Jump to content

e60 535d


Benilika

Recommended Posts

Va mulĂâşumesc la toĂâşi ... Da e o maĂâ˘inĂŁ frumoasa ...

Azi de dimineaĂâşĂŁ am pornit-o Ăâ˘i pânĂŁ am fumat o Ăâşigare lângĂŁ ea auzeam webasto cum pocnea sub ea :)

Se ĂŽncĂŁlzeĂâ˘te oarecum repede ... :)

 

0c3f9a0ba593a82cfbcd4360db356985.jpgbed537d6938bd9d3baab410cf847b751.jpg1ac48a699a06fd64b755753a9fc5b3e5.jpg547ce38ae61baeaca7b97b0477622c23.jpga2350814f082f6fb486c23ffd4046723.jpg

 

Astea mai lipseau de la interior sa completez cererile cu poze :)

 

PS: Patura de sub scaunel este sa protejeze pielea :) nu mĂŁ certati

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina! Imi place mult combinatia de exterior negru cu interior crem :thumbsup:

 

Ms. mult. Da parca si mie incepe sa imi placa cu toate ca nu am suportat cremul asta nici o data.

 

sunt niste pad-uri speciale de pus sub scaunelele de copil, sunt cu burete si protejeaza atat bancheta cat si sezutul foarte bine. Sa te bucuri de ea cat mai multi km, e foarte misto masina :)

 

Hehe ne revedem si aici se pare :) cand apare un nou BMW in familie?

Poti sa imi lasi un link la ce te refereai mai sus ? ca nu imi pot da seama la ce te referi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare

 

Ieri am ridicat maĂâ˘ina cu evacuarea gata cap coada inox :)

Am incercat sa filmez puĂâşin dar nu Ăâ˘tiu ce mi-a ieĂâ˘it pânĂŁ la gata.

Ca Ăâ˘i idee puteĂâşi viziona clipul de mai jos

 

 

Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

De cand astept niste poze cu un interior cu trimuri alcantara pe crem. Am idea asta in cap de un an, dar nu stiam cum arata si unde sa le fac. Superba masina, mai are nevoie de un CIC sau ceva mai nou, chiar si un Android 7.1 si e vis.

 

Da si mie mi-ar place un CIC dar nu gasesc unul acceptabil la pret si sa mi-l si instaleze ... ca si pe mine ma bate gandul la CIC ...

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

CIC ul e prea vechi, Mai bine iei NBT. NBT EVO e f nou si f scump. NBT are mai multe avantaje fata de CIC:

 

- HDD mai mare atat partitia pt stocare de muzica 20 de HB fata de 12 GB la CIC cat si pt harti (intra toata Europa pe cand la CIC tre sa alegi intre Europa de Est si de Vest ... apropo a aparut Europa Next 2019-1 si pt NBT)

- Rezolutie mai buna la display

- Procesor mai nou care ajuta la navigarea mai rapida prin meniuri

- Pe langa faptul ca citeste fisiere video in format DVD video, NBT ul ruleaza si fisiere video de pe stick in diverse formate: avi, Xvid, Divx, mp3, mkv, etc.

- Streaming de muzica prin Bluetooth. Se poate face si la CIC dar mai ai nevoie de inca un modul numit Combox, ce se monteaza in portbagaj. La NBT este, ca sa zic asa incorporat in unitate.

- Pe NBT se poate monta controler cu touch.

 

... astea ar fi cam principalele diferente.... dar zic eu ca sunt ceva.

Cel mai bine e sa vezi un CIC cum functioneaza la cineva si apoi un NBT ...

Edited by paulgsm
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ma bucur ca intrebi asta, sunt curios si eu, ba chiar l-am intrebat si eu mai multe pe privat pe beni despre asta dar cred ca e prea nou si inca nu stie cu mesajele...

asa ca: asteptam raspuns :)

 

cred ca se curata relativ usor , practic cea mai mare expunere e la consola centrala si la grilele ventilatie

Link to comment
Share on other sites

Va salut

 

Mã scuzati dar am avut ceva treabã sãptãmâna aceasta si nu am fost foarte activ.

Legat de alcantara nu este asa de pretentioasĂŁ ... AspiratĂŁ usor ĂŽnainte si dupĂŁ cu o laveta putin umeda dai peste ea si e nouĂŁ :)

 

Masina tocmai a primit si upgrade de soft :)

Ănainte de soft a scos :

4108fe772b5f1e8b50567fc9a7fc64b2.jpg

 

DupĂŁ soft a scos :

bead4d3f84e3c452453f27c877d0e549.jpg

 

Ca si feedback este total diferitĂŁ ...

RĂŁspunde mult mai prompt la acceleratie , accelereazĂŁ mult mai constant si nu pierde putere la ture ĂŽnalte.

Ănainte de soft am un filmulet 100-200 in 17 - 18 secunde.

Acum arata cam asa :

 

 

Am uitat sa mentionez ca in filmulet suntem 2 persoane in masina si portbagajul plin.

Masina face tot bordul acum ... ba chiar se duce inspre acul de motorina ... din pacate am sters din greseala acea filmare ... dar vor mai sosi

 

Mai multe poze din timpul operatiunii:

1e91f419596863ee5f91e78ffe40ca12.jpg

73d5423423525b6b7b506010e1c94d1e.jpg

 

 

Sâmbãtã masina mai primeste ceva cadouri deoarece se comporta exemplar :

5a57325b2529ccf8f45b4aacf8b265b4.jpg

 

 

Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk

Edited by Benilika
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A-Team Oradea ( REVO sau A-Team sunt cam acelasi lucru )

Nu aveam incotro ... adica era exclus sa ajung la ginel cu masina asa cum era.

Masina conform baietilor de la A-Team avea deja un soft facut de neamt dar f slabut nimic impins de aceea a si scos 312 cai.

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut la ei un a6 din 2010 de 3.0 diesel si a scos masurat 283 cai acum vre-o 5 ani si un passat din 2010 de 170 cai tot asa masurat la 224 cai

Din ce stiu eu de la ei au deja stage 2 pentru alfa giulia si mai au si un bmw 335i tot asa impins la stage 2 / 3

Da imi par oarecum profi totul frumos curat ... acum legat de soft o sa vad cu timpul cum este dar nu ma astept la nici problema

 

Ceea ce mii se pare impresionant este consumul la mers foarte docil cu masina ( 100 km in afara mers 80/90 )

 

252cd761d2ab10432b090db3c49a99ce.jpg

 

Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk

Edited by Benilika
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa ti se para...la 80-90 imi ia si mie undeva la 4.4 cu dpf off si straightpipe-downpipe (520d), dar totusi e 80-90 km/h si de aia chiar si un 3.0 biturbo scoate acel consum la bmw.

 

A scos bine pe dyno, bravo! Ai grija la dpf acum, incearca sa mergi putin-putin mai turat, eventual in sport.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa ti se para...la 80-90 imi ia si mie undeva la 4.4 cu dpf off si straightpipe-downpipe (520d), dar totusi e 80-90 km/h si de aia chiar si un 3.0 biturbo scoate acel consum la bmw.

 

A scos bine pe dyno, bravo! Ai grija la dpf acum, incearca sa mergi putin-putin mai turat, eventual in sport.

 

Nu mai am grija la dpf am facut evacuare complet cap coada inox cu down pipe cu tot :)

Am uitat sa postez ca am facut si evacuarea filmulet mai jos:

 

Edited by Benilika
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

desi nu e definitoriu si doar in anumite poti obtine acel consum, e totusi placut sa stii ca se poate :). Recordul meu a fost de 5.7% tinut pe CC la 100kmh pe o distanta de cca 50km, tot 3.0d cu stage 1.

 

La 3.0TFSi nu am vazut inca consum dintr-o cifra, dar si placerea e alta :).

Edited by mik15
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa si dotata , sa o stapanesti sanatos !

 

Ca un sfat , verifica si distributia sa stai linistit e pe fata si se verifica usor.

 

In rest cand o sa vrei mai mult ,ai nevoie de pompa de inalte rc90 de pe 3.0d de 204 cp si alt intercooler, poate si un soft la cutie ar merita.

 

Spor

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.