Jump to content

Ă�nvârte dar nu pornește E46


Coltzu

Recommended Posts

Salut. Am o problema majorĂŁ la mașina. Ănvârte dar nu pornește.

Am fost ĂŽntr-o searĂŁ la un prieten sĂŁ ĂŽi pun roțile de iarnĂŁ. La prima pornire mi-a fĂŁcut o figurĂŁ. A pornit, apoi turația a scĂŁzut la 500 și trepida. DupĂŁ 2-3 secunde motorul a murit. La a doua cheie a mers normal.

Am fost la prietenul ĂŁsta și i-am schimbat roțile. Când am dat sĂŁ plec acasĂŁ nu a mai pornit. Nu se auzea pompa de benzina când puneam contactul.

Am verificat daca e filtrul ĂŽnfundat și nu e.

Am legat pompa pe direct și pompa bĂŁga benzina. Am schimbat-o oricum și nici asta nouĂŁ nu pornește deși a fost testatĂŁ ĂŽnainte de a o pune pe mașina.

Am dat cu spray de pornire, poate nu avea benzinĂŁ pe conducte și forțam astfel pompa sĂŁ bage. Cu nimic nu am reușit sĂŁ o fac sĂŁ porneascĂŁ.

Am schimbat și releul de la pompa și nimic.

Are cineva idei? Cum putea sĂŁ moarĂŁ așa dintr-o datĂŁ?

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am o problema majorĂŁ la mașina. Ănvârte dar nu pornește.

Am fost ĂŽntr-o searĂŁ la un prieten sĂŁ ĂŽi pun roțile de iarnĂŁ. La prima pornire mi-a fĂŁcut o figurĂŁ. A pornit, apoi turația a scĂŁzut la 500 și trepida. DupĂŁ 2-3 secunde motorul a murit. La a doua cheie a mers normal.

Am fost la prietenul ĂŁsta și i-am schimbat roțile. Când am dat sĂŁ plec acasĂŁ nu a mai pornit. Nu se auzea pompa de benzina când puneam contactul.

Am verificat daca e filtrul ĂŽnfundat și nu e.

Am legat pompa pe direct și pompa bĂŁga benzina. Am schimbat-o oricum și nici asta nouĂŁ nu pornește deși a fost testatĂŁ ĂŽnainte de a o pune pe mașina.

Am dat cu spray de pornire, poate nu avea benzinĂŁ pe conducte și forțam astfel pompa sĂŁ bage. Cu nimic nu am reușit sĂŁ o fac sĂŁ porneascĂŁ.

Am schimbat și releul de la pompa și nimic.

Are cineva idei? Cum putea sĂŁ moarĂŁ așa dintr-o datĂŁ?

Cred ca un tester nu ar strica...s-ar putea sa fie un senzor buclucas...poate cel de la arbore zic eu .

Link to comment
Share on other sites

Cu o sĂŁptĂŁmânĂŁ ĂŽnainte sĂŁ nu mai porneascĂŁ mi s-a aprins martorul motor galben. Pe tester au ieșit sonda lambda bank 1 și senzorul de la axul cu came, decalorul. La cel din urmĂŁ mi s-a spus cĂŁ eroarea e comunĂŁ atunci când schimbi distribuția cĂŁ nu o pot alinia la perfecție și deci exista o diferențĂŁ micĂŁ intre ax și volanta.

MĂŁ gândesc sĂŁ nu fie și de la ĂŁla..

 

Cum pot verifica daca e de la imobilizator /cheie?

Link to comment
Share on other sites

Probabil ai motorul N42 cu valvetronic. Completeaza locatia la profil si cauta pe cineva din zona care sa-ti verifice distributia. Distributia se poate alinia "la perfectie" daca se foloseste un set de cale.

Pe viitor incearca sa dai cat mai multe informatii legate de problema! In cazul tau anul de fabricatie, capacitatea cilindrica, etc

Link to comment
Share on other sites

Daca ai n42-u valvetronic si invarte in gol incontinu .. eu la mine am avut distributia sarita ... am fortat-o pana s-a rupt toata si am dat in mai rau, pune-o pe platforma frumos si du-o la service nu ii mai da cheie ca o strici mai tare crede-ma .. ma ars de 3 luni fara masina si de bani ca la balamuc :) Un tester original bmw si se vede tot :)
Link to comment
Share on other sites

Nu am valvetronic. Le detest. Am 316i 1.8 benzina cu 116 cai. N42B18 parcĂŁ

Pai atunci.. du-te la un baiat cu un tester bmw original.. nu te duce la toti ratangii cu bosch sau ce alte panarame de testere au.. ca si eu am fost la baietasi dintrastia cu testere pe orice masina si eu aveam distributia du-sa iar el imi zicea ca e de la senzoru de la volanta/cranckshaft... apoi altu tot asa.. si 2 luni am stat si am cautat mecanic... intr-un final am gasit un mecanic foarte bun venit de prin anglia de la bavaria tot roman de-al nostru dar.. numai bmw-uri circula pe la el si toate ies bine la final... pacat ca a mea face figuri si vrea sa stea numai la el :))

Oricum poate fi si bendixul daca a inceput de la sezonul rece ca si eu il am dus la a mea si e de desfacut la ele tot motoru sa il schimbe :))

Fugi cu ea la un tester bun bmw si revino cu actualizari ca daca stai pe forum nu se descopera :D Daca scap de valvetronicu meu nici ca mai umblu vreodata cu ele :D

Link to comment
Share on other sites

Nu am valvetronic. Le detest. Am 316i 1.8 benzina cu 116 cai. N42B18 parcĂŁ

 

:rolleyes: :rolleyes: Tu detesti, dar nici nu stii ce detesti, si mai ales nici nu stii ca ai valvetronic. Wikipedia N42: It was the first BMW engine to feature variable valve lift (called valvetronic by BMW).

 

Cel mai probabil e distributia, cum ti-au explicat colegii, trebuie dusa la cineva care a mai facut asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Habar nu are ce motor are si incearca sa o porneasca cu spray :) . Sigur e sarita de la punct.

Toti au un inceput in asta crazy :))

Toti i-am sugerat asta.. doar ca se putea uita si el daca nu era nevoie de un set de chei de circa 1.200 lei pentru desfacerea valvetronicului...

Oricum si pe calculator cu tester bmw original ii arata fix problema.

Link to comment
Share on other sites

Toti au un inceput in asta crazy :))

Toti i-am sugerat asta.. doar ca se putea uita si el daca nu era nevoie de un set de chei de circa 1.200 lei pentru desfacerea valvetronicului...

Oricum si pe calculator cu tester bmw original ii arata fix problema.

La ce set de chei te referi ? Daca te referi la cale gasesti pe ebay, eu de acolo mi-am comandat cu 50 euro.

Link to comment
Share on other sites

La ce set de chei te referi ? Daca te referi la cale gasesti pe ebay, eu de acolo mi-am comandat cu 50 euro.

La acest set de chei ma refer, care spre uimirea mea acum e mai ieftin, in vara era 250 euro ceva de genul + livrare iar acum este 128 euro scazut de la 148 (link: https://zimber-scule.com/ro/trusa-pentru-montarea-si-demontarea-sistemului-valvetronic-bmw-n42-n46-n46t-zt-05175-smann-tools.html

Link to comment
Share on other sites

Pare mai ok asta pentru ca iti da si metalul ala pentru fixarea ei, din ce vad e pentru n42 318ti a mea fiind un n42 318i am zis sa il comand pe asta deoarece e recomandat pentru modelul meu, aveam nevoie urgent si nu am vrut sa risc sa nu mearga si sa le trimit inapoi sa astept altele. Cel putin asa a fost gandirea mea atunci.

Link to comment
Share on other sites

1. Eu știam cĂŁ 318i are valvetronic. Motorul de 2000 cu 143 de cai. Poate are și a mea, eu nu știam.

2. Nu mĂŁ bag sĂŁ umblu la motor cĂŁ ĂŽmi e cĂŁ ĂŽl fac zob.

3. Pompa electrica din rezervor ĂŽnsemnând pompa de benzina? Am verificat-o pe cea din dreapta și deși pornea legata direct la baterie am schimbat-o. Cea din stânga am ĂŽnțeles dintr-o parte cĂŁ nu e pompa, din alta cĂŁ e. Aia nu pornește legatĂŁ la curent.

4. Erori in bord aveam sonda lambda și ceva de la axul cu came. Mi s-a spus la service cĂŁ e decalorul care detecteazĂŁ diferențĂŁ de aliniament intre ax și volanta dar eroarea are 1 an vechime de când i-am fĂŁcut distribuția și nu mi s-a aprins nici un martor.

5. Singura simptomĂŁ pe care o are rĂŁmâne pompa de benzina care nu bâzâie când pun contactul. DacĂŁ e distribuția sĂŁritĂŁ de la punct ĂŽmi oprește alimentarea pompei?

 

Aștept data de 10 sĂŁ iau banii și o duc la service sĂŁ o pun pe tester. Idei cat costa o platformĂŁ?

Link to comment
Share on other sites

1. Eu știam cĂŁ 318i are valvetronic. Motorul de 2000 cu 143 de cai. Poate are și a mea, eu nu știam.

2. Nu mĂŁ bag sĂŁ umblu la motor cĂŁ ĂŽmi e cĂŁ ĂŽl fac zob.

3. Pompa electrica din rezervor ĂŽnsemnând pompa de benzina? Am verificat-o pe cea din dreapta și deși pornea legata direct la baterie am schimbat-o. Cea din stânga am ĂŽnțeles dintr-o parte cĂŁ nu e pompa, din alta cĂŁ e. Aia nu pornește legatĂŁ la curent.

4. Erori in bord aveam sonda lambda și ceva de la axul cu came. Mi s-a spus la service cĂŁ e decalorul care detecteazĂŁ diferențĂŁ de aliniament intre ax și volanta dar eroarea are 1 an vechime de când i-am fĂŁcut distribuția și nu mi s-a aprins nici un martor.

5. Singura simptomĂŁ pe care o are rĂŁmâne pompa de benzina care nu bâzâie când pun contactul. DacĂŁ e distribuția sĂŁritĂŁ de la punct ĂŽmi oprește alimentarea pompei?

 

Aștept data de 10 sĂŁ iau banii și o duc la service sĂŁ o pun pe tester. Idei cat costa o platformĂŁ?

 

1. Are.

2. Bine faci!

3. In partea stanga ai senzorul pentru nivelul de benzina. Aplica si aici regula de la punctul 2 (ca sa nu il faci zob)!

4. In cazul in care erorile de pe tester nu sunt interpretate corect ajungi sa schimbi piese inutil si sa nu rezolvi problema.

5. Da.

 

Cand ai facut distributia acum 1 an ai schimbat si intinzatorul de lant?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.