Jump to content

Distributie BMW X1


AlexandraL

Recommended Posts

Nu induc pe nimeni in eroare, cei care au cumparat kituri Febi/Swag pot sa confirme ca lanturile sunt IWIS nu BGA. Apropo eu stiam ca IWIS fac lanturi nu intinzatoare :)

 

Eu vorbesc de diesel, am vazut nenumarate kituri si toate erau la fel: intinzator IWIS cu sigla BMW stearsa si lanturi BGA

Link to comment
Share on other sites

Aolo... deci o sa am ceva de asteptat dupa piese. Ma asteptam sa se miste mai repde, dar din ceea ce imi spuneti...offf

Si apoi alte cateva zile sa lucreze la ea.. asta pana sa avem un raspuns cu privire la "situatiune".

Daca tot discutam.. as mai avea o intrebare. Ma gandeam sa ii pun sistem de pornire a motorului de la distanta. Fiind diesel, de obicei inghet pe langa ea 5-7 min inainte sa plec.

Cam ce puteti sa imi spuneti cu privire la acest aspect? Ca si pret, calitate, utilitate??! Despre asta chiar nu m-am informat pana acum. Merci

:) cam inutil la diesel acel sistem, scaune incalzite si aia e, sotia nu s-a plans pana acum, ce e drept ies cu 5 minute inainte din casa si dau ture :rolleyes: .N47 totusi se incalzeste nesperat de repede, roaga-i sa verifice si termostatele daca tot fac motorul bucati :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Dacă la birou ,,ținuta e lejeră,, :) musai trebe rezolvat și cu webasto sau încălzire in scaune,după ce se rezolvă cu motorul bineînțeles.normal maxim maxim 2 săptămani ar trebui rezolvat cu totul zic și eu ,doar e reprezentanță. Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

Nu am auzit pe nimeni sa inghete in masina (fara webasto, fara scaune incalzite, fara volan incalzit) 4-5 minute pana se mai ridica temperatura in habitaclu.

Sa fim seriosi :)

Altii nu au masini sau nu vor masini si stau in statii de bus sau tramvai cate 15-20 min. Au patit ceva? NU!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

N auzi Domnu cĂŁ ținuta e lejerĂŁ la berou :) d-ra nu se mbracĂŁ cu paltoane pan la muncĂŁ:).Si eu la doamna mea la fel ,musai scaunu din dreapta trebe sĂŁ aibĂŁ incĂŁlzire obligat,nu mi se urcĂŁ in auto decat cand e cald,cald ,e pretențioase acuma :) scuze off
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ la birou ,,ținuta e lejerĂŁ,, :) musai trebe rezolvat și cu webasto sau ĂŽncĂŁlzire in scaune,dupĂŁ ce se rezolvĂŁ cu motorul bineĂŽnțeles.normal maxim maxim 2 sĂŁptĂŁmani ar trebui rezolvat cu totul zic și eu ,doar e reprezentanțĂŁ.

Incalzire in scaune are :D

Am vorbit acum la service si clar cade varianta aia cu pornit motor de la distanta. Mi-au zis ca trebuie sa tin permanent o cheie in masina, ceea ce pt mine e exclus, tinand cont de Casco. Plus ca pana ajung eu de la et 6 in fata blocului, masina poate sa fie deja vanduta :|

Link to comment
Share on other sites

Nu am auzit pe nimeni sa inghete in masina (fara webasto, fara scaune incalzite, fara volan incalzit) 4-5 minute pana se mai ridica temperatura in habitaclu.

Sa fim seriosi :)

 

N47 sufera la capitolul incalzire rapida (bloc de aluminiu si alte posibile cauze), cel putin asa e la primele generatii de F-uri si E-uri LCI.

 

Chestia cu pornirea din telecomanda o poti discuta cu cei de la casco, din cate am inteles de la mik15, el avand aceeasi configuratie, exista si un sistem de siguranta. De exemplu daca porneai masina din casa si cineva intra in masina, apasa frana ca sa plece (cutie automata), motorul se oprea. Deci solutii sunt.

 

Retrofitul cu webasto nu cred ca e simplu.

Link to comment
Share on other sites

N47 sufera la capitolul incalzire rapida (bloc de aluminiu si alte posibile cauze), cel putin asa e la primele generatii de F-uri si E-uri LCI.

 

Chestia cu pornirea din telecomanda o poti discuta cu cei de la casco, din cate am inteles de la mik15, el avand aceeasi configuratie, exista si un sistem de siguranta. De exemplu daca porneai masina din casa si cineva intra in masina, apasa frana ca sa plece (cutie automata), motorul se oprea. Deci solutii sunt.

 

Retrofitul cu webasto nu cred ca e simplu.

 

Pai o suferi n47 de incalzire rapida, dar caldura baga dupa primele 2 minute. Ce relevanta are ca se incalzeste greu motorul daca ai caldura in masina repede?

Webasto e simplu de pus, problema sunt costurile foarte mari.

Link to comment
Share on other sites

N47 sufera la capitolul incalzire rapida (bloc de aluminiu si alte posibile cauze), cel putin asa e la primele generatii de F-uri si E-uri LCI.

 

 

La F LCI , motor N47 , se incalzeste in primele 3-5 minute..Vorbim de zilele acestea! Intr-adevar , la E LCI se incalzea mai greu...

Link to comment
Share on other sites

Pai zilele astea sunt 0 grade si chiar peste. Nu sunt temperaturi nasoale, cand sunt -5, -10 incep problemele. Oricum mi se pare ca la F10 e mai ok decat la E60 daca vorbim de 5er.

 

Pai o suferi n47 de incalzire rapida, dar caldura baga dupa primele 2 minute. Ce relevanta are ca se incalzeste greu motorul daca ai caldura in masina repede?

Webasto e simplu de pus, problema sunt costurile foarte mari.

 

Am mai discutat aici, erai si tu pe topic http://www.bmwclub.ro/forums/topic/127170-urca-greu-acul-de-apa/. Problemele incep la temperaturi negative, ger, cancer..N-am avut N47, dar sunt curios cum baga el caldura la -15 grade, cand acul nu se ridica de pe zona albastra (in oras, la mers dimineata la lucru de exemplu).

 

PS: Vezi ca poate ai rezistente electrice, si ce caldura simti tu in 2 minute, nu e de la apa.

 

Continuam pe topicul dedicat daca doriti :)

Link to comment
Share on other sites

Pai zilele astea sunt 0 grade si chiar peste. Nu sunt temperaturi nasoale, cand sunt -5, -10 incep problemele. Oricum mi se pare ca la F10 e mai ok decat la E60 daca vorbim de 5er.

 

 

 

Am mai discutat aici, erai si tu pe topic http://www.bmwclub.r...eu-acul-de-apa/. Problemele incep la temperaturi negative, ger, cancer..N-am avut N47, dar sunt curios cum baga el caldura la -15 grade, cand acul nu se ridica de pe zona albastra (in oras, la mers dimineata la lucru de exemplu).

 

PS: Vezi ca poate ai rezistente electrice, si ce caldura simti tu in 2 minute, nu e de la apa.

 

Continuam pe topicul dedicat daca doriti :)

 

Pai stiu ce zici, de la rezistente este in mod sigur, dar important este ca primesti caldura, nu?:) Si la b47 le actual se incalzeste greu, as zice chiar si mai greu decat la n47. Alea le cunosc ca am avut 3, pe e90, pe x1 si pe f30.

Link to comment
Share on other sites

N47 E60, dupa 2 minute incepe sa bage aer caldut efectiv dupa ce ai plecat cu ea de pe loc, dupa 10 minute e cald, dintotdeauna a functionat asa. F10 sta mai bine la capitolul caldura, e mai bine izolat motorul, nu pierde caldura atata de repede, de acolo si diferenta notabila de zgomot al motorului, N47 zici ca o ia razna, la F10 super silentios, mai ales din masina, o diferenta de la 1->10 Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma s-a reparat masina ori ba ?! :)

 

Deocamdata este "ba". Nu am niciun raspuns. Am vorbit la service si mi-au spus ca au venit mare parte din piese si ca s-au apucat de lucru, dar mai au.

Problema este cu cei de la garantie si dealer-ul de unde am cumparat masina. Garantia dupa ce a aprobat, ne-a indicat ca factura sa fie emisa pe dealer-ul BMW de unde am cumparat masina.

Factura aferenta pompei de inalta presiune -care a fost schimbata initial, cost aprobat de garantie- a fost trimisa la dealer vineri pe 4 ian. Pana vineri (18 ian) nu se platise nimic, am verificat la service si nu aveau nicio intrare de plata. Prin urmare, am sunat la dealerul BMW (Kathan). Cei de acolo au fost foarte surprinsi cand le-am spus de factura, nici macar nu stiau ca le-am trimis vreo factura. Au verificat mailul si au gasit-o. Apoi au inceput sa comenteze cum ca factura trebuie emisa pe compania de garantie, nu pe dealer. Si sa sun azi din nou. Nu stiu de ce, dar sa sun azi din nou. Bineinteles ca am fost un car de nervi.. dupa atata ping pong de colo colo.. acum nici nu vor sa recunoasca ce au de platit????!

Am zis ca o sa ii sun ceva mai tarziu, sper sa isi modifice afirmatiile de vineri pentru ca... pentru ca nu stiu :|

Dar factura aia asteapta de mai bine de 2 sapt si ei nici nu aveau idee ca e acolo sau daca au observat-o, au preferat sa o ignore.

Daca se maimutaresc la nici 2000 eur, ce facem cu urmatoarea de vreo 7000 eur???

Link to comment
Share on other sites

Vor alta factura emisa pe: Kathan etc...

 

Acele 2 items peste care sunt trasate liniile nu sunt acoperite de garantie.

Dada, asta am si facut.

Asta a fost acceptul initial. Pe 4 ian s-a emis si trimis factura la Kathan. Pe 18 ian cand eu am sunat la Kathan, s-au purtat de parca atunci auzeau prima data de chestia asta. In conditiile in care factura era deja trimisa la ei de 2 sapt. In plus, erau extrem de contrariati ca factura a fost emisa pe Kathan si nu pe compania de garantie. Astia oare nu vorbesc intre ei? Trimit clientul de la unul la altul? Asa s-au purtat pe tot parcursul acestui proces de reparatie

Link to comment
Share on other sites

Bine ca macar ai reusit sa te intelegi cat de cat cu ei.

 

Cel mai usor e sa vorbesti cu ei in germana sau sa sune cineva care stie limba, sunt batuti in cap si rasisti, daca te aud ca nu le vorbesti limba fac pe idiotii....

 

Asa e !!! , anul trecut prin septembrie am fost cu un prieten sa cumpere un f30 de la o reprezentanta bmw din Dresda , placutele fata mai aveau 2 mm si nu au vrut sa le schimbe sub nici o forma , au zis ca mai are 5000km in bord,, si masina a fost 19.500 euro .. nu una de 10.000 , de negociat cu chiu cu vai 250 euro si asta pentru ca avea bara fata matuita de la pietre si multe alte urme pe caroserie tot de la pietre care nu erau trecute in pozele de pe site si nici in descriere .. si cica mai era si premium selection ,... se uitau la noi de parca eram niste boschetari ... nici macar engleza nu vroiau sa vorbeasca ( sau poate ca NU stiau ! ) ... in fine ... oricum o experienta tare neplacuta !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.