Jump to content

Discuri frana mai mari / sport


Low94

Recommended Posts

Salut, in stage 4 masina va avea alte injectoare, alta turbina, alt ambreaj , alte trasee de admisie si evacuare, alt intercooler, alti senzori

 

 

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

 

de la 177/184cp, cu toate stage 1....4 depasite, rezulta cu aproximatie cati cai putere ?

Link to comment
Share on other sites

Stii ca daca te apuci sa faci suspensie, frane, turbina, injectoare etc ca sa o faci de 300 cai o sa cheltui echivalentul a alt e90 330d, nu? Iar un 330d va fi de 10 ori mai fiabil si scoate 300 cai din stage 1, adica un soft de maxim 400 euro. Cred ca nu stii in ce te bagi daca tie ti se pare o idee buna ca intr`o masina care valoreaza 6-7k euro sa bagi inca pe atat ca sa scoti niste performante...mediocre. Iar daca iei 325d sau 330d o sa ai deja o suspensie mai buna, frane mai mari, un motor mult mai rafinat etc. Iar stage 4 nu inseamna ce zici tu. Sfatul meu e sa o lasi balta, ca e destul de clar ca nu stii ce costuri implica si ca nu te-ai interesat deloc de toata treaba asta.
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma urmei este strict treaba mea ceea ce vreau sa fac cu banii, plus ca nu vor intra toti o data in masina ci treptat, si prefer sa am satisfactia unui motor mic tras unde trebuie .

Unde vrei sa folosesti masina?

De asta depinde ce tip de frane (placute) sunt recomandate pe masina/franare; discurile ar trebui sa fie perforate.

 

Daca vrei sa maresti dimensiunea discurilor trebuie sa maresti etrierele si chiar jantele.

Nu stiu cat de multi stiu pe aici ce se potriveste la ce.. Asadar nu iti ramane decat sa experimentezi/..studiezi/compari singur si sa revii aici cand gasesti solutia/solutiile, sa intelegem si noi.

 

Success.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ce satisfactie vrei sa ai tu dintr'o mizerie de 2.0 diesel in 4 cilindri? O sa fie un motor chinuit pe care o sa il alerge orice 3.0d stock in mintile lui. Cred ca n'ai inteles faptul ca tot ce vrei tu sa faci o sa te coste 6-7000 euro. Daca vrei sa rezolvi ceva vinde actuala masina, mai pune 2-3k euro si treci la 325d sau 330d. Nu e amuzant sa te apuci de un proiect care n'are sens si care n'o iti dea nicio satisfactie la final. Vorbeste cu Dragos la Completechip sau la WPP si o sa iti explice ei cam ce implica ce vrei tu sa faci, o sa intelegi dupa ce si cum.
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu colegii Low, diferenta este ca eu inteleg mai bine de ce vrei sa faci tu acel 2.0 atat de sus, pot sa inteleg satisfactia si dorinta ta, insa altul e sfatul meu, nu o sa mai aiba treaba fiabilitatea cu nimic, sa bagi atatia bani, care oricum nu-i ai, tu ai spus ca o sa-i bagi treptat, daca erai milionar si i bagai pe toti o data si dupa nu mai aveai chef de masina mai ziceam...dar sa bagi niste bani care nu-i ai deocamdata si dupa sa-ti apara probleme pe la motor sau mai stiu eu ce senzori/turbina si etc, nici nu o sa stie oricine sa ti-o repare, mai bine iei un 330d, turbo hibrid, intercooler mai mare, admisie,evacuare, stage 2 si crede-ma ca o sa fii mult mai linistit si masina o sa fie mai puternica.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.