as știi ce sa observ.

Asa ca o sa ĂŽncerc zilele astea la alt mecanic sa se uite la ea, sa ii dea jos capacu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin cu aceeași problema. Am fost la alt mecanic și el zice ca totul este pus bine, pe tester nu da nimic și nu gĂŁsește problema. Zice ca se poate atunci când mi-au dat axele cu came jos, sa nu le fi dat bine și sa nu mai fie la punct.

Se poate asa ceva? Schimbi simeringuri și distribuție și ĂŽți vibreazĂŁ motorul de te enereveaza ĂŽn draci.

ĂncĂŁ o data va rog dacĂŁ s-a mai confruntat cineva cu problemea asta.

Chiar nu știu ce sa fac sunt disperat dupĂŁ ce am bĂŁgat banii ĂŽn distribuție și simeringuri acum ma gândesc cu groaza la faptul ca ori schimb motorul ori merg asa ori vând masina

Edited by PANI
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Revin cu aceeași problema. Am fost la alt mecanic și el zice ca totul este pus bine, pe tester nu da nimic și nu găsește problema. Zice ca se poate atunci când mi-au dat axele cu came jos, sa nu le fi dat bine și sa nu mai fie la punct.

Se poate asa ceva? Schimbi simeringuri și distribuție și îți vibrează motorul de te enereveaza în draci.

Încă o data va rog dacă s-a mai confruntat cineva cu problemea asta.

Chiar nu știu ce sa fac sunt disperat după ce am băgat banii în distribuție și simeringuri acum ma gândesc cu groaza la faptul ca ori schimb motorul ori merg asa ori vând masina

 

motorul poate vibra si de la bujii, bobine, tampoane....

distributia si simeringurile supape, sunt ok ca sunt schimbate.

nu are rost sa vinzi masina sau sa schimbi motorul pt o vibratie.

 

motorul n42b20 oricum are un "rontait" si vibrat specific, nu o sa fie niciodata ca unul in 6 cilindrii...lin.

 

personal am schimbat distributia si simeringurile la florin (din chitila), toate bune si frumoase, DAR....tot aveam o mica ezitare/intrerupere/vibratie intre 1700-2000-2100 ture (pe acolo) rezolavat prin schimbare ax excentric (piesa 1 : http://www.realoem.c...&diagId=11_3009).

incearca sa schimbi bujiile cu unele NGK si bobinele , in ideea in care sa fie noi si de calitate.

 

(acum merge "tigaia" pana ramane fara benzina in rezervor, indiferent de ture, talpa...nicio treaba rolleyes.gif)

 

Poate ți-a lăsat blocată axa excentrică într-o poziție greșită.

 

axul excentric, daca se blocheaza, motorul numai porneste !

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Am schimbat bujiile cu unele NKG. Recent am avut problema și cu o bobina și masima mergea ĂŽn 3 pistoane. Am mers catevs zile cu ea asta, dupĂŁ ce am schimbat bobina, motorul a revenit la normal dar zgomotul respectiv la 2000 de ture sa accentuat și face mai urat acum. Nici pana acum nu i-am dat de cap. O sa ichiriez un set de cale sa vad dacĂŁ e pusa la punct distribuția,
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.