Jump to content

e46 probleme cheie, contact sau ambele


Recommended Posts

Salve

Datele problemei mele sunt urmatoarele:

BMW E46 320d an 2000, lasat 2 ani pe dreapta, nepornit, cu o "uzura" in contact (uneori trebuia sa joc putin cheia, cand roteam catre pozitia 2, pentru a aprinde ledurile si a porni) si gm5(modulul de confort) defect (s-a stricat inchiderea centralizata).

Am luat un GM5 sh (cu BMW Scanner imi spune potrivire totala), merg functiile care depindeau de el, iclusiv inchiderea centralizata atunci cand actionez din butonul din interior, dar nu imi pot reinitializa cheile, procedura nu se finalizeaza, desi am repetat-o in toate variantele de pe net.

Inclin sa cred ca bateriile din chei sunt duse, pentru ca am tinut masina pornita si 30 minute si tot nu am putut incheia procedura. Am sunat la o reprezentanta BMW si imi cere 10 milioane pe cheie (o cheie) si 10 milioane pe contact, ceea ce este usor cam piperat, ca sa zic asa.

 

Intrebarea este daca pot cumpara un contact cu chei (second) si daca il pot instala pe masina, sau poate este suficient sa schimb doar butucul, etc ..

Ce solutii tehnice am la indemana ?

Multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

Pai ai variante de cheie noua aftermarket. Pana in 200 ron te costa. Eu am una din 2015 si arata inca ca noua.

 

Pretul a fost 150 ron cheia si copiatului ews-ului, plus 25 ron taiat lama.

 

Ar fi bine totusi sa probezi cu o cheie a cuiva, sa vezi daca merge initializarea. tind sa cred ca alta e problema.

Link to comment
Share on other sites

Pai ai variante de cheie noua aftermarket. Pana in 200 ron te costa. Eu am una din 2015 si arata inca ca noua.

 

Pretul a fost 150 ron cheia si copiatului ews-ului, plus 25 ron taiat lama.

 

Ar fi bine totusi sa probezi cu o cheie a cuiva, sa vezi daca merge initializarea. tind sa cred ca alta e problema.

 

Am si eu o cheie obosita, imi poti spune ce inseamna copiere EWS?

Link to comment
Share on other sites

Cheia noua vine cu un cip, care trebuie scris. Trebuie copiat immobilizer-ul, si scris pe acest cip ca sa fie compatibile. Pt asta exista niste unelte care citesc ews-ul (imobilizatorul), ceva chinezarii, cred ca prin acelasi procedeu magnetic prin care inelul de la contact citeste cheia.

 

Asta ca sa nu dezactivezi EWS-ul, deoarece si asta e o varianta (de nedorit).

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Cheia noua vine cu un cip, care trebuie scris. Trebuie copiat immobilizer-ul, si scris pe acest cip ca sa fie compatibile. Pt asta exista niste unelte care citesc ews-ul (imobilizatorul), ceva chinezarii, cred ca prin acelasi procedeu magnetic prin care inelul de la contact citeste cheia.

 

Asta ca sa nu dezactivezi EWS-ul, deoarece si asta e o varianta (de nedorit).

Scuze ca poluez topicul,

 

Deci in principiu, cumpar asa ceva:

 

https://www.olx.ro/oferta/cheie-diamant-bmw-e81-e46-e39-e63-e38-e83-e53-e36-e85-netaiata-m2-ID7X0Yw.html#35c9b4dcb3

 

merg la un centru de copiat chei sa o "taie", iar apoi gasesc pe cineva in Brasov dotat cu "aparatura" respectiva si imi va "activa" cheia respectiva.

Link to comment
Share on other sites

Da. In brasov am facut-o si eu, si iti pot da numarul celui care mi-a facut, poate are chei pe stoc, ma declar multumit de calitatea cheii.

 

Cea pusa de tine mi se pare cam ieftina, nu stiu cat de calitativ se simte "la mana".

Multumesc, trimite-mi pe pm, sa nu se considere reclama.

 

Scuze initiatorului pentru discutiile pe langa subiect!

Link to comment
Share on other sites

Salve

Datele problemei mele sunt urmatoarele:

BMW E46 320d an 2000, lasat 2 ani pe dreapta, nepornit, cu o "uzura" in contact (uneori trebuia sa joc putin cheia, cand roteam catre pozitia 2, pentru a aprinde ledurile si a porni) si gm5(modulul de confort) defect (s-a stricat inchiderea centralizata).

Am luat un GM5 sh (cu BMW Scanner imi spune potrivire totala), merg functiile care depindeau de el, iclusiv inchiderea centralizata atunci cand actionez din butonul din interior, dar nu imi pot reinitializa cheile, procedura nu se finalizeaza, desi am repetat-o in toate variantele de pe net.

Inclin sa cred ca bateriile din chei sunt duse, pentru ca am tinut masina pornita si 30 minute si tot nu am putut incheia procedura. Am sunat la o reprezentanta BMW si imi cere 10 milioane pe cheie (o cheie) si 10 milioane pe contact, ceea ce este usor cam piperat, ca sa zic asa.

 

Intrebarea este daca pot cumpara un contact cu chei (second) si daca il pot instala pe masina, sau poate este suficient sa schimb doar butucul, etc ..

Ce solutii tehnice am la indemana ?

Multumesc anticipat !

 

Se pot repara atat cheile cat si contactul, da-mi un semn daca ajungi prin Bucuresti si se rezolva

Link to comment
Share on other sites

Pai ai variante de cheie noua aftermarket. Pana in 200 ron te costa. Eu am una din 2015 si arata inca ca noua.

 

Pretul a fost 150 ron cheia si copiatului ews-ului, plus 25 ron taiat lama.

 

Ar fi bine totusi sa probezi cu o cheie a cuiva, sa vezi daca merge initializarea. tind sa cred ca alta e problema.

 

Spui ca pot incerca procedura cu cheile unei alte masini ? Trebuie sa fie tot 320d ? La ce alta problema te mai gandesti ? (sa nu dau banii degeaba pe cheie) multam !

 

Se pot repara atat cheile cat si contactul, da-mi un semn daca ajungi prin Bucuresti si se rezolva

Mai am de munca la ea pana sa o pot plimba la Buc. Eventual inceec sa demontez contactul si vin cu el, daca este ok.

Link to comment
Share on other sites

Teoretic poti incerca cu orice cheie (telecomanda e separata de cip), nu trebuie scris nimic. Chiar si o cheie blank, daca cel de la care cumperi cheia e dispus sa te lase sa incerci. Dupa ce elimini varianta asta, si daca tot nu merge, trebuie sa revii la GM, poate e tot de la el ceva. Alta posibila problema poate sa fie antena receptoare a semnalului (de pe masina, nu primeste semnalui emis de cheie). Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

GM5-ul l-ai codat pe masina dupa ce l-ai schimbat? La cat costa un contact mai bine il schimbi direct si incerci din nou procedura de invatare. Asta iti trebuie

 

Toata lumea spune ca nu trebuie codat. BMW scanner-ul a spus potrivire totala. Sa inteleg totusi ca trebuie codat ? Cu NCS expert ? Multumesc !

 

Teoretic poti incerca cu orice cheie (telecomanda e separata de cip), nu trebuie scris nimic. Chiar si o cheie blank, daca cel de la care cumperi cheia e dispus sa te lase sa incerci. Dupa ce elimini varianta asta, si daca tot nu merge, trebuie sa revii la GM, poate e tot de la el ceva. Alta posibila problema poate sa fie antena receptoare a semnalului (de pe masina, nu primeste semnalui emis de cheie).

O sa le iau in ordine, multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.