Jump to content

Regenerare ��i EGR


Recommended Posts

Salut,

Am un 520d 2014. Ii observ regenerãrile cu Torque. Când Începe o regenerare, Încerc sã ies cu ea la drum Întins. Am observat cã la vitezã mai micã, temperatura pe Bank 1 sensor 1 stã pe la 570 grade. Dacã am unde sã-i dau, de pe la 130 km/h in sus temperatura creste si se mentine constantã pe la 610-624 grade. Temperatura pe B1S1 nu depinde aproape deloc de turatii, ci de sarcina motorului.

ĂntrebĂŁri:

1) e asa cum mã gândesc eu, cã regenerarea e mai "de calitate" (depunerile eliminate mai bine) cu cât temperatura la care se face e mai mare?

2) dacã am vitezã mai mare, EGR e pe 0. In perioadele când frânez sau nu pot merge mai tare, EGR creste.

Influenteazã În vreun fel "calitatea regenerãrii" dacã EGR stã pe 0 cât mai mult timp?

3) citeam mai demult pe niste site-uri, dar nu mai gĂŁsesc acum, cĂŁ ĂŽn timpul regenerĂŁrii, ĂŽn nu stiu ce caz, existĂŁ pericolul sa ajungĂŁ motorinĂŁ ĂŽn ulei, sau in turbinĂŁ..

Are un pic de sens ce spun, sau legĂŁturĂŁ? Poate cineva sa explice ce si cum?

 

Multumesc

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Edited by kris75
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.