BMWClub: BMW Romania: un nou serviciu 2.11.2018 - BMWClub

Jump to content


  • 8 Pages +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

BMW Romania: un nou serviciu 2.11.2018 verificarea automobilelor

#81 User is offline   Madutzu25 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 710
  • Joined: 12-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 November 2018 - 18:17

Am fost contactat astăzi de la Automobile Bavaria pt recall, ieri am făcut o alta solicitare. Programare pt săptămâna viitoare. Deci se poate
0

#82 User is offline   mishwall 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 186
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 November 2018 - 18:42

View PostMadutzu25, on 13 November 2018 - 18:17, said:

Am fost contactat astăzi de la Automobile Bavaria pt recall, ieri am făcut o alta solicitare. Programare pt săptămâna viitoare. Deci se poate


Sunt curios in functie de ce stabilesc datele pentru chemarea in service. Eu am vorbit cu ei saptamana trecuta si am primit programare pentru data de 28 noiembrie.
0

#83 User is offline   Magnusy 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1058
  • Joined: 04-November 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 November 2018 - 18:49

View Postmishwall, on 13 November 2018 - 18:42, said:

Sunt curios in functie de ce stabilesc datele pentru chemarea in service. Eu am vorbit cu ei saptamana trecuta si am primit programare pentru data de 28 noiembrie.


Eu pe 27 si am vorbit vineri. In functie de disponibilitate 100%
0

#84 User is offline   Madutzu25 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 710
  • Joined: 12-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 November 2018 - 20:37

Depinde în ce service alegi sa faci interventia și evident, de disponibilitatea în programul service-ului respectiv.
0

#85 User is offline   Costi_cty 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 68
  • Joined: 12-May 16

Posted 14 November 2018 - 13:29

am rugamintea daca puteti pune si modelul masinii si anul, pentru cei cu recall, poate ajuta alti colegi, sa stie la ce sa se astepte
0

#86 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 14 November 2018 - 13:38

Nu, nu puneti. Completati formularul si aflati singuri, nu e asa de greu.

#87 User is offline   Costi_cty 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 68
  • Joined: 12-May 16

Posted 14 November 2018 - 16:02

View PostRomulus, on 14 November 2018 - 13:38, said:

Nu, nu puneti. Completati formularul si aflati singuri, nu e asa de greu.

Eu am completat si am vorbit deja, si nu am recall, dar ma ajuta daca stiam de dinainte...
0

#88 User is offline   Rico24 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 332
  • Joined: 17-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sfantu Gheorghe, Covasna

Posted 16 November 2018 - 11:01

e ora 11. aveam programare la ora 8 dimineata . inca nu a intrat masina pe stand. Contempo Brasov...se pare ca daca nu trebuie sa platesti nu ai prioritate.. de fiecare data reusesc sa ma dezamageasca într-un nou mod...
3

#89 User is offline   Dan_316i 

  • Securist
  • Group: Contributors
  • Posts: 4829
  • Joined: 21-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:BMW e36

Posted 16 November 2018 - 19:52

View PostRomulus, on 14 November 2018 - 13:38, said:

... Completati formularul si aflati singuri, nu e asa de greu.

Romulus pe bune ? serios acum, chiar nu e deloc usor.
Am facut cerere de acum 2 saptamani, nici in ziua de azi nu am primit raspuns.
Contempo Sibiu aka Automobile Bavaria Sibiu.

1

#90 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 16 November 2018 - 20:32

Eu m-am referit la altceva... Noi sa fim sanatosi!

#91 User is offline   Dan_316i 

  • Securist
  • Group: Contributors
  • Posts: 4829
  • Joined: 21-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:BMW e36

Posted 16 November 2018 - 20:45

Stiu la ce ai facut referire, poate am fost eu prea subtil cu afirmatia.
Ca si posesor de BMW este foarte usor sa faci un request, doar ca altora le este foarte greu sa iti raspunda.
Am evitat sa postez aici pe topic, dar cand citesc cu cata nepasare sunt tratate cererile pentru aceasta actiune tehnica ...

1

#92 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 16 November 2018 - 20:49

Nu, nici la asta nu am facut referire. Ci la faptul ca nu are sens sa spuna altul cate prune are el in straita, cand e relativ usor sa afli despre masina ta direct. Daca merge ok la Filaret, dati acolo, nu e mare lucru. Am sa discut maine cu Alex Seremet ce se intampla cu ABG si cine de acolo e responsabil cu treaba asta si de ce e blocata. Imposibil sa fie la fel la toate reprezentantele. S-a schimbat top managementul recent dar mi-e greu sa cred ca totul e blocat, si cu toate astea asa pare. Dar daca noi stim ca merge la Filaret, cu atat mai bine, completati pentru Filaret sau alti dealeri.

#93 User is offline   Dan_316i 

  • Securist
  • Group: Contributors
  • Posts: 4829
  • Joined: 21-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:BMW e36

Posted 16 November 2018 - 21:05

Vedem situatia de pe ecrane diferite.

Ca si posesor de BMW ce rost are sa imi pierd timpul(chiar si acele 5 minute) ca sa completeze un formular care oricum nu o sa primeasca un raspuns acum, in viitorul apropiat sau poate niciodata.
De ce sa completez formularul si data de programare pentru BMW Filaret cand eu stau la Sibiu ? Doar asa ca sa ii ocup timpul unui om care poate face ceva bun pentru alt posesor de BMW din zona Bucurestiului.

Daca s-ar face respectiva "lista" cu model masina si recall recunoscut ar fi mult mai de ajutor sau un imbold in plus pentru cineva sa mearga in reprezententa(ca pana la urma asta se urmareste sa aduca posesorii de BMW la ei in "magazin") sa se intereseze personal in cazul in care inca nu a primit raspuns la cererea trimisa.

Dar cum zici si tu, noi sa fim sanatosi.
0

#94 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9875
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 16 November 2018 - 21:13

Ma indoiesc ca daca ar fi o asa lista, s-ar complica in asa hal cu cereri si cu oameni care muncesc fara a fi platiti. Orice solutie gratis, cum ar fi asa lista ar fi clar de preferat inaintea oricarei alta care implica bani.

#95 User is offline   Vlf 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 211
  • Joined: 11-October 17
  • Gender:Male
  • Location:B

Posted 17 November 2018 - 08:01

La Bavaria Băneasa am dat mail si in 2 ore m a sunat o gagica,pe 4 am programare pentru răcitor si valva egr,este acțiune de service
Motor b47 10-2015
0

#96 User is offline   Madutzu25 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 710
  • Joined: 12-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 17 November 2018 - 09:06

View Postmishwall, on 13 November 2018 - 18:42, said:

Sunt curios in functie de ce stabilesc datele pentru chemarea in service. Eu am vorbit cu ei saptamana trecuta si am primit programare pentru data de 28 noiembrie.

Tot pe 28 am și eu, la Otopeni
0

#97 User is offline   IonC 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 02-January 09
  • Gender:Male

Posted 17 November 2018 - 17:24

Eu am dat pe 3 noiembrie la ABG Baneasa (de unde este cumparata masina noua) si nu am primit pana acum nici un raspuns.

This post has been edited by IonC: 17 November 2018 - 17:24

1

#98 User is offline   Ov1diu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 109
  • Joined: 25-January 17
  • Gender:Male

Posted 17 November 2018 - 22:34

Inițial am completat formularul online și am ales dealerul din SB. M-a sunat cineva de la service mi-a spus că nu există o rechemare însa cu manualul nu m-a putut ajuta, mi-a spus că doar contra cost, deși campania spune că se trimite gratuit. O săptămână mai târziu am completat din nou și am ales dealerul Proleasing Ploiesti. Am primit telefon intr-un timp f scurt și am primit și manualul de la ei. Bravo, la Ploiesti se poate!
1

#99 User is offline   mishwall 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 186
  • Joined: 23-March 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 November 2018 - 16:35

UPDATE: Desi nu aveam o parere prea buna despre ei, dupa cum am scris intr-o postare anterioara m-am programat la Bavaria Baneasa pentru recall-ul pe cardan. Astazi a avut loc interventia, totul a decurs impecabil.

Am lasat masina aprox. 3 ore la ei, timp in care mi-au schimbat cardanul fata, iar in fisa de reparatie mi-au indicat si alte posibile probleme de avut in vedere la masina.
0

#100 User is offline   deeJayOg 

  • Inactiv
  • Group: Members
  • Posts: 1503
  • Joined: 08-May 17
  • Gender:Male

Posted 28 November 2018 - 16:47

Nu contest partea mecanică și nici de vopsitorie, ci pe cea de interacțiune cu clientul. Am mai zis și în alte postări de ce.

Eu încă aștept un răspuns la asta cu recall :)
0

Share this topic:


  • 8 Pages +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users