Jump to content

Distributie BMW X1


AlexandraL

Recommended Posts

Ca sa fac haz de necaz, probabil ca ai o tinuta destul de scumpa, o aparitie mai deoasebita, si fiind si singura, s-au gandit si ei sa incerce, mi se pare absolut ireal sa iti ceara 9000 euro la Bimmer:)

 

Ti-am mai spus, cei de la service nu se agita foarte tare cu facturile respective deoarece ori sunt supraestimate, ori au dubii ca vei face reparatia motorului la ei in service(din motive financiare, garantie etc), sau pur si simplu nu au chef de munca si isi joaca rolul lor de mici dumnezei la mana carora ai ajuns sa te jumuleasca (deh.....frustrari ancestrale ale unei parti ale poporului roman), iti arata ei cum se fac lucrurile, nu vii tu la ei in batatura si le spui cum se face o factura.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am auzit de distributie sarita de la punct la bmw dar poate o exista. Teoretic e posibil. Daca e asa, ar trebui sa fie sarita mai multi dinti ca sa nu mai porneasca deloc, chestie iarasi foarte putin posibila. Daca totusi e sarita destui dinti cat sa nu mai porneasca, e imposibil sa produca dezastrul ala:chiulasa, supape, pistoane, etc.

Daca s-a rupt un lant, la oprirea/pornirea masinii, in stationare deci cu turatia la ralanti, la fel, nu cred ca ar fi produs asa mari si multe probleme. Daca se rupe la 150km/h pe autostrada adica la o turatie mare, e una, daca se rupe la ralanti....

In orice caz, daca nu rezolvi nimic cu garantia mai degraba cauti un motor sh decat sa platesti sumele alea. Iesi mai ieftin.

Edited by patton
Link to comment
Share on other sites

Daca nu rezolvi nimic si nu vrei sa mergi mai departe cu nimic la BMW, singura solutie este sa le dai pompa aia in brate pana la urma si sa cauti motor SH, insa si eu cred ca ai sanse de reusita cu un avocat bunicel care se ocupa exact de asa ceva si are experienta cu asa ceva.

 

P.S distributia poate fi sarita de la punct din cauza lipsei presiunii de ulei, exista intinzator care functioneaza pe presiune de ulei, nu e presiune, poc! Daca gresesc sa ma corecteze cineva! Multumesc!

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Cata CretinĂŁtatea sa schimbi pompĂŁ de ĂŽnaltĂŁ absolut degeaba și aiurea.

Eu zic sĂŁ o iei pe cont propiu,ai nevoie in primul rand de meseriaș/i buni care știu ce fac,distributie noua, +/- motor second hand sau ce s o putea repara la al tau sa ieși ,poate,mai ieftin.sunt in aceeasi situatie cu un e90 din 2008 dar barem n-am dat o carca de bani si ,,garanții,, exclusiv pe hartie,bașca m am dat cu ea ceva km.mult noroc.nu sunt expert dar cum spuneam,minim 3000 euro te ajunge sĂŁ vezi masina din nou pe stradĂŁ.stai liniștitĂŁ,calmĂŁ,alții au necazuri mai mari ĂŽn viațĂŁ.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma doare capul numai cand citesc.. deci a murit si mitul asta cu masina din Germania de la dealer cu “garantie” si km putini.. cred ca ai dat si o caruta de bani pe masina..

Pana una alta eu nu am inteles daca este sau nu distributia sau care e problema reala a masinii , sa nu fie ceva modul electric ce nu mai face treaba corect..ori ceva soareci ce au ros peste noapte ceva fire pt ca s-au bagat “la caldura” sub capoata..

Pana la urma atata agitatie si totusi zero rezultate.

Edited by Krebs
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@WIN60, nu te inseli. Presiune scazuta la ulei (nivel scazut sau ulei de calitate indoielnica) intinzatorul hidraulic nu tine lantul intins si sare de la punct. Numai ca daca sare de la punct nu se intampla dezastrul ala in motor. Daca sare de la punct nu mai are putere si nu merge lin, uniform. Ca sa nu mai porneasca deloc trebuie sa sara mai multi dinti, ceea ce e foarte improbabil.

@krebs, a spus ca a dat 25k pe ea. Si mie mi se pare dubios sa se rupa lantul la oprire/pornire fara niciun zgomot/tremurat si sa mai si faca motorul praf.

Edited by patton
Link to comment
Share on other sites

Garantia de la BMW funtioneaza f bine, daca esti in Germania ... si eu am avut o situatie in care a trebuit sa folosesc garantia BMW, tot la o masina la mana a doua . Am sunat la BMW service , am dus masina , am primit masina la schimb (gratis) in 2 zile am fost sunat ca totul s-a rezolvat si pot sa-mi iau “jucaria”. Super simplu. Nu am platit nimic, nu am vazut nicio factura. Am primit doar garantia pe piese si pe lucrare .
Link to comment
Share on other sites

 

Pana una alta eu nu am inteles daca este sau nu distributia sau care e problema reala a masinii

 

Cam ai dreptate! Ma gandesc la scenariul ca daca distributia ar fi problema inca de la bun inceput , nu este clar ca pompa sare din schema? Si sa pus un diagnostic grestit din start?

Link to comment
Share on other sites

Ei nu au vrut sa desfaca masina de la inceput, sa vada ce si cum. Au cam luat-o la ghici pentru ca nici pe tester nu arata nicio eroare.

Si au inceput sa verifice una alta, pe ici pe colo, sa vada daca ii dau de cap. Prima chestie a fost acea pompa, despre care ei au zis ca nu trage cum trebuie, nu duce la cati barri sunt necesari pentru a functiona. Si au schimbat-o. Bine... si asta a durat vreo 10 zile pt ca deh.. asa se face treaba. Cu toate ca le-am zis sa o faca, inainte sa primim aprobare de la garantie pentru ca lucrurile sa mearga mai repede, iar in cazul in care cheltuiala nu se aproba, o puteam plati eu. Apoi au mai schimbat una, alta... niste lucruri minore. Masina tot nimic. Pauza sa porneasca. Va dati seama ca nici ei nu au stiut ca e distributia, sunt convinsa ca au incercat sa o porneasca si cel mai probabil nu se auzea nimic cat sa fie suspecta distributia. Altfel, banuiesc ca acolo s-ar fi uitat inca de la inceput.

 

 

Acum, dupa ce au deschis-o si s-au uitat la motor, au constat tot ce v-am spus. Distributia nu este rupta, dar este sarita. Deci, lantul se va schimba. Si toate celelalte legate de chiulasa, pistoane, ax, etc. O sa atasez ceva din deviz, sigur eu nu sunt foarte profi in exprimare.

Link to comment
Share on other sites

Aici puteti vedea mare parte din deviz.

Eu inca ma intreb: la asa mare dezastru, nu ar fi trebuit sa isi dea ei seama de la inceput? Daca au stricat-o ei si mai mult cat a stat acolo in service la ei si au incercat sa o repare pe bajbaite?

Pentru ca, evident.... ei dau vina pe mine. Ca eu am fortat-o, mai ales cand am vazut ca nu porneste, nu trebuia sa mai incerc. Pai da.. ca mie daca nu imi pleaca masina la prima cheie, o las acolo si chem platforma, cum sa mai incerc inca o data?! :)))) Plus ca... nici nu are chieie, am avut impresia in primele 5 min ca nu apas bine pe buton.

 

Chiar ma gandeam ca o sa ma coste 10k eur daca mai incerc sa o pornesc. Intentionat am facut.

Ei ma iau pe mine la rost, dar intre timp... nu stiu cine e mai competent. Din ce vad, ei sigur nu.

post-92435-0-81386200-1547032896_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Garantia de la BMW funtioneaza f bine, daca esti in Germania ... si eu am avut o situatie in care a trebuit sa folosesc garantia BMW, tot la o masina la mana a doua . Am sunat la BMW service , am dus masina , am primit masina la schimb (gratis) in 2 zile am fost sunat ca totul s-a rezolvat si pot sa-mi iau “jucaria”. Super simplu. Nu am platit nimic, nu am vazut nicio factura. Am primit doar garantia pe piese si pe lucrare .

 

Hai lasa-ne cu astea... Au si aia lucruri nasoale pe garantie de mori. Si da, am fost acolo cu BMW in garantie. Ma tineau o saptamana pt o constatare la suspensie. De zici ca e ceas elvetian suspensia pe spate :download:

 

Si am fost si in Timisoara cu BMW pe garantie si nu au fost probleme.

Link to comment
Share on other sites

Ma doare mintea cu fiecare post pe care-l citesc. :hmm:

Ce zici tu acum si nu prea se leaga pentru mine este urmatoarea chestie, spui acum ca poate defectul la distributie l-au produs ei in tot acest interval de cand sta masina la ei, dar printre primele postari ai zis ca ai fost initial cu masina la Bimmer si cei de-acolo ti-am zis din prima ca are probleme cu distributia.

Cronologic asa s-a intamplat? cand ai constat ca masina nu mai porneste, ai urcat-o pe platforma si ai fost la Bimmer si dupa ai hotarat s-o duci in reprezentanta pentru a-ti schimba diferite chestii desi tu stiai ca e distributia cazuta?

Link to comment
Share on other sites

Da ,exact .bimmer a dat diagnostic corect din prima.

Tare de tot,nu se mai rup lĂŁnțicurili :),da sare de la punct si ce mai conteaza ,tot din cauza Distribuției e tot amaru.rahaturi de mașini care nici dupĂŁ 10 ani de la fatidicul n47 NU au rezolvat probleme ! E UN RISC imens in a ți mai lua un bmw !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cei de la Bimmer mi-au zis ca lantul de distributie este RUPT. Si ca imi trebuie alt motor, mi-au facut ei deviz de 9000 euro

Eu nu i-am lasat sa desfaca masina pentru ca initial mi-au zis ca sunt service BMW si cand le-am zis sa facem documentele de service, ciuciu stampila si semnatura BMW. Pai, mai dragii mei.... nu asa ati zis voi cand v-am intrebat daca sunteti service BMW?! Mi-au raspuns ca sunt recunoscuti bmw, dar nu si autorizati. Doamne fereste!!! Atunci le-am zis sa opreasca orice actiune asupra masinii mele si sa o aduca inapoi in parcare fix cum au primit-o. Intre timp, ei facusera deja o diagnoza pe tester, dar nu desfacusera motorul. S-au uitat asa, putin la ea, sub capota. Le-am platit ce aveam si am plecat. Ei nu au deschis motorul, eu cand am postat asta nu stiam ce trebuie sa faci si unde vezi aceasta "distributie" despre care nu mai auzisem, eu am scris ce mi-au spus ei. Ulterior, mi-am dat seama ca acest diagnostic nu se poate pune fara sa deschizi motorul si fara sa platesti o gramada de bani pentru asta.

 

Poate au nimerit intr-un fel, norocul celui mai putin destept. S-a nimerit sa fie aceeasi chesitie.

Dar lantul nu e RUPT, e sarit. L-am vazut si eu in poze.

 

 

Deci... aia nu sunt de incredere. Evident ca la reprezentanta am zis clar ca sunt oameni competenti.

Si in momentul in care am dus masina in reprezentanta, le-am zis care este banuiala, care sunt presupunerile anterioare.

Ei au spus ca se ocupa. Asta este treaba lor. Si sunt de acord si eu

Link to comment
Share on other sites

Ti-au bagat acolo tot kit-ul de distributie, insa nu ti-au bagat chiulasa la inlocuit, cel putin nu vad eu, Rocker arm sunt culbutorii...ti-au facut o constatare destul de mare si e posibil sa nu ai nimic...la reprezentanta e normal sa-ti faca chestia asta, insa tu s-ar putea sa nu ai nevoie decat de o verificare la chiulasa si kit-ul de distributie, nu cred sa se strambe axele cu came si sa-ti fi spart culbutorii sau chiar pistoane sau altceva.

 

Nu as mai pune mana pe BMW fara sa stiu clar ca s-a schimbat distributia sau sa o schimb eu imediat cum iau masina, ca este 520,530,535,etc, insa lucrul asta l-am spus de cand mi s-a rupt mie distributia..deja eu sunt patit.

 

P.S Alexandra, tu spui sarit, adica e pur si simplu cazut cu totul? Ai pozele?

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Ca e rupt sau sarit nu mai conteaza,motorul e deja compromis.am auzit de bimmer dar oricum,la faza asta sunt de apreciat ca n au dorit a schimba piese de an proastea ca altii si sa faca ,,experiente,, cu pompa de inalte.e scump intr adevar,mai ales dupa ce ai dat 25.000 euro pe ea.
Link to comment
Share on other sites

E o diferenta Vik...nu e compromis motorul nici cand se rupe lantul, am avut 2 lanturi rupte si incurcate intre ele si am specificat ce a insemnat lucrul asta pe langa inlocuirea kit-ului de distributie si anume 1700 lei pe acolo, am fost norocos, insa nu inseamna ca nu se poate, dar am fost si ghinionist. Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Ti-au bagat acolo tot kit-ul de distributie, insa nu ti-au bagat chiulasa la inlocuit, cel putin nu vad eu, Rocker arm sunt culbutorii...ti-au facut o constatare destul de mare si e posibil sa nu ai nimic...la reprezentanta e normal sa-ti faca chestia asta, insa tu s-ar putea sa nu ai nevoie decat de o verificare la chiulasa si kit-ul de distributie, nu cred sa se strambe axele cu came si sa-ti fi spart culbutorii sau chiar pistoane sau altceva.

 

Nu as mai pune mana pe BMW fara sa stiu clar ca s-a schimbat distributia sau sa o schimb eu imediat cum iau masina, ca este 520,530,535,etc, insa lucrul asta l-am spus de cand mi s-a rupt mie distributia..deja eu sunt patit.

 

P.S Alexandra, tu spui sarit, adica e pur si simplu cazut cu totul? Ai pozele?

 

 

Mai e inca o pag din deviz, cu saibe, piulite, hexbolt, suruburi, o-ring, shaft seal, ulei, filtre, etc.

Uite si 2 poze

post-92435-0-68735000-1547039374_thumb.jpg

post-92435-0-59318800-1547039382_thumb.jpg

Edited by AlexandraL
Link to comment
Share on other sites

Ca e rupt sau sarit nu mai conteaza,motorul e deja compromis.am auzit de bimmer dar oricum,la faza asta sunt de apreciat ca n au dorit a schimba piese de an proastea ca altii si sa faca ,,experiente,, cu pompa de inalte.e scump intr adevar,mai ales dupa ce ai dat 25.000 euro pe ea.

 

 

NUUUUUUU !!!!!!!!!!!

 

Ei au vrut sa schimbe motorul cu totul, fara sa aiba idee despre ce e vorba! :)) Eu am dus masina seara la ei si a doua zi la pranz am mers sa semnez actele. Atunci am aflat ca nu sunt autorizati. Oare cum puteau ei sa faca o diagnoza corecta in 2 ore? Atat a stat masina acolo in timpul programului lor. Acum stiu ca nu ai cum sa spui asta doar daca te uiti la masina. Plus ca au mintit ca sunt autorizati bmw, mi-au tinut masina in strada cu toate ca am insistat sa o tina in garaj si pareau jigniti ca m-am gandit ca exista cumva posibilitatea sa o tina in alta parte decat in garaj, mai ales ca au 2 locatii. Nu mai povestesc acum de ei.. Si i-am si platit

 

Nu spun ca apreciez cum au procedat cei de la BMW, chiar deloc... cine stie, poate si pompa aia era stricata

 

Si asta

post-92435-0-11338500-1547040276_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca intram prea mult in supozitii si posibile cauze, nu cred ca vom reusi sa o ajutam pe initiatoarea forumului. Mie mi se pare destul de simplu:

 

 

1. a achizitionat un autoturism considerat premium, platind un pret important, pentru un vehicul cu un rulaj mic, si cu garantie

2. a avut un incident tehnic, s-a indreptat catre bimmer, unde i s-a facut o constatare "ochiometrica", precum si un deviz aproximativ de 9000 euro (wtf, nici acum nu imi revin); constatand ca nu este un service autorizat bmw oficial, plus suma aberanta ceruta, le-a spus la revedere, si a dus masina la un service autorizat bmw, care ar trebui sa fie cel mai in masura sa ofere un diagnostic, sa repare, cat si sa faciliteze efectuarea reparatiei pe garantie (doar de aceea a efectuat punctul 1)

3. service-ul oficial bmw a identificat ca defect initial pompa de inalte, a schimbat-o, iar pe 90% din suma respectiva firma din germania ce acopera garantia si-a dat acordul de plata (2000 euro in total, daca am inteles bine)

4. schimbarea pompei nu a rezolvat problema, colega de forum a primit si aluzii cum ca ar trebui sa plateasca taxa de stationare, iar dupa "deschiderea" motorului, s-a constatat ca distributia este sarita, si ca o groaza de componente sunt afectate, deci ar trebui schimbate; din ce inteleg, service-ul autorizat bmw a pregatit ( areusit, am inteles ca aveau probleme de incadrat in pagina si tastat intr-un format anume)in final un deviz cu tot ceea ce inseamna reparatia, deviz ce a fost transmis si se asteapta acordul firmei ce ofera garantia (probabil scris, si modul fizic in care vor acoperi suma- virament, termen de plata, etc).

 

Nu vad ce ar mai trebui sa faca initiatoarea topicului, nu vad cu ce ar fi putut forta/produce defectul, si mai ales nu vad, luand in calcul, din nou, punctul 1, ce sa caute sa isi achizitioneze motoare second hand de nu stiu unde, sa caute nu stiu ce service de cartier....doar de aceea si-a achizitionat o masina cu rulaj minim, de la un dealer bmw, si acoperita de garantie(si a platit pentru acestea).

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Este un baiat pe forum care sprijina relatia dintre membrii forumului si diferite reprezentante BMW din tara, poate daca citeste te poate ajuta sau indruma catre cineva mai competent din reprezenta BMW unde ai dus masina, daca cei cu care ai interactionat pana acum din reprezentanta nu se descurca f bine. Edited by Flaviu1
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Daca reprezentanta bmw ii zice ,,marș cu masina ta din parcarea mea că mi o ocupi abuziv,, e clar că te mai gandești să o iai și pe cont propiu cu reparația oricum nu la orice service !eu sunt cam pesimist ca la acest auto se va rezolva această problemă pe garanție,regret.plătești devizul final sau ia-ți mașina și dăi drumu asta e deviza lor la momentul actual,bașca si casco merge....

Dacă la bimmer era 9000,aici cam tot așa se discuta,nu cred,mai ieftin.

Mai ales ca acum e si desfacut motor,distribuție ,ei știu că esti la mana lor ca să zic așa.

Edited by Vik71
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este un baiat pe forum care sprijina relatia dintre membrii forumului si diferite reprezentante BMW din tara, poate daca citeste te poate ajuta sau indruma catre cineva mai competent din reprezenta BMW unde ai dus masina, daca cei cu care ai interactionat pana acum din reprezentanta nu se descurca f bine.

 

 

Mno, asta e romanismul extrem. In toata splendoarea lui !!!

 

Orice facem, trebuie sa mergem prin cineva. Oricat de banal dar ba nene, sa ai acolo un mic avantaj bazat pe o pila, o vorba buna, ceva.

 

Stiu persoana care pt a a-si schimba buletinul a dat nspe telefoane pana a gasit pe cineva care lucreaza la buletine. Pana nu a avut o vorba pusa bine, nu s-a dus sa schimbe buletinul.

 

De aici pana la a considera spaga ceva normal e doar un fir de par. Si ne miram de clasa politica ca e cladita tot pe cumetrii si mizerii dinastea.

 

Groaznic. Si trist!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.