Jump to content

GPL pe F11


Floexe

Recommended Posts

Buna. Intentionez sa cumpar un F11 cu motorizare pe benzina, nu mai mare de 3 litri, am vazut ca sunt motoare 2.0, 2.3, 2.8, unele cu turbo, altele fara. As vrea sa stiu pe care din aceste motoare se poate face conversia pe GPL, eventual daca cineva a facut as aprecia niste detalii. Detalii adica cat ar costa, ce firme fac in Romania, unde se instaleaza butelia, F11 fiind break se pune in portbagaj, ca rezerva stiti ca nu are, merge pe runflat, si are bateria in locul rotii de rezerva (am un F11 diesel, de asta stiu)
  • Like 6
  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

Vei cadea in dizgratia forumului...cum sa iti iei F11 si sa montezi instalatie GPL? Pe F11 toate motoarele cu alimentare benzina sunt turbo, cu capacitati de 2 litri(4 cilindri), sau 3 litri(6 cilindri)....mai exista si un V8, dar ala iese din discutie.Cauta si tu niste dealeri seriosi de Tomasetto, Prins, etc, si discuta cu ei, sa iti faci o idee.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E destul de simplu, iau masina pentru taxi. Nu pentru fite. Consider ca e un model foarte fiabil, e o masina clasa executiv, si prin conversia GPL imi cresc veniturile. Simplu ?

(o fi simplu..)

...mai este la fel de fiabil F11 cu GPL!?

 

..care model de F11 il stii tu mai fiabil?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este un motor de 4 cilindri, 2,5 litri, turbo, pe modelele 520i, am auzit doar lucruri bune, dar e foarte rar. Myx cred ca ai dreptate, butelie in portbagaj.

 

Si Eugen B, nu vreau sa par arogant sau nesinmtit, dar F11 sa iti cumperi in uk, unde locuiesc eu, nu e chiar asa mare realizare ( asta o zic fara sa intentionez a supara pe cei care fac eforturi si reusesc sa isi ia in ro), si mai mult de atat am vazut firma langa Cluj, unde au pus gaz pe masini WOW, gen Porsche Cayenne, Panamera, si serie 7, si S Classe si ai ramane surprins de multe altele. Din pacate baiatul a emigrat, si face bani frumosi acum prin Germania.....

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este un motor de 4 cilindri, 2,5 litri, turbo, pe modelele 520i, am auzit doar lucruri bune, dar e foarte rar. Myx cred ca ai dreptate, butelie in portbagaj.

 

Si Eugen B, nu vreau sa par arogant sau nesinmtit, dar F11 sa iti cumperi in uk, unde locuiesc eu, nu e chiar asa mare realizare

(...)

https://www.drivelpg.co.uk/approved-installers/find-an-approved-installer/

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hai ca te-ai umplut de minusuri......de ce nu ai precizat si tu de la inceput ca esti in UK;cauta un dealer local de instalatii gpl, insa sincer, am vazut diverse masini, diverse marci cu instalatii gpl si nu am auzit pe nimeni sa se planga. parca e mai complicat la cele cu injectie directa, si ceva mai scump, insa nu cred ca e nimic imposibil.
Link to comment
Share on other sites

cauta 523i, are 3000cmc fara turbo, e cel mai pretabil atat pt gpl cat si pt taxi (e motor "low stress" si "low power" - evident relativ la capacitatea cilindrica, pt ca are totusi vreo 210 cai).

 

nu situ daca sugestia mea e un motor cu injectie directa, nu cred ca e, dar atentie pt ca sistemele GPL pt injectie directa sunt sigur mai scumpe

Link to comment
Share on other sites

Pt taxi as cauta o masina cat mai noua si cat mia putin rulata, o masina care sa produca bani, nu sa ceara bani.

 

Instalatia pt o masina cu injectie directa L4 costa aprox 8000ron.

 

Daca tot vrei sa faci o chestie, cauta un Prius cat mai nou si cat mai putin rulat, il treci pe GPL si vei avea consum urban de 6-7% GPL.

Link to comment
Share on other sites

Offtopic: da, trebuia se mentionezi de la inceput ca esti in UK. Aia este o natie de saraci care normal ca merg pe gaz. Noi in Romania suntem smecheri, ne doare undeva de poluare, luam anvelope de iarna DOT2008 si bagam motorina la sfarsit de saptamana, ca in timpul saptamanii rupem troleul. Aici n-ai voie cu gaz, ca rad vecinii de tine. Aceiasi vecini care au rate pe 4 ani la masini SH cu 500k km dati inapoi.

 

Ontopic:instalatiile pentru injectie directa si 6 cilindri sunt destul de scumpe,dar cu siguranta o sa iti scoti banii pe ea. Probabil o sa te coste ~2000 euro instalatia. Ca sa iei o instalatie cat mai ieftina trebuie ori sa gasesti un motor de 4 cilindri, ori injectie indirecta (care pe F10 nu cred ca exista). Ca are turbo sau nu este ultima problema. Avem in tara mii de masini 1.8t, 2.0t,2.3t etc. pe gaz si merg fara probleme.

Pentru taxi mie nu mi se pare o idee deloc buna F10/F11, nu e o masina nici ieftin de intretinut nici foarte fiabila. Incearca sa discuti cu niste firme mari de gaz din Romania (Progaz Vernesti, AGR Bucuresti) ca sa iti creezi o idee macar si iti vor da niste sfaturi pertinente. Sunt anumite generatii de motoare care nu se inteleg prea bine cu gazul, dar ei vor sti sa iti spuna cel mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru pareri, cred ca va fi 523i, motorul de 3l, masina nu e chiar ieftina, dar ca Uber, scuze, nici asta nu am mentionat, tarifele sunt duble, intrucat masina intra la clasa executive, si exista multe companii care prefera Uber, iar alegerea pe benzina, renuntand la diesel, este fortata de faptul ca vor fi taxe mai mari pentru masinile pouluante prin centrele oraselor mari, iar GPL este mai putin poluant si ca benzina. Aici benzinare predominante sunt cu motoare mari, 3.5, 4.4, totusi cam mari pentru un taxi.

 

si Offtopic, m-am dat cu un m4, 3.5L, ceva peste 600 hp, mi s-au innodat urechile dupa tetiera....., e ceva wow...., a fost pe circuit, ca daca faci asa ceva pe sosea aici iti iau astia si certificatul de nastere, nu doar permisul

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.