Jump to content

Pierderi Ulei E90 320i


Recommended Posts

Bună ziua, dețin un BMW E90 320i 2005 (benzină), 200.000 km.

Acum câteva luni am fost la Bimmer pentru schimb de ulei si filtre, uleiul recomandat de ei(producător) Castrol 5W30, cu toate ca eu înainte aveam 5W40 C3 Castrol.

După o excursie București-Sibiu-București a apărut martorul de ulei, m-am întors la Bimmer crezând că au uitat ceva, iar la constatare m-au înștiințat că am pierderi de ulei, dar nu știu exact de unde poate să fie problema.

Oferta dată de ei a ajuns la 5.000 RON unde era inclusă manopera.

Fiind un preț destul de mare pentru mașinuța mea care până acum nu avea nicio problemă(mai puneam un litru de ulei la 3 luni) am decis să schimb uleiul cu cel pe care îl aveam înainte(5W40 C3 Magnatec).

Spre surprinderea mea problema nu a dispărut dar s-a diminuat consumul aceeași excursie nu s-a aprins martorul, iar după încă un drum la Brașov s-a aprins iar.

Fumul alb tot apare la plecarea de la semafor de exemplu sau la mersul în marșarier.

 

Probabil mașinuța mea este veche, are săraca mulți km și are nevoie de ceva reparații, dar consider ca prețul de la Bimmer este cam mare.

Am tot citit pe forum și am observat ca mulți avem problema cu pierderea de ulei și este de la simering-uri care se pot schimba și fără a desface motorul.

 

Aș vrea să apelez și la voi pentru o părere înainte să fac o mișcare care să mă coste prea mult și posibil să nu îmi rezolve problema.

 

 

Lista de piese din oferta Bimmer

Capac chiulasa (piesa originala BMW)

Shaft seal (piesa originala BMW)

Oil for manu (piesa originala BMW)

Garnitura (piesa originala BMW)

Garnitura (piesa originala BMW)

Fillister (piesa originala BMW)

Surub (piesa originala BMW)

Surub (piesa originala BMW)

Tampon cu protectie (piesa originala BMW)

Pompa apa (piesa originala BMW)

O-ring (garnitura) (piesa originala BMW)

O-ring (garnitura) (piesa originala BMW)

 

Mulțumesc mult !

 

Rezervor plin și drum uscat!

Edited by alexcadou
Link to comment
Share on other sites

SalutĂŁri,

 

Mi-au spus cĂŁ ar putea sĂŁ fie și asta dar ei schimbĂŁ tot.

Destul de vag au explicat toatĂŁ problema.

 

Eu cred cã asta poate sã fie problema, dar m-am gândit cã Încã o pãrere nu stricã.

Am gĂŁsit pe forum mai multe numere de telefon de exemplu Florin(Chitila) și mĂŁ gândeam sĂŁ apelez la serviciile lui.

 

Mulțumesc!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
La n42/46 e vorba strict de simeringuri supape, dacĂŁ scoate fum albastru când o turezi + vreo 100 de ron sĂŁ schimbi garniturile pompei de vacuum. DacĂŁ ti-au explicat vag, probabil au observat cĂŁ nu te pricepi și vor sĂŁ te jupoaie de bani. CautĂŁ pe cineva care se pricepe la valvetronic și rezolvi problema cu 300 de euro. Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

Asa cum ti s-a spus de userii de mai sus, la n42/n46 consumul de ulei se datoreaza deobicei de la supape. Intrucat tot trebuie desfacut cate ceva sa ajungi acolo are sens sa schimbi si alte garnituri, cum ar fi cea de la pompa de vacuum si tubul de la recircularea uleiului (alta problema comuna).

Piesele date de BMW nu includ semeringurile de la supape dar au legatura cu scurgerile de ulei. Ideea e ca cel mai probabil ai si scurgeri de ulei si iti si mananca ulei. Procedura la BMW este sa rezolve intai scurgerile si fiind dificil de determinat unde anume sunt scurgerile, schimba tot. In functie de cat ulei pierzi pe la garigarnituri, problema ta se va diminua considerabil sau nu, nimeni nu iti va poate spune cat. Eu personal sunt deacord cu ideea ca ar trebui intai sa rezolvi scurgerile si apoi sa vezi daca si mananca ulei. In principiu este dificil sa vezi exact unde ai scurgeri, trebuie spalat de tot motorul si apoi sa urmaresti in timp unde apare uleiul sau alte fluide - nu cred ca gasesti vre-un service care sa faca asta.

Daca abandonezi ideea cu rezolvatul scurgerilor, este deasemenea bine sa afli daca intr-adevar ai o problema la garniturile supapelor sau e o problema de compresie, este un test simplu. Daca ai probleme la compresie cam trebuie sa schimbi motorul, nu merita o reparatie.

Vezi ca sunt cateva topicuri legate de pierderile de ulei, era un tip prin Grivita care face asta zilnic si se pricepe si sunt unii din Cornetu la fel (pe astia ii stiu personal si sunt buni).

Spor

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.