Jump to content

Recomandare clapete admisie


M Stefan

Recommended Posts

Buna!

 

Stiu ca sunt avantaje si avantaje.

M-ar interesa, dpdv tehnic, daca acestea sunt ok.

 

Am curatat egr+galerie+clapete. Le-am scos, am obs ca toate sunt prinse in cele 2 nituri, le-am dat la capat de tura, am incercat sa le indoi, avand degetul ferm pe "gaica" de comanda. Spre surprinderea mea, clapetele sunt ok, nu s-au miscat, chiar au stat bine( masina se apropie de 260K, masina in cauza bmw e91 320d M47).

De scos ma gandesc ca nu are sens, dar mai bine intreb.. voi ce parere aveti? Mai rezista 2ani pana la urmatoarea curatare?

post-88102-0-31135400-1541890424_thumb.jpg

Edited by Moraru Stefan
Link to comment
Share on other sites

Buna!

 

Stiu ca sunt avantaje si avantaje.

M-ar interesa, dpdv tehnic, daca acestea sunt ok.

 

Am curatat egr+galerie+clapete. Le-am scos, am obs ca toate sunt prinse in cele 2 nituri, le-am dat la capat de tura, am incercat sa le indoi, avand degetul ferm pe "gaica" de comanda. Spre surprinderea mea, clapetele sunt ok, nu s-au miscat, chiar au stat bine( masina se apropie de 260K, masina in cauza bmw e91 320d M47).

De scos ma gandesc ca nu are sens, dar mai bine intreb.. voi ce parere aveti? Mai rezista 2ani pana la urmatoarea curatare?

SAlut! www.redosolutions.com

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

 

 

(...)

Spre surprinderea mea, clapetele sunt ok, nu s-au miscat, chiar au stat bine( masina se apropie de 260K, masina in cauza bmw e91 320d M47).

De scos ma gandesc ca nu are sens, dar mai bine intreb.. voi ce parere aveti? Mai rezista 2ani pana la urmatoarea curatare?

 

Nu este nimic surprinzator. E vorba de varianta imbunatatita a clapetelor sistemului de admisie pus pe E90 M47.

NU s-a auzit inca de E90 cu clapete pierdute..

Exprimarea ta NU este clara, cel putin pentru mine.

Deci ai gasit suruburile acelea NITUITE slabite?? Atunci e un semn ca trebuie facut ceva. Daca tu le-ai strans din nou inseamna ca se vor slabi din nou!

Daca numai ai pus surubelnita sa vezi daca sunt slabitw si nu ai putut observa slabire, lasa-le in pace; placutele.

Link to comment
Share on other sites

DIY terminat. Ceva mai greu decat pare pe youtube :)), dar s-a terminat cu bine.

Claptele au iesit foarte bine, pacat ca nu am facut poza cu ele inainte, erau destul de murdare.

EGR-ul si galeria au iesit ok, mai ales egr-ul, fiind si mult mai usor de curatat.

 

Masina este mai vioaie la ture joase. O sa vad acum la consum daca se va vedea ceva si sunt curios cum se va comporta la viteze ceva mai maricele.

 

Desi nu as fi anulat clapetele, totusi am vrut eu sa fiu sigur, mai ales daca aveam tot desfacut pe "masa".

 

Va multumesc pentru sfaturi! Drumuri sigure!

post-88102-0-86967900-1541961885_thumb.jpg

post-88102-0-37941700-1541961892_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu le-as fi scos exact cum am facut la E60 , dpmdv nu merita riscul , dar eu sunt patit , evident ca pana nu treci prin asta e doar urban legend . Sa speram ca va fi bine . :thumbsup: Intr-adevar daca le scoti da ceva mai mult fum in dpf si exista un risc de infundare crescut dar daca esti ok pe partea bujii- releu isi face regenerarea normal . Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Tu le-ai verificat inainte sa ai nefericitul eveniment? Eu tocmai de asta am vrut sa fac curatenia inainte de revizia anuala.

La mine erau fixe, nu umblau deloc. Si eu am auzit de cazuri nefericite( si din aceasta cauza am cerut o opinie), dar in cazul meu daca fac curatenia periodic la 2 ani vad cum arata si pot decide la fata locului ce sa fac. In cel mai rau caz, o fac anual si gata, acum stiu cum se face si termin treaba mai repede :).

Link to comment
Share on other sites

Tu le-ai verificat inainte sa ai nefericitul eveniment? Eu tocmai de asta am vrut sa fac curatenia inainte de revizia anuala.

La mine erau fixe, nu umblau deloc. Si eu am auzit de cazuri nefericite( si din aceasta cauza am cerut o opinie), dar in cazul meu daca fac curatenia periodic la 2 ani vad cum arata si pot decide la fata locului ce sa fac. In cel mai rau caz, o fac anual si gata, acum stiu cum se face si termin treaba mai repede :).

 

E la risc , eu am desfacut la E60 si erau in stare OK , mecanicul mi-a spus ca le-a gasit putin slabite ca tine , eu oricum am lasat dopurile acolo pt schimbat , presupun ca si tu ai aceleasi clapete la E60 tot M57 , imi pare penal sa stau cu frica la fiecare acceleratie sau mers normal asa ca la revedere cu ele sau daca se poate galerie noua . Dar fiind din gama de clapete imbunatatite fata de E46 probabil ca e un risc redus :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

La M47 picau aceste clapete mai ales, mai rar la N47. Insa foarte bine ca le-ai scos, treaba cu dpf-ul este adevarata si logica, drept urmare dupa anularea clapetelor la motorul meu, la 8 luni distanta am anulat dpf-ul deoarece nu mai reusea sa-si finalizeze regenerarea, nu stiu daca are legatura insa cred ca are.

Eu nu am observat nimic la mersul masinii, posibil la consum, insa insesizabil, inca nu stiu sigur daca a influentat cu ceva consumul.

Link to comment
Share on other sites

La M47 picau aceste clapete mai ales, mai rar la N47. Insa foarte bine ca le-ai scos, treaba cu dpf-ul este adevarata si logica, drept urmare dupa anularea clapetelor la motorul meu, la 8 luni distanta am anulat dpf-ul deoarece nu mai reusea sa-si finalizeze regenerarea, nu stiu daca are legatura insa cred ca are.

Eu nu am observat nimic la mersul masinii, posibil la consum, insa insesizabil, inca nu stiu sigur daca a influentat cu ceva consumul.

mersul masinii nu se schimbase cu nimic , mai ales ca a mea era resoftata , doar devenise ceva mai zgomotoasa la rece si in sezonul rece estimez ca se incalzea cu 10 % mai greu , vad ca la anumite modele f10 se pot schimba clapetele , vin part no separat , la 3.0 din pacate nu, oricum duc galeria la curatat sapt viit si verific exact care e starea acolo .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

mersul masinii nu se schimbase cu nimic , mai ales ca a mea era resoftata , doar devenise ceva mai zgomotoasa la rece si in sezonul rece estimez ca se incalzea cu 10 % mai greu , vad ca la anumite modele f10 se pot schimba clapetele , vin part no separat , la 3.0 din pacate nu, oricum duc galeria la curatat sapt viit si verific exact care e starea acolo .

 

La 3.0 nu ai de ce sa schimbi clapetele. Sunt bine gandite si trebuiesc doar curatate.

Au o tija cu sectiunea patrata care trece prin mijlocul clapetelor si le tine sa nu ajunga in motor.

post-83043-0-47116100-1541976891_thumb.jpg

Edited by Andrei525
Link to comment
Share on other sites

Eu tot zic ca claptele sunt ok, nu se misca, dar vad ca se intelege opusul.

Eu din cate stiu la soft este altceva, chiar este recomandat sa le scoti deoarece stresul pe clapete creste considerabil, dar se pot anula si din soft, cel putin asa stiu.

Cel mai bine este obturarea lor, sau gresesc? La anu daca tot reusesc sa cresc dimensiunea hergeliei, macar sa fiu in tema.

Link to comment
Share on other sites

Eu tot zic ca claptele sunt ok, nu se misca, dar vad ca se intelege opusul.

Eu din cate stiu la soft este altceva, chiar este recomandat sa le scoti deoarece stresul pe clapete creste considerabil, dar se pot anula si din soft, cel putin asa stiu.

Cel mai bine este obturarea lor, sau gresesc? La anu daca tot reusesc sa cresc dimensiunea hergeliei, macar sa fiu in tema.

Ce nu ti-a explicat, sau ce trebuie sa intelegi este ca nu poti (nerecomandabil) sa scoti ceva fizic de la motor si sa NU faci si anularea din soft.

Altfel nu esti decat un macelar care umbla la un motor crezandu-se mecanic.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.