Jump to content

borna minus e60


Recommended Posts

am masurat cu un aparat de masura tensiunea de incarcare cu ibs conectat si deconectat.cu ibs-ul conectat imi arata valoarea de 14.05v iar cu el deconectat valoarea de 14.01v,ori din cate stiu cu ibs-ul conectat ar trebuie sa-mi afiseze pe aparat undeva la aproape 15v daca nu 15.2v in incarcare.De aici rezulta ibs defectuos.Daca conectez ibs-ul apare in bord:high discharge,daca-l deconectez dispare avertizarea.

vreau sa schimb ibs-ul pt. ca am mers aproape 1 an de zile cu el deconectat si nu am procedat corect pt. ca mi-a uzat prematur bateria.M-am luat dupa multi oameni ca e bine sa merg fara acel senzor blestemat ca nu se intampla nimic,dar am constatat pe pielea mea ca am distrus o bateria practic noua din cauza acestui senzor deconectat.

Edited by Gordon93
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am masurat cu un aparat de masura tensiunea de incarcare cu ibs conectat si deconectat.cu ibs-ul conectat imi arata valoarea de 14.05v iar cu el deconectat valoarea de 14.01v,ori din cate stiu cu ibs-ul conectat ar trebuie sa-mi afiseze pe aparat undeva la aproape 15v daca nu 15.2v in incarcare.De aici rezulta ibs defectuos.Daca conectez ibs-ul apare in bord:high discharge,daca-l deconectez dispare avertizarea.

vreau sa schimb ibs-ul pt. ca am mers aproape 1 an de zile cu el deconectat si nu am procedat corect pt. ca mi-a uzat prematur bateria.M-am luat dupa multi oameni ca e bine sa merg fara acel senzor blestemat ca nu se intampla nimic,dar am constatat pe pielea mea ca am distrus o bateria practic noua din cauza acestui senzor deconectat.

Salut,

 

1. IBS-ul a fost resetat cand a fost montata bacteria care o ai? - daca nu intai incearca o recodare si vezi daca persista problema.

2. o data cu eroarea iti reseteaza si bordul, sau doar iti da eroare ca e descarcata bacteria ? - exista posibilitatea sa ai un consummator active dupa oprirea masinii, iar senzorul citeste asta.

3. alternatorul iti functioneaa cum trebuie in sarcina ? - eu am avut niste problem cu acest sensor si in final sa dovedit ca problema era de la fulie, care era rupta, si in sarcina nu mai invartea cum trebuie, automat alternatorul nu mai incarca corect, iar IBS-ul citea valori fluctuante de incarcare...

 

Bafta,

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

1. IBS-ul a fost resetat cand a fost montata bacteria care o ai? - daca nu intai incearca o recodare si vezi daca persista problema.

2. o data cu eroarea iti reseteaza si bordul, sau doar iti da eroare ca e descarcata bacteria ? - exista posibilitatea sa ai un consummator active dupa oprirea masinii, iar senzorul citeste asta.

3. alternatorul iti functioneaa cum trebuie in sarcina ? - eu am avut niste problem cu acest sensor si in final sa dovedit ca problema era de la fulie, care era rupta, si in sarcina nu mai invartea cum trebuie, automat alternatorul nu mai incarca corect, iar IBS-ul citea valori fluctuante de incarcare...

 

Bafta,

1.nu stiu daca ibs-ul a fost resetat cand a fost montata bateria,nici macar nu stiu ce implica aceasta resetare mai exact.Stiu doar ca aprox acum 1 an cand am schimbat bateria doar mi-a inregistrat-o noua baterie atat.bateria care am pus-o este un agm de 95ah.Dar dupa ce mi-a inregistrat-o tot mi-a aparut eroarea cu discharge in bord drept pt care am deconectat inca de atunci senzorul ibs

2.nu-mi reseteaza bordul,imi apare doar: discharge battery error atat.

la punctul 3 nu stiu sa-ti raspund,dar tind sa cred ca generatorul masinii functioneaza corect in sarcina pt. ca am facut peste 10k km anul acesta cu noua baterie montata.Ma gandesc ca daca aveam probleme cu generatorul nu mai ajungeam pana acum, ma lasa demult.

Edited by Gordon93
Link to comment
Share on other sites

am TCU 1.5 most ece functional.de ce?

 

Si eu am avut problema High battery discarge/drain. La mine nu aparea tot timpul, sa zic 5 din 7 zile. Dupa lungi cautari pe forumurile de afara, am realizat ca modulul bluetooth nu intra in stand by uneori si descarca bateria peste noapte. L-am deconectat (oricum nu-l foloseam pt ca am bluetooth la navigatia android), facut loop la fibra optica si problema a disparut. Eroare pe Ibs nu aveam. Daca deconectezi Ibs-ul, nu rezolvi nimic, doar ca nu iti mai apare avertizarea. Trebuie sa descoperi care e cauza... ceva nu iti intra in stand by.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

poate sa fie de vina si MPM-ul din portbagaj pt descarcarea bateriei in mod inexplicabil??

Din ce am citit si studiat pe internet el este cel care se ocupa de intrarea tuturor modulelor in sleep.O sa-l verific in primavara ca acum iarna nu am unde.Multa lume se plange ca ajunge apa la acest modul si se duce.M-as bucura sa pot scapa doar cu asta ,mai cu seama ca e plug n play din ce scrie si nu necesita codare

 

https://www.youcanic.com/u/bmwadict/bmw-micro-power-module-mpm-problems

Edited by Gordon93
Link to comment
Share on other sites

Este posibil. Daca ai probleme cu modulul MPM, sigur ai probleme si cu navigatia, erori pe idrive etc. Fa o diagnoza si te lamuresti imediat.

Eu aveam eroare pe modulul bluetooth, l-am deconectat si nu am mai avut probleme cu descarcatul bateriei.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

de exemplu dupa o zi de stat pe dreapta, dupa ce bag cheia in contact navigatia imi porneste instantaneu fara sa mai imi arate acel logo cu BMW de la inceput.Cineva mi-a spus ca daca se comporta asa inseamna ca modulul de navigatie nu intra in sleep si nu este normal.Ca sa functioneze corect trebuie ca la fiecare pornire sa-mi arate intai acel logo cu bmw pt ca de abia atunci intra in sleep cum trebuie si atunci functioneaza corect.Am facut testul si cateodata dupa doar 15 min imi arata logoul cu bmw,iar cateodata dupa o zi de stat pe dreapta imi porneste instantaneu navigatia cand introduc cheia in contact.Tot aici pe forum am citit pe niste topicuri ca nu-mi arata nivelul de ulei pe i-drive din cauza unei comunicari defectuoase pe CAN,ca tot am deschis alt topic unde nu inteleg de ce nu-mi arata nivelul de oil in bord desi am ultimul update de i-level.

Imi este frica sa o duc pe tester sincer.Si nu neaparat datorita problemelor ce apar ci datorita meseriasilor foarte slabi din orasul in care locuiesc.Toti fug de marca asta bmw.Totusi o sa-mi iau inima in dinti macar sa-mi spuna ce erori apar pe tester :(

 

la modulul de bluetooth singura eroare care-mi apare este SOS in bord atat.Acea eroare imi apare de fiecare data cand introduc cheia in contact,dar in rest imi merge perfect pot sa sun,sa fiu sunat,imi arata nivelul de semnal in bord etc..

Edited by Gordon93
Link to comment
Share on other sites

in prima faza am dat la o parte roata de rezerva si spre marea mea uimire nu am gasit acel modul MPM,eu nu-l am.Am gasit doar un modul mare negru cu 3 mufe pe care scrie pe el PDC Steurgerat Valeo 66.21-6978232 .Am desfacut toate cele 3 mufe de la acel modul sa le verific daca sunt ok si doar 2 mufe sunt uscate si ok,la a-3-a mufa am gasit oxid pe pini.Sa fie cumva dus acest modul si cumva asta sa fie de vina pt descarcarea bateriei?Am facut si poza

Cateodata senzorul de parcare nu-mi intra, imi arata eroare pe navigatie,dar foarte rar.

Nu inteleg de ce nu am acel MPM cum au toate e60-urile...

l.e. am desfacut si cutiuta pdc sa verific daca e apa inauntru si nu este.placa de baza este curata lacrima iar carcasa este perfect curata.

post-91603-0-20621300-1548079223_thumb.jpg

post-91603-0-97107100-1548079228_thumb.jpg

post-91603-0-95594100-1548079701_thumb.jpg

Edited by Gordon93
Link to comment
Share on other sites

Tot de pe internet am inteles ca mai poate fi de vina de acest power drain o piesa care numeste Final Stagement si care se afla pozitionata in zona torpedoului ,dar nu mai sunt sigur de nimic.

Sunt disperat nu mai pot si nu mai stiu ce sa fac. In 4 maxim 5 zile de stat pe loc, orice baterie as monta pe masina mea mi-o aduce la 4-5V.Dupa ce inchid masina verific mereu sa nu ramana becuri aprinse prin usi si inauntru si nu raman.Si mi se pare ciudat si ENORM acest power drain pt. ca refuz sa cred ca un modul ar putea suge asa de mult incat sa mi-o aduca la 5v bateria in doar 4 zile,si REPET becuri nu-mi raman aprinse.Cred ca am consum de ordinul amperilor cand este inchisa de imi consuma bateria in asa hal.Dar ce ar putea sa suga asa de mult,suge-a-oar pamantul de masina,sa deschida o gura mare si s-o inghita cu totul ca m-am saturat de ea :(

o excela la multe capitole masina asta,dar la capitolul ibs si baterie cred ca este cea mai proasta masina de pe fata pamantului,tot internetul o injura din ce citesc.O sa ajung in ultima faza sa scot borna minus la baterie la fiecare inchidere si cu asta basta,ca nu am cum s-o dau la pace cu ea.

Edited by Gordon93
Link to comment
Share on other sites

cum adica in spatele farului din stanga ca nu inteleg..MPM-ul la toate e60 urile se afla situat sub roata de rezerva,exact acolo unde este pozitionat si modulul pdc si este o cutiuta alba care se cheama RDC.BT-ul l-am deconectat si la fel fura curent,dar bt-ul functioneaza din moment ce pot suna si pot fi sunat. Edited by Gordon93
Link to comment
Share on other sites

cum adica in spatele farului din stanga ca nu inteleg..MPM-ul la toate e60 urile se afla situat sub roata de rezerva,exact acolo unde este pozitionat si modulul pdc si este o cutiuta alba care se cheama RDC.BT-ul l-am deconectat si la fel fura curent,dar bt-ul functioneaza din moment ce pot suna si pot fi sunat.

Ma repet, este imposibil ca masina ta sa nu aiba MPM; stiu ce e MPM, am si eu.

Ti-am zis sa te uiti in spatele farului din stanga din cauza asta.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sa ne intelegem, faruri sunt cele din fata,pe spate le spune stopuri.In spatele stopului de pe partea stanga am doar modulul tv video atat+acel sertaras.Daca chiar te referi la farul de pe fata stanga o sa ma uit maine sa vad daca e acolo.Timpul inca nu mi-a permis sa investighez.

M-am uitat la acel filmulet si acolo tipul ala spune ca la unele modele de bmw acel rdc nu este pozitionat in acelasi loc dar nu arata exact unde ar mai putea fi instalat in alt loc.

Edited by Gordon93
Link to comment
Share on other sites

sa ne intelegem, faruri sunt cele din fata,pe spate le spune stopuri.In spatele stopului de pe partea stanga am doar modulul tv video atat+acel sertaras.Daca chiar te referi la farul de pe fata stanga o sa ma uit maine sa vad daca e acolo.Timpul inca nu mi-a permis sa investighez.

M-am uitat la acel filmulet si acolo tipul ala spune ca la unele modele de bmw acel rdc nu este pozitionat in acelasi loc dar nu arata exact unde ar mai putea fi instalat in alt loc.

 

modelu din 2006 sau 2005 pe final , cele care au butonu de start stop.... si nu mai au cheie diamant NU MAI AU MODULUL MPM .,

Link to comment
Share on other sites

emanuel am cu start/stop masina, dar esti sigur 100% ca astea nu au mpm?Oricum pe ytube vad ca plang toti de pozitionarea acelui mpm sub roata de rezerva.La unii le-a luat si foc si toti spun ca bmw-ul a pozitionat foarte prost acest modul pt ca intra apa usor la el.La mine sub roata de rezerva e perfect uscat Edited by Gordon93
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am fost la un nene astazi cu ISTA+ sa-mi verifice ce erori am si de ce imi descarca bateria.In prima faza dupa ce a conectat ista+,mi-a gasit 36 erori stocate in DDE.Mi le-a sters bineinteles si mi-a explicat ca acele erori sunt caderi de tensiune din cauza faptului ca am deconectat borna minus.Mi-a codat din nou bateria si mi-a zis ca timp de o saptamana sa fac niste drumuri si sa nu mai deconectez borna ibs in acest timp.Si daca imi descarca iar bateria sa o pornesc cu cabluri,dar sa nu scot deloc borna ibs pt. ca vrea sa vada peste o saptamana cu ISTA iarasi un istoric,nu stiu habar n-am.In acest moment am sterse toate erorile,in ISTA pe acel arbore le am pe toate cu culoarea verde acum,mi-a ramas doar pe DDE cu culoarea galbena din cauza ca am o eroare reala pe care nu poate s-o stearga si anume glow plug 004212 si reprezinta bujia nr.1.Mi-a spus ca poate sa fie firul intrerupt sau bujia fizic,iar daca o schimb valoarea trebuie sa fie intre 0.5-2.5 ohm

In afara de aceasta eroare stocata in DDE nu am alte erori.Nu vreau sa ma bucur dar mira-m-as sa scap asa ieftin avand in vedere ca acum cateva saptamani imi aducea bateria si la 6v in doar 4 zile de ger.

Edited by Gordon93
Link to comment
Share on other sites

Nimic deosebit sau neobisnuit in toate relatarea.

Probabil nenea acela ti-a recomandat sa schimbi de fapt toate bujiile daca cumva una e defecta..

 

In schimb faptul ca bateria.se descarca pana la 6V nu este absolut deloc un lucru bun ci un lucru foarte grav pentru baterie.

 

Cat de lungi sunt drumurile care le faci cu masina? Porniri dese, drumuri scurte? Pune un redresor dedicat (pentru baterie AGM) pe baterie pentru a o reincarca la maxim cel putin daca stii ca ceva o descarca.

 

De cand ai bateria respectiva? Nu te-ai gandit ca ar putea fi bateria proasta?

 

Fa rost de un voltmetru si incearca cand sa il conectezi permanent pe cate o siguranta, inchizand masina si verificand in fiecare ora/ocazional daca tensiunea dispare si modul respectiv intra in sleep mode. Se gasesc/cauta in magazine auto, niste suporturi pentru sigurante la care pe o parte poti atasa un papuc ca de baterie mica care permite agatarea unui cabli cu crocodil pe capete pentru probele aparatului de masura..

 

Vei gasi si sigurante care vor ramane cu tensiune pe ele dar putine...

TIS-ul te poate ajuta sa te orientezi.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.