Jump to content

schimb sistem complet furtunase frana


flo_sb

Recommended Posts

Salut, am un E92 din 2007 pe la ~235k km, tocmai ce i-am schimbat pe fata discuri si placute frana fata + lichid.

La schimb am aflat ca e ovalizat putin si discul spate stanga asa ca ma gandeam sa schimb curand discuri si placute frana spate.

 

Avand in vedere asta, ma gandeam daca nu cumva ar fi indicat sa imi schimb si tot traseul de furtunase frana?

 

Merg destul de agresiv cu masina si nu vreau sa ma lase. Se poate intampla sa imi puste vreun furtun cand franez mai agresiv, daca nu le schimb?

 

M-am uitat pe realoem.com dar mi-am prins urechile - sunt fff multe furtunase.

M-am uitat apoi pe ebay dupa kituri dar din nou sunt f multe. Am gasit la noi asta http://www.tuning-cars.ro/produs.php?id=1721&t=/Piese-Tuning-Auto/Sistem-de-franare/Furtune-frana/Furtune-frana-metalice-Bmw-HEL-BMW30H6/

 

Voi ce recomandati? Are rost sa schimb toate furtunasele sau e overkill?

Daca are, aveti vreo recomandare de unde sa iau kitul complet? Sunt prea multe coduri OE pt mine pe realoem.com

 

Mersi in avans! :)

Edited by flo_sb
Link to comment
Share on other sites

E overkill. Sunt concepute pentru a rezista oricãrui stil de condus/frânare.

Dupa cum ziceam sunt foarte multumit de cum franeaza (am discurile de 348mm fata si 336mm spate)

Mi-e doar frica sa nu puste vreun cablu in mijlocul unei franari avand in vedere ca au 11 ani vechime.

 

Cu alte cuvinte nu stiu care e durata lor de viata.

Link to comment
Share on other sites

Cum s-a spus si mai sus, nu are sens sa schimbi conductele de la sistemul de franare. Acestea se schimba doar cand ruginesc, ceea ce dupa 11 ani nu ar trebui sa fie cazul.

Nici furtunele de frana nu ar trebui sa fie uzate peste limita dupa 11 ani. Ele sunt facute din mai multe straturi de cauciuc panzat iar cand imbatranesc deobicei se pot observa crapaturi pe stratul exterior de cauciuc. Deasemenea, in cazuri extreme, pana sa crape de tot si sa curga lichidul, ajungi sa ai la franare pedala de frana prea elastica(se umfla furtunasul la presiune).

Pentru linistea ta eu as verifica furtunasele , iei o carpa, le stergi si te uiti la material: daca nu e crapat le lasi asa. Nu stiu la modelul tau exact unde si cate furtune sunt dar ar trebui sa faca conexiunea intre conducta care e pe caroserie si etrierul de frana(care se misca sus jos odata cu roata, motiv pentru care se folosesc furtunase si nu conducte). Prin urmare daca o ridici pe cric si ii scoti roata poti face verificarea singur.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.